Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Freemaily pod Lupou (2.)

Stanislav Kožina
Stanislav Kožina (neregistrovaný)
30. 10. 2003 8:16 Nový

Nepřesnosti v článku

celé vlákno
Standardní velikost schránky není 10 MB, ale 20 MB (alespoň já mám 20 MB a nic jsem si nekupoval).

...databáze ORDB (e-maily došlé ze serveru evidovaného v této databázi jsou automaticky vyhodnoceny jako spamy)

IMHO to není uplně přesné. Emaily ze serveru evidované z ORDB jsou prostě emaily ze serveru, který umožňuje (či umožňoval) open-relay. Je sice pravda, že takové servery jsou často zneužívány spamery, ale nelze tam dát rovnítko. Jestli budou takové maily označeny jako spam nebo třeba úplně odmítnuty, záleží na konkrétním administrátorovi.
ded
ded (neregistrovaný)
30. 10. 2003 8:49 Nový

Re: Nepřesnosti v článku

celé vlákno
Dříve bylo 20 MB, dnes dostanete již jen 10 MB.
Petrvvv
Petrvvv (neregistrovaný)
2. 11. 2003 16:28 Nový

email.cz = peklo

celé vlákno
přes den jakmile počitadlo na email.cz se přehoupne přes 2000 uživatelů je email.cz nepoužitelný. Od zalogování k pokusu o pouhé napsání mailu uběhně nejmín 10 minut. Prostě otřes. Přitom odpoledne to samé stihnete za 30 sekund. Email.cz opravdu ne.

nepoužívám modem ale pevnou lajnu, to jen pro jistotu.
miroslav.kucera
miroslav.kucera (neregistrovaný)
30. 10. 2003 9:52 Nový

Email seznamu

celé vlákno
S emailovoui schrankou na seznamu mam relativne nedobre zkusenosti. Jeden pripad za vsechny - jednou jsem psal dlouhy email, ktery mi nezabral zrovna malo casu. A hle - kdyz jsem jej chtel odeslat, dockal jsem se pouze lakonickeho prihlaseni, ze dana session vyprsela a ze se mam prihlasit znova. Email byl samozrejme ztracen. Od te doby seznam nepouzivam a presel jsem k Atlasu, ktery byl schopen mi dokonce ponechat po ctyri roky (!) nevyuzivanou schranku.
hx
hx (neregistrovaný)
30. 10. 2003 11:07 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
To se ovsem stava i jinde - a treba i pri prispivani do diskusi, atd. Text si pred odeslanim vzdy nejprve ulozte do schranky !
Roj
Roj (neregistrovaný)
31. 10. 2003 0:39 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Aaa, panove pouzivaji jakesi prehistoricke browsery :-)

Pouzivejte mozillu a schranku si nezaplacavejte po kazdem napsanem slove. Mozilla po kliknuti na Back zobrazi formular vyplnen tak, jak byl pred odeslanim.
Ondřej Zarevúcky
Ondřej Zarevúcky (neregistrovaný)
31. 10. 2003 2:29 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
1) To je sice super, ze mi umozni dat Zpet, ale stejne budu muset pouzit schranku! Tak proc ji nepouzit rovnou? Ctrl+A a nasledne Ctrl+C je mnohem rychlejsi, nez Vase: Zpet, klepnout do spravneho pole formulare, aby ziskal focus, Ctrl+A, Ctrl+C a pak zas Vpred....

2) Myslim, ze by tento problem meli resit primo na serveru - ten by si pripadnou takto rozepsanou zpravu mel ulozit a umoznit jeji dopsani (pouze jedna posledni se ulozi; pouze, pokud drive platna session; pouze na urcitou dobu ulozena - aby nam nekdo do schranky nenapsal spousty nevitanych textu). Nebo zanechat zpravu v poli INPUT type="hidden" a umoznit okamzite znovu prihlaseni do systemu, ktery si pak z tohoto skryteho pole zpravu precte, znovu zobrazi uzivateli a umozni odeslani.

