Hlavní navigace

Facebook hlásí přes miliardu uživatelů denně, v Česku jsou to 3 miliony

 Autor: Facebook
David Slížek 5. 11. 2015

Více než 1,55 miliardy aktivních uživatelů měsíčně a velký růst v příjmech. Výsledky Facebooku za třetí čtvrtletí akcionáře určitě potěšily.

Na Facebook přijde v průměru 1,01 miliardy uživatelů denně (DAU) a za letošní září hlásí 1,55 miliardy měsíčních aktivních uživatelů (MAU). Čísla vzrostla meziročně o 17 % (DAU) a 14 % (MAU), uvádí firma ve finanční zprávě za třetí čtvrtletí.

Nejvíce rostou počty uživatelů na mobilních zařízeních – tady Facebook vykazuje 27% meziroční růst u denních uživatelů (v průměru 894 milionů) a 23% nárůst u měsíčních (1,39 miliardy). V USA, Kanadě a v Evropě už Facebook příliš neroste, nejvíc nových uživatelů tak má z oblastí Asie a Pacifiku a z míst, která označuje za „zbytek světa“.


Autor: Facebook

V České republice využívají Facebook denně více než 3 miliony aktivních uživatelů, celkem 2,1 milionu přitom na mobilních zařízeních. Na pražském setkání s marketéry to tento týden uvedli zástupci středoevropské centrály firmy. Měsíčně podle nich Facebook v ČR používá více než 4,2 milionu uživatelů (přes 3 miliony mobilně).

Mobilní reklama

Facebooku rostou i příjmy. Za třetí čtvrtletí utržil 4,5 miliardy dolarů (z toho 4,3 miliardy z reklamy) a za první tři kvartály už více než 12 miliard (to je o skoro 3,5 miliardy více než za stejné období loňského roku). 

CIF16

Také u příjmů pokračuje posun do mobilního světa. Facebook dnes na mobilních zařízeních utrží 78 % z celkových reklamních příjmů (před rokem to bylo 66 %). 

A stále platí také to, že ačkoli Evropa, USA a Kanada v růstu uživatelů Facebooku nedominují, v příjmech na uživatele jsou tyto oblasti pro firmu zdaleka nejcennějším zdrojem.


Autor: Facebook
Našli jste v článku chybu?
Vitalia.cz: Fyzioterapeutka: Chůze naboso? Rozhodně ano!

Fyzioterapeutka: Chůze naboso? Rozhodně ano!

Měšec.cz: „Ukradli“ jsme peníze z bezkontaktních karet

„Ukradli“ jsme peníze z bezkontaktních karet

DigiZone.cz: Na jaká videa se vlastně díváme

Na jaká videa se vlastně díváme

DigiZone.cz: Nejnovější špičkové TV ve videu

Nejnovější špičkové TV ve videu

Měšec.cz: TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Vitalia.cz: Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Lupa.cz: Proč jsou firemní počítače pomalé?

Proč jsou firemní počítače pomalé?

Lupa.cz: Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

Lupa.cz: Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?

Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?

Vitalia.cz: 5 chyb, které děláme při skladování potravin

5 chyb, které děláme při skladování potravin

Root.cz: Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

DigiZone.cz: Skylink: Cinemax 2 nejspíše až 2017

Skylink: Cinemax 2 nejspíše až 2017

Podnikatel.cz: 5 věcí, které o EET ještě nevíte

5 věcí, které o EET ještě nevíte

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Vitalia.cz: Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Vitalia.cz: Tohle všechno se dá usušit

Tohle všechno se dá usušit

Podnikatel.cz: Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Lupa.cz: Adblock Plus začal prodávat reklamy

Adblock Plus začal prodávat reklamy