Hlavní navigace

Foursquare zavádí check-in na koncertě, filmu či sportovním utkání

Petr Kočí

Krátce po seznamech míst ohlásil Foursquare další dlouho očekávanou novinku: možnost přihlásit se na časově ohraničené události jako jsou koncerty, sportovní zápasy či filmové projekce. Foursquaristé tak mohou sledovat nejen to, kde se jejich přátelé právě nacházejí, ale také co tam zrovna dělají.

Uživatelé Foursquare už se sice do jednotlivých akcí checkují delší dobu (viz například květnová Internet Advertising Conference),  činí tak ale založením jednorázových venues. Obcházejí tím pravidla hry a zaplevelují databázi míst. Nyní tedy systém nabízí možnost zakládat jednorázové události oficiálně, zatím ovšem jen třem smluvním partnerům ve Spojených státech. Televizní stanice ESPN dodává údaje o sportovních utkáních, MovieTicket.com o filmových představeních a Songkick o hudebních akcích. V nejbližších týdnech by měly být dostupné stovky tisíc událostí na více než 50 tisících místech převážně v USA.

Časem by pak měl Foursquare nabídnout možnost založit si vlastní událost každému ověřenému majiteli některé venue, tedy například provozovateli kavárny, ale třeba i vesnického fotbalového hřiště, pokud se o svá práva u Foursquare přihlásí.

Check-in do událostí zatím funguje jen na webu a v aplikaci pro iPhone, brzy by se měla tato funkce rozšířit na Android a další platformy. Foursquare by zřejmě rád sebral uživatele službám specializovaným na check-in do událostí jako jsou Miso či GetGlue.

Zdroj: TechCrunch

Našli jste v článku chybu?