Hlavní navigace

Foursquare účet má v Česku zhruba 16 tisíc lidí, podívejte se na žebříček značek

Autor: 21971
Daniel Dočekal

Jedničkou mezi značkami je celosvětově MTV, v Česku je to Scuk.cz. Nejnavštěvovanějším místem je pravděpodobně Hlavní nádraží a zdatně mu konkuruje Letiště Praha Ruzyně. Pro šestnáct tisíc lidí v Česku je Foursquare zábavou i užitečnou pomůckou.

Celosvětově Foursquare používá zhruba patnáct milionů lidí a za několik let existence služby se postarali o více jak miliardu přihlášení k místům (check-in). Nejvíce sledovanou značkou je MTV s 347 tisíci sledujícími a mezi nejsledovanějšími značkami najdete Starbucks, History Channel, Bravo, Zagat i CNN. 

Pražské hlavní nádraží s 15 627 p­řihlášeními (3 481 lidí) patří mezi nejnavštěvovanější místa Foursquare v České republice. Konkuruje mu Letiště Praha Ruzyně s 13 747 p­řihlášeními (6 374 lidí).

test 2

Václav Lohr - @vaclavlohr – pravidelně pomocí automatické kontroly sleduje počet českých účtů na Foursquare, aktuálně jde o 15 801 uživatelů. Zajímavé je i to, že z nich je aktivních 5920 uživatelů (za minulý týden). 

Na 3,4 milionu uživatelů českého Facebooku ani 90 tisíc česko-slovenských účtů na Twitteru to samozřejmě nemá, přesto je Foursquare vhodným doplňkem firemního marketing. Potvrzuje to i žebříček českých značek na Foursquare (číslo v závorce je počet fanoušků).

TOP 15 českých značek na Foursquare

  1. Scuk.cz (6 800)
  2. Geek tr&ové (6 460)
  3. KVIFF (3 446)
  4. Slevinek (3 110)
  5. ŽelPage (1 162)
  6. Vodafone CZ (936)
  7. Bikocom's Guide (581)
  8. Univerzita Karlova (410)
  9. Národní technická knihovna (316)
  10. Krásné Čechy (284)
  11. Unicorn College (242)
  12. Zraloci Ledenice (177)
  13. ČZU v Praze (177)
  14. Národní knihovna ČR (172)
  15. Fleveo s.r.o (167)

TOP 15 firemních účtů/profilů na Foursquare

  1. MTV (347,016)
  2. Starbucks (332,764)
  3. HISTORY Channel (286,700)
  4. Bravo (257,791)
  5. Ellen DeGeneres (241,345)
  6. ZAGAT (230,099)
  7. CNN (213,985)
  8. VH1 (206,470)
  9. People (195,358)
  10. Gossip Girl (177,087)
  11. Louis Vuitton (174,886)
  12. Bon Appetit Magazine (172,406)
  13. The New York Times (167,488)
  14. BlackBerry (157,080)
  15. The Wall Street Journal (147,049)
Našli jste v článku chybu?
17. 1. 2012 14:04
Rejpal (neregistrovaný)

Na základě zjišťování k 15. září 2011 se odhaduje v Královéhradeckém kraji sklizeň obilovin ve výši 507 tis. tun při průměrném výnosu 5,75 t/ha. V porovnání se skutečností loňského roku to znamená zvýšení hektarového výnosu o 0,88 t/ha a produkce o 80 tis. tun. Podle zářijového odhadu se nižší objem sklizně než loni očekává z obilovin pouze u ječmene ozimého (tj. o 8,4 %), u ostatních obilovin se předpokládá překročení objemu sklizně i hektarových výnosů. První letošní odhad sklizně kukuřice na …

17. 1. 2012 21:54
ora (neregistrovaný)

Martine máte naprostou pravdu, informační hodnota je blízká nule. Bohužel v jiných českých médiích to není o moc lepší :-)