Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Facebook týden: uživatelé dostávají online více než zaplatí od jmp - Myslím, že agentura to počítá špatně, kdyby opravdu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 9. 2010 12:11

    jmp (neregistrovaný)
    Myslím, že agentura to počítá špatně, kdyby opravdu za 1€ získané z reklamy dostávali uživatelé službu nebo obsah za 3€ musely by to firmy dotovat z jiných příjmů a čistě Internetové firmy jako Google nebo český Seznam by vůbec nemohly existovat.

    Myslím, že agentury nepočítají s cenou služby nebo obsahu, který tvoří náklad pro firmu a počítají pouze s PRODEJNI CENOU a pak jim vychází takováhle krávovina.

    --

    Například započatá půlhodina mojí práce IT specialisty s certifikacemi stojí zákazníka 2500,- Kč. Nabídnu mu nějakou službu XY za 4000,- a aplikaci na jeho zařízení, které trvá okolo 35-45 minut "zdarma". V ten moment by agentura řekla, že jsem za službu s cenou 4000,- Kč poskytnul službu zdarma v hodnotě 5000,- a jsem tak dokonce 1000,- Kč v mínusu.

    To je ovšem blbost, protože ta půlhodinka mojí práce mě stojí tak maximálně náklady za pomerančovej džus a tedy jsem skoro 4000,- Kč vydělal :-)

    Myslím, že firmy poskytující obsah a služby "zdarma" fungují podobně - protože koncové ceny jsou jenom v jejich hlavě.

    Moje práce je tak drahá, protože na některé věci jsem jediný v ČR na volné noze. Kdybych měl konkurenci stejnou jako třeba servírky nebo zedníci, musel bych si dát ceny minimálně 10x nižší a ještě stále by to nejspíš bylo hodně :-)

    A o tom to je :-)
  • 26. 9. 2010 18:18

    anonymní
    jj, ses proste king.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).