Hlavní navigace

Facebook prý nasadí nový inzertní formát - automaticky spouštěná videa

Daniel Dočekal

Podle Ad Age nasadí Facebook nový inzertní formát. Budou jim automaticky spouštěná videa přímo v toku zpráv předkládaných uživatelům Facebooku. Délka videa by měla být 15 sekund a pokud by snad uživatel chtěl video „nevidět“, měl by Facebook zareagovat zobrazením videa v vyskakujícím „okně“. Tak aby uživatel byl nucen video nechat dohrát. Podle zdroje z Facebooku se navíc uvažuje o tom, že video bude mít automaticky aktivní i zvuk.

Podle Ad Age nasadí Facebook nový inzertní formát. Budou jim automaticky spouštěná videa přímo v toku zpráv předkládaných uživatelům Facebooku. Délka videa by měla být 15 sekund a pokud by snad uživatel chtěl video „nevidět“, měl by Facebook zareagovat zobrazením videa v vyskakujícím „okně“. Tak aby uživatel byl nucen video nechat dohrát. Podle zdroje z Facebooku se navíc uvažuje o tom, že video bude mít automaticky aktivní i zvuk.

Osobně mám z informací v Ad Age pocit, že jde spíše o nenápadné testování toho, jak se „veřejnost“ bude tvářit na podobný nápad. A získání dostatku zpětné vazby k tomu, aby bylo možné plány upravit. Logickou variantou je i to, že Facebook předem mluví o nasazení něčeho nepřijatelného, aby následné nasazení „podstatně“ méně obtěžující varianty vypadalo jako dostatečně pozitivní krok.

Zdroj: Facebook Prepares to Bring Video Ads to News Feed, Aims for TV Dollars

Našli jste v článku chybu?
2. 1. 2013 13:23

Doufám, že si to dobře rozmyslí anebo současně zapracují na rychlosti načítání, nemluvě o aplikaci pro mobilní zařízení. Někdy je to vážně doba, než se načtou videopříspěvky Facebook.com/To­masAdamecCom