Myslím, že agentura to počítá špatně, kdyby opravdu za 1€ získané z reklamy dostávali uživatelé službu nebo obsah za 3€ musely by to firmy dotovat z jiných příjmů a čistě Internetové firmy jako Google nebo český Seznam by vůbec nemohly existovat.
Myslím, že agentury nepočítají s cenou služby nebo obsahu, který tvoří náklad pro firmu a počítají pouze s PRODEJNI CENOU a pak jim vychází takováhle krávovina.
--
Například započatá půlhodina mojí práce IT specialisty s certifikacemi stojí zákazníka 2500,- Kč. Nabídnu mu nějakou službu XY za 4000,- a aplikaci na jeho zařízení, které trvá okolo 35-45 minut "zdarma". V ten moment by agentura řekla, že jsem za službu s cenou 4000,- Kč poskytnul službu zdarma v hodnotě 5000,- a jsem tak dokonce 1000,- Kč v mínusu.
To je ovšem blbost, protože ta půlhodinka mojí práce mě stojí tak maximálně náklady za pomerančovej džus a tedy jsem skoro 4000,- Kč vydělal :-)
Myslím, že firmy poskytující obsah a služby "zdarma" fungují podobně - protože koncové ceny jsou jenom v jejich hlavě.
Moje práce je tak drahá, protože na některé věci jsem jediný v ČR na volné noze. Kdybych měl konkurenci stejnou jako třeba servírky nebo zedníci, musel bych si dát ceny minimálně 10x nižší a ještě stále by to nejspíš bylo hodně :-)