Je dobré se podívat, co to číslo znamená. Například to, že to nejsou počty zaregistrovaných. Čili "už tam víckrát nepříjdou" je v tomto ohledu irelevantní.
Ale víc v článku co vyjde v pondělí. Bude tam těch relevantních čísel hodně. Stejně jako grafů, ty já prostě miluju.
Spousta lidí se zaregistruje. když jim přijde facebook-spam a pak už tam vícekrát nepřijdou.
Zkuste uvést nějaká relevantní čísla a marketingové kecy si nechte - docela se vám tu zprávu povedlo vydat v den, kdy oznámili možnost zadávání nových formátů reklam přo ČR - náhoda nebo PR?
Jak se tam počítá firma? Nijak, protože firemní profil je Page/Stránka a nikoliv uživatel. A co se naznačované malosti českého Internetu týče, tak doporučuji zamyšlení nad denní návštěvností Seznam.cz - ta je prakticky shodná s měsíční "návštěvnosti" Facebooku. Případně se opravdu podívat kolik máme obyvatel, jaká je internetová penetrace (ČSÚ) a jaká čísla udává NetMonitor.
Poněvadž tam má kromě svého ještě další 3 testovací profily, tak to moc relevantní číslo nebude... Ovšem na druhou stranu se někteří Češi, hlásí k zemím, kde nyní bydlí místo ČR (Kanada, VB,...)
No s ohledem na to kolik má naše republika obyvatel a jak rozšířené je připojení k netu je to číslo samozřejmě nesmyslné. Jak se tam třeba započítává když nějaká firma provozuje třeba 20 různých internetových projektů a na každý si udělá na facebooku vlastní profil? ;-)
Ty jsi tak velký ubožák, je mi tě upřímně líto...:-) Běž si udělat na ten svůj "fejsbušek" testík kolik umíš sprostých slov. :-) Určitě ti vyjde že jsi frajer a že můžeš všem nadávat.;-)
Seznam má většina BFU nastavenou jako domovskou stránku. A jestli máš pocit že každý BFU má zároveň i profil na facebooku tak znám asi jiné BFU než ty...
Někdy si říkám jak já se vůbec můžu na tom internetu už tolik let bez problémů živit, aniž bych přitom měl profil na Facebooku. Asi jsem už moc starej, to bude tím...