Firefox 3.6 už brzy, nástupci možná v březnu a červnu

Finální verze prohlížeče Mozilla Firefox 3.6 by se mohla objevit už teď ve čtvrtek, tedy 21. ledna 2010. Je to závěr z posledního meetingu vývojářů. Připomeňme si, že Mozilla Firefox 3.6 nabídne uživatelům například přímou podporu lehkých motivů vzhledu Personas, kontrolu aktuálnosti nainstalovaných plug-inů, další posílení výkonu a drobné změny v uživatelském rozhraní. Více v našem dřívějším článku Firefox 3.6: další evoluční krůček. Tvůrci letos plánují trochu zrychlit nástup novinek. Už si…

Finální verze prohlížeče Mozilla Firefox 3.6 by se mohla objevit už teď ve čtvrtek, tedy 21. ledna 2010. Je to závěr z posledního meetingu vývojářů. Připomeňme si, že Mozilla Firefox 3.6 nabídne uživatelům například přímou podporu lehkých motivů vzhledu Personas, kontrolu aktuálnosti nainstalovaných plug-inů, další posílení výkonu a drobné změny v uživatelském rozhraní. Více v našem dřívějším článku Firefox 3.6: další evoluční krůček. Tvůrci letos plánují trochu zrychlit nástup novinek. Už si je nebudou šetřit do jedné velké nové verze, vycházet bude více minor verzí s většími či menšími novinkami. Příkladem by mohl být chystaný Mozilla Firefox 3.7. Alespoň takto byl doposud označován, i když o přesném označení nástupnické verze dost možná ještě nemají jasno ani vývojáři.

Hovoří se, že by mohlo jít i o verzi 3.6.2 nebo 3.6.5. Každopádně jako největší novinku přinese oddělení běhu plug-inů do samostatného procesu, což by mělo výrazně přispět k posílení stability samotného prohlížeče. Vyjít má podle předběžných informací na konci března nebo na začátku dubna. Zhruba v červnu by se pak měla objevit další nová verze, tentokrát s podporou hardwarové akcelerace, se kterou se už nějaký čas experimentuje. Teprve pak přijde ke slovu nový Mozilla Firefox 4.0, který slibuje začlenění doposud experimentálních projektů z Mozilla Labs včetně projektu JetPack pro použití nového typu rozšíření. (Mozilla.cz)

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »