Názory k článku
Fotky v síti aneb co s obrázky z dovolené (aktualizováno)
zemekoule (neregistrovaný)
4. 7. 2007 7:16
Nový
Tak to se trochu nepovedlo
celé vlákno
Na tomhle článku je krásně vidět, že je naprogramovaný několik dní dopředu, nebo že si autor těsně před vydáním nezkontroloval, zda se se u Google něco nezměnilo. A taky, že není na své emailové schránce závislý. Jinak by totiž věděl, že Google už včera odpoledne nové lokalizace odstranilo, protože byly potíže s nahráváním fotek z aplikace Picasa. Ale jinak skvěle napsanej článek.
4. 7. 2007 14:37
Nový
Re: Tak to se trochu nepovedlo
celé vlákno
Ahoj Jardo, ano, byl připraven pár dní dopředu a Google nám udělal trochu čáru přes rozpočet. Pravděpodobně je to ale jen dočasný zásah (ještě si to ověřuju u zdroje), do článku jsem každopádně tuto informaci doplnil. O dalším vývoji budeme čtenáře informovat ve zprávičkách, případně další aktualizací článku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 7. 2007 7:58
Nový
kvalita članku
celé vlákno
a co treba fotoalba na centrum.cz?
4. 7. 2007 8:08
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
Fotoalba na centrum.cz jsou zaměřena spíše na jednotlivé fotografie, než na kompletní alba. Určitě by je nesrovnával se slubou Picasa Web Albums a s Rajčetem také ne. Jejich super nový nový nahrávač, jako by z oka vypadl tomu, který je na Rajčeti. Až na podporu tagů nemá absolutně nic nového. Prostě dokonalá kopie. Je vidět, že se pánové na centrum.cz začali bát raketového vzestupu rajčete a potřebovali trošku dohnat náskok.
jirik (neregistrovaný)
4. 7. 2007 10:04
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
Mohu se zeptat co ma spolecnyho uploader od centra s pruvodcem rajcete? Jen letmi pohled mi dava vedet, ze spolecneho maji snad jen to, ze uploaduji fotky a bezi pod windows. Logika programu a ucel jsou naprosto odlisne.
Rajcetacky software je ovladac k webovemu albu, centracky je utilita pro upload.
Jinak se shoduji, ze clanek opravdu neni prilis presny a zapomina na dost podstatne detaily jendotlivych sluzeb.
Rajcetacky software je ovladac k webovemu albu, centracky je utilita pro upload.
Jinak se shoduji, ze clanek opravdu neni prilis presny a zapomina na dost podstatne detaily jendotlivych sluzeb.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 7. 2007 10:26
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
Lépe bych to neřekl.
Fotoalba na Centru jsou trapným pokusem dokázat, že Centrum žije a důkazem, že je schopno ještě "něco" dělat.
Ve skutečnosti je to historická vykopávka, navoněná zdechlina, která ostatním fotoalbům nemůže konkurovat. Stejně jako Supermapy, které neposkytují ani dnes už běžné letecké fotografie a nebo trapné Digitalně.cz s designem až nápadně připomínajícím Živě.
To co provádí s xChatem je ostuda. Kdysi superslužba je teď třetiřadá trapárna.
Fotoalba na Centru jsou trapným pokusem dokázat, že Centrum žije a důkazem, že je schopno ještě "něco" dělat.
Ve skutečnosti je to historická vykopávka, navoněná zdechlina, která ostatním fotoalbům nemůže konkurovat. Stejně jako Supermapy, které neposkytují ani dnes už běžné letecké fotografie a nebo trapné Digitalně.cz s designem až nápadně připomínajícím Živě.
To co provádí s xChatem je ostuda. Kdysi superslužba je teď třetiřadá trapárna.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 7. 2007 17:14
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
digitalne tu bylo podstatne drive, nez zive.cz zmenilo design na soucasny...
takze v tomto pripade je spis zive kopie digitalne
takze v tomto pripade je spis zive kopie digitalne
blekota (neregistrovaný)
4. 7. 2007 9:17
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
Tuto sluzbu velmi doporucuju.
Pavel (neregistrovaný)
4. 7. 2007 10:07
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
Velmi nekvalitni clanek, autor ani nema zmapovany cesky internet. Co treba fotoalbum na www.ecards.cz nebo galerie na estranky.cz?
4. 7. 2007 14:46
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
Jak už jsem tu psal, rozhodně nebylo smyslem článku zmínit všechny služby zaměřené na fotky. O galerii na eStranky.cz jsem se zmínil v pasáži věnované fotoblogům.
4. 7. 2007 14:10
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
Jak jsem psal v závěru, těch služeb je víc a rozhodně nebylo cílem článku je všechny obsáhnout.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 7. 2007 16:12
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
To je na tom prave to smutne, autor se zmini o par vseobecne znamych sluzbach, napise ze za nic nestoji a tim to konci. O zajimavych novych nebo mensich projektech, ktere by mohli byt pro ctenare lupa.cz opravdu prinosem se prakticky nezmini protoze na ne nema misto. Nechapu pak vyznam techto radoby odbornych clanku.
4. 7. 2007 16:29
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
Všeobecně známých? Jistě, mezi lidmi, kteří se o problematiku zajímají. Jak je ale v článku uvedeno, byl psán pro jinou skupinu lidí.
Pokud jste se o možnosti publikování fotek na Internetu doposud nezajímali a sháníte informace na poslední chvíli, máme pro vás několik tipů na služby, které vám poskytnou prostor k prezentaci vašich fotek nebo i celých zážitků zdarma.Vaši kritiku bych bral, kdyby se článek vydával za nějaký "supertest všeho pro fotky" nebo "senzační odhalení supernovinek", tak to ale není. Nevím, jak jasněji by to mělo v článku zaznít než formou výše citované pasáže.
Petr (neregistrovaný)
4. 7. 2007 16:53
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
Ano, Lupa je bezpochyby plná právě lidí kteří nemají ponětí jak dát na fotky internet a v životě o nejznámnějších galeriích neslyšeli. ;-)
Nebo si snad někdo mylně myslí že na Lupu chodí lidi, kteří přece jen už nějaký den internet znají a něco takového už viděli? To je samozřejmě velký omyl. Ale prozradím vám velké tajemství, dozvěděl jsem se že na příští týden se připravuje rozsáhlý článek na téma k čemu všemu se dá použít myš včetně novinky - myši která nemá kuličku pro snímání pohybu!
Nebo si snad někdo mylně myslí že na Lupu chodí lidi, kteří přece jen už nějaký den internet znají a něco takového už viděli? To je samozřejmě velký omyl. Ale prozradím vám velké tajemství, dozvěděl jsem se že na příští týden se připravuje rozsáhlý článek na téma k čemu všemu se dá použít myš včetně novinky - myši která nemá kuličku pro snímání pohybu!
4. 7. 2007 17:50
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
Domnivam se, ze takto prehnana reakce je zbytecna, na Lupu skutecne chodi z nemale casti lide, kteri o Internetu vedi hodne, ale casto jsou zamereni na jeden segment (pripojeni vs. e-komerce vs. vyvoj webu apod.) a o ostatnich sluzbach se radi neco dozvedi. Dalsi skupina ma treba povedomi o tech nejvetsich, ale uvitaji srovnani jejich moznosti na jednom miste. A pak je tu, verte tomu nebo ne, spousta laiku, pro ktere Internet neni smyslem prace a zivota. Redakcni schranka by o tom ostatne mohla vypravet :)
kppoi (neregistrovaný)
4. 7. 2007 22:59
Nový
Re: kvalita članku
celé vlákno
No, víš, internetový mágu, zrovna chci někam pověsit 500 fotek, které můžou potěsit pár lidí. Výstavku z fotek pro ně jsem schopný udělat jedině tak špendlíkama na polystyrén. Ale zase jim nechci všem platit jízdenku k Vývěsce našeho obvodního výboru... Tak hledám jak bych jim je ukázal jinak. Nechci se s tím s.át, budu míst dost práce zkoumat, co všechno se dá dělat se samotnýma obrázkama... než si projdu pět zmíněných služeb, budu dočista vyčerpanej. Tak do pěti jsem schopnej to zkoumat, pak se vracím ke špendlíkům. Jestli mi rozumíš.
Nemoh bejt ten článek pro mě? Víš, mágu, internetovej věk přinesl vyhledávače, díky kterým mě vlastně nezajímá, jestli je tenhle článek na Lupě nebo v Mladé frontě... mně stačí, že jsem se díky němu začal základně orientovat: je totiž přehlednej, svižnej a zdá se mi, že shrnuje to nejpodstatnější.
a ještě jinak: kdyby ho autor rozšířil podle představ všech diskutujících, byla by to už pěkná učebnice. ale co s učebnicí, která bude pozítří stará.
Nemoh bejt ten článek pro mě? Víš, mágu, internetovej věk přinesl vyhledávače, díky kterým mě vlastně nezajímá, jestli je tenhle článek na Lupě nebo v Mladé frontě... mně stačí, že jsem se díky němu začal základně orientovat: je totiž přehlednej, svižnej a zdá se mi, že shrnuje to nejpodstatnější.
a ještě jinak: kdyby ho autor rozšířil podle představ všech diskutujících, byla by to už pěkná učebnice. ale co s učebnicí, která bude pozítří stará.
Petr (neregistrovaný)
4. 7. 2007 8:11
Nový
Coppermine
celé vlákno
Hledal jsem nějakou opensource galerii kde by mohli uživatelé nahrávat své fotku, hodnotit je a komentovat a souhlasím že nejlepší je Coppermine. Má tam všechno potřebné, navíc i možnost posílání elektronických pohledů. Spustil jsem na něm http://www.snimky.cz a osvědčilo se mi to. Jediné co Coppermine zatím chybí je kompletní česká lokalizace poslední verze. Pokud tam použijete českou lokalizaci která je součástí instalace tak tam řada funkcí nebude fungovat. Ale dělám na překladu poslední verze brzo ho nabídnu ke stažení.
4. 7. 2007 8:20
Nový
Re: Coppermine
celé vlákno
Pokud zůstaneme u opensource galerií, je pro Coppermine velkou konkurencí Gallery2. Mnoho lidí ji vytýká, že je příliš složitá. Díky tomu ale zvládá spoustu funkcí. Obsahuje velké množství modulů, které umí vše na co si kdo vzpomene. Navíc od Coppermine je součástí program pro upload fotek, který je v Javě, tedy nezávislý na operačním systému. Což určitě ocení uživatelé Linuxu.
4. 7. 2007 8:16
Nový
Proč není Picasa Web Album pro Rajče silnou konkurencí
celé vlákno
Osobně si myslím, že Picasa Web Album není v našich zeměpisných šířkách pro Rajče.net žádnou silnou konkurencí. A je to škoda. Konkurence je zdravá a pro uživatele mnohdy velmi příjmená. Několik důvodů proč si to myslím:
* Picasa Web Albums si nedokáže poradit s českým názvem alba při vytváření url adresy. České znaky prostě vynechává
* Google nemá v ČR absolutně žádnou technickou podporu. Český živatel se nemá kam obrátit (v češtině), pokud mu na Google něco nefunguje. I nápověda a seznam novinek je v AJ.
* Znovu zprovoznění uploadu z programu Picasa trvalo minimálně 4 dny a bylo vyřešeno tím, že Google odstranil překlady do nových jazyků. Z toho usuzuji, že se nebude jednat o triviální chybičku v nahrávání, ale že se Google rozhodlo s nasazením češtiny a dalších překladů později.
* Pořád se ale jedná o překlad webové části alba. Pokud chceme jednoduše a rychle nahrávat fotky na web, potřebujeme program Picasa. V češtině je pouze verze 2.2 která neobsahuje podporu pro nahrávání fotek na webové album. Pouze vytváření html galerií. To Picasa umí až od verze 2.7, která je (zatím) pouze v angličtině.
Zkušenějším uživatelům může také vadit, že narozdíl od Rajčete je plně podporován pouze IE a FF. V Opeře si album sice prohlédnete, ale pořád jste informováni o tom, že tento prohlížeč není plně podporován.
* Picasa Web Albums si nedokáže poradit s českým názvem alba při vytváření url adresy. České znaky prostě vynechává
* Google nemá v ČR absolutně žádnou technickou podporu. Český živatel se nemá kam obrátit (v češtině), pokud mu na Google něco nefunguje. I nápověda a seznam novinek je v AJ.
* Znovu zprovoznění uploadu z programu Picasa trvalo minimálně 4 dny a bylo vyřešeno tím, že Google odstranil překlady do nových jazyků. Z toho usuzuji, že se nebude jednat o triviální chybičku v nahrávání, ale že se Google rozhodlo s nasazením češtiny a dalších překladů později.
* Pořád se ale jedná o překlad webové části alba. Pokud chceme jednoduše a rychle nahrávat fotky na web, potřebujeme program Picasa. V češtině je pouze verze 2.2 která neobsahuje podporu pro nahrávání fotek na webové album. Pouze vytváření html galerií. To Picasa umí až od verze 2.7, která je (zatím) pouze v angličtině.
Zkušenějším uživatelům může také vadit, že narozdíl od Rajčete je plně podporován pouze IE a FF. V Opeře si album sice prohlédnete, ale pořád jste informováni o tom, že tento prohlížeč není plně podporován.
mart8 (neregistrovaný)
4. 7. 2007 8:49
Nový
Re: Proč není Picasa Web Album pro Rajče silnou konkurencí
celé vlákno
pokud dobre chapu, konkurencnost posuzujete podle jazykove verze... pro me je v prvni rade dulezita prehlednost, funkcnost a moznosti, ktere mi program dava. Picassa je jednoznacne prvni volbou... i protoze, ze si delam spravu fot na lokalnim disku a jen nektere vystavim na web. O tom se rajceti muze jen zdat.
Pokud ale trvate na striktne ceske verzi, tak - zatim - musite prijmout jen ceske projekty, pro cesky trh a tedy s adekvatne nizkymi rozpocty na vyvoj :-)
Pokud ale trvate na striktne ceske verzi, tak - zatim - musite prijmout jen ceske projekty, pro cesky trh a tedy s adekvatne nizkymi rozpocty na vyvoj :-)
patt (neregistrovaný)
15. 11. 2007 14:53
Nový
Re: Proč není Picasa Web Album pro Rajče silnou konkurencí
celé vlákno
... akorát že rajce.net už nějakou dobu nefunguje :-) takže sice dobrý počin, ale nejistý. Sám tam mám mnoho naládovaných alb :-(
5. 7. 2007 20:30
Nový
Re: Proč není Picasa Web Album pro Rajče silnou konkurencí
celé vlákno
Ano, rajce neni zadnou konkurenci ani pro Picasu, natoz pak pro Flickr.
