Facebook má 600 milionů aktivních uživatelů, Foursquare stokrát méně

Půl miliardy aktivních uživatelů oznámil Facebook loni v červenci. Nyní jeho zástupci hovoří o více než 600 milionech aktivních uživatelů. Je ovšem velmi pravděpodobné, že ve skutečnosti jich bude ještě mnohem více. Dá se rovněž předpokládat, že Facebook bude letos na aktuální statistiky skoupější než v minulosti. Souvisí to zejména s tím, že v roce 2012 se očekává v případě Facebooku primární úpis akcií (IPO).

Půl miliardy aktivních uživatelů oznámil Facebook loni v červenci. Nyní jeho zástupci hovoří o více než 600 milionech aktivních uživatelů. Je ovšem velmi pravděpodobné, že ve skutečnosti jich bude ještě mnohem více. Dá se rovněž předpokládat, že Facebook bude letos na aktuální statistiky skoupější než v minulosti. Souvisí to zejména s tím, že v roce 2012 se očekává v případě Facebooku primární úpis akcií (IPO).

EBF6

Geolokační služba Foursquare (více o ní zde) si loni výrazně polepšila. Rostl nejen počet uživatelů, ale také počet check-ins a to ve srovnání s rokem 2009 o uctyhodných 3400 procent. Geolokační služby se ale i přes raketový růst, nestaly loni  masově využívanou službou. Jejich potenciál je tak do budoucna stále obrovský. Dokládá to mimo jiné skutečnost, že si svou geolokační funkcionalitu pořídil loni i Facebook. Podle Pew Research Center používají ve Spojených státech geolokační služby pouze čtyři procenta dospělých internetových uživatelů.

Zdroj: Los Angeles Times, Blog Foursquare a Pew Internet

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 1. 2011 10:51

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »