Forbes: Skypicker přemýšlí o rozjezdu vlastní aerolinky

Brněnský prodejce letenek vymýšlí, jak zpeněžit data, která získává od svých zákazníků. Jedním z nápadů je i vlastní letecká společnost.

„Víme, kam lidé chtějí létat, a také víme, jaká je na daných trasách nabídka. Takže nám dává smysl začít některé z nich létat sami. Vidíme, kde spoje chybí nebo naopak kde jsou předražené,“ tvrdí zakladatel služby Oliver Dlouhýaktuálním vydání časopisu Forbes.

Dlouhý, jehož Skypicker prodá denně letenky za dvacet milionů korun, by si zpočátku chtěl pronajímat letadla i s posádkou. Zatím jde ale jen o nápad a v Brně si analyzují možné trasy. Nejlákavější zatím vypadá jihovýchodní Asie. 

"Asi bychom nevytvářeli spojení tam a zpátky, protože na to nejsou dost frekventovaná, ale spíš bychom vybrali několik měst a létali mezi nimi postupně, jakoby dokolečka,“ vysvětlil Forbesu Dlouhý s tím, že jednou týdně se letadlo naplní. 

Skypicker chce rychle růst a od začátku roku připravuje pobočku v Praze. V Brně už zaměstnává přes 300 lidí a neustále se rozšiřuje. Na konci roku si pořídila firma vývojářské studio Trinerdis

Content

„Cílem je vytvořit aplikaci, v níž bude obsažený kompletní balík funkcí pro zákaznický servis, jako je například možnost přímé online konverzace se zákaznickým centrem nebo přímé volání,“ popisuje spoluzakladatel studia Karel Souček. V budoucnu plánují přidat také funkce pro chytré hodinky.

Už na podzim vstoupil Skypicker také do brněnského Uniferu, jehož tým teď firmě pomáhá s marketingem.

21 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 2. 2016 13:32
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»