Facebook spustil novou Nápovědu a ukáže, jak nakládá s hlášením závadného obsahu

Přehlednější a lépe uspořádaná – taková je redesignovaná stránka Nápovědy, kterou dnes Facebook představil. Problémy, která uživatele nejčastěji zajímají, jsou uspořádány do šesti tematických celků a místo nepřehledného textového seznamu je reprezentují barevné dlaždice. Obsah stránky se bude přizpůsobovat podle toho, jak uživatel Facebook používá – člověku, který není přihlášený, se například zobrazí informace o tom, jak založit nový účet, nebo jak resetovat heslo.

Přehlednější a lépe uspořádaná – taková je redesignovaná stránka Nápovědy, kterou dnes Facebook představil. Problémy, která uživatele nejčastěji zajímají, jsou uspořádány do šesti tematických celků a místo nepřehledného textového seznamu je reprezentují barevné dlaždice. Obsah stránky se bude přizpůsobovat podle toho, jak uživatel Facebook používá – člověku, který není přihlášený, se například zobrazí informace o tom, jak založit nový účet, nebo jak resetovat heslo.

MIF16


Autor: Facebook

Druhou novinkou je zprovoznění funkce Support Dashboard pro uživatele na celém světě. Služba, kterou Facebook omezeně spustil letos v dubnu, umožňuje lidem sledovat, jak firma nakládá s jejich hlášeními o závadném obsahu. Odkaz na Support Dashboard by se měl objevit na stránce s nastavením účtu v okamžiku, kdy uživatel poprvé nějaký obsah nahlásí. Uvidí v něm, kdy si zaměstnanci Facebooku jeho hlášení přečetli a jak (a také proč) na něj reagovali.

Pokud chcete vědět, co přesně se děje poté, co nějaký obsah nahlásíte, můžete se podívat na velkou infografiku, kterou Facebook na toto téma připravil.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 10. 2012 12:02

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »