Hlavní navigace

Facebook spustil Ads API

Daniel Dočekal

Facebook Marketing API Program je dobrou zprávou pro vývojáře i marketéry. Čerstvě spuštění API (Aplikační rozhraní) sice nejprve bude muset projít typickými porodními bolestmi, ale pro usnadnění inzertních a marketingových možností napříč Stránkami se může stát nepostradatelnou pomůckou. Ads API bohužel není veřejné přístupné (Pages API a Insights API ano) a možnost získání přístupu závisí na podání žádosti a následném schválení Facebookem. Ten slibuje odpověď na žádost do dvou týdnů a…

Facebook Marketing API Program je dobrou zprávou pro vývojáře i marketéry. Čerstvě spuštění API (Aplikační rozhraní) sice nejprve bude muset projít typickými porodními bolestmi, ale pro usnadnění inzertních a marketingových možností napříč Stránkami se může stát nepostradatelnou pomůckou.

test

Ads API bohužel není veřejné přístupné (Pages API a Insights API ano) a možnost získání přístupu závisí na podání žádosti a následném schválení Facebookem. Ten slibuje odpověď na žádost do dvou týdnů a případné schválení zakládá na „přínosu vašeho řešení ekosystému“. Dostatečně napovídající je i poslední otázka v žádosti : „Have you run more than 10 million ad impressions via Facebook Ads?“ (byť dosáhnout 10 milionů zobrazení inzerátů na Facebooku není složité, může to být otázka několika minut zobrazování).

Jak už to tak u Facebooku bývá, žádost odkazuje na API technical documentation? (a dokonce jde o jednu z otázek v žádosti – „Četli jste API technical documentation?“) a na odkazované adrese – http://www.fa­cebook.com/doc­s/adsapi/ – je pouze The page you requested was not found.

Našli jste v článku chybu?