Názory k článku
Jiří Kubeš: Fler se rozšíří i do zahraničí
noname (neregistrovaný)
212.96.161.---
14. 12. 2009 8:13
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Jo, fler.cz je hezky projekt, ale dokud budou vyzadovat platbu predem, a ne na dobirku, jak je obvykle, nemaji u mne sanci.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
62.168.27.---
14. 12. 2009 8:51
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
V cem je rozdil jestli zaplatim predem a nebo dobirkou? Jedine co vidim je, ze zaplatim vic za dobirkovne. A oproti tomu riziko snizuju jenom tim, ze pokud me prodavajici bude chtit podvest, tak musi zajit na postu a poslat "cihlu" oproti tomu, kdy na postu vubec nemusi kdyz mu poslu penize dopredu.
Jiří (neregistrovaný)
---.ktkurim.cz
14. 12. 2009 9:34
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Na Fler.cz můžete objednat zboží i na dobírku (musíte se však předem dohodnout s prodávajícím). Tento způsob ale jen prodražuje zásilku, žádné výhody v tom nevidím. Ve světě je naopak zcela běžná platba předem (většinou PayPal).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
193.187.43.---
14. 12. 2009 9:45
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
co je to za argument? vždyť na amazonu se taky platí předem. to je naopak velmi dobrý systém, který chrání prodejce. jediný mínus, že ještě nefunguje paypal, ale podle článku bude. tak snad brzo :-)
noname (neregistrovaný)
212.96.161.---
14. 12. 2009 10:28
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Bohuzel nejsem prodejce ale zakaznik. Dobirka je sice drazsi, to souhlasim, ale chrani zakaznika pred nespolehlivymi prodejci. Cili na prvni nakup akceptuji pouze dobirku.
Kybernet (neregistrovaný)
---.aginet.cz
14. 12. 2009 11:55
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
A jak u dobirky odhalujete nespolehlive prodejce? Otevirate zasilku pred postackou?
Jina otazka: na kolik nespolehlivych prodejcu jste za posledni roky narazil?
Jina otazka: na kolik nespolehlivych prodejcu jste za posledni roky narazil?
14. 12. 2009 13:36
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Myslím, že tu jde spíše o nespolehlivost toho typu, kdy má prodejce na stránkách uvedeno, že zboží je skladem (nebo dostupnost do 24 hodin apod.), ale ve skutečnosti, když si ho objednáte, tak ho teprve začne někde shánět.
imi (neregistrovaný)
---.accpr.cz
14. 12. 2009 13:45
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Vzhledem k tomu, jaké zboží se na Fleru prodává, mi poznámka "... a pak ho začne shánět" nedává moc smysl. Jsou tam ručně dělané věci, každá s fotkou, to buď je nebo není :-)
Petr (neregistrovaný)
93.99.73.---
14. 12. 2009 15:09
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Řekl bych že jsi vůbec nepochopil princip Fleru.
MichalaGregorová (neregistrovaný)
---.62.broadband2.iol.cz
14. 12. 2009 13:46
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
U neznámých e-shopů také poprvé objednávám na dobírku, nicméně Fler je trochu jiný případ. U každého prodejce vidíte hodnocení, která píšou reální zákaznící, a můžete se tak rozhodnout, zda riskujete, nebo jde o někoho spolehlivého...
noname (neregistrovaný)
212.96.161.---
14. 12. 2009 14:08
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Nikoli, Fler je uplne stejny pripad, jen to jako placeny PR vidite jinak.
MichalaGregorová (neregistrovaný)
---.62.broadband2.iol.cz
14. 12. 2009 14:20
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Nevidím žádné argumenty, které by podporovaly Vaše tvrzení, asi jste je zapomněl napsat:)
noname (neregistrovaný)
212.96.161.---
14. 12. 2009 14:50
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Nemam duvod vam cokoli dokazovat. Chtel jsem si objednat, ztroskotal jsem na dobirce. Smula pro prodejce.
MichalaGregorová (neregistrovaný)
---.62.broadband2.iol.cz
14. 12. 2009 14:59
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Když napíšete, že Fler je úplně stejný případ jako běžné e-shopy, tak jsem myslela, že pro to máte nějaký argument. Samozřejmě mi nic dokazovat nemusíte, ale když už píšete do diskuze, tak je škoda, že taky nejste ochoten diskutovat, když nepočítám jeden argument ad hominem, že jako "placený PR" to nevidím:) Názory na Fler nás totiž samozřejmě zajímají.
vv (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2011 17:53
Nový
Re: RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vláknoDobírka patří do prehistorie, do doby dinosaurů a pak cikánům, kteří rádi nakupujou bez peněz a pak buď dobírku nevyzvednou, nebo narychlo sháněj peníze.
Dobírka je způsob nakupování "na dluh". Vhodná leda tak pro lemply.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.65.broadband6.iol.cz
5. 1. 2010 17:55
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
..a platba předem zase chrání prodávající před takovými nakupujícími, kteří mají naákupy jako hobby..ovšem bez placení:o))
mike (neregistrovaný)
---.rsd.cz
14. 12. 2009 9:49
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Komerční prezentace. ALE DOCELA PŘÍJEMNÁ. Taková mi nevadí.
Hexer (neregistrovaný)
---.silesnet.net
8. 1. 2010 9:43
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Presne tak... predstaveni nejake sluzby ... jejiho pozadi... naprosto nenasilna forma :) a ja se tam koukl :) a nelituju jsem rad ze vim ze neco takoveho existuje... :)
Jan (neregistrovaný)
---.29.broadband3.iol.cz
18. 1. 2010 10:25
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Zajímavý projekt a komerční prezentace možná dobrá, ale i taková by měla poskytovat pravdivé informace, protože např. v avizu na Moje-rodina.cz před spuštěním Fleru se jednoznačně mluví o projektu inspirovaném serverem pro německé, americké či polské zákazníky a v rozhovoru pro Lupa.cz se jakákoliv předchozí znalost těchto serverů kategoricky popírá... Úsměvně se ptám PROČ ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
14. 12. 2009 12:09
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
U nás chybí způsob platby, který je velmi oblíbený (ve vztahu firma-zákazník de facto standardem) v Německu. Tzv. "Lastschrift". Jde vlastně o platbu inkasem s tím rozdílem, že není třeba aby zákazník dával souhlas k inkasu.
Firma pošle zboží a sama (ihned po odeslání nebo s nějakým zpožděním) si strhne částku ze zákazníkova účtu. Ku podivu funguje tento způsob bez větších problémů a nedochází k nějakým podvodům, u nás by to asi moc nefungovalo :(
Bohužel jsem se setkal s tím, že zákazník platící dobírkou je ve spoustě firem upřednostňován a jeho zboží expedováno přednostně. Není-li dostatek zboží na skladě, tak ho dostanou ti, kteří platí dobírkou, ti kteří zaplatili předem převodem musejí počkat :(
Na druhou stranu % nevyzvednutých dobírek bude u některých firem významné a není správné, aby to v ceně zboží platili poctiví zákazníci. Proto má platba předem smysl (ať převodem, nebo kartou či mikroplatebním systémem).
Firma pošle zboží a sama (ihned po odeslání nebo s nějakým zpožděním) si strhne částku ze zákazníkova účtu. Ku podivu funguje tento způsob bez větších problémů a nedochází k nějakým podvodům, u nás by to asi moc nefungovalo :(
Bohužel jsem se setkal s tím, že zákazník platící dobírkou je ve spoustě firem upřednostňován a jeho zboží expedováno přednostně. Není-li dostatek zboží na skladě, tak ho dostanou ti, kteří platí dobírkou, ti kteří zaplatili předem převodem musejí počkat :(
Na druhou stranu % nevyzvednutých dobírek bude u některých firem významné a není správné, aby to v ceně zboží platili poctiví zákazníci. Proto má platba předem smysl (ať převodem, nebo kartou či mikroplatebním systémem).
14. 12. 2009 14:12
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Bud mam nejake ohromne stesti nebo nevim. Muzete byt konkretni ve jmenech firem, kde je zakaznik platici dobirkou uprednostnovan?
Uz jsem za tech "par let par veci" nakoupil a zatim jsem se s podobnym pristupem nesetkal.
Jedine podobne zavahani bylo oznaceni dostupnosti knih skladem na Vltave, kde "skladem" v mem pripade znamenalo "vime o tom, kdo je vydavatel a mame na nej e-mail a napiseme mu". Na oplatku me uz peknych par let spamujou.
Uz jsem za tech "par let par veci" nakoupil a zatim jsem se s podobnym pristupem nesetkal.
Jedine podobne zavahani bylo oznaceni dostupnosti knih skladem na Vltave, kde "skladem" v mem pripade znamenalo "vime o tom, kdo je vydavatel a mame na nej e-mail a napiseme mu". Na oplatku me uz peknych par let spamujou.
