Zatím jenom pro fanoušky Facebooku na stolních počítačích. Služba umožňuje uživatelům hledat hodnocení, recenze a informace o místních podnicích. Informuje o tom server Search Engine Land.
„Jsme zatím v brzké fázi testování. Chceme uživatelům ulehčit cestu ke službám, které hledají,“ tvrdí pro server mluvčí Facebooku.
Zatím na službu nejsou žádné odkazy, které by na ní mířily jak z webu, tak z mobilní aplikace.
Ačkoliv menší firmy už Facebook používají běžně i místo svých webů, katalog firem ve stylu Yelpu by sociální síti mohl dávat smysl. Minimálně jako rozšíření nabídky služeb pro malé podnikání.
Vedle Facebooku je už dnes přímým konkurentem Yelpu Google a ještě stále i Foursquare, ale u toho stále platí zásadní otázka, zda dokáže přežít vlastní smrt vyvolanou zbytečným rozdělením na Foursquare a Swarm. Yelpu se paradoxně z tohoto vývoje nepodařilo nic extra získat.
Yelp má, kromě finanční ztráty, problém i v pružnosti, se kterou aktualizuje a udržuje informace o firmách a podnicích. V Česku je běžné, že nahlašované chyby opraví i více jak po půl roce – pokud se tedy vůbec opravy dočkají.