Hlavní navigace

Facebook razantně omezuje co smí být ve velké profilové fotografii firemní Stránky

Daniel Dočekal

Dva dny Facebooku trvalo, než rozšířil omezení toho, co smí být použito ve velké  profilové fotografii firemní Stránky v nové „Timeline“ podobě. Pokud jste například předpokládali, že budete moci do profilové fotografie umístit webovou adresu, zapomeňte. Zakázáno. Stejně tak je zakázáno tam dávat jakékoliv „call to action“, včetně toho nejlogičtějšího, upozornění na Like/Líbí tlačítko. Právě tento zákaz přitom pravidla pro profilovou fotografii ještě ve středu neobsahovala.

Dva dny Facebooku trvalo, než rozšířil omezení toho, co smí být použito ve velké  profilové fotografii firemní Stránky v nové „Timeline“ podobě. Pokud jste například předpokládali, že budete moci do profilové fotografie umístit webovou adresu, zapomeňte. Zakázáno. Stejně tak je zakázáno tam dávat jakékoliv „call to action“, včetně toho nejlogičtějšího, upozornění na Like/Líbí tlačítko. Právě tento zákaz přitom pravidla pro profilovou fotografii ještě ve středu neobsahovala.

UX17

Obrázek nesmí ob­sahovat řadu věcí (viz zde)

  • Cenové či nákupní informace, informace o slevě, pobídku ke stažení na vašem webu
  • Kontaktní informace jako je webová adresa, e-mail, poštovní adresy – vše co patří do About
  • Odkazy/upozornění na Like/Líbí či Sdílej/Share nebo jakékoli další prvky Facebooku
  • Call to action (jako „Get it now“ či „Tell your friends“)
  • Nesmí samozřejmě být zavádějící, podvodný, lživý a nesmí porušovat autorská práva
  • Nesmíte fanoušky vybízet k tomu, aby si vaši profilovou fotku nahrávali do své osobní Timeline profilovky

Podrobnosti o změnách na firemních Stránkách najdete v Stránky na Facebooku dostanou 30. března nový design, přichází TIMELINE

Našli jste v článku chybu?
3. 3. 2012 13:01
Lukas (neregistrovaný)

Spravne spravne. Marketingove nastroje je nutne tvrde omezovat, viz napriklad pravidla pro AdWords ci starsi pravidla Skliku.