Facebook se pokusil koupit Twitter, ale nedohodli se

Facebook se pokusil koupit nejpopulárnější mikroblogovací službu Twitter. Její vlastníci však akvizici v hodnotě pěti set milionů dolarů odmítli. Vsadí prý raději na vlastní obchodní model. Spojení dvou progresivních sociálních start-upů viselo ve vzduchu již déle. Obě společnosti také o možnosti koupě vedly několik posledních týdnů jednání.

Facebook se pokusil koupit nejpopulárnější mikroblogovací službu Twitter. Její vlastníci však akvizici v hodnotě pěti set milionů dolarů odmítli. Vsadí prý raději na vlastní obchodní model. Spojení dvou progresivních sociálních start-upů viselo ve vzduchu již déle. Obě společnosti také o možnosti koupě vedly několik posledních týdnů jednání.

Finální částka, kterou byl Facebook ochotný za Twitter vydat, dosáhla pěti set milionů dolarů, část měla být vyplacena ve vlastních akciích a zbytek v hotovosti. Právě velká část hodnoty transakce v akciích byla s největší pravděpodobností důvodem odmítnutí nabídky. Případný pokles akcií firmy by mohl podle investorů celou částku velice rychle devalvovat. Svoji úlohu sehrály také ambice, Twitter stále věří, že se mu podaří nalézt účinný model pro byznys i bez cizí pomoci. Zatím se mu to ovšem příliš nedaří a některé své služby musí omezovat. (Yahoo Tech)

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 11. 2008 11:59

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »