Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Facebook pro začátečníky

VfB
VfB (neregistrovaný) ---.vychcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
9. 6. 2009 7:06 Nový

čím se ličí FB od LBST

celé vlákno
já bych řekl že také se liší počtem uživatelů a tím, že FB zná téměř každý a LBST téměř nikdo (jen pár žaček českých základních škol)
Alan Řepka aura:41
9. 6. 2009 12:33 Nový

Re: čím se ličí FB od LBST

celé vlákno
meleš h*vna zase :/ .. a co takhle první myslet, FB je celosvětový, kdyžto libko je české a na to že je české tak ho zná většina české populace :) a je velmi oblíbené :) .. akorát závidíš libko úspěch...
VfB
VfB (neregistrovaný) ---.vychcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
11. 6. 2009 7:44 Nový

Re: čím se ličí FB od LBST

celé vlákno
český internet neexistuje, tak se ohánět nějakou českou populací je jako se vytahovat, že moje stránky zná 85% lidí v našem domě :), to že LBST zná většina polupace automatickY neznamená že je oblíbené, Prasopsa také zná každý a nevypadá to, že by byl alespoň u mladých oblíbený
mně je LBST u pr*** a s FB nemám nic společného, takže ho nemusím propagovat, jen raději používám glogální služby, které jsou prostě (většinou) lepší (je do nich vloženo víc peněz, dělá na tom víc lidí atd...)
kiky
kiky (neregistrovaný) 82.208.38.---
9. 6. 2009 7:49 Nový

facebook je na nic

celé vlákno
kdyz chci zustat v kontaktu, tak si zavolam, napisu mail a nebo se jednoduse sejdu a domluvim co potrebuji. Nepotrebuji vedet kdo je online a vysedavani u facebooku, nahradi treba jedna sms. A neni lepsi si s nekym popovidat treba v cukrarne a nebo hospode, nebo venku na rande?
Vikos
Vikos (neregistrovaný) ---.rwe-services.cz
9. 6. 2009 8:48 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
To je samozřejmě pravda, ovšem na FB mám spoustu známých (třeba spolužáků a pod) co jsem na ně neměl telefon ani jiný kontakt...

další věc - jdu sportovat (třeba brusle, nebo kolo), kdybych měl obvolat, nebo obepsat všechny kamarády, kteří by se eventuálně mohli přidat, tak se nedoplatím, když to pisnun a FB, tak se k tomu dostanou všichni a většinou se někdo ozve a už se domluvíme (přes FB, nebo i telefonem) - pak je ten sport a zakončíme to Vámi zmiňovanou hospudkou...
Jensen
Jensen (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
26. 1. 2012 14:16 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno

Vše jde vyřešit emailem, možná je to i rychlejší, protože ne všichni jsou na facebooku a na mailu bývají častěji. Jinak je to akorát pěkné rozhraní

Ferda
Ferda (neregistrovaný) ---.98.broadband10.iol.cz
9. 6. 2009 9:45 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
Facebook mi pomohl najít lidi, na něž jsem už dávno (třeba před 20 roky) ztratil kontakt. A umožňuje informace sdílet větší skupinou lidí - s mailem či SMS to srovnáváš naprosto nesmyslně, to je o něčem úplně jiném. Facebook je společenská síť, tj. umožňuje, abych se třeba definoval jako Paroubkův odpůrce a dozvěděli se o tom moji známí a mohli se k tomu vyjadřovat. A je to přitom jednodušší, než kdybych si o tom zakládal blog. Mě třeba zajímá, co si o Paroubkovi myslí moji známí, s kým mám podobný světonázor a tak podobně.

Popovídat si v cukrárně, hospodě, na rande? A copak se to vylučuje? To jako člověk, který používá facebook, není schopný dojít do hospody? Ty používáš mail a telefon, já facebook, ale v hospodě se pak můžeme vyskytnout oba.

Ostatně facebook může sloužit i k tomu, aby se s ním lidé dohodli na návštěvu hospody (díky možnosti definovat akci na určitý den a možností označit se jako návštěvník či nenávštěvník akce, čímž ostatní lidé uvidí, kdo všechno hodlá přijít). A je to dokonce lepší než zvát se mailem, SMSkou nebo po ICQ, protože už se mi několikrát stalo, že informaci o akci si přečetli nejen mí kamarádi, ale i kamarádi těch kamarádů a zeptali se, zda by se mohli přidat. Takže jsme se seznámili s dalšími zajímavými lidmi. Díky faceboku.

Jistě, i v hospodě se můžu seznámit s novými lidmi, jenže to už je takové náhodné. Zatímco když na facebooku kamarád mého kamaráda četl, že jdou do hospody odpůrci Paroubka z našeho města, tak se, coby Paroubkův odpůrce, zeptal, jestli může přijít taky. Jinak by do té samé hospody v ten samý čas co my s největší pravděpodobností nepřišel.

No prostě facebook má spoustu předností pro toho, kdo ho použít chce a umí. A kdo ho bere jako sluhu a ne jako pána, který mu ovládne veškerý čas.
iq
iq (neregistrovaný) 79.171.186.---
9. 6. 2009 9:50 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
asi nějaký PR :(
Ferda
Ferda (neregistrovaný) ---.98.broadband10.iol.cz
9. 6. 2009 12:39 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
Ale čerta starýho PR, prostě jsem facebook vyzkoušel, zjistil, co je na něm dobrýho, co je na něm na prd (přehlcení kvízama a posíláním virtuálních dárečků a podobné kokotiny) a sečetl si plusy a mínusy. Plusů výrazně přebývalo, takže jsem na facebooku dál. Napsat "facebook je na nic" může jen naprostý ignorant, který je líný přemýšlet nad tím, že ne každý vidí svět stejně jako on. Kdyby napsal "facebook není nic pro mě" nebo "facebook mi nic nepřináší, nehodlám ho používat", pak je to v pořádku a nedá se s tím polemizovat. Ano, FB není pro každého, jsou lidé, kterým nevyhovuje. Takoví ať na něj nechodí. Ale tvrdit že je k ničemu, to je silné kafe (a svědčí to nikoli o zbytečnosti facebooku, ale o snížených rozumových schopnostech toho, kdo to tvrdí).
100 % Lenin
100 % Lenin (neregistrovaný) 195.239.199.---
10. 6. 2009 8:41 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
Inu, kde není z hůry dáno, tam není pomoci.

a nebo?

Prázdný sud nejvíc duní.

p.s.
Hovno jsi a v hovno se převrátíš (čonkin) - poslal bych Tě k lopatě. A von by Tě ten prdobůk rychle přešel :-))))))))))))))
modrá demokracie
modrá demokracie (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
9. 6. 2009 22:31 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
aby ses z toho Paroubka nepo...., chudacku zmasirovanej
Vladimir
Vladimir (neregistrovaný) ---.149.100.117.adsl.nextra.cz
10. 6. 2009 22:11 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
>Facebook mi pomohl najít lidi, na něž jsem už dávno (třeba >před 20 roky) ztratil kontakt. \
To je dobre k cemu ? Spoluzacka co ti nedala pred 20 lety ti stejne neda, ze Adriana je devka jsi vedel uz tehdy a ten s kym jsi kalil pred 20 lety s tebou bud furt kali nebo FB nepomuze.
>A umožňuje informace sdílet větší skupinou lidí - s mailem >či SMS to srovnáváš naprosto nesmyslně, to je o něčem >úplně jiném.
A k cemu takova informace sdilena vetsi skupinou je ? K cemu je dobre aby lidi co te neznaji (protoze slovo znat vyzaduje fyzicky kontakt a ne ze ne) vedeli kde bydlis co delas a co sis zrovna koupil ?
>Facebook je společenská síť, tj. umožňuje, abych se třeba >definoval jako Paroubkův odpůrce a dozvěděli se o tom moji >známí a mohli se k tomu vyjadřovat. Mě třeba zajímá, co si >o Paroubkovi myslí moji známí, s kým mám podobný >světonázor a tak podobně.
Coz takhle o Paroubkovi se svymi skutecnymi znamymi (definice znameho viz vyse) HO-VO-RIT ??? Definovat se jako odpurce tvari v tvar vyzaduje jistou odvahu, coz ?
>Popovídat si v cukrárně, hospodě, na rande? A copak se to >vylučuje? To jako člověk, který používá facebook, není >schopný dojít do hospody? Ty používáš mail a telefon, já >facebook, ale v hospodě se pak můžeme vyskytnout oba.
Posledni dobou se to temer vylucuje. S kym jsem si povidal v realu, se nemusim bavit na xixi blogisku.
Vyskytnout se nekde zaroven je prave princip FB "pratelstvi". Ver mi, ke skutecne znamosti nebo pratelstvi je potreba predevsim fyzicky kontakt a spousta dalsich veci, ja se napriklad nepratelim ani nepoznavam s ichtyly.
>Ostatně facebook může sloužit i k tomu, aby se s ním lidé >dohodli na návštěvu hospody (díky možnosti definovat akci >na určitý den a možností označit se jako návštěvník či >nenávštěvník akce, čímž ostatní lidé uvidí, kdo všechno >hodlá přijít). A je to dokonce lepší než zvát se mailem, >SMSkou nebo po ICQ, protože už se mi několikrát stalo, že >informaci o akci si přečetli nejen mí kamarádi, ale i >kamarádi těch kamarádů a zeptali se, zda by se mohli >přidat. Takže jsme se seznámili s dalšími zajímavými >lidmi. Díky faceboku.
To je fakt uzasny. Ja chodim do hospody se skutecnymi prateli, a proto vzdycky prijde kazdy kdo muze. Kdo neprijde tak asi nemohl prijit. Proc na to pouzit FB, to opravdu netusim. Kamaradi kamaradu prijdou kdyz je kamaradi privedou. Proc k tomu pouzit FB, to opravdu netusim.
S dalsimi zajimavymi lidmi jsem se seznamil diky svym pratelum, zadnemu blogisku.

Ale vy jste si zrejme pratele vygoogloval kdyz jste zadne nemel.

>Zatímco když na facebooku kamarád mého kamaráda četl, že >jdou do hospody odpůrci Paroubka z našeho města, tak se, >coby Paroubkův odpůrce, zeptal, jestli může přijít taky. Vsichni mi kamaradi jsou odpurci toho estebaka, a je to proste dnay fakt a rozhodne o tom nepotrebujeme diskutovat natoz na FB.
Milanius
Milanius (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
11. 6. 2009 20:18 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
notyvole, co vede nějakýho blba sepsat takovouhle hromadu banálně nejapnech keců o tom že nepoužívá FB, to mi teda fakt hlava nebere. kazdopadne budes ty sam ichtyl jak vysitej.
GHOI
GHOI (neregistrovaný) 165.72.200.---
12. 6. 2009 9:44 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
Stejne jako hromada banalnich kecu vo tom ze FB je bezva vec pro prima lidicky se srdickem na spravnym mistecku.
VfB
VfB (neregistrovaný) ---.vychcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
9. 6. 2009 12:37 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
ne no pokud ten druhý je například v Kanadě nebo Anglii, to potom to popovídání přijde celkem draho xD
Darda
Darda (neregistrovaný) 89.102.51.---
9. 6. 2009 13:01 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
Když je kamarád za mořem, tak do cukrárny na pokec pujdeš asi hodně často.Když ti facebook nesedí, tak ho nepoužívej a piš SMS!
uživatel si přál zůstat v anonymitě 193.86.174.---
28. 9. 2009 18:09 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
Moje řeč 8-)
Siky
Siky (neregistrovaný) 95.129.103.---
12. 11. 2009 17:29 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
Máš recht, nevím proč bych měla sedět u komplu a psát si z někým o svých životních zážitcích.Myslím si , že máme obrovské komunikační možnosti než byly před 15 lety a šíříme tuto komunikaci neskutečnou rychlostí.Chápu ovšem uživatele co mají zájem sedět o pc a svěřovat se s ostatními. Bohužel všechny fotky i diskuze vidí i lidé o kteří nejsou mimi přateli a přitom se jim můžu rejpat v životě.
Mám email, skype a mobil a co víc potřebuji. Né díky nepotřebuji aby na můj žívot čučelo spousta jiných lidí co v něm nemaj co dělat. Omlouvám se všem facebookařům, ale je to jen můj názor.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.cust.nbox.cz
10. 3. 2010 15:43 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
Mám takový názor taky, ale nejvíc mě udivuje jak jsou ti facebookaři na to háklivý, když jim něco řekneš proti, tak je zle. Hlavně ti co tam sedí třeba i celej den, jejich život je jen sedět u facbooku a přidávat se do skupin, čumět na lidi, který nemám rad , pomlouvat je ale zároveň je mít i v přátelích.Vím,že si tam každý může dát do těch jakože ,, přátel" koho chce, ale o tom to je přijde mi trapný jak tam každý má za přátelé lidi jen proto aby si přišel oblíbenej a známej mezi ostatníma a přitom, když někoho z těch svých ,,přátel" potká na ulici, tak ho ani nepozdraví, protože ho ani nezná jen z toho svšta FACEBOOKU.Nejhjorší je to že tohle znám ze zkušenosti mého opravdového přítele A TĚCH JE OPRAVDU PÁR A STOVKY!!!!Ale na druhou stranu jsou lidi,facebooku umí využít normálně, ale těch teda aspoň v mém okolí moc není a to je smutné.
RX6
RX6 (neregistrovaný) ---.178.broadband11.iol.cz
25. 1. 2012 18:37 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno

přesně tak, nemám co bych dodal ;-)

Facebook je na nic!
Facebook je na nic! (neregistrovaný) ---.gymun.cz
11. 6. 2010 7:24 Nový

Re: facebook je na nic

celé vlákno
Nejenže je to žrout času a přišel jsem kvůli němu o dva přátele (no a pak že má facebook sbližovat)ale dokonce
je nebezpečný....
Alexander Doktor aura:100
9. 6. 2009 10:18 Nový

Tohle tady?

celé vlákno
Facebook pro zacatecniky na Lupě? To je spíš téma pro Květy, ne? Já ten článek nechci nijak shazovat, ale na Lupu prostě chodím za jiným obsahem, určeným výrazně pokročilejším uživatelům. Pokud je na Lupě někdo, kdo FB opravdu nepoužívá, tak podle mne bude na takové úrovni znalostí, že to v případě zájmu a potřeby zvládne i bez takovéhleho "návodu". Nicméně jako "potrava" pro odkazování odjinud je to dobré :-)
\TeX{}nosma\v{z}ka
\TeX{}nosma\v{z}ka (neregistrovaný) 62.168.56.---
9. 6. 2009 10:34 Nový

Re: Tohle tady?

celé vlákno
Taky jsem nevěřil svým očím. Spím? Bdím? Nezaútočili na Lupu crackeři?;) Krom toho to nijak nepomohlo s řešením mého dilematu "být či nebýt" (na FB), spíš naopak ..:-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
9. 6. 2009 20:18 Nový

Re: Tohle tady?

celé vlákno
Tady to misto ma, je to prece placena inzerce.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.anonymouse.org
9. 6. 2009 12:44 Nový

Re: Tohle tady?

celé vlákno
+1
Patrick Zandl aura:92
9. 6. 2009 12:51 Nový

Re: Tohle tady?

celé vlákno
Máte pravdu, je to určené hlavně pro čtenáře od jinud, ne pro hardcore jádro lupáků ... ukázalo se, že na českém internetu se všude o FB píše, ale nikde o něm není základní materiál, tak jsme se rozhodli ho vytvořit. Snad to dneska přežijete :)
Ferda
Ferda (neregistrovaný) ---.98.broadband10.iol.cz
9. 6. 2009 13:32 Nový

Re: Tohle tady?

celé vlákno
Podle některých reakcí usuzuji, že jste měl možná napsat, že to není určeno pro hardcore jádro hlupáků.
xdrm aura:58
10. 6. 2009 9:20 Nový

Re: Tohle tady?

celé vlákno
měli by jste získávat nové čtenáře, jinak Lupa zatuchne. Něco podobného se stalo sci-fi časopisu IKARIE (www.ikarie.cz). Hardcore čtenáři zablokovali veškeré pokusy o modernizaci. Časopis vypadá "stejně" jako před 15 lety, když začínal. Nedaří se mu získávat nové čtenáře. Dožije s generaci s kterou začínal :-(
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.karneval.cz
10. 6. 2009 21:57 Nový

Re: Tohle tady?

celé vlákno
Souhlasím, na podobný článek jsem na netu nenarazil, díky za něj. Jsem sice jen váš občasný čtenář, žádný profík, ale mám vás v rss zdrojích na liště záložek ve firefoxu, občas vás ocením :-) FB má své mouchy, ale jako prostředek komunikace s přáteli má něco do sebe.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.skoda.cz
9. 6. 2009 11:03 Nový

mám dotaz

celé vlákno
poslední dobou mi přijde.......není to povinný?! Nemusím tam být, že ne?! Mě to toitž nebaví a přijde mi, že poslední dobou jsou lidi, co nechtějí jen chatovat a facebookovat trošku mimo....odcházím tedy do internetového undergroundu.....:))
taz
taz (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
9. 6. 2009 13:08 Nový

FB

celé vlákno
Facebook je jen k zabíječní času, což zároveň i popisuje jeho uživatele.
Paroubegg
Paroubegg (neregistrovaný) ---.in.ipex.cz
9. 6. 2009 16:21 Nový

Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
Facebook vidím jako nebezpečný precedens do budoucnosti, tento portál by měl český stát a potažmo celá Evropská unie, ikdyž to bude složité zakázat a všichni internetoví provideři by měli ve svých sítí tuto doménu blokovat.

Facebook se stává cílem a terčem různých neofašistických skupin a lidi, kteří mohou beztrestně na své politiky házet vajíčky. Navíc Facebook může časem ublížit svrchovanosti a jednotě České republiky a může být nebezpečnou zbraní právě pro takové lidi, kteří si dovolují házet vajíčka na své politické představitele, kteří dělají za ní špinavou práci v parlamentu ale tohle si neuvědomují.

Facebook a další sociální sítě by každá země a republika měla pokud má zdravý rozum zakázat. Ježíš Marjá a to nejdůležitější jsem zapoměl uvést, že Facebook může být rovněž nebezpečným nástrojem k shromažďování nebezpečných recidivistů a zejména teroristů, kteří si mohou domluvit akce proti nám.

Proto si myslím, že pokud máme bojovat proti extrémismu a terorismu, takové sociální sítě v sociálně spravedlivých zemích nemají co existovat. Čína by nám měla dát lekci, že by se s tím mělo vážně zabývat.
Alan Řepka aura:41
9. 6. 2009 16:24 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
debilní názor od nějakého d*e*b*i*l*a* :/ xD
100 % Lenin
100 % Lenin (neregistrovaný) 195.239.199.---
10. 6. 2009 8:54 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
A Vy jste kdo?
Kdysi dávno platilo - že podle sebe, soudím Tebe.

A z toho mophu odvodit premisu: že jste minimálně, Vy sám, D*E*B*I*L.

Spíše mi Vás je líto, jste k smíchu. Uhrovitý, zamindákováný, osaměle mastubující Ichtyl s FB.
Virtuální to realitou dnešních dnů.

Co se dá dělat? Nic - čekat až to vše zmizí v propadlišti dějin.

p.s.
nechcete-li, aby Vám někdo spílal do D*E*B*I*L*ů - neurážejte druhé.
Tomu se říká slušnost.
Vás neučili slušnému chování?

Asi ne. Monitor maminku s taťkou, babču s dědou či sourozence nenahradí. Víme?
Alan Řepka aura:41
10. 6. 2009 9:06 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
ne, jenom nemám rád takové zbytečně urážející názory .. tak at Facebook ten kdo napsal ten příspěvek nademnou nepoužíbá a nemusí psát kraviny do diskuzí :/ .. haa to je vlastně moda psát anonymně do diskuze :D:D ..
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.191.broadband4.iol.cz
30. 1. 2010 11:09 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
Vy jste všichni nějaci zamindrakovani kokoti.
S hlubokou úctou Bohouš
radek
radek (neregistrovaný) ---.morava.adsl-llu.static.bluetone.cz
9. 6. 2009 18:41 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
Pán je zřejmě také extrémista, běžte se udat na vb.
modrá demokracie
modrá demokracie (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
9. 6. 2009 22:42 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
nešlo o žádné házení vajec občanů či studentů nespokojených s politiky (to by to schytali všechny strany), ale o zmasírovaný dav hlupáčků házejících podle stranického filtru, navedených stranickým komparsem

PS: už vidím jak facebook toleruje nějakou jinou podobnou skupinu, kde se domlouvají násilnické akce, vždyť facebook cenzuroval i fotky kojících matek - to by byl fičák, ale asi je v pořádku propagovat na facebooku násilí, pokud je v souladu s fašistickou zahraniční politikou USA
MoB
MoB (neregistrovaný) ---.warnet.cz
10. 6. 2009 20:35 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
Už to nehul...
modrá demokracie
modrá demokracie (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
9. 6. 2009 22:45 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
máte tam chybu, tyhle tlaky nepřicházejí z EU, ale z USA přes británii do EU, ale chápu, že každý kopanec pro někoho, kdo se vyžívá v šikaně, dobrý
a
a (neregistrovaný) ---.22.43.5.adsl.nextra.cz
10. 6. 2009 6:54 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
:)))))))))))))))))))))
VfB
VfB (neregistrovaný) ---.vychcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
10. 6. 2009 8:01 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
každý občan ČR by měl denně zabít jednu slepici nebo alespoň rozflákat vejce, Číňani tohle vyzkoušeli na vrabce a jak to panečku fungovalo

souhlasím s tím že FB je absolutní ZLO a je to jen krůček, nejdříve vajíčka, potom střelné zbraně a pak si na facebooku najdou návod na sestavení atomové bomby a ochraňuj nás náš Pán...

navíc zabíjí naše líbko, které je naše a máme ho rádi a to nemluvím o tom, že jde o jeden z pilířů rozsáhlého židozednářského plánu na ovládnutí světa (NWO), vždyť stačí si zjistit, kdo jej vymyslel...
anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 9. 2009 17:08 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
jo, a rovnou einsteinova teorie relativity už nebude jenom teorií co? ste m-a-g-o-r... horší jak Rimmer z červenýho trpaslíka
Baňas
Baňas (neregistrovaný) ---.prg.aero
7. 12. 2009 2:38 Nový

Re: Český stát by měl zákonem zakázat FaceBook

celé vlákno
Zakázat FB mi přijde nereálné stejně jako by chtěl někdo zakázat internet. Je to jen další nástroj vymyšlený a stvořený (zřejmě) v dobré víře k pobavení a pomoci všem zůčastněným. A díky jeho bezmezné přístupnosti VŠEM bez rozdílu přicházejí na řadu samozřejmě i argumenty zneužitelnosti takového nástroje, který by se mohl snadno stát učinnou zbraní. A to se samozřejmě stane, stejně jako bývá zneužíván internet vůbec, nebo jako se dá zneužít jakýkoliv lidský výtvor. Myslím, že stejně jako je nekonečný boj s kriminalitou v každé zemi na světě, tak i v jeho virtuální verzi to není jiné, ale není a nesmí být marný. Proto je to na nás, co si necháme líbit a na co si vytvoříme pravidla a zákony, které alespoň znesnadní práci zmíněných skupin a jednotlivců. Necítím se povolaný k tomu říci jak se to má dělat, ale moudřejší než něco zakázat je mít to lépe pod kontrolou. A v tomto případě i lepší sebekontrolou, protože jedna z prvních věcí která mne v souvislosti s Facebookem napadla, když se objevil, bylo to, že dojde k ohromné sbírce osobních (nejosobnějších) dat včetně fotodokumentací, politických názorů, sexuálních preferencí, informací o sociálním postavení atd, atd, atd. Prostě sbírka profilů osobností nad, kterými by leckteré tajné služby (např.) olízli všech dvacet. Za předpokladu, že se bude počítat s neopatrností všech nezkušených, naivních či jinak pro Facebook nadšených uživatelů.
Tolik slovo do diskuze. Tedy přijímám FB jako další chytrý nástroj ke komunikaci, ale dovoluji si radit - mějte oči otevřené ke všemu co se příčí lidskosti a používejte hlavu, když už vyjdete na tuto virtuální ulici a zveřejníte na sebe třeba, že jste ichtyl.
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
9. 6. 2009 16:40 Nový

Ha

celé vlákno
Mě přijde trochu úsměvné, jak ještě minulý rok, tak cca do konce letních prázdnin se tu vždy objevovala spousta článků na téma Second Life, ale SL náhle asi už netáhne, protože ho od podzimu převálcoval Facebook a teď pořád zase skoro až do zblbnutí všichni pociťují neodolatelnou touhu se vyjádřit k tomuhle fenoménu. :)
Jan Handl aura:99
9. 6. 2009 17:22 Nový

Re: Ha

celé vlákno
Prominte, to neni vyjadreni, ale navod pro zacatecniky :-)
modrá demokracie
modrá demokracie (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
9. 6. 2009 22:48 Nový

Re: Ha

celé vlákno
ale nekecejte, proste podobne jako u google, je treba se o VYVOLENYCH firmach zminovat az do zblbnuti i kdyby slo treba jen o zmenu pitome ikonky..
VfB
VfB (neregistrovaný) ---.vychcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
10. 6. 2009 8:04 Nový

Re: Ha

celé vlákno
o VYVOLENÝCH firmách jednoho "vyvoleného" národa, prostě oni jsou všude a brzy ovládnou svět, pokud včas nezasáhneme
Marty McFly aura:78
9. 6. 2009 20:14 Nový

Re: Ha

celé vlákno
jednou ta vlna zájmu opadne, pevně v to věřím. zajímavé je, že mne, IT specialistu, FB, Twitter ani SL neláká a přecházím to bez sebemenšího zájmu... čas u počítače, potažmo na síti, trávím jinými aktivitami než tlacháním :)
sm0k
sm0k (neregistrovaný) ---.faster.cz
10. 6. 2009 2:47 Nový

RE: Facebook pro začátečníky

celé vlákno
mne zase nelaka twitter a dalsi podbne sluzby. take mne na fbooku otravuji vsudypritomne ankety mych pratel, vsechna ta doporuceni, reklamy a vselijake nesmyslne aplikace, fb hry atd. ale pokud si chceme domluvit spolecnou akci, je fbook to nejlepsi reseni. at si kazdy pouziva co se mu hodi. na fb mrknu jednou denne a to mi staci. nemusim tam viset cely den.
Kalaf
Kalaf (neregistrovaný) ---.49.broadband2.iol.cz
10. 6. 2009 10:34 Nový

RE: Facebook pro začátečníky

celé vlákno
Facebook je pro (mladý) lidi, co se nuděj u počítače, takový žrout času... proč ne, ale jinak je na houby.
Alan Řepka aura:41
10. 6. 2009 10:47 Nový

RE: Facebook pro začátečníky

celé vlákno
ehm to si pleteš Fb s Libkem, ta tvoje definice sedí na libko to jo, seznamovat s novýma lidma a nechat si hodnotit svoje fotky + plus hodnotit cizí to je většinou tak akorát pro mladé lidi(děti) .. dospělí radši(většinou) se seznamují venku a když už chcou hodntoit fotky tak radši jinde, ne na libku xD ..tam je to stejně prolezlé speciální LST "korupcí" :D ..

Facebook je server pro komunikaci přátel, i těch co nemůžou být v osobním kontaktu.. takže fakt není na houby, akorát že ty ho nepotřebuješ no :-) ..

(můj názor)..
Kalaf
Kalaf (neregistrovaný) ---.49.broadband2.iol.cz
10. 6. 2009 20:30 Nový

RE: Facebook pro začátečníky

celé vlákno
Tvůj názor beru... možná jsem méně objektivní, neboť nemám účet na "libku" :-)
VfB
VfB (neregistrovaný) ---.vychcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
11. 6. 2009 7:49 Nový

RE: Facebook pro začátečníky

celé vlákno
stejně je LSD mnohem lepší než LST
Honza
Honza (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
13. 6. 2009 22:27 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
15. 6. 2009 3:08 smazal Karel Wolf, důvod: SPAM
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.cust.termsnet.cz
16. 7. 2009 18:44 Nový

Co je to Facebook?

celé vlákno
??
Dyvan Bezper
Dyvan Bezper (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
18. 8. 2009 11:24 Nový

To záleží, jak leží.

celé vlákno
Co si kdo z Facebooku vezme a co mu dává, záleží na přístupu každého uživatele. Když chci rychle s někým něco probrat a přitom vím, že je online, je to fajn. Ale jakmile někdo začne brát Facebook, a ostatně jakýkoli jiný virtuální prostor, jako hlavní náplň dne, a že takových lidí je, nestojí to vůbec za nic. Přímý kontakt z očí do očí nikdy nic nenahradí, ani videotelefon ne, natož jakási klávesnice s monitorem. Jakmile by někdo vysedávání na Facebooku zpoplatnil, skončí FAcebook i většina ostatních podezřelých virtuálních prostor.
Mrakonoš
Mrakonoš (neregistrovaný) ---.sevmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz
22. 12. 2009 16:37 Nový

fejsbůková aplikace

celé vlákno
náhodou jsem narazil na jednu dobře vymyšlenou aplikaci: http://apps.facebook.com/zivot-je-hledani/
Lucie
Lucie (neregistrovaný) ---.170.broadband4.iol.cz
6. 3. 2010 10:51 Nový

RE: Facebook pro začátečníky

celé vlákno
a vite nekdo jak poznam u facebooku kdo si prohlížel můj profil jako na lide.cz????
Dinny
Dinny (neregistrovaný) ---.gprs.tmcz.cz
8. 11. 2010 8:16 Nový

Na facebooku přítele poznáte dle peří,anebo chrupu!?

celé vlákno
Opravdu musím přiznat,že mezi domnělými přátely jasou Jidášové a škůdci.Je to skandální,a zavádějící,jak se představují domnělí tzv.přátelé!S pozdravem Jesus Lives! brouček Dinny
Smoke
Smoke (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 1. 2011 1:52 Nový

Re: Facebook pro začátečníky

celé vlákno

Ucet na FB zcela zrusen, skutecni pratele se ozvou klasickym zpusobem a jdem na pivko, za sportem, ...
Virtualni pratele nepotrebuji.
A taky jsem zjistil, ze mam najednou vice casu nez stale reagovat na kazdy prispevek at nekoho neurazim.

jaroslav38j
jaroslav38j (neregistrovaný) 85.237.233.---
9. 1. 2011 6:45 Nový

čau face book

celé vlákno

neviem čo sa deje ale nam tu niejde face book prosim vas o radu čo mam spraviř abz išiel

POOLINKA
POOLINKA (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
21. 12. 2011 20:16 Nový

DÍVKA

celé vlákno

DO PRČIC JAK SE MEM PŘIHLÁSIT NA FACEBOOK.HLEDALA JSEM I JAK SE PŘIHLÁSIT NA FACEBOOK PRO ZAČÁTEČNÍKY A FURT MI TO NEJDE UŽ NA TO NEMAM NERVY SIM PORADTE MI NEKDO SEM V HÁJI

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem