Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Facebook týden: odchází více než 20 tisíc uživatelů

edith
edith (neregistrovaný) 85.13.73.---
30. 5. 2010 9:06 Nový

Trochu nechápu..

celé vlákno
Proč pořád brojíte proti FB? To tam máte redaktora, který nedělá nic jiného, než se hrabe ve FB a celé dny o něm píše negativní hodnocení? Každej normální člověk ví, co si může dovolit na FB dát a pokud má člověk mozek, tak nevím, jak mě fotky hradů, štěněte, nebo status o tom jakou mám náladu ohrozí, když je uvidí někdo nepovolaný :D
Marty McFly aura:74
30. 5. 2010 9:55 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
Je to jednoduché - Facebook je zlo. A myslím, že každý, kdo na Facebooku je, to dříve či později zjistí. Těším se :-)
http://volani.webnode.cz/
http://volani.webnode.cz/ (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
30. 5. 2010 10:59 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
Hehe zlo :)
No nicméně souhlasím :D

Chtělo by to také napsat info, jak služby které poskytuje facebook nahradit jinými více otevřenými a decentralizovanými :)
Informace o tom, jak používat RSS, XMPP, P2P komunikační programy, VoIP (a tím nemyslím jen skype!) šifrování, ověřování identity, hledání (adresářové služby)a tyto věci by měli býti zůstat decentralizovány a přitom aby byla snaha o snadnost jejich jednoduché používání a větší provázanost.

Také bych se chtěl zeptat uživatelů facebooku: Jak vyhledáváte zprávy na facebooku když si nepamatujete kdo je tam z vašich "přátel" dal nebo pochází od anonymních lidí či starší zprávy, ke kterým se na "zdi" neproklikáte ani po půl hodině?

Na statické webové straánce, blogu, to zpravidla problém není :)
Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.ujezd.net
31. 5. 2010 0:05 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
"Informace o tom, jak používat RSS, XMPP, P2P komunikační programy, VoIP (a tím nemyslím jen skype!) šifrování, ověřování identity, hledání (adresářové služby)a tyto věci by měli býti zůstat decentralizovány a přitom aby byla snaha o snadnost jejich jednoduché používání a větší provázanost."

Tak tímhle jste myslím přesně definoval to, proč se Facebook nemusí bát. Všem těmto věcem rozumí a umí je používat tak 50% (já si to o sobě tvrdit netroufnu), takže dost pochybuji o tom, že to bude chápat průměrný uživatel facebooku.
atlantida
atlantida (neregistrovaný) ---.30.broadband7.iol.cz
30. 5. 2010 10:59 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
Přesně, koho by zajímalo to, že jsem právě přišel ze zahrady, že mam oblíbený článek v novinách :-D
Cyl
Cyl (neregistrovaný) ---.gtt-net.cz
30. 5. 2010 11:12 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
Je to jednoduché. Já třeba proti facebooku nic nemám ale facebook at zůstane na facebooku. Tam at si je deravý jak chce a neovlivnuje zbytek internetu. Lide co nedbaji na sve soukromí at v tom klidne pokracuji, me je to putna.

Ale opravdu me stve jak se z internetu stává facebook, bud jsou to ty trapne klikátka libi se mi, nebo ty applety kolik lidi je fanouskem, ale co je jeste horsi vnucovani facebookovych diskusi, vyzadovani byt stale prihlasen, tedy nutnost zvysovvat zisky spolecnposti ktera po zisku jde, soukromí lidi je ji putna. Az prestane facebook strkat ty sve applety na jine stranky prestanu proti nemu zbrojit. Facebook na facebook, nikam jinam.
Marty McFly aura:74
30. 5. 2010 12:11 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
Musím souhlasit. Facebook se prostě sere všude.
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 12:30 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
Ty priblble applety si ale na stranky (zatim) lide strkaji sami.
Marty McFly aura:74
30. 5. 2010 13:12 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
No právě, je to doslova mánie :-(
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 17:58 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
no tak třeba v cenzorské čt se lidí asi nikdo neptal
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 12:25 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
Ale opravdu me stve jak se z internetu stává facebook

Zcela souhlasim. Za chvili snad bude "obsah" webu a to nejen soukromych, ale i firemnich jen odkaz na facebook. Temer nekonecne mnozstvi kombinaci designu webu a moznych sluzeb se smrskne do jedne jedine sablony. Tohle uz opravdu hranici s dusevni poruchou :-) Vubec nechapu, proc bych mel do sveho webu vkladat nejaky potencialne nebezpecny kod z nejakeho facebooku a duplikovat v nem obsah v podobe nejake sablony ?

Jeden z prikladu kde to doslo jiz do zcela absurdnich rozmeru je tohle: Na webu ČT 24 se nyní diskutuje jen přes Facebook. Zvlaste u verejnopravniho media, ktere musi platit "kazdy kdo ma elektromer" je to opravdu kuriozni zpusob. To uz by snad bylo lepsi ty diskuse zrusit zcela.

Bude casem napriklad pristup do Datovych schranek podminen registraci na facebooku ? :-)
anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 20:15 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
kdyby se lidi uměli v anonymních diskuzích chovat, tak se nemusí zavádět různé prostředky jak to anonymům znepříjemnit (lidovky.cz, novinky.cz, ct24.cz)
.. mi se naopak nové diskuze na ct24.cz líbí, teda když pominu ře tam nejde přehledně reagovat =/ a komu se ty diskuze nelíbí, tak se jich nemusí zúčastnovat, diskuze sou jenom doplněk webu, ne povinnost"! takže remcání nemá cenu, i když češi rádi remcaj na vše!
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 21:09 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
to jsou jen tvoje dojmy, osobne mi prijde diskuze na novinky.cz jeste bezobsaznejsi nez pred zavedenim registrace a jak jiz jsem ti rikal jinde, "anonymni" stale byt muzu, pokud na tom mam zajem.. spise je diskuze ochuzena o informace, ktere by tam nekdo napsal k aktualnimu problemu o kterem ledasco vi, ale neudela to, nema registraci..
anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 23:16 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
co bylo prosím tě na původních novinkových diskuzích přísného proboha? ta žumpa s desetitisíci příspěvky kde akorát byli utážky, nadávky a rozumné příspěvky se ihned ztráceli pod nánosem toho bordelu =/
.. ted právě sou diskuze na Novinkách kvalitní, pitomci přešli jinak nebo je admin zabanuje a je klid a ti rozumní, slušní lidé si tam vesele diskutují a píši názory dál :-) a rozhodně se kvalitnímu názoru na Novinkách v diskuzí spíš dopracuju ted než předtím
btw.mrkněte někdy na Super.cz do diskuzí, to je teprve žumpa, jako dříve na novinkách
vlabra
vlabra (neregistrovaný) 81.91.213.---
30. 5. 2010 21:33 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
Je pravda, že ta opatření odradila spoustu anonymů, ale pořát tam jde diskutovat anonymně. Novinky posílají (teda aspoň posílaly když jsem se registrova) normální dopis, takže nebyl problém přilepin na schránku falešnou jmenovku a pak ji zase sundat. Co se FB týče, tam sice máte "povinost" uvádět pravdivé údaje, ale kdo to kontroluje, že :-) Mám 4 účty a ani jeden ne se svým jménem.
anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 23:13 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
tím bych se nechlubil že máš na FB víc účtů, to se stydíš za svoje jméno? nebo seš přehnaně paranoidní a ani jméno na net nedáš? =D

ano, novinky posílají obyčejný dopis, ale lidovky to mají líp vyřešené- doporučeným dopisem, to se dá obejít velmi těžko :-) a taky proč si někde registrovat fake účet když můžu jít jinam diskutovat :-)
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 12:52 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
Az prestane facebook strkat ty sve applety na jine stranky prestanu proti nemu zbrojit.

Jak uz jsem psal, vzdyt si to na stranky lide strkaji dobrovolne sami. Jooo, az bude facebook kontrolovat internetove protokoly a automaticky to do stranek injectovat, to uz bude opravdu pozde :-)

Reseni je trivialne jednoduche, staci v hosts souboru presmerovat tu domenu ze ktere se stahuji ty facebookove pitomosti na localhost, podobne jako u ruznych spyware domen. A stranky jsou zase ciste ;-)
Lámač
Lámač (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 6. 2010 17:58 Nový

Re: Trochu nechápu..

celé vlákno
FB JE MOC
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 18:02 Nový

a kdo se jim znelibi, toho smažou

celé vlákno
samozřejmě pro porušení pravidel, kterých porušení je však mnohým jiným tolerováno

takže zatímco organizovat fyzické útoky na politické představitele (a opravdu nejsem paroubkův fanda) se na facebooku smí

tak profil z kterého jsem parodoval TESCO mi byl smazán během cca 24 hod
anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 20:11 Nový

Re: a kdo se jim znelibi, toho smažou

celé vlákno
no protože českých správců FB je velmi málo a ti odjinud (co neumí česky) nějakého Paroubka apod. české exoty ani neznají, za to Tesco je celosvětové a pokud to je proti pravidlům tak ho smažou rychleji :-)

správce na pobočce FB třeba v Dublinu asi těžko může moderovat česky psaný obsah když mu vůbec nerozumí :D bohužel díky tomu že v české části FB bordel jako na Líbku =/
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 20:42 Nový

Re: a kdo se jim znelibi, toho smažou

celé vlákno
Alane, obojí bylo v ČJ.
anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 23:11 Nový

Re: a kdo se jim znelibi, toho smažou

celé vlákno
prosím? proč mi říkáte jménem?

tak to asi dostatek lidí nabonzovalo nebo přece jenom názvu "Tesco je shit" rozumí i angličan třeba, nápis "Paroubek je debil" někomu mimo ČR nic neřekne
mira
mira (neregistrovaný) 89.103.39.---
31. 5. 2010 13:26 Nový

A jak to teda zrusit?

celé vlákno
Chci se zeptat-a jak to teda definitivne zrusit?
Kde je tam takova volba?
anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 5. 2010 14:49 Nový

Re: A jak to teda zrusit?

celé vlákno
strejda google nefunguje? stačí do něho napsat "smazat účet na facebooku" ..přímo v nastavení FB je jen odkaz na deaktivaci profilu, tedy že se můžeš kdykoli vrátit a vše se obnoví do bodu v jakém si to deaktivoval =)
mira
mira (neregistrovaný) 89.103.39.---
31. 5. 2010 19:08 Nový

Re: A jak to teda zrusit?

celé vlákno
No ja vim ze ho muzu deaktivovat..proto se ptam jak ho smazat, zrusit..tohle neni az tak uplne ono(porad zustanou nejake infomace) ale porad nejlepsi co je...takze diky
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem