Foursquare čeká štěpení, spustí Swarm a půjde proti Yelpu

Klasická checkovací aplikace se rozdělí na dvě. Jedna bude určena jenom k hlášení místa a soutěžení s přáteli a druhá by měla pomáhat svým uživatelům objevovat nová místa.

Foursquare se po pěti letech změní, a to dost výrazně. Aplikace, která se stala vlajkovou lodí lokačních služeb, chce zareagovat na chování svých pětačtyřiceti milionů uživatelů (v tuzemsku kolem 50 tisíc). Jen pět procent z nich totiž využívá obě základní funkce (checkování a objevování nových lokalit) zároveň. 

Proto je na cestě aplikace Swarm. Jednoduchá služba, se kterou už nebude nutné obvolávat v sobotu večer celou partu. Měl by stačit jeden pohled na mapu, která se promění na jakousi heatmapu přátel a populárních podniků. 

Důvod rozdělení je jednoduchý – další rozvoj a přežití firmy. „Nikdy jsme nechtěli jen vymyslet krásné tlačítko,“ vysvětluje na firemním blogu zakladatel Foursquare Dennis Crowley návrat ke kořenům. Databáze Foursquare je ale už nabitá informacemi a chtělo by to s nimi začít něco dělat. 

Content

„Dnešní lokální hledání pořád připomíná Zlaté stránky. Chceme to změnit a zapojit do hledání osobní preference a doporučení od důvěryhodných známých nebo expertů,“ dovává Crowley.

Jako prvního motivačního konkurenta si Crowley zřejmě vybral deset let starého internetového matadora – recenzní síť Yelp, která od loňského července funguje i v Česku. Lidé z firmy o novém Foursquare mluví jako o „Yelp-killer“, píše server The Verge.

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení SEO - jak na optimalizaci pro vyhledávače

  •  
    Analýza klíčových slov - jaká slova vybrat.
  • Metody linkbuildingu - jak získat zpětné odkazy.
  • Vyhodnocování SEO - nesledujte jen pozice.

Detailní informace o školení SEO »