Facebook Deals končí, po čtyřech měsících

Reuters (Facebook ending Deals product after four-month test) přináší informaci, že Facebook končí s Deals, zhruba čtyři měsíce poté, co je spustil. Měly být konkurencí slevovým gigantům jako je Groupon či LivingSocial a spuštění se dočkalo pět měst. Podle Reuters se bude Facebook věnovat možnostem propojením místního podnikání a zákazníků hlavně prostřednictvím inzerce (Ads), Stránek (Pages), sponzorovaných sdělení (Sponsored Stories) a v rámci Check-in Deals možností.

Reuters (Facebook ending Deals product after four-month test) přináší informaci, že Facebook končí s Deals, zhruba čtyři měsíce poté, co je spustil. Měly být konkurencí slevovým gigantům jako je Groupon či LivingSocial a spuštění se dočkalo pět měst.

Podle Reuters se bude Facebook věnovat možnostem propojením místního podnikání a zákazníků hlavně prostřednictvím inzerce (Ads), Stránek (Pages), sponzorovaných sdělení (Sponsored Stories) a v rámci Check-in Deals možností.

Proč konkrétně Facebook s Deals končí jasné není. Do strategie Facebooku se Deals možná nehodily i proto, že vyžadují vybudování prodejního týmu a vysokou úroveň uživatelské podpory – tedy něco, co Facebooku nemá.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 8. 2011 22:56

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »