Hlavní navigace

Facebook je v USA nově na druhém místě mezi místy pro sledování videa

Daniel Dočekal

Facebooku se podařilo odsunout stávající video dvojku (Yahoo!) na třetí míst. Prostřednictvím Google se na videa dívá v USA 157 milionů lidí a je tak na hodně dlouho jedničkou, na druhém místě je nově Facebook s 53 miliony lidmi. Třetí je Yahoo s 48 miliony lidmi. Pokud by se ale žebříček seřadil podle počtu zhlédnutých videí, byl by Facebook hodně pozadu. S 327 miliony zhlédnutých videí na jedničku nemá – Google jich vykazuje 19 miliard, Yahoo 625 milionů. A před Facebook by se dostaly i další…

Facebooku se podařilo odsunout stávající video dvojku (Yahoo!) na třetí míst. Prostřednictvím Google se na videa dívá v USA 157 milionů lidí a je tak na hodně dlouho jedničkou, na druhém místě je nově Facebook s 53 miliony lidmi. Třetí je Yahoo s 48 miliony lidmi.

Pokud by se ale žebříček seřadil podle počtu zhlédnutých videí, byl by Facebook hodně pozadu. S 327 miliony zhlédnutých videí na jedničku nemá – Google jich vykazuje 19 miliard, Yahoo 625 milionů. A před Facebook by se dostaly i další služby – VEVO, AOL, Viacom a dokonce i Microsoft.

Jedničkou je Google i v počtu minut na diváka, plných 525 minut měsíčně. Facebook má v tomto ohledu hodně špatný výsledek, pouze necelých 22 minut za měsíc.
 

Tip Content Kortanová

Top U.S. Online Video Content Properties Ranked by Unique Video Viewers
July 2012
Total U.S. – Home and Work Locations
Content Videos Only (Ad Videos Not Included)
Source: comScore Video Metrix
Property Total Unique Viewers (000) Videos (000)* Minutes per Viewer
Total Internet : Total Audience 184,182 36,877,798 1,336.8
Google Sites 156,999 19,586,510 525.0
Facebook.com 53,045 327,801 21.7
Yahoo! Sites 48,693 625,077 70.4
VEVO 44,844 597,107 46.1
Microsoft Sites 42,677 483,280 43.9
AOL, Inc. 39,774 664,568 69.7
Viacom Digital 37,029 420,762 51.3
NDN 35,129 391,699 89.7
Amazon Sites 28,480 99,163 21.2
Turner Digital 24,611 244,887 40.4

*A video is defined as any streamed segment of audiovisual content, including both progressive downloads and live streams. For long-form, segmented content, (e.g. television episodes with ad pods in the middle) each segment of the content is counted as a distinct video stream.Video views are inclusive of both user-initiated and auto-played videos that are viewed for longer than 3 seconds.

Zdroj: comScore Releases July 2012 U.S. Online Video Rankings

Našli jste v článku chybu?