Výrazně větší obrázky u reklam v pravém sloupci v redesignovaném Facebooku. Podle blogu sociální sítě novinka po prvních testech zvyšuje zapojení uživatelů až na trojnásobek. A to se vyplatí.
Tento reklamní formát je výhodný, za tisíc zobrazení se totiž průměrně platí kolem třiceti centů. Podobný zásah reklamy v news feedu vyjde až na pět dolarů,
tvrdí serveru Mashable Dan Slagan z agentury Nanigans.
V nové verzi už marketéři nebudou muset vybírat různé obrázky pro News Feed a pro reklamy v pravém sloupci. Teď mohou používat jeden obrázek pro obě formy reklamy,
tvrdí inovátoři z Facebooku. Nasazování začne během dubna a naplno by nové reklamy měly jet do konce roku. Facebook bude do té doby podporovat staré i nové formáty souběžně.
Firma Marka Zuckerberga tak nenechá správce stránek a marketéry oddechnout. Během března už totiž proměnila news feed tak, že je nutné se naučit pracovat s novými rozměry.