Ušetřete

reklama

Francouzský soud zamítl žalobu TF1 na YouTube, televize se v ní dožadovala odškodnění za porušování copyrightu

Francouzský vrchní soud (Tribunal de Grande Instance) zamítl žalobu tamní televize TF1 na společnost Google. Provozovatel televize se ve sporu, který se u soudů táhne už od roku 2008 domáhal odškodnění ve výši 141 milionů eur za porušování autorských práv. Toho se měli dopustit uživatelé služby YouTube, když na server nahráli televizní pořady a záznamy sportovních utkání, k jejichž distribuci měla TF1 práva. Současně TF1 požadovala, aby YouTube filtroval veškerá nahrávaná videa ještě předtím…

Odměnit autora
Poslat autorovi přímou platbu 25 Kč jako odměnu za tento článek. Více informací
?

reklama

Francouzský vrchní soud (Tribunal de Grande Instance) zamítl žalobu tamní televize TF1 na společnost Google. Provozovatel televize se ve sporu, který se u soudů táhne už od roku 2008 domáhal odškodnění ve výši 141 milionů eur za porušování autorských práv.

Toho se měli dopustit uživatelé služby YouTube, když na server nahráli televizní pořady a záznamy sportovních utkání, k jejichž distribuci měla TF1 práva. Současně TF1 požadovala, aby YouTube filtroval veškerá nahrávaná videa ještě předtím než budou na serveru zveřejněna, aby se zamezilo případnému porušování autorských práv.

EBF15

       

Vrchní soud rozhodl, že YouTube není zodpovědný za filtrování obsahu, který na něj uživatelé nahrají a nařídil TF1 zaplatit žalované straně soudní výlohy ve výši 80 tisíc eur. 

Zdroj: The New York Times

Odměnit autora
Poslat autorovi přímou platbu 25 Kč jako odměnu za tento článek. Více informací
?

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »