Hlavní navigace

Novým ředitelem pro značku a komunikaci Vodafonu se stal Frank David Carvalho

Jiří Macich ml.

Významnou personální posilu získal do svých řad mobilní operátor Vodafone. Novým ředitelem pro značku a komunikaci se stal Frank David Carvalho. Dvaačtyřicetiletý Američan posledních patnáct let prošel různými vedoucími pozicemi v oblasti marketingu a komunikace. Reklamní kampaně, na kterých se podílel, získaly ocenění v Cannes nebo ceny Effie Awards. V Evropě pracoval například pro společnosti IKEA, Philip Morris, General Motors nebo Coca-Cola. Do Prahy přichází z Budapešti, kde působil jako…

Významnou personální posilu získal do svých řad mobilní operátor Vodafone. Novým ředitelem pro značku a komunikaci se stal Frank David Carvalho. Dvaačtyřicetiletý Američan posledních patnáct let prošel různými vedoucími pozicemi v oblasti marketingu a komunikace. Reklamní kampaně, na kterých se podílel, získaly ocenění v Cannes nebo ceny Effie Awards. V Evropě pracoval například pro společnosti IKEA, Philip Morris, General Motors nebo Coca-Cola. Do Prahy přichází z Budapešti, kde působil jako regionální ředitel společnosti Leo Burnett pro střední a východní Evropu.

Mým cílem je, aby si Vodafone upevňoval pozici mezi nejpreferovanějšími značkami prostřednictvím kreativní a odvážné komunikace, která zákazníka zaujme a efektivně mu doručí sdělení, uvedl Frank David Carvalho, nový muž zodpovědný v českém Vodafone především za reklamu a sponzoring. Navazuje tak Moniku Čížkovou, která povýšila. Loni na podzim se stala viceprezidentkou pro značku a komunikaci. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?