Hlavní navigace

Facebook chystá nový formát reklam, má být až třikrát účinnější

10. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Sponzorované odkazy a reklamy v pravém sloupci dostanou větší formát. Zadavatelé reklamy už mohou začít vymýšlet, jak s ním naloží.

Výrazně větší obrázky u reklam v pravém sloupci v redesignovaném Facebooku. Podle blogu sociální sítě novinka po prvních testech zvyšuje zapojení uživatelů až na trojnásobek. A to se vyplatí. 

Tento reklamní formát je výhodný, za tisíc zobrazení se totiž průměrně platí kolem třiceti centů. Podobný zásah reklamy v news feedu vyjde až na pět dolarů, tvrdí serveru Mashable Dan Slagan z agentury Nanigans.  


Facebook

V nové verzi už marketéři nebudou muset vybírat různé obrázky pro News Feed a pro reklamy v pravém sloupci. Teď mohou používat jeden obrázek pro obě formy reklamy, tvrdí inovátoři z Facebooku. Nasazování začne během dubna a naplno by nové reklamy měly jet do konce roku. Facebook bude do té doby podporovat staré i nové formáty souběžně. 

Firma Marka Zuckerberga tak nenechá správce stránek a marketéry oddechnout. Během března už totiž proměnila news feed tak, že je nutné se naučit pracovat s novými rozměry.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).