Facebook přišel na způsob, jak toho o vás zjistit více. Pomohou přátelé

Chybějící informace na vašem profilu možná pomohou doplnit vaši přátelé. Facebook jim umožňuje se na informace zeptat. Získané údaje může využít při cílení reklam.

Možná jste se s tím již setkali. Vstoupili jste na profil někoho na Facebooku a chtěli vědět jeho e-mail či telefon. Místo informace jste tam ale našli možnost „zeptat se“ na chybějící informaci.

Prozatím byla tato možnost schována až na „about“ stránce profilu uživatele, ale pro Facebook je nejspíš hodně důležitá, protože ji vytahuje ven, přímo na hlavní stránku profilu.

Celé to funguje tak, že se můžete na chybějící informaci zeptat. Váš požadavek se zobrazí dotazovanému a ten vám může (ale také nemusí) odpovědět. Facebook na základě takto proběhlé komunikace ale chybějící informaci nedoplní přímo do profilu uživatele. 

Content

Je však poměrně jasné, že má příležitosti si ji zapamatovat a používat. Zde to pro něj bude obzvlášť výhodné, protože v řadě případů bude tyto informace umět dobře využít při cílení inzerce.

Až se vás tedy někdo z přátel zeptá na informaci, kterou nemohl najít na vašem profilu, mějte na paměti, že se Facebook dívá. Byť předáváte informaci jenom mezi vámi a tazatelem, není vůbec jasné, co s ní vlastně Facebook udělá. 

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 5. 2014 19:52
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »