Názory k článku
Flyer.cz: podivný přístup k zákazníkovi
jozka (neregistrovaný)
30. 1. 2007 8:11
Nový
nejvice se mi libilo slovo apriori
celé vlákno
Neboli 2 kluci si doma postavi PC, zacnou nabizet webhosting bez limitu (apriori), a kdyz se jim zacne z pocitace "kourit", zpoplatni zakaznika s nejvice navstevovanymi strankami za presun na "mnohem silnejsi pocitac" , aniz by se namahali to dopredu dohodnout s klientem.
Plutonius (neregistrovaný)
30. 1. 2007 13:43
Nový
Re: flyer je dostatečný a trhu určitě prospěšný
celé vlákno
O Flyer se toho napsalo opravdu až moc ale pravda je taková že když se tento značně unikátní projekt objevil tak ho hned ze všech stran napadali, uráželi a posílali do kalu s tím že stejně nepřežije měsíc. No a pravda po roce je taková že vydržel, nepoložil se a když se podíváte do jeho referencí tak zjistíte že nabral a stále nabírá velké množství domén a to od osobních webů, přes stránky škol a obcí, takže suma sumárum flyer prostě v ČR jede protože je rychlý, levný a praxí se již osvěčil. To že jej občas někdo na nějakém fóru plánovaně napadá nebo pomlouvá ukazuje odkud vítr vane (naštvaná KONKURENCE které je flyer důvodně trnem v oku ) ZÁVĚR: Flyer doporučuji méně náročným zákazmíkům který chtějí ušetřit.
stoural (neregistrovaný)
30. 1. 2007 14:00
Nový
Re: flyer je dostatečný a trhu určitě prospěšný
celé vlákno
Vzhledem k tomu, ze spolecnosti podnikajicich ve webhostingu jsou desitky a desitky, nejaka dalsi spolecnost nikoho nevytrhne. Takze nevidim duvod, proc se konkurence vubec mela spinit, resp. vubec zabyvat, s nejakou nulou :)
Naja (neregistrovaný)
30. 1. 2007 14:05
Nový
Re: flyer je dostatečný a trhu určitě prospěšný
celé vlákno
Víš ono je to dvojznačné. Od nuly se vlastně všechno začíná a ten problém není v tom proč by se někdo špiňil, je to tak že o flyer.cz se hodně píše a mluví protože je opravdu levný a masy lidí chtějí levné věci no a neříkej mi že když flyer způsobuje některým hostingům odliv zákazníků (a to se skutečně děje) že je to tak trochu neštve, že ?
30. 1. 2007 14:11
Nový
Re: flyer je dostatečný a trhu určitě prospěšný
celé vlákno
Chacha, odliv zákazníků.
Došlo ti už konečně, že o tenhle typ "zákazníků" nikdo nestojí? Jen ať si je flyer a jemu podobní klidně všechny nasajou.
Solidní hosting stojí o firmy, které platí pěkně pravidelně těch svých 600,- měsíčně za pět html stránek a jednu e-mailovou schránku. A ne o jednotlivce, kteří nejsou ochotní platit nic, ale celé dny experimentují s while(true); cykly, bombardováním databáze a jinými pitomostmi a pletou si uživatelskou podporu s výukovým kursem zdarma.
Došlo ti už konečně, že o tenhle typ "zákazníků" nikdo nestojí? Jen ať si je flyer a jemu podobní klidně všechny nasajou.
Solidní hosting stojí o firmy, které platí pěkně pravidelně těch svých 600,- měsíčně za pět html stránek a jednu e-mailovou schránku. A ne o jednotlivce, kteří nejsou ochotní platit nic, ale celé dny experimentují s while(true); cykly, bombardováním databáze a jinými pitomostmi a pletou si uživatelskou podporu s výukovým kursem zdarma.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 1. 2007 14:17
Nový
Re: flyer je dostatečný a trhu určitě prospěšný
celé vlákno
Solidní hosting stojí o firmy, které platí pěkně pravidelně těch svých 600,- měsíčně za pět html stránek a jednu e-mailovou schránku
:-)))
:-)))
Pavel (neregistrovaný)
30. 1. 2007 15:24
Nový
Re: flyer je dostatečný a trhu určitě prospěšný
celé vlákno
A nejhorší na tom je, že je pravda.
30. 1. 2007 21:10
Nový
Re: flyer je dostatečný a trhu určitě prospěšný
celé vlákno
A proč to je nejhorší? Přece když ten zákazník zavolá, že mu nechodí mail, tak se mu pracovník podpory hodinu věnuje a krok po kroku ho navede, jak si nastavit ten svůj Outlook Express.
Náklady na hodinu času toho pracovníka jsou 500,-/hod. a zbyde 100,- na server a další náklady.
Žádné zametání se zákazníky, žádné nucení do čtení připravených manuálů, žádné "udělej si sám v našem adminu".
Řada "podnikatelů" se do hostingových služeb vrhá kvůli tomu, že si spočítají 500,- měsíčně * 1000 domén což vypadá pohádkově. Jenže nakonec skončí na 75 ročně * 500 domén, což už takové terno zdaleka není.
Náklady na hodinu času toho pracovníka jsou 500,-/hod. a zbyde 100,- na server a další náklady.
Žádné zametání se zákazníky, žádné nucení do čtení připravených manuálů, žádné "udělej si sám v našem adminu".
Řada "podnikatelů" se do hostingových služeb vrhá kvůli tomu, že si spočítají 500,- měsíčně * 1000 domén což vypadá pohádkově. Jenže nakonec skončí na 75 ročně * 500 domén, což už takové terno zdaleka není.
Los.Propagandos (neregistrovaný)
31. 1. 2007 16:41
Nový
Re: flyer je dostatečný a trhu určitě prospěšný
celé vlákno
Flyer.cz nedoporučuju vůbec nikomu. Můj web má měsíční přenos cca 10 MB - protože jej nevyužívám, v podstatě na něj jenom držím "aktívní" doménu - a přesto jsem byl označen za zákazníka s velkými přenosy ! Vyložená lež, kterou Flyer posílal hromadně všem. Takže důrazně nedoporučuju ani pro mrtvé stránky.
Flyer (neregistrovaný)
---.orange.sk
30. 12. 2009 10:49
Nový
Re: flyer je dostatečný a trhu určitě prospěšný
celé vlákno
To je pekne čo si napísal. Ja nie som konkurencia a nie som spokojný ich službou. Už asi 3 alebo 4 mesiace čakám na zmenu prístupov a do dnešného dňa som nedostal žiadnu odpoveď a to je 30.12.2009. Posledný email som im zaslal 13.12.2009 16:22 a čo nik naň nereagoval. Takto si nepredstavujem služby zákazníkom. A popri tom som aj skúšal ten ich Formulář tech. podpory a tak tiež nič. Faxové číslo nefunguje. Tak aké chváli že sú super a že konkurencii vadia a že je naštvaná.
Keď si obranca ich spoločnosti tak mi poraď ako od ných dostanem nové prístupové heslá. Stačí aj telefónny kontakt na to ho správneho človeka ktorý to ma na starosť a je zodpovedný na chod firmy.
Keď si obranca ich spoločnosti tak mi poraď ako od ných dostanem nové prístupové heslá. Stačí aj telefónny kontakt na to ho správneho človeka ktorý to ma na starosť a je zodpovedný na chod firmy.
Naja (neregistrovaný)
30. 1. 2007 14:00
Nový
Re: nejvice se mi libilo
celé vlákno
Nakonec i ten Bill Gates začínal jako naivní mladík s partou vlasáčů někde v garáži a podívejte se kde je dneska, jenom aby to neskončilo tak, že tihle patnáctiletí gymnazisti co už takhle brzo jedou, staví servery a točí prachy nám jednou neseděli na ministerstvech a ve vládě a neříkali nám zkušenějším, jak to máme vlastě dělat! Co pozoruji léta českou společnost tak to přesně takhle z pravidla začíná i končí.
30. 1. 2007 17:14
Nový
Re: nejvice se mi libilo
celé vlákno
Jenom poznámka: Lidé, kteří od 15 let podnikají, nikdy nebudou sedět ve vládě ani na ministerstvech. Proč? Protože by byli padlí na hlavu. Budou sedět ve správních radách svých firem a budiž jim to přáno.
Radim (neregistrovaný)
1. 2. 2007 11:19
Nový
Re: nejvice se mi libilo
celé vlákno
Nikdy nebudu brat vazne nekoho, kdo sedi ve vlade nebo na ministerstvu.
Magor (neregistrovaný)
30. 1. 2007 8:24
Nový
RE
celé vlákno
Ještě tam chybí další reklamní praktiky pubertálních provozovatelů flyer.cz: spamování diskusí u společnosti pipni.cz.
Rdm (neregistrovaný)
30. 1. 2007 8:37
Nový
Re: RE
celé vlákno
Nespamují jen na pipni, spamují snad všechny diskuse. Naposled jsem je viděl v diskusi na jakpsatweb.cz
Pavel (neregistrovaný)
30. 1. 2007 8:52
Nový
vyvěste standarty
celé vlákno
Když jsem na jejich trapně amatérské titulní stránce zahlédl něco jako tarif "flyer standart," bylo mi zcela zřejmé, že tudy cesta nevede. Asi si budu více vážit svého webhostera...
kuba (neregistrovaný)
30. 1. 2007 9:46
Nový
Re: vyvěste standarty
celé vlákno
V životě bych nehostoval u nikoho kdo napíše Standart :-//
Radim (neregistrovaný)
1. 2. 2007 11:21
Nový
Re: vyvěste standarty
celé vlákno
Mozna maji svou vlastni vlajku.
Trautmberk (neregistrovaný)
30. 1. 2007 17:57
Nový
Re: vyvěste standarty
celé vlákno
Třeba je to VLAJKová loď jejich produktovýho portfolia ...
petrp (neregistrovaný)
30. 1. 2007 8:53
Nový
A což takhle pipni.cz
celé vlákno
Absolutne nedostupni, arogantni a neochotni, staci se podivat na diskuzi uzivatelu na jejich vlastnich strankach www.pipni.cz.
Mimochodem telefony taky neberou.
Mimochodem telefony taky neberou.
Pavel (neregistrovaný)
30. 1. 2007 8:56
Nový
Re: A což takhle pipni.cz
celé vlákno
Jistě, ale o tom víme dávno.
polarbear (neregistrovaný)
31. 1. 2007 0:34
Nový
Re: A což takhle pipni.cz
celé vlákno
asi nemaj ve škole čas na vyřizování hovorů otravnejch klientů
trošku berte ohledy, přece, dyť sou to ještě děti :o)
trošku berte ohledy, přece, dyť sou to ještě děti :o)
Becka (neregistrovaný)
21. 2. 2007 17:01
Nový
Re: A což takhle pipni.cz
celé vlákno
Cením si linuxových systémů a hostingů, na pomluvy nedávám, po 3/4 roku hostingu dvou domén u pipni a ještě velkých problémech na konci při odchodu jsem zakotvila na www.flyer.cz (LINUX samozřejmě Smile za nízké ceny a balance po půl roce na flyeru je spokojenost. Navíc admini jsou ochotní a s ledasčím (nastavení) mi poradili takže jesm odpovědi ani nemusela hledat na fórech. Teď koukám že: NA FLYERU JEDE AKCE HOSTING ZDARMA NAVÍC! - Při objednávce na dva roky dostanete třetí rok hostingu zdarma, když si objednáte na tři toky tak navíc hostujete zdarma další dva roky-to je akce která se na absolutní většině českých hostingů nenalezne!
http://www.flyer.cz/cenik.php (ceny za hosting jsou na flyeru až 5 x nižší než na forpsi! a navíc spousta služeb)
Z vlastní zkušenosti doporučuji.
http://www.flyer.cz/reference.php
http://www.flyer.cz/cenik.php (ceny za hosting jsou na flyeru až 5 x nižší než na forpsi! a navíc spousta služeb)
Z vlastní zkušenosti doporučuji.
http://www.flyer.cz/reference.php
21. 2. 2007 17:53
Nový
Re: A což takhle pipni.cz
celé vlákno
A co se registrovat?
Opet skryta reklama FLYERu?
Opet skryta reklama FLYERu?
30. 1. 2007 9:02
Nový
pubertální firmy jsou pro ostatní výhoda
celé vlákno
Asi je to dnes na základních školách moderní, provozovat hosting. Tak proč ne, dokud nejsou trestně zodpovědní (pod 15 let), můžou si mladí "podnikatelé" dělat co chtějí, klidně se vydávat za cizí firmu.
Různí ti supermumiové, aleškové spamové, bratři pípňové a radovanové... proč bychom se na ně zlobili, ať se děti zabaví.
Já jsem jim vděčný za to, že se postarají o problémové klienty, kteří chtějí hodně za nic. A na nás zbydou ti, kteří si žádají profesionalitu (a sami ji nabízejí) a jsou ochotni za ni zaplatit.
Různí ti supermumiové, aleškové spamové, bratři pípňové a radovanové... proč bychom se na ně zlobili, ať se děti zabaví.
Já jsem jim vděčný za to, že se postarají o problémové klienty, kteří chtějí hodně za nic. A na nás zbydou ti, kteří si žádají profesionalitu (a sami ji nabízejí) a jsou ochotni za ni zaplatit.
jirka (neregistrovaný)
30. 1. 2007 11:02
Nový
Re: pubertální firmy jsou pro ostatní výhoda
celé vlákno
Třeba se nám páni podnikatelé k tomu tady taky vyjádří -- až je maminka vyzvedne po Ó z družiny :-)
Vasek (neregistrovaný)
30. 1. 2007 11:09
Nový
Re: pubertální firmy jsou pro ostatní výhoda
celé vlákno
Zajimave, ze nemam pocit, ze by se vyse jmenovani panove meli spatne - staci se projit okolo racku superhostingu v TTC (a ze jich neni malo), pripadne pipni v GTS. Muzete prskat pod fousy (zavist?), ale ty jejich sluzby jsou proste komercne uspesne. Vzhledem k jejich praktikam (prakticky kazdy se necim zapsal do historie) to o leccems svedci, ale je videt, ze to jejich budouci zakazniky moc nezajima :)
30. 1. 2007 11:19
Nový
Re: pubertální firmy jsou pro ostatní výhoda
celé vlákno
Nerad bych oponoval velikostí racků (stačí zjistit kolik serverů je jejich a kolik jich je již účetně odepsáno a kolik jich běží za oněch 700 czk/měs. Vždyť taky nejlevnější garáž housing - nakonec konečně zdražil). Jde taky o kapitálovou přiměřenost (viz forpsi která jela kdysi na nejnižší cenu a projídala peníze za hostingy dopředu takže jediná cesta zpět bylo neustále zvyšování obratů a lákání nových anových oveček) a firma která 5let investuje 100% příjmů jen do reinvestic může samozřejmě fungovat pouze pokud za ní stojí investor který si těch pět let počká nebo "mladý a úspěšný" který bydlí u rodičů a jeho životní/finanční potřeby konvergují k nule. Ai přijde vystřízlivění až budou potřebovat třeba 600.000 ročně na domácnost.
Každopádně v tom má dnešní mládí výhodu a já (konkrétně u SH) nezpochybňuji splnění cílů které si "firma" definovala (mj kdysi utekl takový kouzelný excel kde si Z.C. plánoval v grafu úspěch své firmy - tuším že dnes to mělo být okolo 15000 a realita je kde?).
Každopádně garážovky jsou potřeba, vhodně zbavují trh nejproblémovějších zákazníků a dávají řade klientů (sice ne zadarmo) neocenitelnou zkušenost při výběru svého poskytovatele.
Každopádně v tom má dnešní mládí výhodu a já (konkrétně u SH) nezpochybňuji splnění cílů které si "firma" definovala (mj kdysi utekl takový kouzelný excel kde si Z.C. plánoval v grafu úspěch své firmy - tuším že dnes to mělo být okolo 15000 a realita je kde?).
Každopádně garážovky jsou potřeba, vhodně zbavují trh nejproblémovějších zákazníků a dávají řade klientů (sice ne zadarmo) neocenitelnou zkušenost při výběru svého poskytovatele.
30. 1. 2007 13:37
Nový
Re: pubertální firmy jsou pro ostatní výhoda
celé vlákno
To sice mate kolego pravdu, ale nesmi se to provadet nezakonnym zpusobem. Ono takove nekalosoutezni jednani je postizitelne, vime?
(a dle popisu si myslim, ze by zalobu bylo mozno posadit na podstatne vice paragrafu a zakonu)
(a dle popisu si myslim, ze by zalobu bylo mozno posadit na podstatne vice paragrafu a zakonu)
30. 1. 2007 13:55
Nový
Re: pubertální firmy jsou pro ostatní výhoda
celé vlákno
Ale může, na děti se zákony nevztahují....
30. 1. 2007 13:56
Nový
Re: pubertální firmy jsou pro ostatní výhoda
celé vlákno
Za deti neni nikdo zodpoveny?!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 1. 2007 13:58
Nový
Re: jsem na lupě ?
celé vlákno
Nechapu jak by melo byt nekalosoutezni ze ma majitel firmy plat 10k cisteho kdyz vic nepotrebuje? Opravdu by me to zajimalo.
Co by podle me bylo na zalobu je nevraceni penez nebo propadani zaloh (jakoze zdrazovani). Kdyz takoveho klienta mame vyrazime s nim dvere dvojim zpusobem:
- posleme mu dobropis az ho potvrdi dostane penize zpet
- kdyz je to jen objednavka a jeste neni faktura tak posilame zpet jen penize
- na sluzbu neni pravni narok pockame az vyprsi predplatne dalsi fakturu nedostane a po 30dnech od toho kdy mel naposledy zaplaceno ADIOS.
Kdysi k nam na housing donesl server nejakej clovek, po dvou dnech se ukazalo ze je to j/e/d/n/i/c/k/a/r.com za dalsich 48 uz server nezil. Kdyz jsem ho sel po 60ti dnech vynaset z housingu aby tam nestrasil (ten clovek se proste vyparil, byl nastrcena figurka) tak na konzoli byl otevrenej outlook a tolik vyhruznejch mailu jsem nikdy v zivote predtim nevidel :) nejagresivnejsi byli ti zhrzeni IT vedouci co tomu spamu nedokazali zabranit a dostali od nadrizenych pres prsty.
Co by podle me bylo na zalobu je nevraceni penez nebo propadani zaloh (jakoze zdrazovani). Kdyz takoveho klienta mame vyrazime s nim dvere dvojim zpusobem:
- posleme mu dobropis az ho potvrdi dostane penize zpet
- kdyz je to jen objednavka a jeste neni faktura tak posilame zpet jen penize
- na sluzbu neni pravni narok pockame az vyprsi predplatne dalsi fakturu nedostane a po 30dnech od toho kdy mel naposledy zaplaceno ADIOS.
Kdysi k nam na housing donesl server nejakej clovek, po dvou dnech se ukazalo ze je to j/e/d/n/i/c/k/a/r.com za dalsich 48 uz server nezil. Kdyz jsem ho sel po 60ti dnech vynaset z housingu aby tam nestrasil (ten clovek se proste vyparil, byl nastrcena figurka) tak na konzoli byl otevrenej outlook a tolik vyhruznejch mailu jsem nikdy v zivote predtim nevidel :) nejagresivnejsi byli ti zhrzeni IT vedouci co tomu spamu nedokazali zabranit a dostali od nadrizenych pres prsty.
1. 2. 2007 15:09
Nový
Re: jsem na lupě ?
celé vlákno
Nechtel jsem reagovat ale... ujasnete si presne co zakon a zejmena ceske soudnictvi vyklada pod pojmem nekalosoutezni jednani a mozna pak pochopite... - ale je fakt, ze mne jako "konkurenci" tohoto sranda projektu nestoji cas a namaha na soudni spor za to... a znate to - kde neni zalobce neni soudce... - to vsak neimplikuje, ze jejich jednani neni v rozporu se zakony a dobrymi mravy (mimochodem take trestne, lec hure prokazatelne).
Vasek (neregistrovaný)
30. 1. 2007 11:03
Nový
A co? Hlavne ze to stoji malo..
celé vlákno
K cemu kvalita, solidnost a uroven sluzeb? Dulezitejsi je preci usetrit mesicne kazdou kacku (co na tom, ze slusny webhosting se da poridit za cenu jednoho obeda v restauraci). To se pak ale nelze divit, ze to provozuje "kazdy druhy" a podle toho to tak vypada. Libovolne vetsi firme se ty ruzne hostingy za dvacku mesicne nevyplati delat, takze tenhle segment trhu si obsadi taky-webhosteri a jejich zakaznici se misty nestaci divit (ackoliv az podezdrele casto jim to buranske chovani nevadi, asi jsou zvykli) :)
Na druhe strane je tu naivita nekterych "zakazniku", kteri maji dojem, ze za stovku bude nekdo hostovat web s trafficem 1TB mesicne. Takze jiste upozorneni ze strany webhostera je na miste (webhoster si taky preci muze vybirat zakazniky), ovsem ne timhle zpusobem vyhruzky.
Na druhe strane je tu naivita nekterych "zakazniku", kteri maji dojem, ze za stovku bude nekdo hostovat web s trafficem 1TB mesicne. Takze jiste upozorneni ze strany webhostera je na miste (webhoster si taky preci muze vybirat zakazniky), ovsem ne timhle zpusobem vyhruzky.
30. 1. 2007 11:09
Nový
českému trhu s webhostingem DEKLAROVANE LIMITY
celé vlákno
Pravdivé limity pro jednotlivé varianty. Pozoruji totiž jak příchodem různě kvalitních RS a především jejich "odbornou" instalací dokáže i naprosto nicotný web vybočovat z průměru zátěže.
Často se menší webhostingovky uchylují k nesmyslným parametrům a dávání různých BEZ-OMEZENÍ parametrů a pak se civí jak sůva z nudlí když někdo tohoto nedefinovaného vakua v jejich podmínkách zkouší využít.
Již dva roky striktně dodržujeme limity na CPU/MEM/DATA/REQ/CONN pro jednotlivé virtuály a naprostá spokojenost. Ubylo nám práce (jeden web nikdy nedokáže ovlivnit chod celého serveru), samo se nám oddělí zrno od plev a za to nám ten 2-3 procetní exit klientů kteří nedokážou domýšlet že každá (včetně webhostingové) firmy je orientována na ekonomičnost svého chování.
Nejvíce mě baví kolenovrtači co by chtěli vše za nic a ještě přidají argument že oni jsou herní klan bez peněz takže nechápou proč když už nějaká firma prosperuje není ochotna jim něco (obvykle nerní server nejlépe dedikovaný) poskytnout zadarmo.
Trh stále krystalizuje a ze mnoha stran (pod palcem máme 20k+ domén) přichází signály, že díky lokálním specifikům je bezlimitní situace a webhosting sílený pouze přirozeně (tj že prostě bězí x set virtuálů na jednom serveru) pro kvalitní webhosting model dávno překonaný.
Často se menší webhostingovky uchylují k nesmyslným parametrům a dávání různých BEZ-OMEZENÍ parametrů a pak se civí jak sůva z nudlí když někdo tohoto nedefinovaného vakua v jejich podmínkách zkouší využít.
Již dva roky striktně dodržujeme limity na CPU/MEM/DATA/REQ/CONN pro jednotlivé virtuály a naprostá spokojenost. Ubylo nám práce (jeden web nikdy nedokáže ovlivnit chod celého serveru), samo se nám oddělí zrno od plev a za to nám ten 2-3 procetní exit klientů kteří nedokážou domýšlet že každá (včetně webhostingové) firmy je orientována na ekonomičnost svého chování.
Nejvíce mě baví kolenovrtači co by chtěli vše za nic a ještě přidají argument že oni jsou herní klan bez peněz takže nechápou proč když už nějaká firma prosperuje není ochotna jim něco (obvykle nerní server nejlépe dedikovaný) poskytnout zadarmo.
Trh stále krystalizuje a ze mnoha stran (pod palcem máme 20k+ domén) přichází signály, že díky lokálním specifikům je bezlimitní situace a webhosting sílený pouze přirozeně (tj že prostě bězí x set virtuálů na jednom serveru) pro kvalitní webhosting model dávno překonaný.
30. 1. 2007 12:24
Nový
Take jsem uživaelem FLYER
celé vlákno
Mám sve webové stránky zrizene na tomto hostingu, a pravdou je že problemy s technickou podporou a celkové jednání s firmou FLYER bylo vždy katastrofální. Ke konci roku my stejně jako v uvedeném článku přišel email o tom aby jsem uhradil částku, z důvodů překračování limitů, částku jsem uhradil cca před dvěmi měsíci, ale navýšení tarifu jsem se dodnes nedočkal. Příště určitě budu volit jiný spolehlivější hosting.
strejc (neregistrovaný)
31. 1. 2007 16:59
Nový
Re: Take jsem uživaelem FLYER
celé vlákno
Další patnáctiletý, nauč se gramatiku synu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 1. 2007 18:03
Nový
Re: Take jsem uživaelem FLYER
celé vlákno
Hele strejc laskavě nerejpej!
BARAD (neregistrovaný)
25. 2. 2007 15:34
Nový
Re: Taky jsme uživately FLYER a jsme spokojeni, utekly jsme totiž z pipni...
celé vlákno
nahnat 40.000 neználků co se snaží ušetřit na hostingu na tzv. free hosting, který funguje jako trakař bez koleček, napsat na něj vysoko nade všemi a pak každýho kdo se po icq nebo mailem na něco zeptá sposťácky vyfakovat s tím, že si přece může zaplatit placený pipni..to asi nebudu podnikatelský záměr...to bude tutově náhoda, že to takhle kulhá od začátku až do teďka a nic se na tuty nezmění... :)
teď ještě nutno napsat že hosting http://www.flyer.cz je největší hrůza a největší podvod tisíciletí když už jim to přes rok funguje a hlavně ať na něj nikdo z pipni nechodí, aby snad neprohlídnul v jaký bezedný žumpě se do tý doby topil. No nic hodně úspěchů vám tady všem na pipni, kluci a holky přejeme, a aby jsme se dokázali odlišit od tý party no-name úchyláků co tady na fóru denno-denně sedí, lejou kydy a honí se při tom, tak se pod svůj článek svorně podepíšeme, jsme to my, je nás pár set a všichny jsme sehnali pár šestáků a dokázali si na Flyer.cz zaplati alespoň hosting typu lite :)
Zase někdy čau,
-----------------
BARAD
adakam.eu
ahava.cz
almarashop.eu
art-pecka.com
astrovega.com
automotorservis.cz
avonka.cz
bepczech.com
bezpecnostniporadce.com
bolesti-hlavy.cz
buchta.eu
cattie.cz
cksportrr.cz
creative-multigaming.cz
cvars.cz
czechbeadwork.net
darkov.net
deluc.cz
dicompracing.com
doomaniax.net
d3stroy.com
elektromaterialy.cz
elektrovalenta.cz
e-prezentace.net
eroticcity.us
e-tea.cz
excees.info
filip88.com
forpeople.cz
f-shop.cz
gobaby.cz
grossspitz.info
gr8steal.com
halba.cz
hindls.cz
hrabi.eu
hristerichter.cz
cheapestprint.eu
chlapito.com
churchofredemption.org
interkontakts.com
janicina.com
jezek-web.com
juraset.com
k-f.cz
kohoutcentrum.com
konoba.cz
kosacek.eu
krizikservis.cz
ksk-chicken.cz
kuratkoo.net
lekarnicky-shop.cz
lm-modelshop.eu
luskni.cz
mandlcb.cz
massbuilder.eu
maxiprsa.cz
me-2-you.net
mineralstones.cz
miroew.net
mistress.cz
mobily-prodej-servis.cz
monikaa.com
montypes.com
moviecam.eu
my-hobby-shop.com
nakrivo.net
nemovitosti-kypet.eu
nfamily.info
olnhl.cz
onlinestore.cz
partyamovies.com
paveldolejska.com
permon.info
petula-hracky.cz
piposalio.com
pluzna.cz
prodejdvdfilmu.cz
prochazkabussines.cz
pujcovnadvd.com
pupok.org
real-s.cz
rejl.cz
revoluce.net
roll-plate.cz
sarson.cz
scf.cz
silkicat.cz
simacek.cz
skkj.cz
sony-ericsson-cz.com
spoust.com
stavebnidoplnky.cz
stejstav.eu
svejkarpictures.com
swis-shop.cz
tadyjeliborovo.com
tomasloudin.com
tregl.cz
vcartuning.com
venive.cz
vip-studio.cz
vomacko.com
vyhodnenakupy.cz
warez-svet.net
westik.eu
xoragen.org
zahradnictvi.org
zsstod.cz
adzio.net
alg.cz
anitathesims2.com
as-fish.cz
autodopravanebchem.com
autopilecki.com
babybazarek.cz
bezdebat.cz
bnrider.cz
bucek.org
bytovakosmetika.cz
citarna.cz
cold-blooded.eu
cstrikeforum.info
cwawrestling.org
czeos.cz
dc-samantha.cz
diamondtopteam.eu
distantbells.net
dvehulky.info
easysport.cz
elektronika-limbursky.com
elektroweb.eu
erikcely.com
e-sale.cz
eterkovo.info
few-gamers.cz
folklornet.com
fotosvatba.cz
getwave.net
griminski.com
grulich.info
hackem.net
hardkiller.net
hodoninsexprivat.com
hrajpaintball.com
hudeczek.com
chicopee.cz
chrizo.com
ideafabrique.cz
ishopy.com
jansodoma.info
johankacasting.com
kava-dallmayr.cz
kodlos.com
kojoti.cz
koralkovani.net
kozlany.eu
kropacovavrutice.com
kupafilmu.com
lantraweb.net
levnadvd.cz
lukasso.eu
luxurytone.com
mapleracing.com
maximchicken.cz
mellowbox.net
michalnovak.eu
mirau.info
miroslavmatusovic.cz
mjedon.com
modelari.net
monkeyrescue.org
motolulu.cz
mp3hits.cz
nabytekzababku.cz
nakupazdomu.eu
newkiller.net
oldpostcard.cz
onlinediskont.cz
orbitakpostcard.cz
patockarna.cz
pczahubicku.cz
petrkolar.net
pinkylinky.com
plusmi-nus.com
present-lbc.cz
profitaks.com
psychocontrol.com
pupok.org
p4b.eu
rebel.cz
reshnesh.com
ripax.cz
sarawak.cz
scarlaxx.com
sekac.org
silvera.cz
skbzlin.cz
slesingr.com
sourek.cz
staroil.cz
stavitelstvi-liskovec.cz
submissive.cz
svetla.org
szescaslav.cz
tfirt.net
tophry.net
truestones.com
vegafina.cz
videotip.cz
vlaada.eu
vseprozdravi.com
vystavel.eu
webfoto.cz
woodstick.cz
x-sportshop.cz
znackovakava.cz
10myvalu.net
http://www.flyer.cz/reference.php
teď ještě nutno napsat že hosting http://www.flyer.cz je největší hrůza a největší podvod tisíciletí když už jim to přes rok funguje a hlavně ať na něj nikdo z pipni nechodí, aby snad neprohlídnul v jaký bezedný žumpě se do tý doby topil. No nic hodně úspěchů vám tady všem na pipni, kluci a holky přejeme, a aby jsme se dokázali odlišit od tý party no-name úchyláků co tady na fóru denno-denně sedí, lejou kydy a honí se při tom, tak se pod svůj článek svorně podepíšeme, jsme to my, je nás pár set a všichny jsme sehnali pár šestáků a dokázali si na Flyer.cz zaplati alespoň hosting typu lite :)
Zase někdy čau,
-----------------
BARAD
adakam.eu
ahava.cz
almarashop.eu
art-pecka.com
astrovega.com
automotorservis.cz
avonka.cz
bepczech.com
bezpecnostniporadce.com
bolesti-hlavy.cz
buchta.eu
cattie.cz
cksportrr.cz
creative-multigaming.cz
cvars.cz
czechbeadwork.net
darkov.net
deluc.cz
dicompracing.com
doomaniax.net
d3stroy.com
elektromaterialy.cz
elektrovalenta.cz
e-prezentace.net
eroticcity.us
e-tea.cz
excees.info
filip88.com
forpeople.cz
f-shop.cz
gobaby.cz
grossspitz.info
gr8steal.com
halba.cz
hindls.cz
hrabi.eu
hristerichter.cz
cheapestprint.eu
chlapito.com
churchofredemption.org
interkontakts.com
janicina.com
jezek-web.com
juraset.com
k-f.cz
kohoutcentrum.com
konoba.cz
kosacek.eu
krizikservis.cz
ksk-chicken.cz
kuratkoo.net
lekarnicky-shop.cz
lm-modelshop.eu
luskni.cz
mandlcb.cz
massbuilder.eu
maxiprsa.cz
me-2-you.net
mineralstones.cz
miroew.net
mistress.cz
mobily-prodej-servis.cz
monikaa.com
montypes.com
moviecam.eu
my-hobby-shop.com
nakrivo.net
nemovitosti-kypet.eu
nfamily.info
olnhl.cz
onlinestore.cz
partyamovies.com
paveldolejska.com
permon.info
petula-hracky.cz
piposalio.com
pluzna.cz
prodejdvdfilmu.cz
prochazkabussines.cz
pujcovnadvd.com
pupok.org
real-s.cz
rejl.cz
revoluce.net
roll-plate.cz
sarson.cz
scf.cz
silkicat.cz
simacek.cz
skkj.cz
sony-ericsson-cz.com
spoust.com
stavebnidoplnky.cz
stejstav.eu
svejkarpictures.com
swis-shop.cz
tadyjeliborovo.com
tomasloudin.com
tregl.cz
vcartuning.com
venive.cz
vip-studio.cz
vomacko.com
vyhodnenakupy.cz
warez-svet.net
westik.eu
xoragen.org
zahradnictvi.org
zsstod.cz
adzio.net
alg.cz
anitathesims2.com
as-fish.cz
autodopravanebchem.com
autopilecki.com
babybazarek.cz
bezdebat.cz
bnrider.cz
bucek.org
bytovakosmetika.cz
citarna.cz
cold-blooded.eu
cstrikeforum.info
cwawrestling.org
czeos.cz
dc-samantha.cz
diamondtopteam.eu
distantbells.net
dvehulky.info
easysport.cz
elektronika-limbursky.com
elektroweb.eu
erikcely.com
e-sale.cz
eterkovo.info
few-gamers.cz
folklornet.com
fotosvatba.cz
getwave.net
griminski.com
grulich.info
hackem.net
hardkiller.net
hodoninsexprivat.com
hrajpaintball.com
hudeczek.com
chicopee.cz
chrizo.com
ideafabrique.cz
ishopy.com
jansodoma.info
johankacasting.com
kava-dallmayr.cz
kodlos.com
kojoti.cz
koralkovani.net
kozlany.eu
kropacovavrutice.com
kupafilmu.com
lantraweb.net
levnadvd.cz
lukasso.eu
luxurytone.com
mapleracing.com
maximchicken.cz
mellowbox.net
michalnovak.eu
mirau.info
miroslavmatusovic.cz
mjedon.com
modelari.net
monkeyrescue.org
motolulu.cz
mp3hits.cz
nabytekzababku.cz
nakupazdomu.eu
newkiller.net
oldpostcard.cz
onlinediskont.cz
orbitakpostcard.cz
patockarna.cz
pczahubicku.cz
petrkolar.net
pinkylinky.com
plusmi-nus.com
present-lbc.cz
profitaks.com
psychocontrol.com
pupok.org
p4b.eu
rebel.cz
reshnesh.com
ripax.cz
sarawak.cz
scarlaxx.com
sekac.org
silvera.cz
skbzlin.cz
slesingr.com
sourek.cz
staroil.cz
stavitelstvi-liskovec.cz
submissive.cz
svetla.org
szescaslav.cz
tfirt.net
tophry.net
truestones.com
vegafina.cz
videotip.cz
vlaada.eu
vseprozdravi.com
vystavel.eu
webfoto.cz
woodstick.cz
x-sportshop.cz
znackovakava.cz
10myvalu.net
http://www.flyer.cz/reference.php
František Fojtl (neregistrovaný)
30. 1. 2007 13:36
Nový
Flyer asi nekomu vadi
celé vlákno
Hostuju na flyer.cz necele 4 mesice a po precteni diskuze na téma nekorektní jednání webhostera jsem dostal strach jestli flyer.cz opravdu nejsou nejaci podvodnici...
Ale ted uz je mi jasny, ze flyer jen prudi konkurenci a ta se brani. Nekolikrat jsem proveril tech. podporu a kluci mi odpovedeli(slusne :) ) i na dotaz co znamena stranka 404.
Neverim tem pomluvam ani slovo. Fko je hosting s nejlepsim pomerem cena/vykon u nas pro normalni lidi. A nekomu to holt vadi :)
Ale ted uz je mi jasny, ze flyer jen prudi konkurenci a ta se brani. Nekolikrat jsem proveril tech. podporu a kluci mi odpovedeli(slusne :) ) i na dotaz co znamena stranka 404.
Neverim tem pomluvam ani slovo. Fko je hosting s nejlepsim pomerem cena/vykon u nas pro normalni lidi. A nekomu to holt vadi :)
Plutonius (neregistrovaný)
30. 1. 2007 13:51
Nový
Re: Flyer vadí o něco dražším hostingům a kecálistům
celé vlákno
No jistě že ano, těm co chtějí ušetřit flyer nevadí ti na něm vesele a levně hostují a ti co chtějí absolutní TOP služby ti hostují úplně spokojeně jinde ale za 10-100x vyšší ceny a ty flyer vůbec nezajímá. Nejlepší jsou ale takový co nehostují ani u flyer ani u těch drahých, nebo třeba ti co nehostují vůbec nikde :) co jenom lezou po fórech a všechny otravují svými "osvícenými" názory... takovým bych asi doporučil free pipni, ušetří nejvíc a pak se mohou scházet na pipni foru a populisticky či naštvaně rokovat proč zase něco někomu nefunguje :)
Kamil (neregistrovaný)
30. 1. 2007 14:54
Nový
tohle je síla....trocha na vysvětlenou:
celé vlákno
http://www.lupa.cz/diskuse/150/167062/
http://www.lupa.cz/diskuse/150/167442/
Autorem tohoto zajímavého článku o konkurenčím hostingu FLYER je: Jakub Suchý, Ústí nad Labem, Kunratice – Cvikov 28, PSČ 471 55 – 22 letý člen dozorčí rady velice pozoruhodné akciové společnosti Swiss inquiry and technology – SIT a.s. s nic neříkajícími zcela amatérskými stránkami http://www.sit-as.com/ , podotýkám že na stránkách nenaleznete opravdu nic, ani IČO, natož DIČ, nebo třeba jméno jediného zaměstnance nebo člena představenstva. Když nahlédnete do jejich referencí zjistíte že mají velké množství spokojených zákazníků a to nejen v Čechách ale dokonce v celé nadnárodní společnosti, pro příklad však neuvádějí schválně ani jednoho. Když kliknete na služby tak se dozvíte: Vidíme Vaše problémy, sledujeme Vaše cíle, Nic s námi neriskujete a další floskule které ale neříkají o skutečných službách zhola nic…aby toho nebylo málo tak tato velká, zkušená a profesionální akciová společnost se dle svého profilu zabývá vším možným (kliknou jde ale jen na webhostingové služby), které vás přesměrují na subdoménu http://hosting.sit-as.com/ ty už jen plní nic neříkající vzletné texty ze stránek staré akciovky, opět něco ve smyslu že vám snesou modré z nebe, famózně s námi pojedete do EU apod. , opět žádné jméno pracovníka, žádné IČ, jen ceník dle kterého zjistíte že jsou cca 2–3× dražší než pipni nebo 4× dražší než flyer, do kterého se zde strašně tvrďácky navážejí. Třeba o technických parametrech serverů a systému zcela pomlčeli, to asi nebude u hostingu důležité. Bombónek na konec, kdyby jste je chtěli navštívit tak dle fotky na stránce kontakt sídlí asi v USA v Bílém domě, na svých stránkách uvádějí ulici v Praze kde je jen přitlučená pozlacená cedulka…
Závěrem: přiji profesionálnímu hostingu Anima studentíka Jakuba (zakamuflovanému levotočivou akciovkou stařičkého Otty) hodně štěstí v roce 2007.
ak to je fakt síla! (Jakub Suchý , drupal.cz , Swiss inquiry and technology – SIT a.s. a spol.) - jsou to nejen podvodníci ale taky TUNELÁŘI !!! - okrádají i děti ve školách! viz.: http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/AR.asp?ARI=101250&CAI=2131
http://www.lupa.cz/diskuse/150/167442/
Autorem tohoto zajímavého článku o konkurenčím hostingu FLYER je: Jakub Suchý, Ústí nad Labem, Kunratice – Cvikov 28, PSČ 471 55 – 22 letý člen dozorčí rady velice pozoruhodné akciové společnosti Swiss inquiry and technology – SIT a.s. s nic neříkajícími zcela amatérskými stránkami http://www.sit-as.com/ , podotýkám že na stránkách nenaleznete opravdu nic, ani IČO, natož DIČ, nebo třeba jméno jediného zaměstnance nebo člena představenstva. Když nahlédnete do jejich referencí zjistíte že mají velké množství spokojených zákazníků a to nejen v Čechách ale dokonce v celé nadnárodní společnosti, pro příklad však neuvádějí schválně ani jednoho. Když kliknete na služby tak se dozvíte: Vidíme Vaše problémy, sledujeme Vaše cíle, Nic s námi neriskujete a další floskule které ale neříkají o skutečných službách zhola nic…aby toho nebylo málo tak tato velká, zkušená a profesionální akciová společnost se dle svého profilu zabývá vším možným (kliknou jde ale jen na webhostingové služby), které vás přesměrují na subdoménu http://hosting.sit-as.com/ ty už jen plní nic neříkající vzletné texty ze stránek staré akciovky, opět něco ve smyslu že vám snesou modré z nebe, famózně s námi pojedete do EU apod. , opět žádné jméno pracovníka, žádné IČ, jen ceník dle kterého zjistíte že jsou cca 2–3× dražší než pipni nebo 4× dražší než flyer, do kterého se zde strašně tvrďácky navážejí. Třeba o technických parametrech serverů a systému zcela pomlčeli, to asi nebude u hostingu důležité. Bombónek na konec, kdyby jste je chtěli navštívit tak dle fotky na stránce kontakt sídlí asi v USA v Bílém domě, na svých stránkách uvádějí ulici v Praze kde je jen přitlučená pozlacená cedulka…
Závěrem: přiji profesionálnímu hostingu Anima studentíka Jakuba (zakamuflovanému levotočivou akciovkou stařičkého Otty) hodně štěstí v roce 2007.
ak to je fakt síla! (Jakub Suchý , drupal.cz , Swiss inquiry and technology – SIT a.s. a spol.) - jsou to nejen podvodníci ale taky TUNELÁŘI !!! - okrádají i děti ve školách! viz.: http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/AR.asp?ARI=101250&CAI=2131
31. 1. 2007 18:09
Nový
Re: tohle je síla....trocha na vysvětlenou:
celé vlákno
Dekuji Vam pane Sery za soustavne rozsirovani nepravdivych informaci, Vase predstava, ze drupal.cz je tunel nebo ze nekdo je zlodej, protoze je clenem dozorci rady nejake spolecnosti je velice usmevna. Pravdepodobne to vsak patri k Vasemu konfrontacnimu a zavadejicimu stylu. S pozdravem, Jakub Suchy
gumbo (neregistrovaný)
30. 1. 2007 13:53
Nový
Redakčně smazáno
celé vlákno31. 1. 2008 13:01 smazal Aleš Miklík, důvod: Podle Policie CR se obsah komentare nezakladal na pravde a poskozoval jmenovanou osobu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 1. 2007 7:14
Nový
Re: POLICIE hledá poškozené Vladimíra Rejlka
celé vlákno
Takže flayer.cz patří hledanému podvodníkovi nebo si jen 15letí kluci jméno tohodle člověka půjčili?
Roman Pudil (neregistrovaný)
31. 1. 2007 9:21
Nový
Re: POLICIE hledá poškozené Vladimíra Rejlka
celé vlákno
Domena flyer.cz patri Vladimiru Rejlkovi. Patnactilety Tomas Opekar tam dela technickou podporu. Nicmene spojit se se samotnym Rejlkem je v podstate nemozne (jak o tom take pise p. Hasalik v tomto clanku).
Na strance
http://www.drupal.cz/blog/jakub-suchy/vyjebavky-webhosting-flyer
Take zajimava zkusenost Jakuba Sucheho.
Na strance
http://www.drupal.cz/blog/jakub-suchy/vyjebavky-webhosting-flyer
Take zajimava zkusenost Jakuba Sucheho.
Roman Pudil (neregistrovaný)
30. 1. 2007 14:01
Nový
Dalsi podvodne aktivity majitelu flyer.cz
celé vlákno
Abychom uvedli vec na pravou miru:
To, ze flyer.cz pouzil udaje firmy W HOSTING, s.r.o. je prokazano a jsou zdokumentovany vypovedi svedku - soucasnych i byvalych zakazniku flyer.cz. To je neoddiskutovatelny fakt.
Odkazy na dalsi podvody majitelu flyer.cz lze najit na www.webhosting.fm. Je tam take vyjadreni W HOSTING, s.r.o. k cele kauze.
Zda mit ci nemit web u takoveho poskytovatele necham na rozhodnuti kazdeho z vas. Tem prvnim preji pevne nervy pri jednani s jejich technickou podporou a dobry pocit s zekolika usetrenych desetikorun rocne, tem druhym blahopreji ke spravnemu rozhodnuti.
To, ze flyer.cz pouzil udaje firmy W HOSTING, s.r.o. je prokazano a jsou zdokumentovany vypovedi svedku - soucasnych i byvalych zakazniku flyer.cz. To je neoddiskutovatelny fakt.
Odkazy na dalsi podvody majitelu flyer.cz lze najit na www.webhosting.fm. Je tam take vyjadreni W HOSTING, s.r.o. k cele kauze.
Zda mit ci nemit web u takoveho poskytovatele necham na rozhodnuti kazdeho z vas. Tem prvnim preji pevne nervy pri jednani s jejich technickou podporou a dobry pocit s zekolika usetrenych desetikorun rocne, tem druhym blahopreji ke spravnemu rozhodnuti.
Ptc (neregistrovaný)
30. 1. 2007 20:18
Nový
Problemy jsou vsude.. i u Active24
celé vlákno
Mel jsem velke problemy s Active 24 a neustale jsem telefonoval a mailoval a dostavalo se mi akorat slibu a reseni nikde... Vsichni jsou stejna pakaz...
Jirka (neregistrovaný)
31. 1. 2007 1:00
Nový
Re: Problemy jsou vsude.. i u Active24
celé vlákno
Ano, mam stejne zkusenosti i s Active24 (== Flyer.cz (temer)) - presne jak je napsano v uvodu tohoto clanku. Nechal jsem se zlakat atraktivni nabidkou Active24 - ze zacatku vse fungovalo atd. atd. ... po mesici, dvou, prestal chodit web, pouze maily. Support byl poskytovan pouze na foru pristupnem platicim zakaznikum (response time: pod 24 hodin a vic nesli).
Tak jsem ku*va napsal mail ze o co jde a jako odpoved se mi dostalo, ze jsem prekrocil limit: 2GB za tyden a ze at zaplatim nebo naschle !!! !!! !!! To jsem mel na webu pouze par (asi 10 HTML stranek) plus par obrazku plus par archivu (celkem < 20-30 MB) Tak jsem se na ne vys*al, nezaplatil a odesel do pr*ele. Vsechny tyto radoby-rychlokvasky-hostnigy jsou stejna chamrať. Omlouvam se hruba slova, ale kdyz si na to jeste ted vzpomenu, tak me to maximalne vytoci <:-)
Tak jsem ku*va napsal mail ze o co jde a jako odpoved se mi dostalo, ze jsem prekrocil limit: 2GB za tyden a ze at zaplatim nebo naschle !!! !!! !!! To jsem mel na webu pouze par (asi 10 HTML stranek) plus par obrazku plus par archivu (celkem < 20-30 MB) Tak jsem se na ne vys*al, nezaplatil a odesel do pr*ele. Vsechny tyto radoby-rychlokvasky-hostnigy jsou stejna chamrať. Omlouvam se hruba slova, ale kdyz si na to jeste ted vzpomenu, tak me to maximalne vytoci <:-)
stoural (neregistrovaný)
31. 1. 2007 12:08
Nový
Re: Problemy jsou vsude.. i u Active24
celé vlákno
Active24.cz, resp. byvaly GLOBE, neni zadny "radoby-rychlokvasky-hostnig"
31. 1. 2007 15:03
Nový
Re: Problemy jsou vsude.. i u Active24
celé vlákno
To mozna ne, ale chova se tak.. Jsou to amateri.. Stejni jako vsichni ostatni..