Petr (neregistrovaný)
93.99.73.---
14. 12. 2009 15:13
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Možná myslím upřednostnění typu - při platbě dobírkou můžeme poslat hned, při platbě předem musíme čekat až přijdou peníze na účet. S ohledem na to jaká se ohledně Fléru tady rozjela ynteligentní diskuze, kdy se Flér srovnává s Ebay nebo Aukrem, bych se tomu ani nedivil. ;-)
14. 12. 2009 15:33
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Hm ... Ja obvykle platim platebni kartou nebo prevodem z eBanky. Dobirka mi vadi v tom, ze je treba mit doma vetsi mnozstvi penez v hotovosti.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
15. 12. 2009 6:20
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Konkrétně zmíněná Vltava toho byla příkladem :D
Ale jinak se to dělo i v jedné "mé" minulé firmě. Když přišlo zboží, tak se přednostně odesílaly dobírky ostatní objednávky až na konec. Zpoždění nebylo větší, než dva, tři dny, ale když nepřišlo zboží dostatek, museli čekat na další dodávku :(
Ale jinak se to dělo i v jedné "mé" minulé firmě. Když přišlo zboží, tak se přednostně odesílaly dobírky ostatní objednávky až na konec. Zpoždění nebylo větší, než dva, tři dny, ale když nepřišlo zboží dostatek, museli čekat na další dodávku :(
15. 12. 2009 14:48
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Diky za nejakou vazbu, nicmene "minula firma" ma bohuzel nulovou informacni hodnotu :-) Zkuste jmeno.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
15. 12. 2009 17:41
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Byl to můj bývalý zaměstnavatel a byl jsem tam spokojen, přece mu nebudu dělat "medvědí službu" ne? Ke mě se choval hezky :D
15. 12. 2009 18:58
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Hm, takze zase jeden urban myth ...
R61 (neregistrovaný)
---.58.broadband9.iol.cz
16. 12. 2009 18:30
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
To uz se tu jednou resilo. Zakaznik ktery ma zaplaceno a nema zbozi je nejhorsi varianta a to ne z nejakych "humanitarnich" duvodu, ale i provoznich a casto ve finale i financnich.
16. 12. 2009 23:48
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Nicmene krome obecnych kecu zatim nikdo nikoho nejmenoval :-)
David Grudl (neregistrovaný)
95.129.103.---
17. 2. 2010 17:39
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Přece není potřeba nikoho konkrétního jmenovat, to je logický princip. Pokud mám dvě objednávky a jeden kus zboží, pošlu to tomu, kdo platí dobírkou.
Petr (neregistrovaný)
93.99.73.---
14. 12. 2009 12:14
Nový
RE: Fler se rozšíří i do zahraničí
celé vlákno
Dobírka je fajn u normálního obchodu. Ale tady dost často kupuješ něco, co je vyrobené speciálně pro tebe na zakázku nebo se prodává jediný originální kus. A za takové situace chce mít prodávající logickou jistotu že o zboží máš opravdu zájem a že si zboží fakt převezmeš. Takže platba předem je logická. Už jsem tam kupoval hodně krát, vždy platbou předem a neměl jsem žádný problém.
Platba předem ale není podmínkou vždy, někteří mají i PayPal a občas se vidí i možnost dobírky. Ale i tak jsem platil předem, vždyť o co jde... Je to prostě na prodávajícím, určitě by se dalo domluvit třeba i osobní převzetí a platba z ruky do ruky.
Platba předem ale není podmínkou vždy, někteří mají i PayPal a občas se vidí i možnost dobírky. Ale i tak jsem platil předem, vždyť o co jde... Je to prostě na prodávajícím, určitě by se dalo domluvit třeba i osobní převzetí a platba z ruky do ruky.
hexx (neregistrovaný)
195.47.33.---
14. 12. 2009 11:09
Nový
K cemu je to probuh dobre?
celé vlákno
Kdyz chci neco prodat, dam to na Aukro nebo na eBayi. Tohle je proste jen dalsi tuctovy obchod s urcitym sortimentem. Nic vice, nic mene.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.karneval.cz
14. 12. 2009 12:05
Nový
Re: K cemu je to probuh dobre?
celé vlákno
"Něco prodat" je právě ten rozdíl. Na Fleru nemůžete přeprodávat jen tak něco, co už nechcete. Tam je to právě o tom, že se tam prodávají nové, autorem vyrobené (případně recyklované) věci. S použitou televizí tam neuspějete.;)
hexx (neregistrovaný)
195.47.33.---
14. 12. 2009 13:12
Nový
Re: K cemu je to probuh dobre?
celé vlákno
Po zadani slova "hand made" vyskoci z eBaye 115.000 zaznamu.
Fler je internetovy obchod jako kazdy jiny, samozrejme se "svym" sortimentem.
Fler je internetovy obchod jako kazdy jiny, samozrejme se "svym" sortimentem.
Jiří (neregistrovaný)
---.ktkurim.cz
14. 12. 2009 13:16
Nový
Re: K cemu je to probuh dobre?
celé vlákno
A máte tam handmade zaměřenou komunitu, vyhledávání podle barev a technik zpracování, články, kluby, kde se radí tvůrci např. o kreativních technikách, internetovou televizi o handmade a další oborově zaměřený obsah?
hexx (neregistrovaný)
195.47.33.---
14. 12. 2009 16:55
Nový
Re: K cemu je to probuh dobre?
celé vlákno
To samozrejme nemam. Ale ja mam radeji rozmanitejsi nabidku, bez nejakeho omezeni "tohle uz neni hand made, proto to tady mit nesmime". Proto taky o Fleru pisu jako o tuctovem obchodu. Alza prodava elektroniku, Albatros knizky no a Fler "handmade" zalezitosti. Ze k tomu maji nejake ty ficurky navic, to je fuk, to ma spousta obchodu (diskusni fora, poradnu, atd).
MichalaGregorová (neregistrovaný)
---.62.broadband2.iol.cz
14. 12. 2009 12:28
Nový
Re: K cemu je to probuh dobre?
celé vlákno
To je asi nedorozumění. Je jasně vymezeno, co je možné na Fleru prodávat, s Aukrem nebo eBayem to má jen málo společného. Sortimentem, atmosférou... Pochybuju, že by si chtěl nějaký mladý designér budovat značku na aukčním serveru:)(Pro Fler dělám PR.)
hexx (neregistrovaný)
195.47.33.---
14. 12. 2009 13:09
Nový
Re: K cemu je to probuh dobre?
celé vlákno
No ale proc ne - rika se tomu Aukro shop ci eBay shop.
Jinak: po zadani slova "hand made" vyskoci z eBaye 115.000 zaznamu.
Jinak: po zadani slova "hand made" vyskoci z eBaye 115.000 zaznamu.
Orbital sazkar.net (neregistrovaný)
189.39.249.---
14. 12. 2009 16:21
Nový
Re: K cemu je to probuh dobre?
celé vlákno
Hexxi, to so bouris proti jedny zakladni premise soucasny ekonomiky. Brandum a tomu, ze brand prodava za premiovou cenu. Technicky vzato mas jiste pravdu.
Ale Caterpillar, Apple, Tipsport a miliony jinych znacek proste ukazuji, ze je to ta cesta. Spousta veci se proste dela slozite, i kdyz by sla jednoduse a levneji. Obvinuj pouze chovani spotrebitelu.
Ale Caterpillar, Apple, Tipsport a miliony jinych znacek proste ukazuji, ze je to ta cesta. Spousta veci se proste dela slozite, i kdyz by sla jednoduse a levneji. Obvinuj pouze chovani spotrebitelu.
14. 12. 2009 13:10
Nový
Re: K cemu je to probuh dobre?
celé vlákno
ale jo, řada "designérů" z Číny si ji na Aukru dělá. Dokaváde udržíte podobné designery z Fleru, budou ho mít lidi rádi... :)
14. 12. 2009 13:10 redakčně upravil Patrick Zandl, důvod: překlep
Barunička (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
27. 1. 2010 13:06
Nový
Re: K cemu je to probuh dobre?
celé vlákno
Jsem ráda, že Fler, existuje. Aukro je pro mne nepřehledné a tudíž k němu nemohu najít ani žádný bližší vztah. Jdu se tam podívat jen když něco potřebuji. Na Fler chodím jen tak , protože mě to baví se podívat, jak dokáží být lidé ještě v dnešní době šikovní a zruční a toho si moc cením. Není pro mne zázrakem podívat se, jak kdo umí na Aukru nejvýhodněji něco koupit a pak to co nejvýhodněji zpeněžit. Fler má prostě jinou atmosféru a jiné smýšlení (naštěstí). Je to navíc nejen internetový obchod, ale také zde mohu najít mnoho různých informací, které na serverech jako Aukro prostě nenajdu. Každopádně předpokládám, že vy nic nevyrábíte a o nic podobného se nezajímáte, takže je to pouze váš tuctový názor asi tak tuctový, jako je pro vás tuctový i Fler. Já zde výrobky prodávám a nedělám to v podstatě pro zisk, ale proto, že mě to baví, a chci jiným lidem udělat radost.