Hlavní navigace

Názor k článku Fanoušci na Facebooku se firmám vyplatí od Martin Vyleťal - Vycházím z toho, že polovina uživatelé v průzkumu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 9. 2011 17:03

    Martin Vyleťal

    Vycházím z toho, že polovina uživatelé v průzkumu tvrdí, že když se stanou fanoušky značky na Facebooku, tak ji mnohem pravděpodobněji doporučí svým přátelům nebo si mnohem pravděpodobněji koupí její produkt. V tomto vidím důvod, pro titulek článku. Facebook opravdu funguje jen pro určité specifické druhy podnikání. Hodnotu vidím v předání informace či doporučení. Osobně se domnívám, že určit zdali Facebook zvedá firmám ROI či CLV je poměrně problematické.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).