Názory k článku
Facebook jistota? O všechno můžete kdykoliv přijít
PanPetr (neregistrovaný)
80.188.188.---
21. 6. 2010 8:20
Nový
Nachápu, proč lupa věnuje tolik článků jedné internetové doméně, když ji stejně 77% čtenářů (aktuální výsledek ankety u článku) stejně nepoužívá.
21. 6. 2010 9:03
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
U (zatím) 40 hlasujících to neříká nic.
A za druhé - pozornějším čtením článku se dá tato záhada rozlousknout. Pokud je bezmála každý druhý český uživatel internetu REGISTROVANÝ (není zde tedy pouhým pasivním návštěvníkem) na nějaké doméně, tak jde o fenomén nesrovnatelný s ČÍMKOLIV jiným.
Ergo, mimořádný fenomén - mimořádná pozornost.
A za druhé - pozornějším čtením článku se dá tato záhada rozlousknout. Pokud je bezmála každý druhý český uživatel internetu REGISTROVANÝ (není zde tedy pouhým pasivním návštěvníkem) na nějaké doméně, tak jde o fenomén nesrovnatelný s ČÍMKOLIV jiným.
Ergo, mimořádný fenomén - mimořádná pozornost.
PanPetr (neregistrovaný)
80.188.188.---
21. 6. 2010 11:56
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
Argument tohoto typu jsem čekal. V tom případě by ovšem mělo být ještě víc článků o seznamu než o facebooku (čímž nechci říct, že bych rád viděl víc článků o seznamu než je v současnosti o fb - to už byste nepsali o ničem jiném).
P.S.: Neberte to tak, jakože vám chci mluvit do toho o čem máte psát - je to váš web. Jen jsem se chtěl ozvat jako jeden z těch, kteří by na lupě raději četli jiný typ článků (možná je nás menšina a je tedy tento názor pro vás nedůležitý). Články o fb nečtu, tentokrát jsem však klikl a napsal příspěvek do diskuze. Přiznávám, že samožný článek jsem nečetl.
P.S.: Neberte to tak, jakože vám chci mluvit do toho o čem máte psát - je to váš web. Jen jsem se chtěl ozvat jako jeden z těch, kteří by na lupě raději četli jiný typ článků (možná je nás menšina a je tedy tento názor pro vás nedůležitý). Články o fb nečtu, tentokrát jsem však klikl a napsal příspěvek do diskuze. Přiznávám, že samožný článek jsem nečetl.
21. 6. 2010 12:01
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
No, to je ta potíž. Píšeme o těch projektech nejenom proto, že jsou velké, ale také proto, že se kolem nich něco děje. A kolem FB je toho teď dost - ať ho máme či nemáme rádi jak chceme, tak nelze zapřít, že definuje bezpečností agendu současného internetu v oblasti osobních dat.
A teď se toho událo dost, takže bylo potřeba to zmapovat. Když měl Google StreetView, tak jsme tady zase měsíc měli pořád nějaké články o SW, tak už to prostě chodí...
My si témata nevymýšlíme, my zachycujeme to, co se stalo.
A teď se toho událo dost, takže bylo potřeba to zmapovat. Když měl Google StreetView, tak jsme tady zase měsíc měli pořád nějaké články o SW, tak už to prostě chodí...
My si témata nevymýšlíme, my zachycujeme to, co se stalo.
Obyvatel (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 12:34
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
Neni spis to ze se "neco deje" tak trochu medialni silenstvi nez realita ? Je leto, neni o cem moc psat ... Pri trose skodolibosti by slo i rict, ze se v pripade Lupy jedna tak trochu o PR, kdyz zaroven nabizite skoleni "jak si zalozit stranku na FB" :-)
Jeste ze je to alespon prolozeno clankem pana Peterky, jinak by to bylo uz opravdu komicke.
Jeste ze je to alespon prolozeno clankem pana Peterky, jinak by to bylo uz opravdu komicke.
Ajvngou (neregistrovaný)
78.156.137.---
21. 6. 2010 13:39
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
Super článek. FB nepoužívám, ale rád si o tom přečtu.
21. 6. 2010 12:51
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
Opakuji znovu, nelze celkem srovnávat prostou návštěvnost s REGISTRACÍ - notabene u Seznamu, kde je jasné, kde se část návštěvnosti HP bere...
Kdo mě zná potvrdí, že jsem stálý FB skeptik a osobně ho nemám rád. Jenomže jako člověk zabývající se internetem i profesně ho prostě při téhle dynamice vlivu a změn NEMOHU ignorovat. A jsem rád, že to Lupa reflektuje v míře, kterou považuji za rozumnou (já nevím, ale podle mé RSS čtečky zde většina článků o FB není).
A přestože některá témata mě úplně míjejí (programování, IPv6 a pod.), ještě mě nenapadlo okřikovat redakci, zda má správný nebo nesprávný poměr témat. Čtu co mě zajímá, zbytek přelétnu nebo ignoruji.
Ale ať mi všichni ti militantní čtenáři, které články o FB urážejí (či co) prominou, takhle se vymezující odmítavé reakce vypadají až trochu směšně.
Buď jsem profík a pak nemohu v současnosti čekat, že server o českém internetu nebude přežvykovat Facebook téměř denně, když se tomu nevyhnou ani mainstreamová média. Anebo jsem laik a pak budu odbornému médiu věřit, že je to důležité a když mě to nebere, nebudu to číst.
Nemohu se ale zbavit dojmu, že pro mnoho lidí je teď Lupa spíše místo, kde mohou přímo v internetové jámě lvové vykřiknout "Facebook je hovadina!". Osobně - souhlasím, je (ale to je na dýl).
V současnosti ovšem vlivná hovadina. Berte tohle, nebo antidepresiva.
Kdo mě zná potvrdí, že jsem stálý FB skeptik a osobně ho nemám rád. Jenomže jako člověk zabývající se internetem i profesně ho prostě při téhle dynamice vlivu a změn NEMOHU ignorovat. A jsem rád, že to Lupa reflektuje v míře, kterou považuji za rozumnou (já nevím, ale podle mé RSS čtečky zde většina článků o FB není).
A přestože některá témata mě úplně míjejí (programování, IPv6 a pod.), ještě mě nenapadlo okřikovat redakci, zda má správný nebo nesprávný poměr témat. Čtu co mě zajímá, zbytek přelétnu nebo ignoruji.
Ale ať mi všichni ti militantní čtenáři, které články o FB urážejí (či co) prominou, takhle se vymezující odmítavé reakce vypadají až trochu směšně.
Buď jsem profík a pak nemohu v současnosti čekat, že server o českém internetu nebude přežvykovat Facebook téměř denně, když se tomu nevyhnou ani mainstreamová média. Anebo jsem laik a pak budu odbornému médiu věřit, že je to důležité a když mě to nebere, nebudu to číst.
Nemohu se ale zbavit dojmu, že pro mnoho lidí je teď Lupa spíše místo, kde mohou přímo v internetové jámě lvové vykřiknout "Facebook je hovadina!". Osobně - souhlasím, je (ale to je na dýl).
V současnosti ovšem vlivná hovadina. Berte tohle, nebo antidepresiva.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
22. 6. 2010 2:26
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
problém je někde jinde... ono se o vybraných projektech prostě informuje jaxi více a to tak dlouho, dokud se, pravda, skutečně nestanou rozšířenými..
a je jedna věc informovat o důležitých věcech a druhá věc informovat o tom, čemu já říkám "gůglí uprdnutí"
je to podobné jako když Václav Moravec začně zvát vybranou partičku do televize tak dlouho, dokud skutečně nezvítězí ve volbách (zelení, VV)
a je jedna věc informovat o důležitých věcech a druhá věc informovat o tom, čemu já říkám "gůglí uprdnutí"
je to podobné jako když Václav Moravec začně zvát vybranou partičku do televize tak dlouho, dokud skutečně nezvítězí ve volbách (zelení, VV)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
22. 6. 2010 2:28
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
PanPetr (neregistrovaný)
80.188.188.---
22. 6. 2010 9:02
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
Ovce se přece musí vodit kudy je třeba, aby se dali dobře ostříhat ;-)
22. 6. 2010 9:38
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
Ano, svět řídí zednáři a je to ve skutečnosti placka.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
22. 6. 2010 23:44
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
spíše ti, kteří nevidí, že "některé věci" jsou prostě řízeny a organizovány je na úrovni toho, kdo tvrdí, že svět je placka
tatramat (neregistrovaný)
---.anonymouse.org
22. 6. 2010 13:24
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
a co nyni, o 430 hlasovani dale? Facebook nepouziva 64% ctenaru lupy, presto je budete facebookem krmit obden? trochu zvraceny pomer poptavky a nabidky, nemyslite?
22. 6. 2010 15:12
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
Situace je stejná. Za prvé, 430 není dost ani u náhodného výběru. To za prvé. Ti kdo odpoví na anketu jsou jenom malou podmnožinou čtenářů článku (tipnul bych si tak do 20%), natož pak čtenářů Lupy.
A při obsedantní potřebě antifejsbúkářů se veřejně vymezovat bych řekl, že jejich potřeba klikat bude značně vyšší, než těch, komu je to šumafuk a třebas i účet na FB mají. Takže podle mého pohledu zvenčí - nic, na co bych mohl spoléhat.
Pominu fakt, že to, že někdo nemá FB účet, ještě automaticky neindikuje, že má něco proti informacím o něm.
Nevím, co furt řešíte. Mluvte prostě za sebe. Váš osobní názor je hodný plného respektu. Jako názor jednotlivce.
To platí do momentu, než si začnete hrát na mluvčí všeho pracujícího lidu (anebo dnešní mluvou - mluvčí všech "obyčejných lidí") a začnete pod zástavou svých virtuálních následovníků měnit rubriky, hlavičky a pangalaktické mediální zatřídění Lupy.
Tím začnete nanejvýše oscilovat mezi hloupostí a směšností. Navíc týpkům jako jsem já otevřete kudlu v kapse - jelikož vím, že redakce vám ze slušnosti nenapíše to, s čím se já žinýrovat nemusím.
A při obsedantní potřebě antifejsbúkářů se veřejně vymezovat bych řekl, že jejich potřeba klikat bude značně vyšší, než těch, komu je to šumafuk a třebas i účet na FB mají. Takže podle mého pohledu zvenčí - nic, na co bych mohl spoléhat.
Pominu fakt, že to, že někdo nemá FB účet, ještě automaticky neindikuje, že má něco proti informacím o něm.
Nevím, co furt řešíte. Mluvte prostě za sebe. Váš osobní názor je hodný plného respektu. Jako názor jednotlivce.
To platí do momentu, než si začnete hrát na mluvčí všeho pracujícího lidu (anebo dnešní mluvou - mluvčí všech "obyčejných lidí") a začnete pod zástavou svých virtuálních následovníků měnit rubriky, hlavičky a pangalaktické mediální zatřídění Lupy.
Tím začnete nanejvýše oscilovat mezi hloupostí a směšností. Navíc týpkům jako jsem já otevřete kudlu v kapse - jelikož vím, že redakce vám ze slušnosti nenapíše to, s čím se já žinýrovat nemusím.
Geret (neregistrovaný)
---.iba.cz
19. 7. 2010 22:14
Nový
Re: Facebook
celé vlákno
Já myslím, že ohánět se neustále výsledkem ankety jakožto touhou čtenářů po jiných tématech je naprosto irelevantní až zcestné. Nemůžete pokládat rovnítko mezi "nemám účet na FB" a "nezajímají mě články o FB". Já tam účet nemám, článek jsem si s chutí přečetl, stejně tak si ho přečetlo několik mých známých, kteří účet na GB mají i nemají. Zkuste použít racionálnější argument, než je výsledek ankety.
NejmenovanyMajitelMedia (neregistrovaný)
---.39.broadband10.iol.cz
21. 6. 2010 8:30
Nový
Facebook je konkurence
celé vlákno
Konečně někdo vyhrabal na Facebook nějakou pořádnou špínu. Je potřeba si pánové a dámy říci jednu věc, Facebook je především konkurence inet medií, dřív nebo později nám bude velmi ubírat penízky z mediálních rozpočtů...
Novináři chcete opravdu svojí výplatu ? platí Vám Vaše české médium nebo Facebook ? kdo Vám dá zvedne výplatu když Váš zaměstnavatel přijde o tržby ? Facebook ? :-)
Novináři chcete opravdu svojí výplatu ? platí Vám Vaše české médium nebo Facebook ? kdo Vám dá zvedne výplatu když Váš zaměstnavatel přijde o tržby ? Facebook ? :-)
woczko (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 11:00
Nový
Re: Facebook je konkurence
celé vlákno
Zlatá slova, pane. Ta provázanost médií s FB už překračuje veškeré meze.
Nedávno jsem se díval na stránky České televize (fotbalzive.cz) a jedinou možností jak se zapojit do diskuze, je mít účet na Facebooku. Není mi jen jasné, jak může veřejnoprávní TV, placená z koncesionářských poplatků občanů, nutit české občany, aby se registrovali na stránkách americké soukromé společnosti s nejasnými pravidly, jen kvůli tomu, že se chtějí zapojit do diskuze. A jsem z toho přístupu ČT poměrně dost znechucený.
Nedávno jsem se díval na stránky České televize (fotbalzive.cz) a jedinou možností jak se zapojit do diskuze, je mít účet na Facebooku. Není mi jen jasné, jak může veřejnoprávní TV, placená z koncesionářských poplatků občanů, nutit české občany, aby se registrovali na stránkách americké soukromé společnosti s nejasnými pravidly, jen kvůli tomu, že se chtějí zapojit do diskuze. A jsem z toho přístupu ČT poměrně dost znechucený.
Flasi (neregistrovaný)
194.228.119.---
21. 6. 2010 12:59
Nový
Re: Facebook je konkurence
celé vlákno
Ano, to mi taky připadá jako prasárna. Soukromé firmy, ať si mají na FB klidně nejenom diskuzi, ale třeba i objednávkový proces.
Ale ČT, placená z veřejných peněz buď ať žádné diskuze nemá, nebo ať je udělá tak, ať jsou nediskriminačně přístupné všem.
Nicméně tohle je ta z menších prasáren, kterých se ČT dopouští.
Ale ČT, placená z veřejných peněz buď ať žádné diskuze nemá, nebo ať je udělá tak, ať jsou nediskriminačně přístupné všem.
Nicméně tohle je ta z menších prasáren, kterých se ČT dopouští.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
22. 6. 2010 4:30
Nový
Re: Facebook je konkurence
celé vlákno
je to prasárna a zdaleka ne první a zcela jistě ani ne poslední od "č"t
----- (neregistrovaný)
77.104.234.---
21. 6. 2010 8:47
Nový
fb
celé vlákno
Puvodne tu byly navrhy, ze by se pro FB na Lupe vyhradila samostatna rubrika. To neproslo. Myslite tedy, ze by aspon slo vyhradit samostatnou rubriku pro clanky, ktere nejsou o FB? A nejakou alternativni verzi homepage, kde by byly clanky pouze z teto rubruky?
Pavel (neregistrovaný)
89.111.73.---
21. 6. 2010 9:03
Nový
Pocet uzivatelu
celé vlákno
No mozna je na FB 2.6M cechu, ale verim, ze vetsi cast se tam vyskytuje pouze sporadicky a pouziva FB jako dalsi adresar ci protoze je o to kamarad/ka pozadal/a.
21. 6. 2010 9:16
Nový
Re: Pocet uzivatelu
celé vlákno
Věřím a vím jsou dvě hodně rozdílná slovesa. Celková denní návštěvnost Facebooku unikáty je asi poloviční proti počtu registrovaných uživatelů. Není důvod, proč by to u českých uživatelů mělo být jinak.
woczko (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 10:47
Nový
Re: Pocet uzivatelu
celé vlákno
Takže vlastně taky nic nevíte, ale věříte že to bude stejné jako v US.
21. 6. 2010 11:06
Nový
Re: Pocet uzivatelu
celé vlákno
Ne. USA mají na tahle čísla negativní vliv. Evropané jsou aktivnější.
Plete se vám čistá dojmologie s odborným odhadem. A na ten si při troše chochmesu vystačíte i s minimem dat.
Plete se vám čistá dojmologie s odborným odhadem. A na ten si při troše chochmesu vystačíte i s minimem dat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.angelnet.cz
21. 6. 2010 9:42
Nový
Re: Pocet uzivatelu
celé vlákno
Jestli vašemu rozvažování pomohou aktuální čísla, tak tady jsou:
Facebook je druhý největší server podle návštěvnosti českých uživatelů (dle geoIP). První je Seznam s 5,6M uživatelů měsíčně, za ním Facebook s 3,8 miliony pak iDnes s 3,2M (odhady Google).
Proč má větší návštěvnost, než počty registrovaných CZ uživatelů: řada lidí tam chodí na stránky, na které se nepřihlašují (veřejné fotky přátel atd), další si nevyplňují správně stát v registraci a jistě budou i jiné důvody.
Facebook je druhý největší server podle návštěvnosti českých uživatelů (dle geoIP). První je Seznam s 5,6M uživatelů měsíčně, za ním Facebook s 3,8 miliony pak iDnes s 3,2M (odhady Google).
Proč má větší návštěvnost, než počty registrovaných CZ uživatelů: řada lidí tam chodí na stránky, na které se nepřihlašují (veřejné fotky přátel atd), další si nevyplňují správně stát v registraci a jistě budou i jiné důvody.
21. 6. 2010 11:13 redakčně upravil Patrick Zandl, důvod: psal jsem to jako Patrick Zandl, ale nějak mne to anonymizovalo :)
PanPetr (neregistrovaný)
80.188.188.---
21. 6. 2010 11:42
Nový
Re: Pocet uzivatelu
celé vlákno
Ještě mě napadla jedna možnost proč na facebook chodí lidé, kteří tam nejsou registrovaní. Hledají něco v googlu a na začátku je odkaz na facebook. Kliknou a zjistí, že to není co/koho hledali - můj častý případ.
MartensPh (neregistrovaný)
---.pel.cz
21. 6. 2010 9:49
Nový
Posledni clanek o FB
celé vlákno
Tohle byl můj poslední článek o Facebooku, co jsem četl, tedy až do doby, než titulek bude hlásat "Facebook byl zrušen". Takže vlastně už ani není moc proč chodit na lupu :-)
21. 6. 2010 11:26
Nový
Re: Posledni clanek o FB
celé vlákno
Pokud ti vadí články o Facebooku, tak zrovna u takových, které mají v nadpisu "Facebook něco", je nejsnazší řešení článek prostě přeskočit a nečíst... Je v tom nějaký problém?
Taky mám na Lupě jednoho oblíbeného autora. Přečtu nadpis a když vidím, že článek napsal pan XY, tak jdu prostě dál a nevidím v tom vůbec žádný problém.
A nebo o tom můžeme samozřejmě hodiny diskutovat, proč se o tom píše, proč to "musím číst", proč to Lupa vůbec vydává, jak je všechno úplně na... a jak bych to já dělal mnohem lépe, protože už jsem toho v životě dokázal víc, než nějaká zlá, ošklivá a nepěkná Lupa, co mi přímo nutí číst články, které vlastně ani nechci číst. Přesto je ale čtu denně, protože na mě z monitoru vylezla silná ruka, která mi přilepila oční víčka tak, abych nemohl zavřít oči. Nějaký LupaVir mi nastavil Lupa.cz jako domovskou stránku a nedovolí mi ji opustit, dokud si nepřečtu úplně všechny nové články, zprávičky a diskuzní příspěvky....
Taky mám na Lupě jednoho oblíbeného autora. Přečtu nadpis a když vidím, že článek napsal pan XY, tak jdu prostě dál a nevidím v tom vůbec žádný problém.
A nebo o tom můžeme samozřejmě hodiny diskutovat, proč se o tom píše, proč to "musím číst", proč to Lupa vůbec vydává, jak je všechno úplně na... a jak bych to já dělal mnohem lépe, protože už jsem toho v životě dokázal víc, než nějaká zlá, ošklivá a nepěkná Lupa, co mi přímo nutí číst články, které vlastně ani nechci číst. Přesto je ale čtu denně, protože na mě z monitoru vylezla silná ruka, která mi přilepila oční víčka tak, abych nemohl zavřít oči. Nějaký LupaVir mi nastavil Lupa.cz jako domovskou stránku a nedovolí mi ji opustit, dokud si nepřečtu úplně všechny nové články, zprávičky a diskuzní příspěvky....
MartensPh (neregistrovaný)
---.pel.cz
21. 6. 2010 13:13
Nový
Re: Posledni clanek o FB
celé vlákno
Jen jsem vyjádřil názor, jak je to unavující. A že někdo něco a oni mu za to zrušili účet, a co? Však to také hodlám dělat, další články o FB na Lupě hodlám přeskakovat, stejně jako jednoho nejmenovaného pana autora (zde tedy XY).
21. 6. 2010 10:33
Nový
zadní vrátka
celé vlákno
Článek je trošku polovičatý, protože jeho závěr je "na Facebooku být musíte".
Není to tak docela pravda. Lze s úspěchem provozovat řešení, kdy na Facebooku jste i nejste.
Opravdu se divím firmám, které si vytvoří svoji Facebook page, všechno na ni přesunou a pak dávají na inzeráty adresy ve tvaru facebook.com/firma! Tihle můžou kdykoliv velmi tvrdě padnout na hubu.
Přitom je to tak jednoduché. Stačí používat vlastní firemní doménu, tam všechno implementovat vlastními silami a propojit ji přes Facebook Connect. Máte tak většinu funkčnosti Facebooku a když to tam krachne, jen odmáznete Facebook Connect a jedete dál!
Není to tak docela pravda. Lze s úspěchem provozovat řešení, kdy na Facebooku jste i nejste.
Opravdu se divím firmám, které si vytvoří svoji Facebook page, všechno na ni přesunou a pak dávají na inzeráty adresy ve tvaru facebook.com/firma! Tihle můžou kdykoliv velmi tvrdě padnout na hubu.
Přitom je to tak jednoduché. Stačí používat vlastní firemní doménu, tam všechno implementovat vlastními silami a propojit ji přes Facebook Connect. Máte tak většinu funkčnosti Facebooku a když to tam krachne, jen odmáznete Facebook Connect a jedete dál!
21. 6. 2010 11:14
Nový
Re: zadní vrátka
celé vlákno
Odhlédnu-li od fatální neznalosti faktu, že Facebook Connect přestal existovat a že na Facebook Page nejde "všechno přesunout", tak to nakonec stejně ve výsledku vyjde na stejno. Propojení s Facebook může Facebook kdykoliv a bez udání důvodů utnout.
Stejně jako ho nelze realizovat bez použití účtu na Facebooku a založení profilu aplikace. Jsme tedy tam, kde jsme byli.
Stejně jako ho nelze realizovat bez použití účtu na Facebooku a založení profilu aplikace. Jsme tedy tam, kde jsme byli.
21. 6. 2010 12:28
Nový
Re: zadní vrátka
celé vlákno
Pane Dočekale, vaše pověstná nafoukanost očividně dosáhla takového stadia, že již ani nečtete názory, na které odpovídáte.
21. 6. 2010 12:31
Nový
Re: zadní vrátka
celé vlákno
Naopak, velmi věcně jsem odpověděl. Mám zopakovat znovu, že Facebook Connect (už neexistuje, byl zrušen) vás přivede do stejného problému?
tatramat (neregistrovaný)
---.anonymouse.org
21. 6. 2010 12:59
Nový
Re: zadní vrátka
celé vlákno
jiz jsme na toto tema vedli, eeemm, polemiku. muzete ctenemu ctenari objasnit, co to dle Vas ten Facebook Connect vlastne je? My jsme to, co zname po timto pojmem, uspesne nasadili a pouzivame, zatim nam vse stale funguje a do toho nam jakysi Facebook teoretik/fanda do omrzeni tvrdi, ze tomu tak neni. Paklize nam pisete z budoucnosti, mozna by to stalo za to zminit. Nebo spis "rozumite" jen tomu obalu, ktery je videt, ale technologii ani za mak (coz by me neprekvapilo, vzpomenu-li si na quick.cz :) ). tak jak je to, mily puuu?
21. 6. 2010 13:24
Nový
Re: zadní vrátka
celé vlákno
Na Facebook F8, tedy před dvěma měsíci, byl oznámen konec Facebook Connect a náhrada Open Graph. Co je k tomu potřeba nějak dál vysvětlovat? Stačí se podívat i do dokumentace Facebooku - Facebook Connect věci jsou označené jako končící a odkazy vedou na nové API.
Inkvizitor (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 20:23
Nový
Re: zadní vrátka
celé vlákno
A má to nějaký praktický dopad na jádro původního příspěvku, nebo jenom chytáte komentátora za slovo?
rop (neregistrovaný)
---.home.99maxprogres.cz
21. 6. 2010 22:58
Nový
Re: zadní vrátka
celé vlákno
DD? To druhe...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
22. 6. 2010 5:39
Nový
Re: zadní vrátka
celé vlákno
praktický dopad něco od čeho odhlédneme, asi nemá to od čeho odhlédneme, ale to co následuje, že?
tatramat (neregistrovaný)
---.anonymouse.org
22. 6. 2010 8:43
Nový
Re: zadní vrátka
celé vlákno
dekuji, krasna ukazka demagogie :)
Zuckergberg oznami umysl a vy z toho mate hotovou vec. oni
nemaji ani poradne jasno v tom, jak to vlastne udelat (zrusit FBC a donutit implementatory k prekopani jiz jednou pracne implementovaneho) ale pro vas uz FBC _neexistuje_, byl zrusen, coz vzapeti dementujete vlastni vetou.
mozna byste ke svym clankum mohl pridavat poznamku ve smyslu 'obsah sdeleni je pouze osobnim nazorem autora a prolozeny velmi vagne interpretovanymi zahranicnimi zdroji', alespon by to melo nejakou vypovidajici hodnotu. blablabla.
Zuckergberg oznami umysl a vy z toho mate hotovou vec. oni
nemaji ani poradne jasno v tom, jak to vlastne udelat (zrusit FBC a donutit implementatory k prekopani jiz jednou pracne implementovaneho) ale pro vas uz FBC _neexistuje_, byl zrusen, coz vzapeti dementujete vlastni vetou.
mozna byste ke svym clankum mohl pridavat poznamku ve smyslu 'obsah sdeleni je pouze osobnim nazorem autora a prolozeny velmi vagne interpretovanymi zahranicnimi zdroji', alespon by to melo nejakou vypovidajici hodnotu. blablabla.
21. 6. 2010 10:57
Nový
FB potřebuje konkurenci
celé vlákno
FB by potřeboval konkurenci. Orkut ani MySpace takovou konkurencí nejsou. Twitter je jiný typ služby. Buzz je zatím jen sociální síť uživatelů GMailu. Jsem docela zvědav, kdy vznikne nějaká služba schopná FB konkurovat...
Honza (neregistrovaný)
88.103.9.---
21. 6. 2010 11:22
Nový
Re: FB potřebuje konkurenci
celé vlákno
souhlas, na me facebook z obchodniho hlediska pusobi jak parta pubertaku, kteri nevedi co delaji a jen krici "hej my mame hodne uzivatelu u nas se vyplati inzerovat", ale vsechny sluzby poskytuji bez jakychkoliv zaruk nebo garanci. Podobny postup v profesionalni sfere nebyva zvykem.
Osobne mi inzerce na FaceBooku naramne pripomina tezbu diamantu v nejake hodne problematicke oblasti.
Osobne mi inzerce na FaceBooku naramne pripomina tezbu diamantu v nejake hodne problematicke oblasti.
Obyvatel (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 12:28
Nový
Re: FB potřebuje konkurenci
celé vlákno
A k cemu by mela byt ? Vzdyt je to v podstate sezonni blbost ...
anonym (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 13:11
Nový
Re: FB potřebuje konkurenci
celé vlákno
však Facebook má konkurenci, akorát nejsou tak známé.. české Lidé.cz (narozdíl od Líbka se stále drží a jede dál) .. světové pák třeba Netlog.com .. konkurence je xD
21. 6. 2010 13:20
Nový
Re: FB potřebuje konkurenci
celé vlákno
Takto konkurence nevypadá :-)
http://siteanalytics.compete.com/facebook.com+lide.cz+netlog.com/
A ani toto nevypadá moc konkurenceschopně:
http://siteanalytics.compete.com/facebook.com+myspace.com/
http://siteanalytics.compete.com/facebook.com+lide.cz+netlog.com/
A ani toto nevypadá moc konkurenceschopně:
http://siteanalytics.compete.com/facebook.com+myspace.com/
21. 6. 2010 13:26
Nový
Re: FB potřebuje konkurenci
celé vlákno
Ono je to totiž stále více spíše sociologický než technický/marketingový fenomén...
anonym (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 13:27
Nový
Re: FB potřebuje konkurenci
celé vlákno
no protože Facebooku je věnováno mnohem více pozornosti.. kdyby těm mnou zmínovaným (nebo jiným) serverům bylo věnováno taky tolik pozornosti, tak sou na tom líp :-)
Yucca (neregistrovaný)
193.86.3.---
21. 6. 2010 11:24
Nový
Porad jenom Facebook
celé vlákno
Dobry den,
neni Vam to uz blby ze pomalu kazdej druhej clanek na Lupe je o Facebooku?
neni Vam to uz blby ze pomalu kazdej druhej clanek na Lupe je o Facebooku?
NN (neregistrovaný)
195.28.78.---
21. 6. 2010 11:40
Nový
posledna kvapka - koncim s lupou
celé vlákno
gratulujem, mazem lupu z bookmarks a neplanujem sem uz pachnut, kazdodennymi clankami o facebooku ste stratili citatela, odporucam tak spravit aj ostatnym a na Lupu - server o ceskem facebooku sa zvysoka...
šmajdalf (neregistrovaný)
89.176.254.---
21. 6. 2010 17:40
Nový
Re: posledna kvapka - koncim s lupou
celé vlákno
Asi tak. Sbohem!
JÁ (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 17:48
Nový
Redakčně smazáno
celé vlákno21. 6. 2010 18:38 smazal Aleš Miklík, důvod: Bez vulgarit, prosím
šmajdalf (neregistrovaný)
89.176.254.---
21. 6. 2010 18:18
Nový
Re: posledna kvapka - koncim s lupou
celé vlákno
Copak, puberta s tebou ještě mlátí?
JÁ (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 18:23
Nový
Re: posledna kvapka - koncim s lupou
celé vlákno
se mnou ne, ale ty nechápeš určitě věci :-)
22. 6. 2010 11:15
Nový
Re: posledna kvapka - koncim s lupou
celé vlákno
A mě třeba články o Facebooku velmi zajímají, tak proč přestávat číst Lupu?
Myslím, že čtenáře, kterého nezajímají články o Facebooku a ani jiné články (jinak by přeci nebyl důvod odcházet) Lupa stejně nepotřebuje.
Myslím, že čtenáře, kterého nezajímají články o Facebooku a ani jiné články (jinak by přeci nebyl důvod odcházet) Lupa stejně nepotřebuje.
Obyvatel (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 12:18
Nový
Totez jako vyuzivat freemail k podnikani
celé vlákno
Tento clanek "zase o FB" je alespon v necem prinosny, nicmene nesouhlasim s tim, ze "je treba byt na FB".
Nicmene totez lze napsat o dalsim nesvaru a to je vyuzivani freemailovych sluzbeb k podnikani. Opravdu nechapu, proc kdyz si uz nekdo plati vlastni domenu a na ni ma stranky firmy, email pak neni na teto domene, ale nekde na seznam.cz a podobne.
Mnoho firem si to dava dokonce do vizitek, reklam na autech a podobne. Vzdyt tam muze take kdykoli dojit ke zruseni schranky bez jakehokoli duvodu. Mozna je to tim, ze vetsina levnych hostingu neumi nabidnout slusny webmail (ten je ale stejne spis nouzovka) a velke procento lidi asi zase neumi pouzivat emailove klienty. Jinak si to neumim vysvetlit.
Nicmene totez lze napsat o dalsim nesvaru a to je vyuzivani freemailovych sluzbeb k podnikani. Opravdu nechapu, proc kdyz si uz nekdo plati vlastni domenu a na ni ma stranky firmy, email pak neni na teto domene, ale nekde na seznam.cz a podobne.
Mnoho firem si to dava dokonce do vizitek, reklam na autech a podobne. Vzdyt tam muze take kdykoli dojit ke zruseni schranky bez jakehokoli duvodu. Mozna je to tim, ze vetsina levnych hostingu neumi nabidnout slusny webmail (ten je ale stejne spis nouzovka) a velke procento lidi asi zase neumi pouzivat emailove klienty. Jinak si to neumim vysvetlit.
:-) (neregistrovaný)
178.17.88.---
21. 6. 2010 12:49
Nový
Na FB není potřeba být!
celé vlákno
Cvičil jsem a studoval bojová umění - správný boj nevypadá tak, že mlátíte kolem sebe naslepo hlava nehlava a soubeře v podstatě ufackujete do bezvědomí. Správný boj trvá maximálně 10 sekund a jedná se o JEDEN úder nebo zásah zbraní, nikdy ne víc! Zasazený s rozvahou a klidem...
Stejné je to v marketingu - není třeba oslovovat miliardy uživatelů, kteří o daný produkt stejně nebudou mít zájem, stačí mi oslovit 1% populace, které o něj zájem mít pravděpodobně bude.
Takže je jedno kolik milionů lidí je na FB. V TV taky nevidíte reklamy na auta a zboží za 10 a víc milionů Kč, protože jsou to vyhozené peníze - divák Novy není cílová skupina, která by si koupila Volvo za deset koulí.
Například taková Goldman Sachs naprosto ignoruje nějaký facebook a točí zisky ve stovkách miliard dolarů.
Kdyby všechny firmy uvažovali stylem, že musí být všude tam, kdo je co nejvíc lidí, tak by fungovali výhradně jako "Door to door" prodejci po Václaváku :-DDD Ale toto není efektivní způsob marketingu a navíc to nehorázným způsobem sráží důvěryhodnost.
Mimochodem není náhodou, že veškeré firmy, které na FB jsou také zároveň používají ve velké míře D2D prodej - prostě jsou to firmy, které se sníží k čemukoliv! :-)
Stejné je to v marketingu - není třeba oslovovat miliardy uživatelů, kteří o daný produkt stejně nebudou mít zájem, stačí mi oslovit 1% populace, které o něj zájem mít pravděpodobně bude.
Takže je jedno kolik milionů lidí je na FB. V TV taky nevidíte reklamy na auta a zboží za 10 a víc milionů Kč, protože jsou to vyhozené peníze - divák Novy není cílová skupina, která by si koupila Volvo za deset koulí.
Například taková Goldman Sachs naprosto ignoruje nějaký facebook a točí zisky ve stovkách miliard dolarů.
Kdyby všechny firmy uvažovali stylem, že musí být všude tam, kdo je co nejvíc lidí, tak by fungovali výhradně jako "Door to door" prodejci po Václaváku :-DDD Ale toto není efektivní způsob marketingu a navíc to nehorázným způsobem sráží důvěryhodnost.
Mimochodem není náhodou, že veškeré firmy, které na FB jsou také zároveň používají ve velké míře D2D prodej - prostě jsou to firmy, které se sníží k čemukoliv! :-)
anonym (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 13:12
Nový
Redakčně smazáno
celé vlákno21. 6. 2010 13:36 smazal Patrick Zandl, důvod: vulgární
Palmáč (neregistrovaný)
---.141.broadband9.iol.cz
21. 6. 2010 14:37
Nový
Virtuální svět
celé vlákno
má jednu obrovskou výhodu. Nezasviní planetu a všechno většinou jedním vrzem zmizí. Pro věčnost je asi lépe tesat do kamene :)))))
anonym (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 15:32
Nový
Re: Virtuální svět
celé vlákno
jednou to může zmizet, ale pouz v případě že daný server jednou skončí.. u Facebooku to fakt nevypadá že by měl končit, ale bordelu je tam dost =/ .. ale za to můžou české děti co houfně opouštějí Líbko =/
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
22. 6. 2010 5:47
Nový
Re: Virtuální svět
celé vlákno
on to líbko snad napíše úplně do každého příspěvku, tomu říkám obsese
prisel, videl, odesel (neregistrovaný)
---.uphill.cz
21. 6. 2010 18:27
Nový
ksichtokniha je moje jedina laska, kamaradi
celé vlákno
Zas ta chimera o podnikani na ksichtoknize. To musi byt hotovy zlaty dul. V zasade jsem ale rad, ze majitel ksichtoknihy Znacka Cukrovykopec aspon netaha penize primo z mych kapes, na rozdil od Hlinikoveho Krveproliti, oteplovacich vedcu a dalsich ruznych zelenych parazitu.
Snk (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 22:21
Nový
RSS
celé vlákno
Prosím Lupu, aby udělala alespoň alternativní RSS, který bude složen pouze z článků které se netákají FB. Tím se vlk nažere a koza zůstane celá - lépe řečeno, velké procento lidí zde na serveru FB nemá v oblibě a pokud v RSS vidím z posledních šesti tři o FB (=50%!!!), tak mě to skutečně irituje. Rád si přečtu ostatní zajímavé články, ale ať je fb jakýkoli fenomén, pokud mu chcete opravdu věnovat tolik pozornosti, pak opravdu změňte nálepku serveru. Prosím tedy o vyjádření k možnosti oddělení RSS, popřípadě vytvoření úplně vlastní kategorie FB, kterou by nebylo nutno odebírat. Děkuji za Vaše vyjádření k problematice (...nebo vám je úplně jedno, že vám čtenáři dalších článků odejdou jinam?)
JÁ (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 6. 2010 23:54
Nový
Re: RSS
celé vlákno
jedni odejdou, a příjdou noví.. takže je to Ok :-)
btw.to je fakt těžké ve své RSS čtečce očima filtrovat na co kliknete a na co ne? už podle nadpisu se to dá třídit..
btw.to je fakt těžké ve své RSS čtečce očima filtrovat na co kliknete a na co ne? už podle nadpisu se to dá třídit..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
22. 6. 2010 5:49
Nový
Re: RSS
celé vlákno
no jestli příjdou další řepy, tak odejdu i já
lol (neregistrovaný)
---.170.broadband6.iol.cz
22. 6. 2010 12:09
Nový
Re: RSS
celé vlákno
vy take sledujete cely den ct24 abyste videl jednu jedinou zpravu ktera vas zajima? hmmmm
22. 6. 2010 12:42
Nový
Re: RSS
celé vlákno
Ano, ale protože jsem kouzelník, netrvá mi to déle než prolétnout titulky dvou-tří položek v RSS čtečce.
Dobrá demagogie nesmí být úplně blbá, příteli.
Dobrá demagogie nesmí být úplně blbá, příteli.
22. 6. 2010 10:06
Nový
Re: RSS
celé vlákno
Souhlasím. Kdo se má v těch desítkách položek denně orientovat!
Svatá prostoto!
Věřím, že kdyby nešlo o další planou exhibici (odvolávání se na velké procento jiných jako já - fakt?, imperativy co má Lupa dělat a na závěr obligátní výhrůžka odchodem) a o něco by opravdu šlo, byl by tohle mail redakci (viz Kontakty).
No ale to by nebylo vidět veřejně, že?
Paradox: Jestliže je na netu místo, kde se tento druh exhibicionismu úplně bezproblémově vsákne, pak je to zrovna Facebook ;-)
Svatá prostoto!
Věřím, že kdyby nešlo o další planou exhibici (odvolávání se na velké procento jiných jako já - fakt?, imperativy co má Lupa dělat a na závěr obligátní výhrůžka odchodem) a o něco by opravdu šlo, byl by tohle mail redakci (viz Kontakty).
No ale to by nebylo vidět veřejně, že?
Paradox: Jestliže je na netu místo, kde se tento druh exhibicionismu úplně bezproblémově vsákne, pak je to zrovna Facebook ;-)
22. 6. 2010 13:02
Nový
Re: RSS
celé vlákno
Ok, takže bychom z RSS filtrovali Facebook. Někdo tu chtěl nedávno filtrovat Apple, pak byly návrhy na Microsoft a Operu. Ještě něco bychom měli filtrovat? Aby se to už dopředu připravilo?
tatramat (neregistrovaný)
---.anonymouse.org
22. 6. 2010 13:18
Nový
Re: RSS
celé vlákno
mozna by pro zmirneni drazdeni uzivatelu stacilo z podtitulu lupy odebrat ono 'server o ceskem internetu', protoze se nezaklada na pravde. o postupne upadajici kvalite co do obsahu i formy snad ani nema cenu se nejak rozepisovat :)
22. 6. 2010 13:20
Nový
Re: RSS
celé vlákno
To se klidně rozepište, mne by to zajímalo. Nicméně konkrétně, takové ty výkřiky o "postupne upadajici kvalite" tu čítám už deset let... Takže: kde, v čem, jak? Co jsou nepokrytá témata?
tatramat (neregistrovaný)
---.anonymouse.org
22. 6. 2010 13:43
Nový
Re: RSS
celé vlákno
pro vlastni ego nevidite za spicku sveho nosu?
Docekal, Bednar, servilni prezentace a vyzdvihovani komunistickych prominentu a prezentace jejich pseudouspechu, ... pokud jste za tech 10 let nepozorovali odliv ctenaru, zcela urcite doslo ke zmene jejich struktury. zatimco drive jste mohli byt zdrojem informaci pro odborniky, dnes lze uspesne povazovat lupu jako periodikum, kde pro detskou cast uzivatelu internetu pisi t.c. ctyricatnici fascinovani sezonnimi zalezitostmi... je to bida, to vam povim :)
Docekal, Bednar, servilni prezentace a vyzdvihovani komunistickych prominentu a prezentace jejich pseudouspechu, ... pokud jste za tech 10 let nepozorovali odliv ctenaru, zcela urcite doslo ke zmene jejich struktury. zatimco drive jste mohli byt zdrojem informaci pro odborniky, dnes lze uspesne povazovat lupu jako periodikum, kde pro detskou cast uzivatelu internetu pisi t.c. ctyricatnici fascinovani sezonnimi zalezitostmi... je to bida, to vam povim :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.iinfo.cz
22. 6. 2010 13:52
Nový
Re: RSS
celé vlákno
Víte, jsem předpojaký k tvrzení lidí, kteří na slušnou otázku začnou být hned arogantní. Snad jsem se slušně zeptal, tak se dalo slušně odpovědět bez osobního navážení, ne?
Dočekal na Lupu píše plus mínus deset let, Bednář ... no, tak šest. Tam k žádné novince moc nedošlo.
Komunistické prominenty, to máte na mysli koho? Jakuba Turka? Na to jste přišel jak???
Sezónní záležitost - to myslíte Facebook? víte, přesně tohle nám lidi říkali u Google. Jistě, z hlediska paleontologického to bude sezónní záležitost, ale my jsme toho názoru, že nám těch deset - dvacet let, po které tyhle sezónní jevy budou trvat, stojí za zmínku a analýzu.
Dříve byla Lupa zdrojem informací pro odborníky, kteří se zhusta přesunuli do manažerských pozic a začaly je zajímat informace spíše o obchodním aspektu. Stejně tak se změnil i internet. Ano, Lupa je a nadále bude více o businessu, než o nahých technologiích. Tak, jako internet samotný.
Dočekal na Lupu píše plus mínus deset let, Bednář ... no, tak šest. Tam k žádné novince moc nedošlo.
Komunistické prominenty, to máte na mysli koho? Jakuba Turka? Na to jste přišel jak???
Sezónní záležitost - to myslíte Facebook? víte, přesně tohle nám lidi říkali u Google. Jistě, z hlediska paleontologického to bude sezónní záležitost, ale my jsme toho názoru, že nám těch deset - dvacet let, po které tyhle sezónní jevy budou trvat, stojí za zmínku a analýzu.
Dříve byla Lupa zdrojem informací pro odborníky, kteří se zhusta přesunuli do manažerských pozic a začaly je zajímat informace spíše o obchodním aspektu. Stejně tak se změnil i internet. Ano, Lupa je a nadále bude více o businessu, než o nahých technologiích. Tak, jako internet samotný.
22. 6. 2010 13:53 redakčně upravil Patrick Zandl, důvod: Nějak jsem se odhlásil, tak jen prohlašuju, že je to můj příspěvek :)
22. 6. 2010 15:40
Nový
Re: RSS
celé vlákno
Lupu sleduju minimálně 4 roky pravidelně a nepřetržitě. Kvalita zcela jistě neupadla, jen se změnila aktuální témata - Datové schránky a Facebook místo Googlu a Linuxu (nebo co bylo aktuální před čtyřmi lety). A uřvanci se změnili (nebo si dneska říkají jinak) :-)
22. 6. 2010 15:45
Nový
Re: RSS
celé vlákno
S tím bych souhlasil. Je méně Google (i když i to je relativní), je více datových schránek (jsou velmi důležité bez debat) a Facebooku (tam debatovat můžeme, ale my si myslíme, že důležitý, ať už jakkoliv, je).
22. 6. 2010 15:55
Nový
Re: RSS
celé vlákno
Určitě je důležitý. Minimálně pro informatiky a marketéry, by důležitý měl být, i kdyby ho měli za rok zavřít... Samozřejmě to nesmí být ignoranti.
x (neregistrovaný)
89.187.132.---
23. 6. 2010 10:40
Nový
Re: RSS
celé vlákno
nechapu, proc se redakce lupy snazi delat ze se nic nedeje, ze vychazi porad zajimave clanky, a ze se lupa nesnazi zalibit kazdemu..? - pritom se staci podivat na nejaky mesic pred X lety a letos a porovnat pocty opravdu zajimavych clanku s nejakou informacni hodnotou:
brezen 2001 (cca 23):
---------------------
První propojovací dohoda podepsána!
Zlatá éra zlodějů metatagů
CZ.NIC výrazně zasáhl do případu Mr.Lin(x)
Dnes by měla začít registrace .xxx a dalších TLD
Éra hlasu
ICANN: Nové domény nebudou... (?)
Aréna: Jakým způsobem budou financovány portály?
VOLný Internet zkolaboval
Třetí propojovací dohoda podepsána!
Hrozí nám kalifornský scénář?
Sisyfovský boj proti spamu
CTR je občas pěkně k ničemu
Jsou české domény přiliš drahé?
Má ISDN budoucnost?
Bude formát MP3 vytlačen kvalitnější konkurencí?
Doména .EU nebude. Nikdy?
Prolomení elektronického podpisu? Ale kdepak!
Internetová slintavka: ICZ objevila chybu ochrany el. podpisu
Proč končí ATM
Obsahové servery ve finanční krizi. Jak dál?
Kdo je uživatel českého Internetu?
Příjmový model P2P aplikací
Bude Prima nabízet internetové služby?
+PR (1 clanek)
Společnost Internet Info koupila server Slunečnice.cz
brezen 2010 (max 9):
--------------------
Český mobilní sektor v roce 2009
Offloading, aneb: co s mobilními daty, která už se nevejdou?
ITU chce přidělovat IP adresy
Nahé ADSL může zlevnit
Svět zrychluje domácí připojení
Moderace diskusí je žádoucí, rozhodl soud
Digitální špiclování uživatelů znovu tématem dne
Úředníci nově musí uznávat i zahraniční podpisové certifikáty
Vodafone (znovu)spustil svou 3G síť
naproti tomu nesmyslu je pozehnane (cca 24):
--------------------------------------------
Jak poznat lidi dle pozadí plochy
Soutěž o nejlepší mobilní aplikace zdůraznila význam rozšířené reality
Facebook a nekalé spamovací techniky
Kalkulačka
Safer Internet Day 2010 aneb „Think B4 U post!“
Prezentace na Internetu
Proč nepoužívám Facebook
E-knihy, e-čtečky, prostě takový e-svět (1)
Neslušný obsah zdarma nepotěší
Možnost volby formou záplaty
Ballot screen v praxi, klid nepřichází
Sociální média indickou optikou
Kam zmizela PDA?
Jak zvětšit výdrž baterie v mobilu?
Tenkrát poprvé
Sociální sítě jako hackerský nástroj
Anonymní surfování: na výběr máte z několika možností
Také se díváte na televizi a píšete na sociální sítě?
Facebook Conversion Tracking: měříme výkonnost reklamy na Facebooku
Použijte správný firewall pro ochranu své sítě
Webovinky 36: Váš online zubní kartáček
Nestle, Greenpeace a krizové PR na Facebooku
Podle čeho vybírají ženy počítač?
Malý výkladový slovník pojmů užívaných v e-shopech
+PR (5 clanku):
Chraňte svoji doménu před útoky!
Konference IDF 2010: akce, kde by žádný webový vývojář neměl chybět
Pusťte do světa 10x úspěšnější kampaň! S mobilní reklamou od T-Mobile.
Vyvíjíte webové stránky a aplikace? ACTIVE 24 vám dá server za 499 Kč měsíčně!
Jak rychle se rozšíří v českých domácnostech 3D televize?
brezen 2001 (cca 23):
---------------------
První propojovací dohoda podepsána!
Zlatá éra zlodějů metatagů
CZ.NIC výrazně zasáhl do případu Mr.Lin(x)
Dnes by měla začít registrace .xxx a dalších TLD
Éra hlasu
ICANN: Nové domény nebudou... (?)
Aréna: Jakým způsobem budou financovány portály?
VOLný Internet zkolaboval
Třetí propojovací dohoda podepsána!
Hrozí nám kalifornský scénář?
Sisyfovský boj proti spamu
CTR je občas pěkně k ničemu
Jsou české domény přiliš drahé?
Má ISDN budoucnost?
Bude formát MP3 vytlačen kvalitnější konkurencí?
Doména .EU nebude. Nikdy?
Prolomení elektronického podpisu? Ale kdepak!
Internetová slintavka: ICZ objevila chybu ochrany el. podpisu
Proč končí ATM
Obsahové servery ve finanční krizi. Jak dál?
Kdo je uživatel českého Internetu?
Příjmový model P2P aplikací
Bude Prima nabízet internetové služby?
+PR (1 clanek)
Společnost Internet Info koupila server Slunečnice.cz
brezen 2010 (max 9):
--------------------
Český mobilní sektor v roce 2009
Offloading, aneb: co s mobilními daty, která už se nevejdou?
ITU chce přidělovat IP adresy
Nahé ADSL může zlevnit
Svět zrychluje domácí připojení
Moderace diskusí je žádoucí, rozhodl soud
Digitální špiclování uživatelů znovu tématem dne
Úředníci nově musí uznávat i zahraniční podpisové certifikáty
Vodafone (znovu)spustil svou 3G síť
naproti tomu nesmyslu je pozehnane (cca 24):
--------------------------------------------
Jak poznat lidi dle pozadí plochy
Soutěž o nejlepší mobilní aplikace zdůraznila význam rozšířené reality
Facebook a nekalé spamovací techniky
Kalkulačka
Safer Internet Day 2010 aneb „Think B4 U post!“
Prezentace na Internetu
Proč nepoužívám Facebook
E-knihy, e-čtečky, prostě takový e-svět (1)
Neslušný obsah zdarma nepotěší
Možnost volby formou záplaty
Ballot screen v praxi, klid nepřichází
Sociální média indickou optikou
Kam zmizela PDA?
Jak zvětšit výdrž baterie v mobilu?
Tenkrát poprvé
Sociální sítě jako hackerský nástroj
Anonymní surfování: na výběr máte z několika možností
Také se díváte na televizi a píšete na sociální sítě?
Facebook Conversion Tracking: měříme výkonnost reklamy na Facebooku
Použijte správný firewall pro ochranu své sítě
Webovinky 36: Váš online zubní kartáček
Nestle, Greenpeace a krizové PR na Facebooku
Podle čeho vybírají ženy počítač?
Malý výkladový slovník pojmů užívaných v e-shopech
+PR (5 clanku):
Chraňte svoji doménu před útoky!
Konference IDF 2010: akce, kde by žádný webový vývojář neměl chybět
Pusťte do světa 10x úspěšnější kampaň! S mobilní reklamou od T-Mobile.
Vyvíjíte webové stránky a aplikace? ACTIVE 24 vám dá server za 499 Kč měsíčně!
Jak rychle se rozšíří v českých domácnostech 3D televize?
23. 6. 2010 11:50
Nový
Re: RSS
celé vlákno
Můj poměr toho, co (pro mě osobně) má "informační hodnotu" je z tohoto výběru je přesně opačný 9:18. To dokazuje co?
x (neregistrovaný)
89.187.132.---
23. 6. 2010 13:11
Nový
Re: RSS
celé vlákno
to dokazuje to, ze lupa uz bohuzel neni server pro IT profesionaly, ale pro (pod)prumernou masu...
23. 6. 2010 15:45
Nový
Re: RSS
celé vlákno
Chápu. Ale proč se trápit s Lupou? Znám český server, který je pro tento druh IT profesionála s tímto druhem sociální inteligence (o velikosti pohlaví ani nemluvě) jako stvořený! A to blaho - s podprůměrnými masami se tam vyřizují účty denně!
x (neregistrovaný)
89.187.132.---
23. 6. 2010 16:18
Nový
Re: RSS
celé vlákno
vtipny, skoda ze mimo tema
opravdu smutny ale je, ze v cestine uz snad zadny podobny poradny server neni
opravdu smutny ale je, ze v cestine uz snad zadny podobny poradny server neni
27. 6. 2010 17:40
Nový
Re: RSS
celé vlákno
No, tak pokud už se tohle téma tady nakouslo, tak by to nebyl až takový problém udělat "personalizované" RSS kanály, kde by si uživatel mohl vybrat "štítky" co chce sledovat a co naopak vysloveně nechce :-) Myslím, že by se mnoha lidem (soudě dle této diskuze) zlepšila srdeční arytmie a zažívací potíže ;-) O jednu tabulku v DB víc nebo míň....
Mr. Cidermaster (neregistrovaný)
---.nc.res.rr.com
23. 6. 2010 2:13
Nový
Re: RSS
celé vlákno
Pokud Vaše RSS čtečka neumí filtrovat dle zadaných kritérií (moje ano ;-)), pak doporučuji si to nafiltrovat dle libosti na Yahoo trubkách: http://pipes.yahoo.com/pipes/
Flasi (neregistrovaný)
194.228.119.---
22. 6. 2010 15:59
Nový
Diskuze o smyslu FB článků na Lupě
celé vlákno
Tak se tu rozjela diskuze o smyslu článků o FB na Lupě. Já osobně na FB účet nemám a mít nehodlám, ale chápu, že FB je významný fenomén a články o něm na tomto druhu webu svůj smysl mají.
A jakkoliv autor tohoto článku nepatří mezi oblíbence, tak tento článek považuji za nadprůměrný mezi "FB články na Lupě". Věnuje se konkrétní a významné věci a popisuje riziko, které hrozí. Na článek mohu odkazovat, při diskuzi s lidmi, kteří vidí ve FB "jenom pozitiva a sociální jistoty".
Bohužel všechny články o FB na Lupě takové nebyly - některé mi opravdu připadaly, že uměle píší o každém FB u..dnutí.
Můj názor je - FB články ano - ale ne za každou cenu. A věřím, že tolik nesouhlasných příspěvků pod tímhle konkrétním článkem souvisí s tím, že pohár trpělivosti prostě přetekl, než s tím, že by zrovna tenhle článek zde být neměl.
A jakkoliv autor tohoto článku nepatří mezi oblíbence, tak tento článek považuji za nadprůměrný mezi "FB články na Lupě". Věnuje se konkrétní a významné věci a popisuje riziko, které hrozí. Na článek mohu odkazovat, při diskuzi s lidmi, kteří vidí ve FB "jenom pozitiva a sociální jistoty".
Bohužel všechny články o FB na Lupě takové nebyly - některé mi opravdu připadaly, že uměle píší o každém FB u..dnutí.
Můj názor je - FB články ano - ale ne za každou cenu. A věřím, že tolik nesouhlasných příspěvků pod tímhle konkrétním článkem souvisí s tím, že pohár trpělivosti prostě přetekl, než s tím, že by zrovna tenhle článek zde být neměl.
22. 6. 2010 16:30
Nový
Re: Diskuze o smyslu FB článků na Lupě
celé vlákno
No, já se na to kouknul: sedm (a kdo ví jestli tolik - vzhledem k podílu anonymů) čtenářů napsalo, že se jim zdá tolik článků o FB moc. Přibližně stejný počet lidí explicitně řeklo, že to moc není. Ostatní se bavili +- k tématu. A navíc - hned první příspěvek řešil zrovna tohle...
Včera Lupu navštívilo bezmála 16 tisíc lidí (Netmonitor, RUest).
Tolik zase já k přetečené trpělivosti coby masovému jevu..
Včera Lupu navštívilo bezmála 16 tisíc lidí (Netmonitor, RUest).
Tolik zase já k přetečené trpělivosti coby masovému jevu..
Flasi (neregistrovaný)
194.228.119.---
22. 6. 2010 16:45
Nový
Re: Diskuze o smyslu FB článků na Lupě
celé vlákno
Subjektivně to srovnávám s tím, jak silně zní "nechceme články o FB" pod jinými články o FB a zdá se mi to tentokrát silnější.
22. 6. 2010 16:55
Nový
Re: Diskuze o smyslu FB článků na Lupě
celé vlákno
To nic, příště to zase bude slabší. Tato konkrétní intelektuální elita si už (určitě!) promazala bookmarky a RSS čtečky... ;-)
JÁ (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
22. 6. 2010 17:09
Nový
Re: Diskuze o smyslu FB článků na Lupě
celé vlákno
snad máte pravdu.. ale oni se sem zase vrátí bohužel =(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
22. 6. 2010 23:17
Nový
Re: Diskuze o smyslu FB článků na Lupě
celé vlákno
řepka
dejfuik (neregistrovaný)
---.eurotel.cz
23. 6. 2010 20:13
Nový
o důvod víc
celé vlákno
ksichtoknížku nepoužívat...
je mi od začátku podezřelá a nevidím důvod tam být, propagovat tam cokoliv včetně firmy, natož sebe...
proč se mám stát ovcí, kterou nakonec velký brattr nějak oholí ??
díky, nechci :-)
je mi od začátku podezřelá a nevidím důvod tam být, propagovat tam cokoliv včetně firmy, natož sebe...
proč se mám stát ovcí, kterou nakonec velký brattr nějak oholí ??
díky, nechci :-)
Matous (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
2. 7. 2010 10:25
Nový
RE: Facebook jistota? O všechno můžete kdykoliv přijít
celé vlákno
Dovolim si nesouhlasit s kritikou na clanek, ackoliv fb nepouzivam a nechci pouzivat dozvedeli jsme se spoustu zajimaveho.
Izak (neregistrovaný)
---.storyflex.cz
9. 7. 2010 10:37
Nový
Zautocit
celé vlákno
pokud me nekdo vedome poskodi a bude prudit, musi z me strany predpokladat reakci.
Byly doby, kdy jsem nevahal zrusit SMTP server, pokud mi posilal spam ... ja je vzdy varoval ... jo srandicky, ony je pak presly ;-))
Jeste se mi kdysi davno stala takova vec, byl mi bezduvodne nekde zamknut ucet na unixu, ktery jsem sice nutne nepotreboval a uz ani moc nevyuzival (ale oni o tom nevedeli, ze mam vse presmerovane, tedy si mysleli, ze me poskodi), ale presto jsem jim cele site odpojoval od LAN a museli restartovat PC a na nekolik hodin jsem jim shodil internet ... takhle se na ne musi.
Jeste mi to pripomina tu absurditu, ze kdyz se verejne pripravoval DDOS utok na spammery, tak soud USA rek ze je to nezakonne ....
Tedy FB by si mel hodne rozmyslet, kolik lidi bude prudit, aby mu pak hromadne nezrusili sit.
Byly doby, kdy jsem nevahal zrusit SMTP server, pokud mi posilal spam ... ja je vzdy varoval ... jo srandicky, ony je pak presly ;-))
Jeste se mi kdysi davno stala takova vec, byl mi bezduvodne nekde zamknut ucet na unixu, ktery jsem sice nutne nepotreboval a uz ani moc nevyuzival (ale oni o tom nevedeli, ze mam vse presmerovane, tedy si mysleli, ze me poskodi), ale presto jsem jim cele site odpojoval od LAN a museli restartovat PC a na nekolik hodin jsem jim shodil internet ... takhle se na ne musi.
Jeste mi to pripomina tu absurditu, ze kdyz se verejne pripravoval DDOS utok na spammery, tak soud USA rek ze je to nezakonne ....
Tedy FB by si mel hodne rozmyslet, kolik lidi bude prudit, aby mu pak hromadne nezrusili sit.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.arachne.cz
1. 10. 2010 17:30
Nový
Tak se hlásím mezi zablokované.
celé vlákno
1. 10. 2010 17:30
Nový
uživatel si nepřál zůstat v anonymitě
celé vlákno
(ale zapoměl se přihlásit :-)