4. 7. 2007 8:39
Nový
Doporučení počtu fotek v albu na Rajčeti
celé vlákno
Co se týče toho doporučení na Rajčeti, že jedno album by mělo obsahovat maximálně 40 fotek, jedná se o doporučení z hlediska přehlednosti alba. Prohlížení alba, které obsahuje velké množství fotek je zdlouhavé a ne každého baví proklikávat se tunou skoro stejných fotek. Příjemnější je, když autor vyberet pouze ty nejlepší fotky a přidá k nim komentář. Taková alba se pak prohlížejí daleko s větší chutí.
Z technické stránky zvládá Rajče.net bez jakýchkoliv problémů alba ve kterých je i 200-300 fotek. Dokonce bylo testováno nahrávání cca 1500 fotek do jednoho alba.
Z technické stránky zvládá Rajče.net bez jakýchkoliv problémů alba ve kterých je i 200-300 fotek. Dokonce bylo testováno nahrávání cca 1500 fotek do jednoho alba.
Hannes (neregistrovaný)
4. 7. 2007 8:52
Nový
nepresnosti
celé vlákno
v clAnku je opravdu celkem dost nepresnosti, at uz ohledne one loklizace nebo treba flickr "neomezuje dostupnou kapacitu pro fotky" - uzivatel je omezen 200 fotkami atd, naslo by se toho bohuzel vice.
http://blog.czhannes.com
http://blog.czhannes.com
4. 7. 2007 14:39
Nový
Re: nepresnosti
celé vlákno
Podle mého názoru to není omezení kapacity, ale množství, i když uznávám, že to v článku zaznít mělo a raději jsem tuto informaci ještě teď doplnil.
Co se týče lokalizace PWA, už jsem to tu psal a je v článku aktualizace.
Co se týče lokalizace PWA, už jsem to tu psal a je v článku aktualizace.
5. 7. 2007 20:28
Nový
Re: nepresnosti
celé vlákno
Flickr zadne nahrane fotky nemaze, takze je kapacita neomezena. jen je nezobrazuje. Po zaplaceni je najednou zobrazi vsechny.
NN (neregistrovaný)
4. 7. 2007 10:16
Nový
strasny clanok
celé vlákno
napisat clanok o fotkach na nete a nespomenut sluzby imageshack.us a imagevenue.com moze naozaj len ignorant, ak by sa jednalo len o prehlad ceskych sluzieb nic nepoviem, ale ked uz sa spominaju aj zahranicne tak nespomenut tychto gigantov, no comment
jirik (neregistrovaný)
4. 7. 2007 13:55
Nový
Re: strasny clanok
celé vlákno
je toho mnohem vice, co stoji za zminku.
4. 7. 2007 14:43
Nový
Re: strasny clanok
celé vlákno
Fotoslužeb je na Internetu tolik, že by vydaly na předlouhý seriál a není v silách spíše orientačního článku je všechny obsáhnout. Služby image hostingu jsem proto zcela vynechal, příliš se nehodily svým zaměřením do koncepce článku.
DJ_BuBen (neregistrovaný)
4. 7. 2007 10:34
Nový
Přehled možností
celé vlákno
Podobný článek jsem sepsal i já ...
http://djbuben.hustej.net/blog/2007/03/03/jak-sdilet-fotky-na-internetu/
http://djbuben.hustej.net/blog/2007/03/03/jak-sdilet-fotky-na-internetu/
Jaja (neregistrovaný)
5. 7. 2007 3:32
Nový
poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
Moc rád bych dával fotky na internet, ale bohužel mi žádná služba nevyhovuje, ani flicker, ani picasa, ani rajče a ani imageshack.us. Poraďte mi prosím něco, kam se vejde hodně fotek v původní velikosti (mám jen 5Mpix fotoaparát). Buď je na těch stránkách hodně blbá reklama (imageshack.us), nebo nelze mít fotky v původní velikosti (např. rajče), anebo se musí uploadovat fotky po jedné (nejspíš flickr, nenašel sem tam jak uploadovat hromadně), anebo je to omezený velikostí (1GB u picasy je fakt málo). Je pro mě důležitý aby to bylo zadarmo. Podle mě přesně to co hledám hledá každý člověk, aby mohl ukázat fotky přátelům, ale nenarážel furt do nějakých překážek, které akorát zdržují a otravují život.
5. 7. 2007 8:15
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
Pro prohlížení fotek na webu je nepotřebuješ nahrávat v plné velikosti. Takovou službu na internetu zadarmo a bez reklamy nikdy nenajdeš. Buď si zaplať Picasa, nebo Flickr (existuje prográmek pro hromadný upload), nebo ti bude stačit rajče.net které ti fotky zmenší na 700px - což pro prohlížení fotek na monitoru bohatě stačí a naopak tě nebude zdržovat dlouhé načítání fotek v plné velikosti.
Jaja (neregistrovaný)
5. 7. 2007 17:54
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
Každý mi tvrdí, že vlastně fotky v plný velikosti na webu mít nepotřebuju. Ale ja s tím nesouhlasím. Třeba něco nafotím a chci to někomu poslat ať si to třeba on sám poupravuje. Emailem to nejde, icq jde pomalu nebo vůbec, na ftp si jako správnej amatér netroufám, přes úschovnu je s tím práce (edisk = rozdělení 1GB karty na 4 části) o co jednodušší by bylo, kdybych to nahrál jedním kliknutím na web a dotyčný to měl možnost prohlédnout a zase jedním kliknutím stáhl k sobě do počítače aby ty fotky "měl" mohl je třeba i doupravit. Nepotřebuju tam dávat X popisků a vyplnovat X řádků profilu, nejde mi o žádnou "komunitu". Jen přehledné rychlé stránky. Podle mě tato služba tu chybí a lidé ji chtějí. Už se nedělají papírové fotky, lidi si je raději prohlédnou na display počítače a tam je 100kb na fotku málo. Podle mě takováto služba, třeba i s uploadem videí, nejen fotek, ale hlavně s možností stažení k sobě do počítače by vydělala hodně na nějaké nevýrazné, neobtěžující reklamě (prostě žádný porno).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 7. 2007 21:38
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
Hodně místa, bez reklamy, bez omezení a ještě zadarmo? Ono lze na Internetu zdarma sehnat bůhvíco, ale tohle je obávám se už opravdu trochu moc. Všechny bezplatné služby mají vždy nějaký háček a kdo nechce dělat kompromisy bude prostě muset tasit peněženku ... Nic ve zlém příteli, ale obávám se, že jste příliš náročný vzhledem k tomu, že hledáte bezplatnou službu.
Jano (neregistrovaný)
6. 7. 2007 0:17
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
Skus www.mediamax.com oni ponúkajú 25 GB priestoru na čokoľvek, môžu to byť aj fotky. Dokonca to robí aj fotoalbumy s možnosťou tagovania. Ja som to teraz našiel, ale ešte to nemám poriadne vyskúšané. Pri uploade mi to vždy zhavaruje. Má s tým niekto skúsenosti?
6. 7. 2007 7:04
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
FREE varianta má omezení stahování 1GB měsíčně. Takže na sdílení většího počtu fotek v plném rozlišení to stejně není. V tomhle případě ti je 25GB schránka na nic, když z ní ty data stejně nedostaneš
highway (neregistrovaný)
9. 7. 2007 16:02
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
picasaweb.google.com - to je ten zminovany album na google. Prostor 1GB, kdyby jedna fotka mela 3MB, tak 300 fotek tam vejde v plnem rozliseni. Pri uploadu programem Picasaweb nastavit plne rozliseni, obrazek z galerie se v prohlizeci ukaze mensi, ale pri volbe Download se stahne foto v puvodnim (nahranem) rozliseni. Cely postup je opravdu jednoduchy, skutecne jen nekolik kliknuti. Dalsi vyhody jsou v clanku.
Pavel (neregistrovaný)
5. 7. 2007 18:06
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
Zkus http://www.ecards.cz/moje-fotoalbum, zadarmo muzes ukladat 100 fotek mesicne a ve vysokem rozliseni. Nic lepsiho zadarmo asi nesezenes.
Jaja (neregistrovaný)
6. 7. 2007 18:07
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
100 fotek za měsíc je celkem málo - to je 200 fotek za prázdniny :( Navíc se mi nelíbí v pravidlech ustanovení o tom, že ty své fotky vlastně daruju provozovateli ecards a on je pak může dávat na pohlednice, anebo se např. s fotografií mých dětí u moře můžu setkat v katalogu, nebo kdo ví kam všude se jim těch 100 nejhezčích fotek měsíčně podaří prodat. A to i když ty fotky nahraju jen soukromě pod heslem a nevystavím je veřejnosti.
Cituji z pravidel:
"Umístěním jakéhokoli obsahu s autorskoprávním charakterem takového díla na server Ecards.cz zakládá konkludentní udělení nevýhradní bezúplatné licence v územně neomezeném rozsahu, na dobu trvání majetkových práv k tomuto dílu, a to ke všem způsobům užití díla. "
a dále:
" Umístěním veřejného nebo soukromého obsahu na server Ecards.cz udělujete společností Design PLUS, s.r.o. licenční oprávnění tento obsah užívat a dále udělit sublicenci k užívání ostatním uživatelům serveru Ecards.cz."
Cituji z pravidel:
"Umístěním jakéhokoli obsahu s autorskoprávním charakterem takového díla na server Ecards.cz zakládá konkludentní udělení nevýhradní bezúplatné licence v územně neomezeném rozsahu, na dobu trvání majetkových práv k tomuto dílu, a to ke všem způsobům užití díla. "
a dále:
" Umístěním veřejného nebo soukromého obsahu na server Ecards.cz udělujete společností Design PLUS, s.r.o. licenční oprávnění tento obsah užívat a dále udělit sublicenci k užívání ostatním uživatelům serveru Ecards.cz."
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 7. 2007 19:19
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
Ja si preji zadarmo byt v praze 4, az mi ho sezenes, ja ti sezenu neco na ty fotky. Mej se (uz konecne).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 7. 2007 20:19
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
Z vlastnej skusenosti odporucam no-limit stranky:
www.zooomr.com
www.onedump.com pripadne
www.divshare.com
nemaju ziadne obmedzenia a fachcia dostatocne dobre.
www.zooomr.com
www.onedump.com pripadne
www.divshare.com
nemaju ziadne obmedzenia a fachcia dostatocne dobre.
Jaja (neregistrovaný)
7. 7. 2007 14:51
Nový
OneDump Error: File too big!
celé vlákno
Moje situace je taková že oněch 100 krásných fotografií, které chci někam uploadnout, protože je nemam jak dostat k "příjemci" v původní velikosti, nelze dát ani na onedump. Je to fajn stránka, ale nejspíš jedna z foteček přesáhla 2MB velikost, nebo nějakou takovou podobnou velikost a bohužel tam není možnost jak uploadnout všechno naráz, vždy jen po 10fotkách. A protože to jednou hodilo tuto chybu, tak v tom teď nastal takový chaos, že budu kontrolovat půl dne názvy souborů, abych zjistím jestli něco chybí nebo ne. Už to vypadá, že pro mne možnost jak sdílet fotky na internetu neexistuje :(
7. 7. 2007 20:53
Nový
Re: OneDump Error: File too big!
celé vlákno
Slohni nekde v supermarkeru nevypaleny cedecko, na nej to pak vypal a posli tomu kamosovi v obalce bez postovni znamky. Kdyz bude postak se silnym socialnim citenim, treba mu to zadarmo doruci.
Ma to kapacitu 700 Mega a da se to posilat tak dlouho, dokud si pro tebe neprijdou pani v bilych plastich.
Ma to kapacitu 700 Mega a da se to posilat tak dlouho, dokud si pro tebe neprijdou pani v bilych plastich.
Orkney (neregistrovaný)
20. 7. 2007 10:55
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
Víc kalitního prostoru, ti asi zadarmo nikdo nedá. Disková kapacita a přenosové pásmo prostě něco stojí.
Nějaké shrnutí o Picase je tady:
http://www.jachtportal.cz/jachting/jak-sdilet-fotky-zkuste-google-picasa.html
Nějaké shrnutí o Picase je tady:
http://www.jachtportal.cz/jachting/jak-sdilet-fotky-zkuste-google-picasa.html
Sli-zone (neregistrovaný)
8. 8. 2007 15:28
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
www.multiply.com
Vyhody:
Neomezeny prostor.
Daji se tam umistit fotky v puvodnim rozliseni.
Fotka se nejprve nacte ve zmensenem nahledu.
Po dalsim kliknuti se otevre v plnem rozliseni.
Zadne reklamy.
Prehledny design.
Nevyhody:
Nasel jsem jedinou. Alba nejde jednoduse uzamknout. Lze omezit pro tvoji "komunitu".
Nikdo jiny nic podobneho zadarmo nema! Tos to prubni.
Vyhody:
Neomezeny prostor.
Daji se tam umistit fotky v puvodnim rozliseni.
Fotka se nejprve nacte ve zmensenem nahledu.
Po dalsim kliknuti se otevre v plnem rozliseni.
Zadne reklamy.
Prehledny design.
Nevyhody:
Nasel jsem jedinou. Alba nejde jednoduse uzamknout. Lze omezit pro tvoji "komunitu".
Nikdo jiny nic podobneho zadarmo nema! Tos to prubni.
Bahno Bahno (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
7. 3. 2010 17:56
Nový
Re: poraďte kam s fotkama pls
celé vlákno
zkuste treba www.2i.cz
6. 7. 2007 10:11
Nový
Obecnější úvaha k výročí Husova upálení ...
celé vlákno
...aneb obrana Jiřího Macicha(JM). Ne, nebojte se, nepřeskočilo mi, bude to k věci. Ale protože píšu shodou okolností 6. července, a nemohu přitom nemyslet na statečného mučedníka Pravdy, napadla mě tato paralela: někteří diskutující se chovají k JM jako kostnický koncil k Janu Husovi. Především: JM jasně řekl, že jeho příspěvek není O VŠECH možnostech týkajících se daného předmětu(umístění fotek na IT). Přesto k celé věci přistupují někteří kolegové tak, jako kdyby JM tvrdil pravý opak(přesně tomuto postoji Hus čelil - koncil ho mj. soudil za články, které z velké části vůbec neučil). Já samozřejmě nechci nikomu přikazovat, jak si má počínat, ale posloužím vlastním příkladem. Za článek JM jsem vděčný, se zájmem jsem si ho pročetl,vybral si z něj to, co je pro mě užitečné a vzal jsem na vědomí, že není vyčerpávajícím zdrojem informací o tom, jak lze umisťovat snímky na internet. Co ale dělat, když zjistím, že mám v daném tématu kolegům co nabídnout(a v článku to nebylo)? Inu, nebudu útočit na autora, ale v diskusi VĚCNĚ, BEZ EMOTIVNÍCH VÝLEVŮ napíšu např. toto:
DALŠÍ MOŽNOSTÍ, JAK DO ÚTROB SÍTĚ SÍTÍ ULOŽIT FOTO JE VYUŽÍT SLUŽEB PROGRAMU @LBUM OLYMPUS. Není to sice zadarmo, platí se jedna "osmdesátikorunová sms" na období 100 dnů, po které je možné album editovat. Po té době foto v albu zůstane, ale pro přidávání dalších snímků(či editaci vůbec)je nutné "zaplatit" další sms-kou. Netvrdím, že je to dobré nebo špatné, to ať si rozhodně každý sám, já tam pár fotek mám a jsem vcelku spokojen.
O co mi jde(můžete se ptát)? Aby diskuse na tomto webu, který je pro internetové zájemce hotovým pokladem, neklesla na úroveň, kterou občas s nevěřícným úžasem sledujeme na obecně-zpravodajských, či bulvárních serverech. Jsem pro to, aby tento vysoce specializovaný web si zachoval určitou míru noblesy, vzájemného respektu a hlavně věcnost. Jistě - kritizovat ano, ale produkty, které kritiku zasluhují, neb nám čechrají nervy. Buďme věcní, ale navzájem tolerantní, ať ukážeme jiným komunitám diskutujícíh, že "nejsme jako oni".
Co nejlepší surfing a klidné prožití Husova svátku přeje
Lubomír Stejskal, redaktor internetových Lubomírových Listů, hhtp://www.stejskal.estranky.cz
DALŠÍ MOŽNOSTÍ, JAK DO ÚTROB SÍTĚ SÍTÍ ULOŽIT FOTO JE VYUŽÍT SLUŽEB PROGRAMU @LBUM OLYMPUS. Není to sice zadarmo, platí se jedna "osmdesátikorunová sms" na období 100 dnů, po které je možné album editovat. Po té době foto v albu zůstane, ale pro přidávání dalších snímků(či editaci vůbec)je nutné "zaplatit" další sms-kou. Netvrdím, že je to dobré nebo špatné, to ať si rozhodně každý sám, já tam pár fotek mám a jsem vcelku spokojen.
O co mi jde(můžete se ptát)? Aby diskuse na tomto webu, který je pro internetové zájemce hotovým pokladem, neklesla na úroveň, kterou občas s nevěřícným úžasem sledujeme na obecně-zpravodajských, či bulvárních serverech. Jsem pro to, aby tento vysoce specializovaný web si zachoval určitou míru noblesy, vzájemného respektu a hlavně věcnost. Jistě - kritizovat ano, ale produkty, které kritiku zasluhují, neb nám čechrají nervy. Buďme věcní, ale navzájem tolerantní, ať ukážeme jiným komunitám diskutujícíh, že "nejsme jako oni".
Co nejlepší surfing a klidné prožití Husova svátku přeje
Lubomír Stejskal, redaktor internetových Lubomírových Listů, hhtp://www.stejskal.estranky.cz
Jaja (neregistrovaný)
6. 7. 2007 19:28
Nový
Re: Obecnější úvaha k výročí Husova upálení ...
celé vlákno
Děkuji. @LBUM OLYMPUS vypadá užitečně. Tak trochu lituji, že o této službě slyším poprvé, protože v "Ujednání" mají datum 28.2.2001, takže jde dokonce o 6let starou službu :) Jde tam pro fotky nastavit heslo a "autor" si prý stanovuje "autorská práva" sám. Sice fotím canonem, ale od olympusu žádnou "zradu" nečekám a tak jdu provést registraci a onu mikroplatbu.
Jaja (neregistrovaný)
7. 7. 2007 1:08
Nový
Re: Obecnější úvaha k výročí Husova upálení ...
celé vlákno
Tak ne, ani mikroplatba 80kč olympusu nestačí pro spokojenost. Ona spokojenost mi vydržela do doby, než jsem objevil omezení 24MB na jedno odesílání, (hned druhým uploadováním). Mám 100fotek, chtěl jsem je dát do alba, každá fotka 2MB, abych to neuploadoval po jedné tak jsem využil možnosti uploadovat to jako zip. Bohužel to mělo 200MB, takže několikrát více, než kolik povoluje to stupidní 24MB omezení :( Kdybych to věděl (prostě kdyby to mělo demoverzi), tak to nezaplatím. Teď chci peníze vrátit, ale předpokládám, že to nevyjde.
Jaja (neregistrovaný)
7. 7. 2007 1:18
Nový
Re: Obecnější úvaha k výročí Husova upálení ...
celé vlákno
A další problém, to že je to 6 let staré znamená také, že nejnovější prohlížeč, který zná technická podpora je explorer 5.5 a nejnovější operační systém je windows 2000, ani XP nejsou v techn.podpoře na výběr, to jsem zase udělal blbost mikroplatbou :D smějte se mi, zasloužím si to, protože jsem nedal na rady okolí, a nevěřil, že olympus je už mrtvý :(
Josef (neregistrovaný)
7. 7. 2007 7:51
Nový
Jiné možnosti...
celé vlákno
No, já nevím, možná celý diskuzi nerozumím, ale já šel, kupříkladu, touto cestou. Vytvořil jsem si v programu J-album několik alb (celkem asi 1500 fotek!) a umístil je na server ic.cz. Tento freehostings nabízí 250 MB prostoru, co ž je, myslím si, pro každého ažaž. Zaregistroval jsem se celkem 6x, což mi dává možnost uložit sem i videa a další, neboť více než giga prostoru musí postačit i těm nejnáročnějším, byť je nutno dodržet rozdělení uploadu do zmíněných 250ti MB. Videa z foťáku, když pořizuju šoty z dovolený, narozenin a bůhví odkuď tuto hranici nepřesáhnou a i když nejsou tak kvalitní, radost udělají. Další možnost je na serveru wz.cz i když zde nepoměrně méně, jen 50 MB atd. Je ale zapotřebí si uvědomit, že tak úplně zadarmo to není, a proto člověk musí mávnout rukou nad reklamním proužkem na vrchní stráně stránek (ic.cz) anebo nad reklamním bannerem (wz.cz).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 7. 2007 21:24
Nový
uschovna.cz je mensi, ale spolehlivejsi
celé vlákno
To co se autor snazi v zaveru je naprosto zbytecne. Proc vychlaluje neco s cim asi moc nepracoval. Proc uprednostnujete sluzby s vetsi kapacitou misto sluzby kvalitni. Za roky co www.uschovna.cz funguje a to je jiz nekolik let, tak jsem s ni nemel nikdy problem. To se mi u sluzby jako je e.disk nepostestilo. Take jsem ji vyzkousel, ale mockrat se mi stalo, ze jim to treba i nekolik dni nebezelo. Na dotaz (a nebyl jeden) nikdy nikdo neodpovedel. To se mi u www.uschovna.cz nestalo, na muj byt i prihlouplejsi dotaz, kdyz mi neco neslo se mi vzdy snazil nekdo podpovedet a pomoci.
Tedy ja rozhodne uprednostnuji kvalitu pred kvantitou a tedy rozhodne by se autor mel zamyslet nad hodnocenim neceho co asi pouzil jednou a nedelat takoveto rychle zavery. Ono doporucuji si udelat na to nazor sam. Ne jen jako ovce se nechat ovlivnit nejakym tim MB navic.
Tedy ja rozhodne uprednostnuji kvalitu pred kvantitou a tedy rozhodne by se autor mel zamyslet nad hodnocenim neceho co asi pouzil jednou a nedelat takoveto rychle zavery. Ono doporucuji si udelat na to nazor sam. Ne jen jako ovce se nechat ovlivnit nejakym tim MB navic.
Jan (neregistrovaný)
16. 7. 2007 21:26
Nový
Re: uschovna.cz je mensi, ale spolehlivejsi
celé vlákno
Ano s tímto mohu jen souhlasit z vlastní zkušenosti. Na prvním místě je rozhodně spolehlivost ne jen kapacita.
smarty (neregistrovaný)
27. 7. 2007 15:27
Nový
picasaweb
celé vlákno
Jen bych chtel dodat informaci, kterou uz nikdo nikde nepise... Na picasaweb je sice mozne nahrat 1GB fotek, nicmene soubor vetsi nez 1MB se nepodari uploadovat (zkousel jsem na 3 PC, kazdy pripojeny jinym internetem a vzdy failed, kdyz soubor presahl 1MB) a take Vam picasa automaticky zmensi fotky, pokud jsou prilis velike. Tim rozumejte vetsi nez 1000px delsi strana (nevim kolik presne).
27. 7. 2007 23:05
Nový
Re: picasaweb
celé vlákno
Když se podíváš na tuhle fotku http://picasaweb.google.com/lh/viewPhoto?uname=mojealbum&aid=5090436051261123441&iid=5091984550180090338 uvidíš, že to co píšeš není pravda. Picasa ve svém free programu umožňuje nahrávat větší soubory než 1MB a určitě fotky sám nezmenšuje, pokud mu to sám nepřikážeš v nastavení programu.
libor (neregistrovaný)
29. 7. 2007 21:17
Nový
Re: picasaweb
celé vlákno
Před chvílí jsem zkoušel upload 3,2 MB a plně bez problémů. Jsem připojen pomocí ADSL. Mám vyzkoušeno, že picasaweb pracuje jen na bezchybném připojení k internetu (osobní zkušenost se špatně propojeným kabelem).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 12. 2007 19:22
Nový
Re: picasaweb
celé vlákno
A co to zkusit přes ftp klienta?
Mandarinka (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
22. 3. 2009 13:06
Nový
Photobucket podminky pouziti
celé vlákno
Ahojky :-) Nevite jak to je s photobucketem kdyz chci mnoho obrazku pouzit na svych strankach z neho? nektere weby maji na sobe ikonku photobucketu a v adrese odkazu to pise treba http://photobucket.com/register.php?pbaffsite=666 to je v nejakych podminkach nebo neco? Kde si vygeneruju takovyhle banner pro svuj Premium ucet? nechtela bych aby mi to zablokovali ze to pouzivat a porusuju podminky :-) Dekuji za rady