Martin (neregistrovaný)
---.eurotel.cz
20. 9. 2009 21:20
Nový
Active24 - ANI 24 HODIN NESTAČÍ NA OBYČEJNÝ DNS...
celé vlákno
BOHUŽEL MUSÍM KONSTATOVAT, ŽE SLUŽBY ACTIVE 24 SE V ROCE 2009 ZNAČNĚ ZHORŠILY
AUTORIZOVANÉ POŽADAVKY MI NEJSOU SCHOPNI VYŘÍDIT ANI DO 48 HODIN A KDYŽ ZAVOLÁM NA JEICH HOT-LINE, NIKDO TO 10 MINUT NEBERE A AUTOMAT FURT VYKLÁDÁ JAK SE VYŘIZUJÍ POŽADAVKY PŘED VÁMI..
KDYŽ JSEM SE V PÁTEK DOVOLAL, DOMLUVIT SE NA ČEMKOLI BYL PROBLÉM, BABA ANI NEVĚDĚLA O CO JDE A MLELA FURT SVOJE A NAKONEC ŽE JSEM AGRESIVNÍ (KDY BY NEBYL PO 5-TI MINUTÁCH VYSVĚTLOVÁNÍ OBYČEJNÉHO PROBLÉMU DNS ZÁZNAMU BABĚ CO NEUMÍ ANI HODINY)
FAKTA: V PÁTEK VYPRŠELA DOMÉNA (UPOMÍNKY ŠLY NĚKAM DO KOŠE-chápu, naše chyba)
PO ZJIŠTĚNÍ PROBLÉMU V 16:00 HOD JSME JIM VLOŽILI PENÍZE ZA DOMÉNU NA ÚČET přímo ACTIVE 24
V 18 HOD POSÍLÁNA ŽÁDOST O URYCHLENÍ OBNOVENÍ DOMÉNY - BEZ ODPOVĚDI
VOLÁNO NA INFOLINKU - PANÍ ANI OBRAZ, ANI ZVUK, PŘESTO POTVRZUJE PŘIJETÍ PLATBY.
V NEDĚLI 21:00 DOMÉNA STÁLE NEFUN KČNÍ A INFOLINKA 10 MINUT VYKLÁDÁ JAK SE OBSLUHUJÍ ZÁKAZNÍCI, KTEŘÍ SE DOVOLALI PŘED VÁMI
veškeré autorizované požadavky které jsou již od pátku odeslány jejich vlastním systémem stále nevyřízeny - NEMYSLÍM SI, ŽE BYCH CHTĚL DÁLE TAKOVÉHO REGISTRÁTORA
AUTORIZOVANÉ POŽADAVKY MI NEJSOU SCHOPNI VYŘÍDIT ANI DO 48 HODIN A KDYŽ ZAVOLÁM NA JEICH HOT-LINE, NIKDO TO 10 MINUT NEBERE A AUTOMAT FURT VYKLÁDÁ JAK SE VYŘIZUJÍ POŽADAVKY PŘED VÁMI..
KDYŽ JSEM SE V PÁTEK DOVOLAL, DOMLUVIT SE NA ČEMKOLI BYL PROBLÉM, BABA ANI NEVĚDĚLA O CO JDE A MLELA FURT SVOJE A NAKONEC ŽE JSEM AGRESIVNÍ (KDY BY NEBYL PO 5-TI MINUTÁCH VYSVĚTLOVÁNÍ OBYČEJNÉHO PROBLÉMU DNS ZÁZNAMU BABĚ CO NEUMÍ ANI HODINY)
FAKTA: V PÁTEK VYPRŠELA DOMÉNA (UPOMÍNKY ŠLY NĚKAM DO KOŠE-chápu, naše chyba)
PO ZJIŠTĚNÍ PROBLÉMU V 16:00 HOD JSME JIM VLOŽILI PENÍZE ZA DOMÉNU NA ÚČET přímo ACTIVE 24
V 18 HOD POSÍLÁNA ŽÁDOST O URYCHLENÍ OBNOVENÍ DOMÉNY - BEZ ODPOVĚDI
VOLÁNO NA INFOLINKU - PANÍ ANI OBRAZ, ANI ZVUK, PŘESTO POTVRZUJE PŘIJETÍ PLATBY.
V NEDĚLI 21:00 DOMÉNA STÁLE NEFUN KČNÍ A INFOLINKA 10 MINUT VYKLÁDÁ JAK SE OBSLUHUJÍ ZÁKAZNÍCI, KTEŘÍ SE DOVOLALI PŘED VÁMI
veškeré autorizované požadavky které jsou již od pátku odeslány jejich vlastním systémem stále nevyřízeny - NEMYSLÍM SI, ŽE BYCH CHTĚL DÁLE TAKOVÉHO REGISTRÁTORA
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 1. 2007 0:56
Nový
změnily se na BANAN.CZ nebo co ??
celé vlákno
to mý být jako co http://www.flayer.cz/ ???
Jirka (neregistrovaný)
31. 1. 2007 1:28
Nový
Re: změnily se na BANAN.CZ nebo co ??
celé vlákno
mate tam navic A - www.fl(a)yer.cz ;-)
:-) (neregistrovaný)
31. 1. 2007 3:23
Nový
Re: změnily se na BANAN.CZ nebo co ??
celé vlákno
aha, zvláštní že to vlastní http://www.banan.cz , mno oni jsou aspon sro a jsem se zlekl, ze maji neco s flyer spolecne, nebo t u nich zatim v poklidu hostuji muj skromny denicek
31. 1. 2007 7:17
Nový
Re: změnily se na BANAN.CZ nebo co ??
celé vlákno
Jedná se o tzv. typosquatting, kdy si firma nebo jednotlivec registruje záměrně název s překlepem a láká tím neznalé zákazníky.
Dále viz
http://en.wikipedia.org/wiki/Typosquatting
Dále viz
http://en.wikipedia.org/wiki/Typosquatting
Jirka (neregistrovaný)
31. 1. 2007 10:49
Nový
Re: změnily se na BANAN.CZ nebo co ??
celé vlákno
Presne, napr. www.gogle.com vas čutne na www.google.com ;-)
Akorat nevim, jestli se tento skolacky hosting (fl(a)yer.cz + banan.cz) da povazovat za typosquatting, spise nahoda... ;-)
Akorat nevim, jestli se tento skolacky hosting (fl(a)yer.cz + banan.cz) da povazovat za typosquatting, spise nahoda... ;-)
KIDROCK (neregistrovaný)
31. 1. 2007 11:06
Nový
Banán si hraje na flyer
celé vlákno
tak to je gól, takže Banán začal napodobovat FLYER tím že si založil stránku FLAYER. No a pak že není mezi hostingy konkurence. Pro ty co umí trochu anglicky na vysvětlenou: FLYER (anglicky letec, pilot, kadet) ale banánův FLAYER (anglicky znamená: podvodník, lhář, defraudant)....TAK TOHLE JE UŽ MOC... jinak se mi celý ten článek ani diskuse moc nelíbí, spíš to celé smrdí bulvárem a kydáním špíny a snahou ublížit. Takovýhle nesmyslný pakárny můžeze najít na každého ale je vidět že si troufáte jen na ty patnáctiletý, protože napsat něco v tomhle duchu třeba o forpsi tak se autoři soudních výloh po léta nedoplatí. No nic žijeme prostě v Čechách kde pravda a láska dosud nad lží a nenávistí nezvítězila.
31. 1. 2007 11:13
Nový
Re: Banán si hraje na flyer
celé vlákno
Pokud je článek objektivní (a za tím si jako autor stojím), tak vám žádná žaloba nebo soudní postih nehrozí. Myslím, že Lupa.cz v minulosti zveřejnila i články, které se týkaly velkých webhostingových firem.
ehm (neregistrovaný)
31. 1. 2007 15:48
Nový
Re: Banán si hraje na flyer
celé vlákno
Slovo flayer rozhodně nemá s lhářem nic společného:)
Kamil (neregistrovaný)
31. 1. 2007 16:03
Nový
Re: Banán si hraje na flyer
celé vlákno
no tak podle slovniku seznamu nebo centrumu je FLAYER "stahovač kůží" , doma ve starším anglicko-českém tištěném slovníku je to lhář,podvodník, defraudant.... no každopádně Banán tomu celému nasadil gramatickou korunu...holt touha svést se flyerem a stáhnout hodně kůží je asi velká.. ale to asi u kde koho... nejhorší je ale liddská zloba, závist a nenávist. Stejně si myslím že ve finále na celém tohle článku vydělají flyeři a flayeři(banáni) a možná i pipni se přiživí..ono i negativní reklama je nakonec reklama....a ta FUNGUJE! :)
Martin (neregistrovaný)
17. 2. 2007 16:19
Nový
Re: Banán si hraje na flyer
celé vlákno
přesně tak :-) negativní reklama taky reklama, ale myslím, že lidé, kteří si přečtou pořádně článek i diskusi, dají od flyer.cz ruce pryč. Topekara si pamatuju z různých fór, vždy dělal blbého ("mám hosting, ale věčně nic nefunguje, tak jsem zkusil flyer.cz a......") - flyer.cz je prostě nesolidní společnost
JOE (neregistrovaný)
19. 2. 2007 10:57
Nový
Re: Banán si hraje na flyer
celé vlákno
A kdo je v této zemi solidní ? pipni, banan, domena, forpsi, cyberhost, ne ne NIKDO neni solidni, je to jenom o tom kdo je levný a ten jede a když tu budeš psát že flyer není seríozní a nedokážeš to na svém konrétním příkladě tak to zavání konkurencí, závistí či něčím podobným a zase jsi jim udělal reklamu (i když negativní) ..chápeš ? :)
jirka (neregistrovaný)
31. 1. 2007 9:23
Nový
Re: změnily se na BANAN.CZ nebo co ??
celé vlákno
To jsou další experti :-)
Roman Pudil (neregistrovaný)
31. 1. 2007 9:26
Nový
další podvodná jednání pana Rejlka
celé vlákno
Odkazy na další podvodná jednání pana Rejlka (zadejte hledat ve stránce "Rejlek" nebo jeho IČO 71671463):
http://www.castingoveagentury.cz/kniha.php?from=0&ip=
http://www.fazole.cz/diskuze/read2.asp?diskuze=25087&from=60
http://www.castingoveagentury.cz/kniha.php?from=0&ip=62.77.100.42
http://www.castingoveagentury.cz/casting.production/
http://www.castingoveagentury.cz/kniha.php?from=0&ip=
http://www.fazole.cz/diskuze/read2.asp?diskuze=25087&from=60
http://www.castingoveagentury.cz/kniha.php?from=0&ip=62.77.100.42
http://www.castingoveagentury.cz/casting.production/
flyer.cz (neregistrovaný)
31. 1. 2007 10:43
Nový
Re: další podvodná jednání pana Rejlka
celé vlákno
dekujeme za vasi IP
stoural (neregistrovaný)
31. 1. 2007 12:09
Nový
Re: další podvodná jednání pana Rejlka
celé vlákno
A co s ni budete delat? Tisknout na papir a vylepovat po zdech kancelare? :-)
Roman Pudil (neregistrovaný)
31. 1. 2007 14:00
Nový
Re: další podvodná jednání pana Rejlka
celé vlákno
Ne, proc? Chci upozornit ostatni, aby si na flyer.cz dali pozor. Ono je dobre vedet, komu platim za jeho sluzby a ze zkusenosti jinych lze ziskat presnejsi obraz kvality jeho sluzeb. Chapes? :o)
stoural (neregistrovaný)
31. 1. 2007 16:19
Nový
Re: další podvodná jednání pana Rejlka
celé vlákno
Nechapu smysl vaseho prispevku. Ja reagoval na prispevek "Dekujeme za vasi IP".
Roman Pudil (neregistrovaný)
1. 2. 2007 8:36
Nový
Re: další podvodná jednání pana Rejlka
celé vlákno
Tak to se omlouvam, prehledl jsem se. :o)
Kamil (neregistrovaný)
31. 1. 2007 16:28
Nový
Re: podvody v téhle zemi
celé vlákno
aha už ti rozumím ty asi patříš k těm které denně vidím v diskusních fórech na novinkách seznamu jak zuřivě klikají na bodované hlášky že Toplánek nebo Paroubej jsou největší podvodnící a zmetci v téhle zemi a že je třeba je všechny usvědčit a dát do želez. Vzhledem k tomu že tyhle undergroud diskuze jsou živený už řadu let a nic se nezměnilo ani nezmění tak ti přeju v tvém "boji" hodně štěstí.
hhkk (neregistrovaný)
1. 2. 2007 13:24
Nový
Re: další podvodná jednání pana Rejlka
celé vlákno
simulace nezakonneho trafficu :-)?
Martin V (neregistrovaný)
31. 1. 2007 13:15
Nový
Re: další podvodná jednání pana Rejlka
celé vlákno
Chcete i mojí do sbírky? :-D
hhkk (neregistrovaný)
1. 2. 2007 15:02
Nový
Re: další podvodná jednání pana Rejlka
celé vlákno
tu uz znam... dik
Los.Propagandos (neregistrovaný)
31. 1. 2007 16:36
Nový
"Další čtanář Lupy" ...
celé vlákno
Zdravím, já jsem ten další čtenář Lupy, zmiňovaný v článku. Mohu říct, že jsem přestup na dražší hosting odmítnul (přenos mého nepoužívaného webu cca do 10 MB za měsíc) a přestože mi slibovali, že web k 31.12.06 odpojí, pokud nezaplatím vím - tak stránky stále jedou. Několikrát jsem psal mejl na technickou podporu a nidky jsem nedostal odpověď. Proto tvrdím, že vyjádření Flyer.cz na konci článku je další mlžení skutečnosti ...
nechapajici (neregistrovaný)
31. 1. 2007 17:52
Nový
Re: "Další čtanář Lupy" ...
celé vlákno
Mě to přilo taky, ale věděl sem o tom, že na disku zabírám víc místa než bych měl a proto sem to zaplatil. Na flyeru mito jede v pohode i podpora je v cajku a na maily odpovidaji celkem rychle. Nevim cemu mam verit... jestli flyeru nebo tomuhle clanku
Michal Hrubý (neregistrovaný)
31. 1. 2007 18:58
Nový
Oficiální prohlášení poškozeného
celé vlákno
Přeji dobrý den,
koukám, že se moje téma diskuze dostalo až na titulní stránku, což je jednoznačně dobře.
Rád bych podotknul, že v současné době naše firma již bude druhý měsíc využívat hosting konkurenční společnosti s absolutní spokojeností nejen vzhledem k poměru cena/výkon, ale dostupnosti stránek a technické podpoře (s odezvou přes ICQ do 5-ti minut).
Rád bych se ovšem ohradil k tvrzení pana Rejleka, že celý problém se mnou řešil (zřejmě k mojí spokojenosti).
Poté, co jsem obdržel v prosinci email o údajném překročení datových kvót jsem se snažil několikrát marně kontaktovat technickou podporu Flyer.cz, ovšem bezvýsledně, a vzhledem k "výhružce", že nám bude hosting odpojen, jsem během 24 hodin zařídil přemístění celé firemní prezentace k jinému webhosterovi, jelikož jsem nechtěl riskovat možné komplikace ze strany Flyeru (neustále nedostupná doména, nefunkční email apod.).
O omluvě, řešení problému či jakéhokoli vyjádření k reklamaci ze strany Flyeru tedy nemůže být řeč. Jediný kontakt s panem Rejlekem, a to přes email, jsem měl, když jsem objednával hostingový program a byla nám doporučena proforma faktury.
Do dnešního dne nám také nebyl zaslán doklad o zaplacení....!!!! Pane Rejleku, pokud tento příspěvek čtete, prosím Vás o sjednání nápravy (pokud se Vám tedy nevyplácí spíše daňový únik ve výši cca 400.- Kč).
Pevně také budu doufat, že smažete naše stránky ze svých referencí, jelikož u Vás již nehostujeme a věřím, že nejlepší reference od nás jste se mohl dočkat v podobě tohoto článku...
Smyslem založení diskuze na téma Flyer nebylo získat zpět "investované" finanční prostředky, ale poukázat na vysoce nekorektní jednání a zabránit dalším zájemcům o hosting v případných problémech, se kterými jsme se museli potýkat také my...
Poznámka na závěr a osobní vzkaz pro pana Rejleka: Příjmy z naší webové prezebntace činí 70-80% příjmu naší firmy, říká Vám něco pojem ušlý zisk...?
Všechny čtenáře Lupy zdraví
Michal Hrubý
koukám, že se moje téma diskuze dostalo až na titulní stránku, což je jednoznačně dobře.
Rád bych podotknul, že v současné době naše firma již bude druhý měsíc využívat hosting konkurenční společnosti s absolutní spokojeností nejen vzhledem k poměru cena/výkon, ale dostupnosti stránek a technické podpoře (s odezvou přes ICQ do 5-ti minut).
Rád bych se ovšem ohradil k tvrzení pana Rejleka, že celý problém se mnou řešil (zřejmě k mojí spokojenosti).
Poté, co jsem obdržel v prosinci email o údajném překročení datových kvót jsem se snažil několikrát marně kontaktovat technickou podporu Flyer.cz, ovšem bezvýsledně, a vzhledem k "výhružce", že nám bude hosting odpojen, jsem během 24 hodin zařídil přemístění celé firemní prezentace k jinému webhosterovi, jelikož jsem nechtěl riskovat možné komplikace ze strany Flyeru (neustále nedostupná doména, nefunkční email apod.).
O omluvě, řešení problému či jakéhokoli vyjádření k reklamaci ze strany Flyeru tedy nemůže být řeč. Jediný kontakt s panem Rejlekem, a to přes email, jsem měl, když jsem objednával hostingový program a byla nám doporučena proforma faktury.
Do dnešního dne nám také nebyl zaslán doklad o zaplacení....!!!! Pane Rejleku, pokud tento příspěvek čtete, prosím Vás o sjednání nápravy (pokud se Vám tedy nevyplácí spíše daňový únik ve výši cca 400.- Kč).
Pevně také budu doufat, že smažete naše stránky ze svých referencí, jelikož u Vás již nehostujeme a věřím, že nejlepší reference od nás jste se mohl dočkat v podobě tohoto článku...
Smyslem založení diskuze na téma Flyer nebylo získat zpět "investované" finanční prostředky, ale poukázat na vysoce nekorektní jednání a zabránit dalším zájemcům o hosting v případných problémech, se kterými jsme se museli potýkat také my...
Poznámka na závěr a osobní vzkaz pro pana Rejleka: Příjmy z naší webové prezebntace činí 70-80% příjmu naší firmy, říká Vám něco pojem ušlý zisk...?
Všechny čtenáře Lupy zdraví
Michal Hrubý
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 1. 2007 19:36
Nový
Re: Oficiální prohlášení poškozeného
celé vlákno
Doufam ze mate prijmy alespon 10 milionu mesicne.
Takovyhle trotly by meli vystavovat pro vystrahu ostatnim.
Takovyhle trotly by meli vystavovat pro vystrahu ostatnim.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 1. 2007 23:34
Nový
Re: Oficiální prohlášení poškozeného
celé vlákno
Souhlas. Zase nekdo napsal blabol na kterym neni nic pravda - mozna je - to já nevim, ale spis mi připada, že některé webhostingy se snaží flyera potopit. Někdo si holt nemůže dovolit platít tech 600 za mesic, tak plati radsi jen 60 u flyera. Je na tom neco spatneho?
Fakt lidi myslete
Fakt lidi myslete
Radim (neregistrovaný)
1. 2. 2007 12:26
Nový
Re: Oficiální prohlášení poškozeného
celé vlákno
Vazny pripad schizofrenie.
Judge (neregistrovaný)
1. 2. 2007 10:57
Nový
Re: Oficiální prohlášení pana Hrubého
celé vlákno
Pan Hrubý se projevil jako skutečný znalec věci (hostingu a podnikání)...na základě tvrzení tohoto člověka a řadě podivných spekulací vznikl "článek" o Flyer.cz - webhostingu co stovkám lidí poskytuje levný a dostupný hosting se spoustou zajímavých a bezplatných služeb které prostě jinde jen tak nejsou k dostání. Prostě nám zase jednou vyjel na Lupě exkluzivní článek co nás všechny velice oslovil, přinesl zaručeně pravé a ověřené informace a umožnil všem "zůčastněným" naplácat do fóra svoji "moudrost". Myslím že už dál to snad nemá celé smysl ani komentovat. Snad jen pro všechny rozumbrady typu pana Hrubého: při platbě jakémukoliv webhostingu elektronickou cestou (na účet) nahrazuje potvrzení o zaplacení výpis z účtu nebo samotný doklad o vložení částky v bance, tudíž při tomto způsobu platby z principu nemůže dojít k daňovému úniku, k tomu běžně dochází když si na ulici koupíte párek v rohlíku za tři pětky, platíte hotově a nedostanete o tom potvrzení. Pokud jde o tzv. "ušlý zisk" tak se veškeré telekomunikační a datové služby v ČR řídí příslušným zákonem který výslovně ZAKAZUJE operovat pojmem ušlý zisk a jakékoliv jeho vymáhání po poskytovatelých datových a komunikačních služeb je právně nesmyslné a nemožné.
Čtenáře Lupy zdraví, webhostingu flyer.cz si cení a pana Hrubého do cely Deméterů zařazuje
Soudce Judge
Čtenáře Lupy zdraví, webhostingu flyer.cz si cení a pana Hrubého do cely Deméterů zařazuje
Soudce Judge
Michal.Hrubý (neregistrovaný)
1. 2. 2007 13:27
Nový
Re: Oficiální prohlášení pana Hrubého
celé vlákno
Vážený pane,
nevím, do jaké míry jste znalcem podníkání Vy, nepotřebuji o tom spekulovat a nijak Vás urážet. Článek vznikl na základě diskuze, kde jsem popsal problém s hostingem a žádal čtenáře o doporučení služeb konkurence, kde bychom mohli hostovat bez toho, aniž bychom museli řešit výše uvedené problémy. Pokud si pozorně přečtete celou diskuzi a článek zjistíte podrobnosti nejen o nekorektnosti celého jednání, ale také podivného zákulisí vč. zneužití jména firmy (v době, kdy jsem hostingové služby objednával se na webu skutečně vyskytoval odkaz na firmu W Hosting).
Ano, přiznávám, že jsem při objednávce hostingu měl více uvažovat a za 400.- Kč ročně jsem neměl čekat zázrak, ale na webu Flyer se psalo o garanci přístupnosti, kvalitě tech. podpory a žádných dat. limitech, což zcela nekoresponovalo se skutečností.
je to to samé, jako když narazíte na reklamu autosalonu, který bude prodávat novou Fabii v základní výbavě za 199.000.- Kč (standardní cena cca 260.000.-). Vozidlo koupíte a po cestě z Prahy do Ostravy na dálnici zůstanete 5x stát. Přijedete do salonu s reklamací, kde Vám řeknou, že jste překročil 5x rychlost 50km/hod. a vozidlo to nevydeželo. Doplaťte cenu do standardu 260.000.- a auto bude jezdit.
My jsme koupili něco za cenu pod běžným standardem s avizovanými službami, které nabízí hostingové programy konkurence cca 2x-3x dráž s cílem ušetřit prostředky (neprovozujeme pouze 1 hosting), nazval bych to tak trochu klamavou reklamou. Kdyby na webu bylo uvedeno hosting za 340.- kč ročně bez garancí a podpory, je to o něčem jiném.
Jinak s tím dokladem o zaplacení máte svým způsobem pravdu, ovšem před platbou nám bylo sděleno, že po zaplacení dostaneme doklad vč. razítka (tak samo při jakémkoli typu objednávky zboží či služeb přes internet).
Jinak nevím, kde nacházíte podporu pro tvrzení, že článek vznikl na základě spekulací. Jak jsem uvedl výše, pan Hasalík se chytl tématu na základě diskuze, která byla téměř celý měsíc nejdiskutovanější na Lupě, a jsem za tuto pozornost rád.
Žijeme ve svobodné zemi, kde má každý právo na vlastní názor a ten může říci hlasitě.
Koneckonců najde se zde mnoho lidí, kterých se problém přímo netýká, hrají si na rozumbrady a mají nutnou potřebu ulehčit svému egu narážkami na demetery apod.
Věřím, že celá diskuze vč. článku pana Hasalíka se nemine účinkem.
MH.
nevím, do jaké míry jste znalcem podníkání Vy, nepotřebuji o tom spekulovat a nijak Vás urážet. Článek vznikl na základě diskuze, kde jsem popsal problém s hostingem a žádal čtenáře o doporučení služeb konkurence, kde bychom mohli hostovat bez toho, aniž bychom museli řešit výše uvedené problémy. Pokud si pozorně přečtete celou diskuzi a článek zjistíte podrobnosti nejen o nekorektnosti celého jednání, ale také podivného zákulisí vč. zneužití jména firmy (v době, kdy jsem hostingové služby objednával se na webu skutečně vyskytoval odkaz na firmu W Hosting).
Ano, přiznávám, že jsem při objednávce hostingu měl více uvažovat a za 400.- Kč ročně jsem neměl čekat zázrak, ale na webu Flyer se psalo o garanci přístupnosti, kvalitě tech. podpory a žádných dat. limitech, což zcela nekoresponovalo se skutečností.
je to to samé, jako když narazíte na reklamu autosalonu, který bude prodávat novou Fabii v základní výbavě za 199.000.- Kč (standardní cena cca 260.000.-). Vozidlo koupíte a po cestě z Prahy do Ostravy na dálnici zůstanete 5x stát. Přijedete do salonu s reklamací, kde Vám řeknou, že jste překročil 5x rychlost 50km/hod. a vozidlo to nevydeželo. Doplaťte cenu do standardu 260.000.- a auto bude jezdit.
My jsme koupili něco za cenu pod běžným standardem s avizovanými službami, které nabízí hostingové programy konkurence cca 2x-3x dráž s cílem ušetřit prostředky (neprovozujeme pouze 1 hosting), nazval bych to tak trochu klamavou reklamou. Kdyby na webu bylo uvedeno hosting za 340.- kč ročně bez garancí a podpory, je to o něčem jiném.
Jinak s tím dokladem o zaplacení máte svým způsobem pravdu, ovšem před platbou nám bylo sděleno, že po zaplacení dostaneme doklad vč. razítka (tak samo při jakémkoli typu objednávky zboží či služeb přes internet).
Jinak nevím, kde nacházíte podporu pro tvrzení, že článek vznikl na základě spekulací. Jak jsem uvedl výše, pan Hasalík se chytl tématu na základě diskuze, která byla téměř celý měsíc nejdiskutovanější na Lupě, a jsem za tuto pozornost rád.
Žijeme ve svobodné zemi, kde má každý právo na vlastní názor a ten může říci hlasitě.
Koneckonců najde se zde mnoho lidí, kterých se problém přímo netýká, hrají si na rozumbrady a mají nutnou potřebu ulehčit svému egu narážkami na demetery apod.
Věřím, že celá diskuze vč. článku pana Hasalíka se nemine účinkem.
MH.
Flirt (neregistrovaný)
3. 2. 2007 10:31
Nový
vůl může bučet
celé vlákno
I ten nejposlednější vůl může v demokracii bučet naplno! Lupo, ty teda upadáš...
PK (neregistrovaný)
2. 2. 2007 0:43
Nový
Re: Oficiální prohlášení pana Hrubého
celé vlákno
"při platbě jakémukoliv webhostingu elektronickou cestou (na účet) nahrazuje potvrzení o zaplacení výpis z účtu nebo samotný doklad o vložení částky v bance, tudíž při tomto způsobu platby z principu nemůže dojít k daňovému úniku" - tak to Vás chci vidět jak výpis z účtu předkládáte na finančáku místo faktur....
2. 2. 2007 13:43
Nový
Re: Oficiální prohlášení pana Hrubého
celé vlákno
Tak uz nechte ty nymandy na pokoji... uroven jejich pravniho povedomi jiz predvedli... :-)
Mulder (neregistrovaný)
6. 4. 2007 16:39
Nový
Re: Oficiální prohlášení pana Hrubého
celé vlákno
Souhlasim, tady si nekdo plete pojem "pokladni doklad", resp. doklad o zaplaceni a daňový doklad.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 1. 2007 23:49
Nový
Datove limity
celé vlákno
Jde o to, čim se rozumí pojem datové limity
DATOVY LIMIT může být jak traffic tak i místo, zabírající web na disku serveru a jelikož flyer nikde nemá stanovený traffic, tak to nejspis bude to druhy ne? ;-)
DATOVY LIMIT může být jak traffic tak i místo, zabírající web na disku serveru a jelikož flyer nikde nemá stanovený traffic, tak to nejspis bude to druhy ne? ;-)
stoural (neregistrovaný)
1. 2. 2007 9:23
Nový
Re: Datove limity
celé vlákno
Jo? Ja vidim hned na prvni pohled, ze za 60 Kč mesicne dostanu 3000 MB mista na disku. Chce to uvazovat a ne placat blbosti.
J.Havrlant (neregistrovaný)
31. 1. 2007 23:52
Nový
Podivný přístup k zákazníkovi, nebo ještě podivnější přístup konkurence?
celé vlákno
Člověk si zde pročítá mnoho názorů, obvinění a různých obhajob, avšak podstata věci z mého pohledu poněkud uniká. První věcí, která mě zaráží, je napravo ode mně podivná lišta znamenající ověření domény, což již samo o sobě hovoří o neobjektivním přístupu "lupy" jakožto také "cz", tedy "lupy.cz". Stížnosti páru (zřejmě opravdu jednoho) jsou oproti jiným hostingům naprosto směšné. Je možné, že Flyer.cz provozuje velice nekalé činnosti. Je také možné, že ony nekalé činnosti neprovozuje. Kdo ale .... A proč ... někdo dal popud k tomu, aby se zde špinil nejlevnější hosting v republice? Někdo, kdo nehostuje tak skvělé weby, jako flyer.cz. Víc netřeba komentovat. Lupo, rád jsem tě viděl, přesto jsi mi vypálila sítnici, nevrátím se. Ahoj, admin Sony Ericsson Cz (hostuje u Flyeru, a jak vidíte, zvoní) ....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 2. 2007 8:58
Nový
Re: Podivný přístup k zákazníkovi, nebo ještě podivnější přístup konkurence?
celé vlákno
Myslim, Jakube, ze jsi asi necetl cely clanek nebo jsi ho dobre nepochopil. Pouziti jmena JINE firmy pri podnikani flyer.cz URCITE JE nekala cinnost nebo minimalne poruseni zakona - konkretni paragrafy najdes v clanku.
A take je NAPROSTO V PORADKU o tom informovat. A take je NAPROSTO V PORADKU, aby se poskozeny branil - ostatne i to je v clanku zminovano. Pokud jsi si dobre vsiml, spolecnost W HOSTING, s.r.o. v oboru nepodnika, nemela by tedy zadny duvod flyer.cz poskozovat (nejsou to konkurenti), kdyby flyer.cz nepouzil (a dodnes stale na mnoha mistech pouziva) jejiho jmena a adresy jako sveho kontaktu. To je zcela jiste UMYSLNE PORUSENI ZAKONA.
Nezlob se na me, ale tento nazor mi k Tvemu jmenu vubec nesedi.
Uz jsi pochopil "PROC?" ... kdyz se tak ptas?
A take je NAPROSTO V PORADKU o tom informovat. A take je NAPROSTO V PORADKU, aby se poskozeny branil - ostatne i to je v clanku zminovano. Pokud jsi si dobre vsiml, spolecnost W HOSTING, s.r.o. v oboru nepodnika, nemela by tedy zadny duvod flyer.cz poskozovat (nejsou to konkurenti), kdyby flyer.cz nepouzil (a dodnes stale na mnoha mistech pouziva) jejiho jmena a adresy jako sveho kontaktu. To je zcela jiste UMYSLNE PORUSENI ZAKONA.
Nezlob se na me, ale tento nazor mi k Tvemu jmenu vubec nesedi.
Uz jsi pochopil "PROC?" ... kdyz se tak ptas?
J.Havrlant (neregistrovaný)
4. 2. 2007 0:30
Nový
Re: Podivný přístup k zákazníkovi, nebo ještě podivnější přístup konkurence?
celé vlákno
Nejsem Jakub ;-)
Martin (neregistrovaný)
17. 2. 2007 16:26
Nový
Re: Podivný přístup k zákazníkovi, nebo ještě podivnější přístup konkurence?
celé vlákno
jana, jitka, jarmilka? :)
J.Havrlant (neregistrovaný)
27. 3. 2007 1:04
Nový
Re: Podivný přístup k zákazníkovi, nebo ještě podivnější přístup konkurence?
celé vlákno
Myslím, že to víš ;-). Dále bych rád podotknul, že vše beru zpět. Důvod: řekněme kamarádské vztahy s jedním z účastníků projekru flyer.cz, který mi bohužel poskytl mylné informace, takže se zpětně omlouvám všem, kterých se tento můj příspěvek dotknul, nebo je jakkoli ovlivnil. S takovými praktikami uvedenými v článku samozřejmě nesouhlasím. Osobně jsem si zaplatil hosting na rok, a chci aby web fungoval tak, jak má. A nyní mám poněkud obavy o svůj web, prostě mi to nějak přestává sedět a zřejmě budu hledat jiný hosting, pokud se můj pohled na věc nezmění. Takže znovu se omlouvám (snad nevadí, že až po tak dlouhé době, náhodou jsem našel odkaz na tyto komentáře při brouzdání internetem). Admin Sony-Ericsson-Cz.com
Martin (neregistrovaný)
17. 2. 2007 16:29
Nový
fakta
celé vlákno
Imho článek je napsán dobře a čtivě. Za nějaký čas se poohlédnu po nějakém hostingu a teď už vím jistě, který si nevyberu :-) ať si "spokojení zákazníci" říkají co chtějí
JOE (neregistrovaný)
19. 2. 2007 11:06
Nový
Re: fakta- flyer nabízí i hosting zdarma!
celé vlákno
Teď jsem zjistil že: NA FLYERU JEDE AKCE HOSTING ZDARMA NAVÍC! - Při objednávce na dva roky dostanete třetí rok hostingu zdarma, když si objednáte na tři toky tak navíc hostujete zdarma další dva roky-to je akce která se na absolutní většině českých hostingů nenalezne!
http://www.flyer.cz/cenik.php (ceny za hosting jsou na flyeru až 5 x nižší než na forpsi! a navíc spousta služeb)
Na bláboly a pomluvy konkurence která se prosperující flyer.cz staží nějakou dobu zastavit bych moc nedal...pár referencí oproti zoufaleckým pomluvám party místních Chocholoušků:
http://www.flyer.cz/reference.php
adzio.net
alg.cz
anitathesims2.com
as-fish.cz
autodopravanebchem.com
autopilecki.com
babybazarek.cz
bezdebat.cz
bnrider.cz
bucek.org
bytovakosmetika.cz
citarna.cz
cold-blooded.eu
cstrikeforum.info
cwawrestling.org
czechbeadwork.net
darkov.net
deluc.cz
dicompracing.com
doomaniax.net
d3stroy.com
effectim.cz
elektromaterialy.cz
elektrovalenta.cz
e-prezentace.net
e-sale.cz
excees.info
filip88.com
forpeople.cz
f-shop.cz
genex-praha.cz
gobaby.cz
grossspitz.info
gr8steal.com
halba.cz
hardkiller.net
hodoninsexprivat.com
hrajpaintball.com
hudeczek.com
chicopee.cz
chrizo.com
ideafabrique.cz
ishopy.com
jank-shop.com
jezek-web.com
juraset.com
kavascb.cz
kocandrle.org
kohoutcentrum.com
konoba.cz
kosacek.eu
krizikservis.cz
ksk-chicken.cz
kuratkoo.net
leasing-plus.cz
levnadvd.cz
lukasso.eu
luxurytone.com
mapleracing.com
maximchicken.cz
md-eurotransport.eu
me-2-you.net
mineralstones.cz
miroew.net
mistress.cz
mobily-prodej-servis.cz
monikaa.com
montypes.com
moviecam.eu
my-hobby-shop.com
nakrivo.net
nemovitosti-kypet.eu
nfamily.info
olnhl.cz
onlinestore.cz
partyamovies.com
paveldolejska.com
permon.info
petula-hracky.cz
piposalio.com
pluzna.cz
prodejdvdfilmu.cz
prochazkabussines.cz
pujcovnadvd.com
pupok.org
real-s.cz
rejl.cz
revoluce.net
roll-plate.cz
sarson.cz
scf.cz
silkicat.cz
simacek.cz
sony-ericsson-cz.com
spoust.com
stavebnidoplnky.cz
stejstav.eu
svetla.org
tadyjeliborovo.com
tomasloudin.com
tregl.cz
tutorialy.com
vegafina.cz
videotip.cz
vomacko.com
vyhodnenakupy.cz
warez-svet.net
westik.eu
x-sportshop.cz
zsstod.cz
adakam.eu
ahava.cz
almarashop.eu
art-pecka.com
astrovega.com
automotorservis.cz
avonka.cz
bepczech.com
bezpecnostniporadce.com
bolesti-hlavy.cz
buchta.eu
cattie.cz
cksportrr.cz
creative-multigaming.cz
cvars.cz
cybr-gaming.net
czeos.cz
dc-samantha.cz
diamondtopteam.eu
distantbells.net
dvehulky.info
easysport.cz
ehonzik.net
elektronika-limbursky.com
elektroweb.eu
erikcely.com
e-tea.cz
few-gamers.cz
folklornet.com
fotosvatba.cz
funplay.cz
getwave.net
griminski.com
grulich.info
hackem.net
haluskaum.com
hindls.cz
hrabi.eu
hristerichter.cz
cheapestprint.eu
chlapito.com
churchofredemption.org
interkontakts.com
janicina.com
jansodoma.info
johankacasting.com
kava-dallmayr.cz
k-f.cz
kodlos.com
kojoti.cz
koralkovani.net
kozlany.eu
kropacovavrutice.com
kupafilmu.com
lantraweb.net
lekarnicky-shop.cz
lm-modelshop.eu
luskni.cz
mandlcb.cz
massbuilder.eu
maxiprsa.cz
mellowbox.net
michalnovak.eu
mirau.info
miroslavmatusovic.cz
mjedon.com
modelari.net
monkeyrescue.org
motolulu.cz
mp3hits.cz
nabytekzababku.cz
nakupazdomu.eu
newkiller.net
oldpostcard.cz
onlinediskont.cz
orbitakpostcard.cz
patockarna.cz
pczahubicku.cz
petrkolar.net
pinkylinky.com
plusmi-nus.com
present-lbc.cz
profitaks.com
psychocontrol.com
pupok.org
p4b.eu
rebel.cz
reshnesh.com
ripax.cz
sarawak.cz
scarlaxx.com
sekac.org
silvera.cz
skbzlin.cz
sourek.cz
staroil.cz
stavitelstvi-liskovec.cz
svejkarpictures.com
szescaslav.cz
tfirt.net
tophry.net
truestones.com
vcartuning.com
venive.cz
vip-studio.cz
vseprozdravi.com
vystavel.eu
webfoto.cz
xoragen.org
zahradnictvi.org
10myvalu.net
http://www.flyer.cz/cenik.php (ceny za hosting jsou na flyeru až 5 x nižší než na forpsi! a navíc spousta služeb)
Na bláboly a pomluvy konkurence která se prosperující flyer.cz staží nějakou dobu zastavit bych moc nedal...pár referencí oproti zoufaleckým pomluvám party místních Chocholoušků:
http://www.flyer.cz/reference.php
adzio.net
alg.cz
anitathesims2.com
as-fish.cz
autodopravanebchem.com
autopilecki.com
babybazarek.cz
bezdebat.cz
bnrider.cz
bucek.org
bytovakosmetika.cz
citarna.cz
cold-blooded.eu
cstrikeforum.info
cwawrestling.org
czechbeadwork.net
darkov.net
deluc.cz
dicompracing.com
doomaniax.net
d3stroy.com
effectim.cz
elektromaterialy.cz
elektrovalenta.cz
e-prezentace.net
e-sale.cz
excees.info
filip88.com
forpeople.cz
f-shop.cz
genex-praha.cz
gobaby.cz
grossspitz.info
gr8steal.com
halba.cz
hardkiller.net
hodoninsexprivat.com
hrajpaintball.com
hudeczek.com
chicopee.cz
chrizo.com
ideafabrique.cz
ishopy.com
jank-shop.com
jezek-web.com
juraset.com
kavascb.cz
kocandrle.org
kohoutcentrum.com
konoba.cz
kosacek.eu
krizikservis.cz
ksk-chicken.cz
kuratkoo.net
leasing-plus.cz
levnadvd.cz
lukasso.eu
luxurytone.com
mapleracing.com
maximchicken.cz
md-eurotransport.eu
me-2-you.net
mineralstones.cz
miroew.net
mistress.cz
mobily-prodej-servis.cz
monikaa.com
montypes.com
moviecam.eu
my-hobby-shop.com
nakrivo.net
nemovitosti-kypet.eu
nfamily.info
olnhl.cz
onlinestore.cz
partyamovies.com
paveldolejska.com
permon.info
petula-hracky.cz
piposalio.com
pluzna.cz
prodejdvdfilmu.cz
prochazkabussines.cz
pujcovnadvd.com
pupok.org
real-s.cz
rejl.cz
revoluce.net
roll-plate.cz
sarson.cz
scf.cz
silkicat.cz
simacek.cz
sony-ericsson-cz.com
spoust.com
stavebnidoplnky.cz
stejstav.eu
svetla.org
tadyjeliborovo.com
tomasloudin.com
tregl.cz
tutorialy.com
vegafina.cz
videotip.cz
vomacko.com
vyhodnenakupy.cz
warez-svet.net
westik.eu
x-sportshop.cz
zsstod.cz
adakam.eu
ahava.cz
almarashop.eu
art-pecka.com
astrovega.com
automotorservis.cz
avonka.cz
bepczech.com
bezpecnostniporadce.com
bolesti-hlavy.cz
buchta.eu
cattie.cz
cksportrr.cz
creative-multigaming.cz
cvars.cz
cybr-gaming.net
czeos.cz
dc-samantha.cz
diamondtopteam.eu
distantbells.net
dvehulky.info
easysport.cz
ehonzik.net
elektronika-limbursky.com
elektroweb.eu
erikcely.com
e-tea.cz
few-gamers.cz
folklornet.com
fotosvatba.cz
funplay.cz
getwave.net
griminski.com
grulich.info
hackem.net
haluskaum.com
hindls.cz
hrabi.eu
hristerichter.cz
cheapestprint.eu
chlapito.com
churchofredemption.org
interkontakts.com
janicina.com
jansodoma.info
johankacasting.com
kava-dallmayr.cz
k-f.cz
kodlos.com
kojoti.cz
koralkovani.net
kozlany.eu
kropacovavrutice.com
kupafilmu.com
lantraweb.net
lekarnicky-shop.cz
lm-modelshop.eu
luskni.cz
mandlcb.cz
massbuilder.eu
maxiprsa.cz
mellowbox.net
michalnovak.eu
mirau.info
miroslavmatusovic.cz
mjedon.com
modelari.net
monkeyrescue.org
motolulu.cz
mp3hits.cz
nabytekzababku.cz
nakupazdomu.eu
newkiller.net
oldpostcard.cz
onlinediskont.cz
orbitakpostcard.cz
patockarna.cz
pczahubicku.cz
petrkolar.net
pinkylinky.com
plusmi-nus.com
present-lbc.cz
profitaks.com
psychocontrol.com
pupok.org
p4b.eu
rebel.cz
reshnesh.com
ripax.cz
sarawak.cz
scarlaxx.com
sekac.org
silvera.cz
skbzlin.cz
sourek.cz
staroil.cz
stavitelstvi-liskovec.cz
svejkarpictures.com
szescaslav.cz
tfirt.net
tophry.net
truestones.com
vcartuning.com
venive.cz
vip-studio.cz
vseprozdravi.com
vystavel.eu
webfoto.cz
xoragen.org
zahradnictvi.org
10myvalu.net
peep (neregistrovaný)
22. 2. 2007 15:51
Nový
Re: fakta- flyer nabízí i hosting zdarma!
celé vlákno
musím do nemocnice, smíchy jsem se potrhal :)
Martin (neregistrovaný)
4. 5. 2007 19:35
Nový
Re: fakta- flyer nabízí i hosting zdarma!
celé vlákno
jj já taky :D je zajímavé, že hostingy, které skutečně fungují a jsou kvalitní, takovou základnu "spokojených uživatelů" nikde na internetu nemají. Jde vidět, že vrchni spamer Topekar nemá co dělat a spamuje jak o život.... :)
Flyer.cz je neseriózní firma. nebrat. http://www.drupal.cz/blog/jakub-suchy/vyjebavky-webhosting-flyer
http://www.seznamhostingu.info/modules.php?name=News&file=article&sid=9
Flyer.cz je neseriózní firma. nebrat. http://www.drupal.cz/blog/jakub-suchy/vyjebavky-webhosting-flyer
http://www.seznamhostingu.info/modules.php?name=News&file=article&sid=9
scarlaxx (neregistrovaný)
7. 6. 2007 9:19
Nový
Re: fakta- flyer nabízí i hosting zdarma!
celé vlákno
reference? ok. mam u flyer.cz domenu scarlaxx.com. Nikdo se me neptal na souhlas s umistenim me domeny jako reference. asi petkrat jsem potreboval technickou podporu, nikdy jsem nedostal odpoved ani po icq ani po mailu ani po jejich formulari. Maji vypadky, antispamovou ochranou mi neprojdou maily, ktere by mely, ale spamy projdou...
reference? jsem VELMI NESPOKOJEN. uz mam objednan svuj vlastni server...
reference? jsem VELMI NESPOKOJEN. uz mam objednan svuj vlastni server...
Momoko (neregistrovaný)
15. 10. 2007 12:53
Nový
Naprosty souhlas
celé vlákno
Hlasim silnou nespokojenost, jsem ochotna souhlasit s nazorem, ze za ty penize nelze cekat zazraky, nicmene pokavad je nefunkcnich vice jak 90 % sluzeb, technicka podpora ma terminusy v podobe - do dvou mesicu, to vite, jini zakaznici, jsem vam volal, jste to nebrala, - z mailu mi zrejme maily vyhorely a podobne uz dochazi trpelivost. Kazde slibeni uskutecneni cehosi slo vnivec, kazde "my vam okamzite jak budem vedet zavolame, jakbysmet, technickou podporu prirovnam ke frackum, kteri si hraji na neco, co nejsou. To lerovala jsem vypadky a ruzne neduhy dva roky, do doby, kdy jsem zajistovala hosting zakaznikovi, prakticky se jedna o zakaznika ze stran prispevkovych organizaci, tedy financne slabeho, nicmene hosting nyni hledam jiny a myslim jsem nasla, jak jsem psala, za ty penize, nicmene v ocich zakaznika jako nespolehlive bozi hovadko vypadat nechci a pohadky ze prevod domeny muze trvat pres tyden opravdu nehodlam prehlizet. Mimochodem, ono tech tuznych fly... je povicero
14. 2. 2010 18:21
Nový
Flyer - spatne zkusenosti
celé vlákno
Zacatek byl krasny. Levny a kvalitny. PHP a JAVA - parada. Pozdeji se objevily problemy. Instalace aplikace j JAVA neni jednoducha. Nebylo mozne nahrat ji bez zasahu administrace hostingu. Administrace ale zasahovat nechce. Neodpovida na e-maily. Vubec! Tak ze jsem nakonec musel si najit jiny hosting s JAVA. Na Flyeru zustala jen staticka prezentace.
Vcera a dnes (13/2/2010 a 14/2/2010) ani staticka nejde :)
Pockam az vyprsi smlouva a nazdar FLYER.
Vcera a dnes (13/2/2010 a 14/2/2010) ani staticka nejde :)
Pockam az vyprsi smlouva a nazdar FLYER.
Roman (neregistrovaný)
---.fav.zcu.cz
10. 3. 2010 14:51
Nový
Re: Flyer - spatne zkusenosti
celé vlákno
JAVA hosting od flyeru nebrat... Vlastni zkusenosti... Pro blizsi info piste romantic29 at gmail.com. Nic takoveho jsem jeste nezazil...
PS: Ze zacatku dobry, ale kdyz nastanou problemy, tak se treba 14 dni nikdo neozve... Hruza...
PS: Ze zacatku dobry, ale kdyz nastanou problemy, tak se treba 14 dni nikdo neozve... Hruza...