Nejhorší ovšem je, kduž takoví hajzlové dělají servisáky. Instalace, zaškolení, poplácávání po ramenou (10 000 E), servisák odjede a konec. Milión telefonátů, nic nefunguje, servisák přiletí (3 000 E) a všechno je v pořádku. To aby si jeden hodil mašli.
Jsem na to stejne, obcas ty stroje podezrivam, ze maji ze mne strach :-) Plus obcasna intuice pri nalezeni chyby ve skriptech, zkratka kvanta textu, ktery pouze proletavam ocima a znicehonic mam pocit, ze na urcitem radku neni neco v poradku. Zactu se a bac ho, je to tam ;-)
hehe, to se me stava taky ze prijdu do mistnosti a veci maji tendenci fungovat. Kdyz jsem delal servisaka na notebooky, tak to bylo co chvilka "... ale me to doma vazne nefungovalo." Znam ale bohuzel i opacny pripady.
jojo, taky mam tu zkusenost. Treba kolega programator nemuze prijit na chybu, zavola me, ja prijdu do jineho poschodi, on se nadechne a chce mi to zacit vysvetlovat a nakonec rekne ze uz to funguje a nebo ze uz vi jak to osetrit a moc mi podekuje za pomoc (ja jeste nerekl ani slovo).
Mam takove veci rad, lidi jsou vam vdecny ze jim pomahate a pritom clovek nedela vubec nic :-)
A to zna asi kazdy kdo se pohybuje mezi stroji, ze neco nefunguje, rozeberete to, zase to date dohromady (nejake sroubky a soucastky vam zbudou, ale nikam nepasuji) a jiz to dokonale funguje aniz by clovek nasel nejakou chybu. Pro netechnicky lidi pak vypadate jako saman a vzdy jim rikam ze mam magicke ruce :-D
Kvalita zbozi z vychodu neni valna, takze i me se celkem pravidelne stava ze reklamuju uz po par minutach od zapojeni, obvykle jeste ten samy den. U noveho softwaru se malo kdy neco spusti korektne hned napoprve. Krome jineho je to vec pritomnosti urcitych osob. Ty maji na fungovani elektroniky bezesporu spatny vliv. Ja na sobe pozoruju efekt opacny, ale pouze v pripade, ze prijedu sam nekomu na pomoc. Staci se na chvili objevit v mistnosti, nebo postat u stolu kde je neco porouchaneho a ejhle - uz to bezi.