Hlavní navigace

Facebook Deals končí, po čtyřech měsících

Daniel Dočekal

Reuters (Facebook ending Deals product after four-month test) přináší informaci, že Facebook končí s Deals, zhruba čtyři měsíce poté, co je spustil. Měly být konkurencí slevovým gigantům jako je Groupon či LivingSocial a spuštění se dočkalo pět měst. Podle Reuters se bude Facebook věnovat možnostem propojením místního podnikání a zákazníků hlavně prostřednictvím inzerce (Ads), Stránek (Pages), sponzorovaných sdělení (Sponsored Stories) a v rámci Check-in Deals možností.

Reuters (Facebook ending Deals product after four-month test) přináší informaci, že Facebook končí s Deals, zhruba čtyři měsíce poté, co je spustil. Měly být konkurencí slevovým gigantům jako je Groupon či LivingSocial a spuštění se dočkalo pět měst.

Podle Reuters se bude Facebook věnovat možnostem propojením místního podnikání a zákazníků hlavně prostřednictvím inzerce (Ads), Stránek (Pages), sponzorovaných sdělení (Sponsored Stories) a v rámci Check-in Deals možností.

Proč konkrétně Facebook s Deals končí jasné není. Do strategie Facebooku se Deals možná nehodily i proto, že vyžadují vybudování prodejního týmu a vysokou úroveň uživatelské podpory – tedy něco, co Facebooku nemá.

Našli jste v článku chybu?
27. 8. 2011 12:57

to mi připomíná české Líbko :D

tam taky by nejradši měli všechny služby takové, aby se o ně nemuseli starat a jen vydělávali na reklamě (dřív ještě na VIP členství, ted už si ho nemá cenu kupovat)

28. 8. 2011 22:56
Rdm (neregistrovaný)

On Facebook taky není nic jiného než Líbko v globálním provedení...