Problem je, ze takovyto doplnek je prace navic, kterou nakonec nevyuzije skoro nikdo, a tak ji asi nikdo ani nebude programovat.
Roj
Roj (neregistrovaný)
31. 10. 2003 15:24 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
ad 1) Ano budu muset dat ctrlA ctrlC ctrlV, ale JEN v pripade, ze to zhuci. A o nic neprijdu.
Vy ho musite davat za kazdym pismenkem, abyste o nic neprisel. Coz je na kazdy uhoz dalsi dva dvojuhozy. Coz vam praci zpomali petinasobne. Dobry ;-)

ad 2) Nedovedu si predstavit, jak na strane serveru osetrit vsechny havarijni stavy, vcetne vypadku vasi linky :-)
Navic, proc delat slozite harakiri s imputama, ktere by stejne nefungovalo? Jenom proto, ze si nekdo neni schopny nainstalovat poradny browser, ktery je jeste k tomu zadarmo?
To je vas problem, ne problem serveru.
Ondřej Zarevúcky
Ondřej Zarevúcky (neregistrovaný)
1. 11. 2003 0:27 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
ad 1) To by mne zajimalo, proc VY byste v prohlizeci, ktery dostane vetsina obycejnych uzivatelu rovnou s pocitacem, mackal CTRL+A a CLTR+C? Asi si trenujete prsty!!! Ja to tedy pouzivam jen jednou - na zaver pred odeslanim na cely dokument. Asi pouzivate operacni system, kde ani neni jiste, jestli Vam nespadne program, behem psani textu ;)

ad 2) Nechci resit vypadky site. To neni mym cilem a ani to neni muj problem - uzivatel kdyztak muze pouzit tlacitko obnovit a tim znovu odeslat vsechan data.
Chci vsak resit situaci, ze kdyz jsem si uz na uzivatele vymyslel automaticke odhlasovani, aby se jejich data neztratila! A to je problem aplikace!!! Ne uzivatele a ani zadneho browseru.
A pritom staci si pamatovat vsechny hodnoty, ktere uzivatel zadaval, pred tim nez ho to odhlasilo, ve skrytych polich. Kdyz se znovu prihlasi, vsechna jeho prace je nasledne ulozena na serveru a mame dalsiho spokojeneho uzivatele!! a o to preci jde predevsim!!!
(Napriklad, ja to tak delam ve vsech mych aplikacich a je to zalezitost na par radku. Takze nevidim zadny velky problem, proc by to ostatni take nemohli tak delat)
Roj
Roj (neregistrovaný)
1. 11. 2003 2:02 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Protoze vy asi mate prohlizec, ktery si obsah formularu nikam docasne neuklada automaticky. A co kdyz nechtic kliknete nekam, kam nemate? Zakon schvalnosti rika, ze zrovna ve chvili, kdy jste hooodne dlouho nesejvnul.
Tak tyhle starosti jednoduse mozillaci neznaji :-)
Ani pri vypadku site, ani nikdy jindy, s vyjimkou udajnych pripadu, ktere popisuje P. Soucek.
A s tim OS mate pravdu, na vetsine PC mam zatim windows :-)
Jen odstranit IE da trochu praci. Vyhodis ho dverma a vrati se oknem (angl window) :-)

ad 2)
a)Hloupy uzivatel nepochopi, ze kdyz to zhuci, musi kliknout (postupne nekolikrat) na dalsi submit, aby se mu to postlo. Treba si zavre to okno, treba znova zada v oblibenych vstupni stranku mejlu, treba da BACK (coz je podle me nejprirozenejsi reakce). Jenze v nekterych prohlizecich BACK nefunguje, jak by z definice mel. Uzivatel se nedostane k predchozimu stavu. Ma proste spatny browser.

b) Chytry uzivatel nepotrebuje inputy, chytry uzivatel ma chytry browser. Takze programovat neni pro koho, s vyjimkou naproste mensiny, kterym neni rady ani pomoci. :-)
Ondřej Zarevúcky
Ondřej Zarevúcky (neregistrovaný)
1. 11. 2003 4:11 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
ad 1,5):
Znova zde otevru bod a spojim s bodem dva: zapomnel jsem totiz na formulare, ktere obsahuji vice poli - napriklad u mailu adresy (3x - To:, Cc:, Bcc:), predet a telo mailu.
Ty uz resit pomoci CTRL+A a CTRL+C moc nelze (zachovam si jen telo). A ani Back neodvede dokonalou praci - musite vsechny polozky okopirovat do noveho formulare a ten pak odeslat - coz znamena DVE okna prohlizece.
Proto ja prosazuji reseni na strane serveru.

ad 2):
Zprava o automatickem odhlaseni musi byt dobre napsana: mela by obsahovat oduvodneni odhlaseni (bezpecnost uzivatele), kolonky pro prihlaseni s predvyplnenym uzivatleskym jmenem se zadosti o znovu overeni uzivatele a informaci, ze uzivatel pak bude moci nerusene pokracovat ve sve praci. Takovou hlasku musi pochopit snad kazdy zacatecnik (pokud si ji precte - ale to uz je jeho problem).

Souhlasim s Vami, ze existuji lepsi browsery, ale take pouzivam ten spatny browser. Pouzivam ho kvuli jednoduchemu GUI a spatnym autorum stranek, kteri vetsinou take pouzivaji spatny browser, ale na ostatni zapominaji.
Problem je take v tom, ze manazeri znaji pouze tento spatny browser a tak do smlouvy klidne napisou, ze chteji stranky pro tento browser v jeho nejnovejsi verzi a tecka. Myslim, ze o tomhle tu jiz na Lupe byl clanek. Ze autori webu/web apliakce udelaji pouze to, co se po nich zada a na standartyu kaslou, protoze to stoji penize, ktere stejne nedostanou.
Roj
Roj (neregistrovaný)
1. 11. 2003 7:54 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Priteli. Jde o Mozillu. Sice je teoreticky mozno pouzit dve okna, ale to v praxi nikdo nedela. Mame tabbed browsing :-)

Jinak zbytek je rozumny.

Jen konstatuju, ze spatnych stranek je cim dal mene a skutecni profici na webdesign davno vedi, ze kaslat na standardy je ve skutecnosti drazsi.
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
1. 11. 2003 12:06 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Alespoň jeden člověk to dělá, třeba já používám Mozillu přes 2 roky a tabbed browsing mě ničím nezaujal, možná jsem něco nepochopil, ale připadá mi mnohem méně přehledný než samostatná okna.
Roj
Roj (neregistrovaný)
1. 11. 2003 17:21 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Dulezity detail. Mate tritlacitkovou mys?
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
2. 11. 2003 0:48 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Ne.
Roj
Roj (neregistrovaný)
2. 11. 2003 14:36 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
A ze se nepochlubite hned? Mohli jsme si usetrit zbytecnou polemiku :-))
Jasne, ze vyhody tabbed browsingu vyniknou teprv tretim tlacitkem a moznosti stahovani na pozadi. Ale uz jsem si tak zvykl, te tabuju i na notebooku, kde mam taky jen 2 tlacitka.
shrek
shrek (neregistrovaný)
2. 11. 2003 16:52 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
No, jestli je tretim tlacitkem mysleno prostredni, tak to se da v pohode nasimulovat i na dvoutlacitkove mysi. Jinak musim rict, ze standardni tabbed browsing v Mozille je jenom slaby odvar proti moznostem Galeonu (verze 1.2.x). Ale nainstalovanim Multizilly se situace vyrazne zmeni k lepsimu...
Roj
Roj (neregistrovaný)
3. 11. 2003 0:32 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Jasne ze ne leve :-)
Obavam se, za na mem notebooku nic nenasimulujete. Na nem je problem nasimulovat i jednoklik levym tlacitkem. Galeon jsem zkousel v nejake drivejsi versi, ale mozilla mi tehdy pripadala lepsi. Hlavne dodrzovanim standardu.
Multizillu jsem nezkousel, me to staci, jak to je :-)
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
3. 11. 2003 15:14 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
A co takhle tlacitko na boku a kolecko?:-)

PS: MS IntelliExplorer 3.0... - silne navykova hracka...

Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
4. 11. 2003 11:15 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Ta posledni veta je ale nelogicka demagogie :-)
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
31. 10. 2003 11:39 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Zdaleka ne vždy, záleží na tom, jak je stránka udělaná. Už kolikrát jsem v Mozlle přišel o vyplněný formulář.

Roj
Roj (neregistrovaný)
31. 10. 2003 15:05 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Dokud od vas neuvidim link a neudela to MNE, neuverim. Fakt !
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
31. 10. 2003 19:26 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Až na takový případ znovu narazím, tak Vám pošlu link, jestli si vzpomenu.

Používá Mozillu jako hlavní prohlížeč více než dva roky, od verze 0.94 a na takový případ narazím tak jednou za dva měsíce, tedy není to moc často, ale stává se to.

Řekl bych, že to může být buď nějakými javascripty nebo expirací, nevím, moc jsem to nestudoval.
mol
mol (neregistrovaný)
30. 10. 2003 12:19 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
moje stara schranka na seznamu taky porad existuje a leta ji nepouzivam... vam snad starou schranku na seznamu zrusili?
Gappa
Gappa (neregistrovaný)
30. 10. 2003 13:02 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Mě jednou na seznamu někdo hacknul schránku a udělal ze mě 50letou ženskou....ehm....to se mi moc nelíbilo....
miroslav.kucera
miroslav.kucera (neregistrovaný)
30. 10. 2003 13:31 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
Tak to jste asi vyjimka, viz. pravidla registrace seznamu:

i) Provozovatel si vyhrazuje právo ze systému Služby vymazat
uživatelský účet:

- který byl vytvořen uživatelem za účelem postoupení,
ať už úplatného, či bezúplatného jinému uživateli;
- který je používán pro rozesílání hromadných nevyžádaných
e-mailů (tzv. SPAM);
- který byl vytvořen, ale nebyl používán déle než 1/2 roku.
Uživatel má 1 měsíc po zrušení schránky nárok na získání
doručených zpráv k datu zrušení schránky;

Takze, seznam Email je opravdu Email na cely zivot (ale musite jej alespon jednou na 1/2 roku pouzit)...
mol
mol (neregistrovaný)
31. 10. 2003 18:16 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
nic proti, ale to tam ma atlas taky:
10.2. Odstranění Účtu: Atlas je oprávněn zrušit registraci a odstranit Účet, který jeho Uživatel používá způsobem, který je v rozporu s platnými právními předpisy, s dobrými mravy, resp. s Podmínkami (inkl. porušení běžných etických zásad užívání stránek WWW.), nebo na který se Uživatel po dobu nejméně 180 dnů nepřihlásil. Společnost Atlas je při takovém porušení kromě odstranění Účtu Uživatele současně oprávněna Uživateli s okamžitou platností přerušit poskytování a zamezit užívání veškerých služeb Atlasu provozovaných na jeho WWW stránkách. Atlas je také oprávněn v souvislosti s odstraněním účtu zrušit Uživateli přístup ke službě Mujmail, všechna zde uložená data smazat, včetně emailové adresy bez nároku na obnovu.

martin
martin (neregistrovaný)
30. 10. 2003 15:35 Nový

Re: Email seznamu

celé vlákno
ja osobne jsem o svoji schranku na centrum.cz prisel... po roce ji uz mel zaregistrovany nekdo jiny :-(
Yaroukh
Yaroukh (neregistrovaný)
30. 10. 2003 14:47 Nový

Email.cz & ztracene zpravy

celé vlákno
Pred par tydny jsem zjistil, ze jednu starsi zpravu v Odeslane poste se mi nedari otevrit. Ostatni zpravy (vsechny vyrazne cerstvejsi) byly v poradku.
(Ta zprava byla odeslana po zminovane havarii, takze s ni to asi nesouvisi.)

Obcas je Email.cz pomalejsi, ale jinak spokojenost. Blokace podle adresare ve spojeni s automatickym odpovidacem je nejspolehlivejsi kladivo na spam, jake si dokazu predstavit.
mageo
mageo (neregistrovaný)
30. 10. 2003 17:53 Nový

legenda české pošty!

celé vlákno
Osobně používám Email.cz od jeho začátků. Registroval jsem veškeré jeho verze a mohu sdělit všem, že odvedli opravdu velký kus práce.
Myslím, že začali až po Postu, nebo nevím kdy, ale všichni jen dál kopírovali jeho funkce. Používal jsem funkce FWD, filtry, kdy je nikdo nenabízel.

Pro mě je to legenda a jsem spokojen. Množství funkcí je naprosto největší ze všech emailů. Taky jsem testoval tu jejich novou verzi jako jeden z beta testerů a mohu prohlásit, že se mají ostatní na co těšit.

Email je Email.

Mag
Barbar
Barbar (neregistrovaný)
30. 10. 2003 21:37 Nový

Re: legenda české pošty!

celé vlákno
No mě jenom stačila kauza email.cz VS pooh.cz, kde se email předvedl jako naprostej kreten... a super bylo třeba zavedení blokování adres pooh.cz a vysvětlením, že "kdo chce používat výhod email.cz, nemůže psát články proti němu" (No myslím, že to vedou asi pěkní komouši, když neuznávají svobodu slova...). Navíc to podle mě není zase tak nic moc extra, abych za to musel platit 30Kč za přístup přes pop3...
--
Jinak podle mě nejlepší českej freemail je sendmail.cz - co se týče poskytovaných technologií a zabezpečení, tak uplně super, poskytuje 20MB místa a všechno bezplatně (podporuje zapezpečení SSL a je možný použít dalších milion ochran...) protstě druhej takovej českej freemail s tolika funkcema zcela zdarma by se asi těžko hledal... nevýhodou je snad jen, že nemá vlastní SMTP server :-/
Roj
Roj (neregistrovaný)
31. 10. 2003 0:46 Nový

Re: legenda české pošty!

celé vlákno
Ja si myslim, ze pokud chcete vyuzivat hlavne POP3, pak je nejlepsi volny.cz. Protoze jej pouzivam od jeho vzniku a jeste NIDY jsem nezaznamenal vypadek. Dokazal tohle vas freemail? :-)
Jakub Moc
Jakub Moc (neregistrovaný)
1. 11. 2003 19:24 Nový

Re: legenda české pošty!

celé vlákno
Hmm, k tomu bych jenom podotknul, ze po zavedeni antispamu jako placene sluzby jsem na VOLnem zaznamenal cca tisiciprocentni narust spamu... a nejsem sam. Provozovateli opravdu dekuji. :-(((
Roj
Roj (neregistrovaný)
1. 11. 2003 22:27 Nový

Re: legenda české pošty!

celé vlákno
To je fakt. Dokonce jsem si kvuli tomu zaplatil antispam. V tom momente zacaly chodit jen viry, zato jich chodi vic :-)
Ale vic nez 240Kc rocne ze me uz nevydrou :-)
Jakub Moc
Jakub Moc (neregistrovaný)
2. 11. 2003 10:17 Nový

Re: legenda české pošty!

celé vlákno
No ja si ho platit nebudu, filtruju si to doma sam, oni maji zbytecny traffic, muj ISP ma zbytecny traffic a troufam si rict, ze tohle je cesta do pekel. Posleze skonci VOLny jako proflakla spamova zumpa a la Hotmail, kde nikdo nebude chtit schranku a odkud nikdo nebude maily prijimat. Proti spamu je treba bojovat na vsech frontach a ne ho cpat uzivatelum do schranek nahusto!!! :-(((
Roj
Roj (neregistrovaný)
2. 11. 2003 14:33 Nový

Re: legenda české pošty!

celé vlákno
Ja porad spoleham na to, ze dostanou rozum. Jinak u me ma nejvetsi vahu spolehlivost mejlu, vse ostatni je mene dulezite, i kdyz jinak je Volny ve vsem ostatnim pozadu. Viry mi odfiltruje mozilla. Zcela spolehlive, ucil jsem ji to asi mesic :-)
perla
perla (neregistrovaný)
3. 11. 2003 13:07 Nový

Re: legenda české pošty!

celé vlákno
A zkoušel ses na ten volný.cz podívat a projít si vůbec co všechno nabízí ? Ukaž mi například free email, který mi po přijmutí emailu spolehlivě !!! a vždy pošle upozornění na mobil.
Jakub Moc
Jakub Moc (neregistrovaný)
4. 11. 2003 16:14 Nový

Re: legenda české pošty!

celé vlákno
Ano, tak po tom fakt prahnu, abych dostaval upozorneni na cca 50-100 spamu denne na mobil, to je opravdu sluzba, bez ktere nemuzu existovat. :-P

A jinak - napr. centrum.cz posila upozorneni na mobil taky... nicmene vetsina lidi by misto posilani upozorneni na mobil ocenila to, kdyby jim ISP nenechaval zasirat mailboxy spamem. :-/
Roj
Roj (neregistrovaný)
4. 11. 2003 16:42 Nový

Re: legenda české pošty!

celé vlákno
Neni to tak hrozne, i Volny se da nastavit tak, ze konference a spam nepusti, kdyz teda platite ten antispam. SoBigy a podobny zverstva ale pusti i na mobil.
Jakub Moc
Jakub Moc (neregistrovaný)
5. 11. 2003 9:29 Nový

Re: legenda české pošty!

celé vlákno
Mno, pokud se chci podivat na postu, tak si jednou dvakrat denne pustim na mobilu wap a kouknu se domu, kam si postu stahuju a filtruju ty spamove shity. Takze tuhle sluzbu fakt nevyuziju. Cimz nerikam, ze se nekomu nemuze hodit, ale v pripadech, kdy do schranky chodi mraky spamu a viru je to vicemene nepouzitelne...

Ale k cemu bych se chtel vratit je to, ze rozhodnuti zavest antispam jako PLACENOU sluzbu na VOLnem bylo velmi spatne a muze se jim jedine vymstit. Predtim tam evidentne antispam fungoval a byl vcelku ucinny, protoze spam chodil v radech jednotek denne, nyni jsou to desitky az stovky. :-(((
perla
perla (neregistrovaný)
3. 11. 2003 13:04 Nový

volny

celé vlákno
Mně z volny.cz žádný spam nechodí, asi to bude tím že se svoji adresou nikde nechlubím. A na rozdíl od jiných, je volny.cz spolehlivý.
miroslav.kucera
miroslav.kucera (neregistrovaný)
3. 11. 2003 14:12 Nový

Re: volny

celé vlákno
A k cemu vam je email, kdyz o nem nikdo nevi? :)
Lukas Suchanek
Lukas Suchanek (neregistrovaný)
5. 11. 2003 8:09 Nový

Re: legenda české pošty!

celé vlákno
Ave,
ja jsem dlouholetym uzivatelem email.cz, predtim jsem vlastnil freemail na post.cz, ale to neumoznovalo forward ani posilani sms na mobil, takze mi bylo k nicemu.
Dnes podobne sluzby mozna nabizi spousta jinych freemailu, ale z historickych duvodu neminim svuj freemail menit. Na Email.cz mi vadila jen jedna vec .. a to, ze se musim jednou za cas prihlasit ... ovsem od dob, kdy jsem neuvazene zaregistroval svuj email pro par korun nekde v zahranici jsem byl zaplavovan prisernym spamem, ktery jsem musel resit po svem (desitky sms na mobil denne nejsou fakt ono).
Antispam jsem na email.cz nikdy nepouzil ... probiral jsem se jim v jeho rannych zacatcich, mozna ze ted toho uz umi vic, ale tenkrat urcite nemel blokaci domeny (.net, .com, ...) s vyjimkou subdomen (od par lidi z .com postu prijimat chci). Resil jsem to vlastni sadou filtru, v ktere prozatim vede to, ze spam mi (az na drobne vyjimky) nechodi z domen .cz a .sk ... vse ostatni cpu do spamove slozky a jednou za cas projdu a promazu (nekdy se tam vyskytnou i veci co chci, proto to nemazu rovnou).
Email.cz jsem vzdy pouzival (a stale pouzivam) jako svuj sberny email, ktery si presmerovavam na adresu, kde vybiram postu nejcasteji (vetsinou v praci). Pri zmene zamestnani proste jen necham preposilat postu na email.cz a vim, ze mi dorazi.
/ Lukas Suchanek
igor
igor (neregistrovaný)
1. 11. 2003 8:54 Nový

pbox

celé vlákno
V jednoduchosti je krasa - pbox.cz
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem