Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Facebook omezuje, koho vidíte a koho ne. Už dlouho a čím dál tím víc od Maf - Facebook je samozřejmě soukromá firma a má právo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2013 8:11

    Maf (neregistrovaný)

    Facebook je samozřejmě soukromá firma a má právo zvolit si svou strategii, ale možná by mu mohla dojít jedna věc. Na komunikaci s těmi opravdu nejbližšími není žádná ksichtkniha potřeba a fyzické osoby si za zviditelňování svých příspěvků hromadně platit určitě nezačnou. Tak aby časem nenastal úprk uživatelů jinam. Jestli fb a sociální sítě vůbec měly nějaký smysl, tak pro komunikaci s dávnými známostmi, např. spolužáky atd.

  • 5. 3. 2013 8:37

    Petr Holý

    Ale facebooku přece nejde o fyzické osoby, to je jasné, že ty prachy nedají.... jde mu o to stát se prodejním kanálem, alespoň reklamy, když už ne produktů, kde firmy budou platit za to, že jejich sdělení se dostane k zákazníkům :)))

    Mailem jim to poslat nemohou, protože je to nevyžádaná pošta.. ale na facebook to plácnout můžou, a připlatit si za to, že se to propasíruje k jejich zákazníkům, protože tam to nevyžádaná pošta není, tam po tom zákazníci kupodivu baží :)))))

    Vymysleli to kluci emerický moc pěkně, nejdřív vybudují závislost ... farmville a podobné kravinky to neustále přiživují, a pak do pravidelné dávky závislosti začnou vstřikovat reklamu, aby na tom něco vydělali :)))))) a ovečky nadšeně papají a papají a papají :))) Jen je třeba vstřikovat opatrně a nebýt nenažřaný.... aby to ovečky nepoznaly.... ale jak je vidět, ovečky si nechají líbit fakt hodně.

  • 5. 3. 2013 9:18

    Veterán (neregistrovaný)

    Je tady ale riziko "poslední kapky". Můžete udělat plno velkých omezení, které uživatelé skousnou. Ale pak uděláte absolutně bezvýznamnou změnu a nastane úprk.
    Rozhodně pak nestačí tu poslední drobnost zrušit, ale musíte zacouvat pořádně zpátky, a ani pak není jistota, že se lidi vrátí.
    Obdobně to funguje například i u daní. Tam je můžete zvyšovat a výběr stoupá. Pak najednou se to zlomí a ani zrušení posledního zvýšení jejich výběr na původní výši nevrátí.

  • 5. 3. 2013 10:07

    Petr (neregistrovaný)

    Obávám se, že ta poslední kapka je tak daleko, že se FB moc bát nemusí. Co se bavím s lidmi (a tím myslím i své jinak inteligentní známé), tak vůbec netuší a ani vlastně tušit nechtějí.

  • 5. 3. 2013 10:24

    Normál (neregistrovaný)

    Srovnávat fakebook s daněma příliš nejde. Jak by mohl BFU odejít z fakebooku... To by přece znamenalo zavolat kamarádovi ajťákovi (umí zapnout počítač i když je zezadu vypnutý síťovým vypínačem), aby mu do oblíbených v IE nebo ještě lépe na plochu dal nějaké jiné exhibicionistické stránky. A to je moc námahy, kterou Češi neradi (viz např. bankovní poplatky). Myslíte že přeháním - ani náhodou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).