Filmtoro Tomáše Vyskočila si jede pro zkušenosti do Google Campusu

Tuzemský vyhledávač legálních online filmů se dostal do první várky startupů, které otestují intenzivní program Campus Exchange CEE ve Varšavě.

Podobně jako u ostatních inkubačních a akceleračních programů se i v případě Campus Exchange projekty dostanou k lidem z Googlu nebo Facebooku. Zároveň se jim otevírá prostor k oslovení investorů. Polsko je populární – podobně jako Google už Deutsche Telekom víc než rok provozuje svůj akcelerátor hub:raum v Krakově. Tím prošli třeba severomoravští MonkeyData

Tomáš Vyskočil si do Varšavy přibral posilu – tým startupu totiž rozšířila Eliška Vyhnánková, která má za sebou zkušenosti s vedením projektů pro filmové a seriálové fanoušky.

„S Tomášem jsme konzultovali Filmtoro od jeho začátků a vždy jsem s ním chtěla spolupracovat. Takže jsem řekla ano dřív, než dokončil větu,“ říká Vyhnánková.

Služba funguje v Česku od srpna a kromě filmové databáze nabízí pro uživatele na jednom místě srovnání cen, výbavy či kvality jednotlivých nabídek s možností rychlého odkazu. 

„S naprostou většinou českých půjčoven jsme v kontaktu od samého začátku, z projektu jsou nadšeny a spolupracují s námi. Dokonce s některými vedeme už čistě obchodní jednání, jak spojit nabídku jejich půjčoven pod společnou platební bránu a mít tak obsah na jednom místě,“ vysvětluje Vyskočil.

MIF16

Filmtoro sází na to, že trh zopakuje nástup streamované hudby i v případě filmů. Poptávka po legálně přístupném obsahu má podle Vyskočila vrcholit příští rok s očekávaným nástupem Netflixu do České republiky. 

„V České republice máme pokrytý celý trh, který čítá necelých sedm tisíc filmů, v USA nabídka bude ještě několikanásobně vyšší,“ dodává Tomáš Vyskočil s tím, že startují anglickou verzi webu. 

9 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 12. 2015 20:19

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

  •  
    Jak efektivně propojit Facebook s webem.
  • Jak vše měřit a vyhodnocovat.
  • Jak řešit krizové situace.

Detailní informace o školení Facebooku »