Hlavní navigace

Flipboard testuje na iPadu celostránkové inzeráty jako v časopisu

Petr Kočí

Flipboard, oceňovaná čtečka pro iPad, která formátuje obsah získaný ze sociálních sítí do podoby připomínající časopis, začíná experimentovat s vloženou reklamou. Jako první se s ní setkají čtenáři, kteří se přes Flipboard přihlásili k odběru článků z týdeníku New Yorker. Reklama na kreditní kartu American Express vypadá jako celostránkový inzerát v časopisu. Ťuknutím na něj se čtenář přenese na web zadavatele. 

Flipboard, oceňovaná čtečka pro iPad, která formátuje obsah získaný ze sociálních sítí do podoby připomínající časopis, začíná experimentovat s vloženou reklamou. Jako první se s ní setkají čtenáři, kteří se přes Flipboard přihlásili k odběru článků z týdeníku New Yorker. Reklama na kreditní kartu American Express vypadá jako celostránkový inzerát v časopisu. Ťuknutím na něj se čtenář přenese na web zadavatele. 

Provozovatelé Flipboardu jsou přesvědčeni, že tato forma inzerce čtenáře nijak neobtěžuje, naopak ji ocení jako přidaný zdroj informací. Nepřipravují proto ani žádnou prémiovou verzi své čtečky, která by byla bez inzerátů. V nejbližších měsících chce Flipboard rozšířit spolupráci s dalšími tituly vydavatelství Condé Nast, jako jsou časopisy Wired nebo Bon Appétit. Z inzerentů má prý zájem například Lexus.

Zdroj: paidContent

Našli jste v článku chybu?