Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Gabriel Berdár: Baví mne řešit problémy

Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
30. 6. 2004 7:24 Nový

Problém

celé vlákno
Největší problém s panem Berdárem je, že buď je zcela neinformován, nebo zcela bezostyšně lže, jak se ukázalo v rozhovorech, kde byl tázán na věci, kterén je možné si ověřit.

Proto i v tomto rozhovoru nemusí být téměř nic pravda. Může. Ale je to problém věrohodnosti.
Milan
Milan (neregistrovaný)
30. 6. 2004 10:02 Nový

Re: Problém

celé vlákno
Ber-dar není problém, on je pouze produkt. Zvláště v nově zamýšleném "Ministerstvu Telecomu, vnitra a informatiky", později vtipně přejmenovaném na "Tele Ministerstvo Komu".
Budeme mit jako prvni ministerstvo, patrici jedne firme, jiste podle toho bude vypadat i CTU a regulace. Alternativni operatori s poukazem na situaci v USA zaniknou, protoze tam prece smeruje zdravy vyvoj.
No, konec pesimizmu, davam jim jeste max. 3 mesice. A nyni otazka: Kam pak pujdete pracovat pane Berdar? Kdo Vas asi tak zamestna?
Ladislav N.
Ladislav N. (neregistrovaný)
1. 7. 2004 8:30 Nový

Re: Další Berdárův PR článek?

celé vlákno
Tady jsou další dva články o ČTc a Berdárovi, z nichž jeden je jasný PR, ten druhý ponechám k úvaze (hn.ihned.cz/digiweb.cz):
* Berdár se vrhl do přeměny Telecomu, zatím úspěšně
* G. Berdár: Klíčovým problémem je nečitelná regulace
;o)
Ladislav N.
Ladislav N. (neregistrovaný)
30. 6. 2004 18:42 Nový

Další Berdárův PR článek?

celé vlákno
To už je asi čtvrtý podobný text za uplynulý týden. Že by najatá PR agentura začala pracovat na vylepšení "obrazu" Českého telecomu a jeho šéfa v médiích?

Re: Snažím se být zaměstnancům blíž

Nesouvisí tahle snaha nějak s (v diskusích) prezentovaným vykopáváním zavřených / zamčených dveří kanceláří svých podřízených?
;o)
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
30. 6. 2004 19:30 Nový

Re: Další Berdárův PR článek?

celé vlákno
A v mladé frontě byl snad v pondělí velký článek o tom, jak je při cestování výhodná karta X - opět zcela tendenční PR článek Českého Telecomu, ovšem jako takový neoznačený. Nevím, jestli to dělají redaktoři z hlouposti a jsou rádi, že za ně někdo ten článek napíše, nebo jsou nějak "zainteresováni".
redaktor
redaktor (neregistrovaný)
30. 6. 2004 23:28 Nový

Re: Další Berdárův PR článek?

celé vlákno
Bylo to srovnani volani ze zahranici pres mobil a predplacene karty. Tam karta X proste nejlevnejsi je, noumo.
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
1. 7. 2004 0:08 Nový

Re: Další Berdárův PR článek?

celé vlákno
Haha, v tom byla právě ta záludnost toho PR článku :-)

Když budu srovnávat, jestli je do Ostravy levnější letadlo nebo vlak, tak mi taky vyjde vlak levnější - a nemusí to být nejlepší volba.

V čem je tedy ten vtip?

Například v tom, že pokud dopředu nevím, kolik budu volat, tak se může karta X pěkně prodražit - koupím ji za 500 Kč, a nakonec budu muset volat jen 5 minut => minuta mě stála 100 Kč. Po 12 měsících zbývající kredit propadne.

Nebo v tom, že obdobných, i mnohem výhodnějších volacích karet existuje mnoho, ale článek se zmiňuje jen o té od Českého Telecomu. Často lze volat i za méně než 1,- Kč/min po celé Evropě. Karta X do zahraničí stojí 9,60 Kč/min, ze zahraničí 8,40 Kč/min.

Nakonec stejně bývá nejlevnější klasický telefonát, samozřejmě ne z mobilu v roamingu, a už vůbec ne na něj. Klasický telefonát z ČR, třeba s Tele 2, když už je podle ČTc tak nevýhodné, stojí do většiny zemí 3,89 Kč/min. S kartou X je hovor většinou za 8,40 Kč/min. Výhodné, což? :-)
(ostatně i s ČTc je volání do sousedních zemí za 4,20 - 4,50 Kč, tedy za polovinu).

To jsou ty věci, které by měl každý, kdo chce ušetřit za telefonování, vědět.

Johan
Johan (neregistrovaný)
6. 7. 2004 10:09 Nový

Re: Další Berdárův PR článek?

celé vlákno
Když si kupuješ kilo chleba, taky nevíš jestli ho sníš celý, nebo zda ho půlku zplesnivělého vyhodíš. Takže stejně jako si nelze koupit kousek chleba nebo hlt mléka, nelze si koupit ani kousek X karty.
P. N.
P. N. (neregistrovaný)
1. 7. 2004 11:46 Nový

Re: Další Berdárův PR článek?

celé vlákno
ČSSD, US-DEU a ČTc jsou subjekty, které jsou a budou nenáviděny českým občanem a nepomůžou jim žádné Agendy 12 ani jiné PR agentury. Za socialismu KSČ ovládala všechno a převrat stejně proběhl. Je otázkou času, kdy dojde i na ně. Jakože už to pomalu začíná (viz eurovolby). Velké obavy, že by si PR články našly milovníky rozhodně nemá smysl mít. Je více než jasné, že Berdár ani ČTc není a nebude milován, protože to je nemožné už od podstaty, příčina je snad už metafyzická. Takže jediná kritika má být směřována na ta hloupá média, která takové plky publikují.
karel
karel (neregistrovaný)
4. 7. 2004 22:57 Nový

Re: Další Berdárův PR článek?

celé vlákno
Souhlasím, k jmenovaným přidat ještě ODS, která to tu posrala jako první.
dino01
dino01 (neregistrovaný)
1. 7. 2004 16:01 Nový

Re: Problém

celé vlákno
JEZISIKRISTE TO JE VUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!! Jeste dva takovy PR clanky a neprodate telekom ani zadarmo!!!!!!
outsider
outsider (neregistrovaný)
1. 7. 2004 16:48 Nový

Re: Problém

celé vlákno
No a o to tady přeci jde, ne?
Earlwindom
Earlwindom (neregistrovaný)
30. 6. 2004 7:27 Nový

O pravdu ?

celé vlákno
Baví Vás problémy řešit nebo dělat ? Jste šéfem pravděpodobně nejnenáviděnější firmy v ČR, víte co to je goodwill ? Není Vám divné že od Vás zákazníci poměrně masívně odcházejí ? Zkrátka a prostě jste manažer nasazený Gross-bolševickou klikou za účelem privatizace telekomu ... no ehmm jsem zvědav jak dlouho příspěvek vydrží :(

Earlwindom
serz
serz (neregistrovaný)
30. 6. 2004 7:52 Nový

firemní kultura

celé vlákno
Je pravda, že občas doslova cholericky rozkopnete dveře do kanceláře, protože se někdo zprotivil internímu pokynu o otevřených dveřích do kanceláře, bez ohledu na to, že v ní třeba probíhá nějaké obchodní jednání? Je toto ta Vaše nekompromisnost a tvrdost?
pajout
pajout (neregistrovaný)
30. 6. 2004 9:21 Nový

Re: firemní kultura

celé vlákno
A je pravda, že za Vámi pak chodí Vaši podřízení, aby se těm, kdo byli na tom obchodním jednání, pokusili vysvětlit, co to bylo za člověka? Nebo snad jen shluk bílkovin?
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
30. 6. 2004 8:24 Nový

Internet Expres

celé vlákno
O tom, že pan Berdár se moc neorientuje svědčí i jeho vychvalování tarifu Internet Express. Možná je to i zavádějící reklamou a zavádějícími a nepravdvými informacemi na webu Telecomu.

Když pominu detaily, jako zkreslené grafy, ani teoreticky nedosažitelné rychlosti atd., tak co je podstatou služby Internet Expres 512/128 kbit/s:
2 hodiny týdně přenosu dat rychlostí 512/128 kbps
4 hodiny týdně přenosu dat rychlostí 256/128 kbps
zbylých 162 hodin týdně přenosu dat rychlostí 64/64 kbps
(za předpokladu, že se ty rychlosti vůbec podaří dosáhnout)
Pouze dynamická IP adresa

To vše (s pronájmem modemu) za cenu 1545,81 Kč měsíčně.

Zřízení služby (s pronájmem modemu) min. 2975,- Kč, zrušení 1904,- Kč.

(standardní ceny z ceníku, s DPH)

Opravdu "vynikající" nabídka vysokorychlostního neomezeného připojení.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
4. 7. 2004 22:26 Nový

Re: Internet Expres

celé vlákno
Informace bys měl lepší sosat třeba z Inetu než z prstu :-D
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
4. 7. 2004 22:54 Nový

Re: Internet Expres

celé vlákno
http://www.telecom.cz/dokumenty/pdf/cenik_internetexpres.pdf

Co je jinak?
Martin
Martin (neregistrovaný)
5. 7. 2004 12:27 Nový

Re: Internet Expres

celé vlákno
To jsou kurvy vsude inzeruji cenu 999Kc a vcetne telefonni linky, v ceniku maji cenu jenom zvyhodnenou cenu za internet express a u ni dve dvezdicky :) ktere te odkazou na nenapadnou poznamku o skutecne cene.
swm
swm (neregistrovaný)
30. 6. 2004 9:47 Nový

Neco tu smrdi

celé vlákno
Boze, to je ale vul... mno, snad si to prectou i zamestnanci telekoumu (vecer doma pres dialup)
Melkor
Melkor (neregistrovaný)
30. 6. 2004 10:36 Nový

Re: Neco tu smrdi

celé vlákno
Oni si to mohou precist i v praci :-)

A pak uz jen doufat, ze budou brzo vytransformovani ...
Anonymou ExInsider
Anonymou ExInsider (neregistrovaný)
30. 6. 2004 13:35 Nový

Re: Neco tu smrdi

celé vlákno
říká se zoptimalizováni (a většina se na to těší)
swm
swm (neregistrovaný)
1. 7. 2004 8:59 Nový

Re: Neco tu smrdi

celé vlákno
Jo? No znam jednoho, co nemuze, co sedi v telecoumu na polstarku, pac ma starou dolamanou zidli a chodi ted do prace se zabalem na krku a s praskama... mozna by pan Berdar nebo nektery z manazeru mohl zaskocit?
Fairflow
Fairflow (neregistrovaný)
30. 6. 2004 9:58 Nový

Karierista

celé vlákno
Podle me je pan Berdar typicky karierista. At mi nekdo nerika ze jen tak sam od sebe se clovek stane generalnim reditelem nejvetsi(pardom fakticky monopolni) telekomunikacni firmy v CR. Ze si prectu inzerat a pak si me zacnou tahat headhunteri? IMHO v tom muselo byt X znamosti hodne vysoko ,protoze nic nejde samosebou.
Pan Berdar je evidentne spatny clovek na spatnem miste ve spatnou dobu. Takovym se evidentne u nas dari.
Pan Berdar tez zapomina ze doba tvrdych nekompromisnich menedzru uz je davno pryc. Dnes se spise uplatnuje lidstejsi pristup. To od vas zamestnanci sami utecou;)
Nicmene souhlasim s propoustenim prebytecnych zamestnancu kterych je v CTc hafo.Vite kolik znam lidi z telecomu co se od dob krizovych spinacu a telegrafu nic novyho nenaucili a stale sedi na svem draze placenem miste? Tu je dobre zacit snizovat mzdove naklady.
ShadowCat
ShadowCat (neregistrovaný)
1. 7. 2004 14:05 Nový

Re: Karierista

celé vlákno
trefny, jenze temto lidem je lidsky pristup cizi, proto jsem taky jeden z tech utecencu ;)
IT
IT (neregistrovaný)
30. 6. 2004 10:25 Nový

45% managerů???? haha

celé vlákno
V IT v Českém Telecomu nepropustili ani jednoho managera - a že jich tam je. Jen jejich funkce přejmenovali na administrátora či specialistu. Platy, postavení a ostatní výhody zůstali. Místo managera pak vyhodily někoho kdo opravdu pracoval. Když už ovšem zbytek pracujících nestíhal vymysleli skvělé řešení: "Propustíme i ten zbytek a na tu práci si najmeme firmu. Takto získáme odměny za ušetřené mzdové náklady." Tak ta jen tak pro přesnost jak je to s těmi 45% managerů - resp. s těmi "propuštěnými" 65%.
Datel
Datel (neregistrovaný)
30. 6. 2004 11:05 Nový

Re: 45% managerů???? haha

celé vlákno
Nahodou, vyhodit managera, kdyz na vec prijde, umi - hnedka zkraje odpalkovali napr. neposlusnyho sefa Eurotelu :-)))
trAble
trAble (neregistrovaný)
30. 6. 2004 11:49 Nový

Re: 45% managerů???? haha

celé vlákno
Přesně tohle jsem také slyšel... Od manažera, kterému zůstaly všechny výhody manažera (firemní auto, plat...), ale už není manažer a je specialista. Takhle se to dělá. Bohužel nejen v ČTc.
vrabcak
vrabcak (neregistrovaný)
1. 7. 2004 14:41 Nový

Re: 45% managerů???? haha

celé vlákno
Outsourcovat hlavní činnost firmy je u nás přece velmi oblíbená podnikatelská strategie...
Alex
Alex (neregistrovaný)
30. 6. 2004 10:29 Nový

GTS a IOL skušenost a dotaz

celé vlákno
Jo měl jsem ASDL od GTS a stálo to za ho.... Horší služba než GPRS.Taki jsem to po 3 měsících zrušil a chtěl jsem přejít i když nerad k IOL. Než to zrušili tak to trvalo asi měsíc. Což je pěkně dlouho. A po tejdnu od zrušení jsem dostal email od IOL že to bohužek nejde zřídit:
Nedostatecna kvalita pristupove site

Což je fakt síla ,když bydlim v centru Prahy (Palackého nám.).Tak fak nevim jak chtěj tuhle službu rozšířit a prodat nakoupeních 200000 portů.

Dotaz na GTS proč máte nejhorší ASDL v České republice a proč službu deklarujete na velký přenos dat, když na ní v zápětí nasadíte FUP.Proč zákazníkum neřeknete pravdu když si službu objednávají.Mě bylo do očí řečeno že odezva na této službě se pohibuje od 30 ms do 50 ms a proto jsem tu smlouvu podepsal.A situace byla scela jiná a hned po zřízení jsem to reklamoval. ( ping byl horší než dial up nad 200 ms.)
Marconi
Marconi (neregistrovaný)
1. 7. 2004 12:00 Nový

Re: GTS a IOL skušenost a dotaz

celé vlákno
mozna je to tim mistem.... ale pilotni projekt testovani ADSL v roce 1999 (tusim +- nejaky drobny) byl v lokalite Praha - stred, kde jsou ty nejhorsi linky v CR (mozna i v EU) a tam to behalo jen tak tak a pri nizkych rychlostech (tehdy bylo 128 kilobitu za sekundu prepych, nedejboze aby to bylo celych 192 kilo)
Patrick Zandl
Patrick Zandl (neregistrovaný)
30. 6. 2004 10:44 Nový

kdo z novinářů měl z komentářů majetkových prospěch

celé vlákno
Byl by pan Berdár tak laskav a upřesnil tu, kdo z novinářů měl ze svých komentářů majetkový prospěch? Myslím, že lidi by to zajímalo - ať vědí, na čem jsou. Jak na straně pana Berdára, tak novinářů...
ExInsider
ExInsider (neregistrovaný)
30. 6. 2004 13:38 Nový

Re: kdo z novinářů měl z komentářů majetkových prospěch

celé vlákno
Sova, Krsek, ...

Mám jmenovat dál?
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
30. 6. 2004 13:45 Nový

Re: kdo z novinářů měl z komentářů majetkových prospěch

celé vlákno
Dobry den,
krome toho, ze nejsem novinar, bych se rad dozvedel, jaky jsem mel majetkovy prospech a pripadne z ceho konkretne? Osobne si nejsem niceho vedom, ale to vite, milion sem, milion tam ...

MK

Patrick Zandl
Patrick Zandl (neregistrovaný)
30. 6. 2004 15:31 Nový

Re: kdo z novinářů měl z komentářů majetkových prospěch

celé vlákno
Jmenujte. Proč Sova a Krsek? U M. Krska už vůbec nevím, že by něco o Telecomu většího psal a u Sovy myslíte, že Internet pro všechny sponzoruje nějaký konkurent Telecomu a Sovu za to mastně platí? Nebo jak se to dělá?
Miloslav Sova
Miloslav Sova (neregistrovaný)
1. 7. 2004 4:33 Nový

Re: kdo z novinářů měl z komentářů majetkových prospěch

celé vlákno
Jo, jo prosím jmenujte dál. Alespoň se konečně dozvím s kým se to budu muset dělit o ty miliony:-) Každopádně tato pasáž skutečně naznačuje, že by se mohlo jednat o mojí osobu:-)

"A v době, kdy přišla první a druhá velkoobchodní nabídka ADSL, se o Českém Telecomu začalo mluvit i ve večerních zprávách. "Někteří z toho udělali záměrně negativní téma. Z různých důvodů – neukojené ambice, osobní finanční prospěch, nebo prostě jenom tak, protože nadávat na cokoliv je snadné a v módě."

Co se týká první reportáže ohledně toho,že jsme při zavádění ADSL byli 6 krát dražší než průměr EU - tak to byl v té době neoddiskutovatelný fakt. Navíc to, že nabídka ADSL byla předražená potvrzují i různé studie (naposledy porovnání cen OECD z 18 června 2004) kde se vysloveně říká, že ceny byly v době zavádění ADSL nepřiměřeně vysoké a rychlosti ADSL pro změnu velmi nízké.

Co se týká druhé reportáže, tak to je také těžko napadnutelný fakt - ČR také díky ČTc zaostává za státy EU v oblasti Internetu zhruba 3 roky a penetrace vysokorychlostního Internetu je u nás hrozivě nízká.

Na druhou stranu, nikdy se mi nestalo, že bych se musel Telecomu za cokoliv co jsem napsal omlouvat a pokud vím, tak ani nikdo z kolegů, kteří píší pro technicky založené servery. Takže asi se nemluvilo o mě - škoda:-(

Možná by se měl pan Berdár zamyslet nad skutečností proč tolik publicistů podrobuje kritice většinu služeb Telecomu. Jsou pánové Peterka, Zandl, Holčík, Kocman, Nachtmann, Sova, Kusnyér, Merunka a další, skutečně zaujatí proti ČTc, nebo jim pouze záleží na rozvoji Internetu v ČR a na tom aby pravdivě informovali čtenáře o situaci ve světě, odhalili kdejakou nepravost se kterou se často Telecom i někteří alternativní operátoři nechtěli moc chlubit na veřejnosti?

PS: To setkání na půdě ČVUT bych na místě Gabriela Berdára radši nevytahoval. Celá internetová veřejnost má v živé paměti jeho neslané-nemastné kratičké vystoupení a následný úprk ještě před začátkem samotné diskuse (což trefně okomentoval předseda ČTÚ Stádník).

Jarda
Jarda (neregistrovaný)
1. 7. 2004 8:29 Nový

Re: kdo z novinářů měl z komentářů majetkových prospěch

celé vlákno
PS: To setkání na půdě ČVUT bych na místě Gabriela Berdára radši nevytahoval. Celá internetová veřejnost má v živé paměti jeho neslané-nemastné kratičké vystoupení a následný úprk ještě před začátkem samotné diskuse (což trefně okomentoval předseda ČTÚ Stádník).

A ty, co to nemaj v pameti, si to muzou ozivit. Bud jako stream nebo stahnout jako Avicko v DivXu [1. cast, 2. cast] (pokud jim este Telecom nestahl rychlost jejich ADSL po prekroceni limitu).

Martin Zikmund
Martin Zikmund (neregistrovaný)
1. 7. 2004 12:31 Nový

Re: kdo z novinářů měl z komentářů majetkových prospěch

celé vlákno
Ano ano, to byl zajímavý výstup - nejprve ho bývalý ředitel ČTc alias děkan MFF UK vytočil do nepříčetna (mírně nám zrudl) a pak, když měl být prostor pro dotazy, se pan Berdár kvapem zvedl a utíkal pryč. Třeba ale při sprintu K1 a následně budovou fakulty strojní narazil na nějakého neodbytného studenta a raději s ním navázal spolupráci, než aby mu odpověděl, proč i Slovenské telekomunikácie mají ADSL za lepších podmínek než ČTc.

Velice vtipná je také část rozhovoru, kdy pan Berdár šmahem označuje oněch tuším, že víc jak 10 000 studentů ČVUT jako utržených od reality (mimochodem, někteří studenti pátého ročníku FEL ČVUT na Katedře telekomunikační techniky školí zaměstnance Telecomu a ostatně i některá měření a analýzy dělají pro Telecom ti utrženci od reality z ČVUT...- blbý, co? ;o))). Tuto pasáž chtěl původně pan Berdár patrně rozšířit o větu: "Představte si, že oni by chtěli mít ADSL na stejné úrovni jako v sousedním Německu!!!" ale pak usoudil, že to každému přeci musí dojít a větu vypustil...

No a k té pasáži o uplacených novinářích a obrovském spiknutí proti Telecomu - velice rád bych slyšel konkrétní jméno a konkrétní důkazy, ale to se spíš dočkáme toho, že Dánsko vyhraje Euro 2004. Pan Berdár jen zapomněl poznamenat, že se jedná o rafinované spiknutí, kdy Český Telecom nemá nikdo rád, ale o Eurotelu, dceřinné společnosti Telecomu, je poměrně dost často slyšet chvála (zejména v souvislosti s neomezeným přístupem na Internet).

No ale já jsem jen utržený od reality, takže jsem vlastně úplný imbecil, který by se k tomu ani neměl vyjadřovat. Proto si raději přečtěte, co k tomu napsal Patrick Zandl na www.marigold.cz. A nebo, že by byl také utržený od reality (ač nestudent ČVUT)?
Worm
Worm (neregistrovaný)
1. 7. 2004 13:59 Nový

Re: kdo z novinářů měl z komentářů majetkových prospěch

celé vlákno
Studenti, kteří se debaty účastnili asi měli přehled telekomunikačních službách a jejich cenách (nejen v ČR). Čili to nebyl typický hloupý konzument, který si je schopen i v roce 2004 pořídit úžasnou digitální linku ISDN.

Proto jsou tito studenti "odtrženi od reality".
Martin Zikmund
Martin Zikmund (neregistrovaný)
1. 7. 2004 14:14 Nový

Re: kdo z novinářů měl z komentářů majetkových prospěch

celé vlákno
Jo tak!!! Už to chápu!

To mělo být původně "utrženi od reality Českého Telecomu..." Tak to pak ano, to bych samozřejmě souhlasil. Jestli to tak pan Berdár skutečně myslel, tak se musím hluboce omluvit.
Patrick Zandl
Patrick Zandl (neregistrovaný)
1. 7. 2004 9:22 Nový

Re: kdo z novinářů měl z komentářů majetkových prospěch

celé vlákno
Asi založíme klub Telemilionářů ... :)

Jinak omluva tu byla, to si G. Berdár nevymýšlí. Omlouval jsem se já, je to na mobil.cz i marigoldovi, cituji "Není pravdou, jak bylo mylně uvedeno ve shora zmíněných článcích, že by odchod Michala Heřmana z Eurotelu provázely jakékoliv nesrovnalosti nebo problémy. "

http://mobil.idnes.cz/aktuality/omluva040506.html

Omluva se tedy týkala jednoho (pro celkový obraz nepodstatného) faktu, který neměl žádnou souvislost s cenami, hospodařením Telecomu, kvalitou služeb atd.
PB
PB (neregistrovaný)
2. 7. 2004 3:18 Nový

Kdo vsechno se omlouval...

celé vlákno
Kdyz uz na to vzpominame,
ze jste se omlouval vy, to neni tolik zajimave. Clovek nektere zdroje uvest nemuze, pak se ukaze, ze informace uplne nesedi - a je to.
Divim se, ze se nekdo divi.
Ale kolik se muselo omlouvat novinaru, kteri vas clanek vykradli, to byla groteska :-)
CTcNoMore
CTcNoMore (neregistrovaný)
30. 6. 2004 11:51 Nový

ČTc - jeden velký problém..

celé vlákno
"Když jsem sem přišel, tak bylo devět řídících úrovní, mezi mnou a kýmkoli bylo osm až devět manažerů.."

To mi připomíná ten známý vtip o francouzském a japonském týmu kanoistů, z nichž oba měly 8 mužů, oba stejně tvrdě trénovaly, přesto Japonci vyhráli s předstihem jednoho kilometru. Pak se ukázalo, že Japonci měli 7 veslařů a jednoho kapitána, zatímco Francouzi 7 kapitánů a jednoho veslaře. Poradenská společnost provedla analýzu struktury týmu a po dlouhém bádání dospěla k názoru, že je ve francouzském týmu příliš mnoho kapitánů a nedostatek veslařů. Na základě odborného posudku bylo rozhodnuto, že musí být změněna struktura týmu a to takto: V týmu budou čtyři komandanti, dva dozorčí, jeden vedoucí dozorčích a jeden veslař, bude zlepšeno pracovní prostředí veslaře a veslař bude mít více pravomocí. Následující rok pak Japonci zvítězili s předstihem dvou kilometrů.. Francouzská společnost okamžitě vyhodila veslaře vzhledem ke špatným výsledkům jeho práce, zaplatila však honorář vedení za silnou motivaci, kterou tým prokázal. Poradenská společnost připravila nový rozbor, kde prokázala, že taktika i motivace byla v pořádku, použitý materiál však musí být vylepšen. V současné době francouzská společnost uvažuje o novém modelu kanoe..

A o tom celý problém českého Telekoumu je. Nicméně se to, řekl bych, nechá vztáhnout dosti obecně..
trAble
trAble (neregistrovaný)
30. 6. 2004 11:52 Nový

když se obchodník stane GŘ

celé vlákno
Ono je přece jen poněkud zvláštní, když se generálním ředitelem firmy, která by měla něco vytvářet, stane člověk, který zatím jen přesouval krabice. Vždyť Berdár byl dosud jen ředitel obchodních zastoupení, v podstatě jen manažer obchodníků. Telecom by přece jen měl nejen prodávat, ale také vymýšlet a realizovat. A obávám se, že dvě poslední funkce jsou miminálně stejně důležité, jako ta první... Prostě ten člověk na to místo nepatří. Ale to už bylo probráno mnohokrát... Jenže pravda je, že ani Stanisůav Gross na své místo nikdy nepatřil. :-( Takže...
Milan
Milan (neregistrovaný)
1. 7. 2004 7:30 Nový

Re: když se obchodník stane GŘ

celé vlákno
Nic jste nepochopil. Tady to funguje tak, ze kdyz na sve misto nestacite, jste vykopnut nahoru. Az se nakonec dostanete na uroven, kdy uz nemuzete pracovat, protoze vas cas zabira jenom praskani podrizenych po prstech a hlavach, aby se nahodou nedostali na vase misto.

Takze zdaleka na nejvyssich mistech nebyvaji nejschopnejsi, podobne jako nejchytrejsi nebyvaji nejbohatsi...

Ale mezi nami zivot neni o tom byt na nejvyssim miste podobne jako neni o tom byt nejbohatsi. Kazda tato vec totiz prinasi neskutecne problemy. Musite krast, vrazdit, byt hajzl...

Takze nejstastnejsi jsou obvykle lide nejhloupejsi a nejchudsi...
ldx
ldx (neregistrovaný)
30. 6. 2004 11:54 Nový

Zmeny v CTc? Zádné nevidím!

celé vlákno
V konkurencním prostredí podnikatel, který ne-podniká, tedy neinovuje, nemuze prezít. Firma CTc zatím prezivá jen díky svému monopolu, ktery si snazí za kazdou cenu udrzet (viz napr. causa Eurotel). Panu Berdárovi zádné "amputace" zamestnancu nepomohou, dokud tohle, jako manazer, nepochopi :-((( Za vsechno mluví dalsí, masivne propagovaný pokus o prosazení omezene neomezeného ADSL pod názvem Internet Expres...
Dan
Dan (neregistrovaný)
30. 6. 2004 12:17 Nový

sebereflexe?

celé vlákno
"Objektivní fakt je, že službu podobnou Internet Expresu za cenu, za kterou ji nabízí Český Telecom, nabízí pouze jeden jediný velký telekom v Evropě, a to France Telecom."

Pochopil jsem spravne, ze se zde jedna o sebekritiku a priznani, ze ostatni operatori nabizeji pro zakazniky sluzby kvalitnejsi a levnejsi???

Jinak je fascinujici sledovat, jak top management Ceskeho Telecomu konecne zaznamenal zdrcujici kritiku na uroven sluzeb sve firmy, nicmene je zcela impotenti jakekoliv reflexe a misto vyvozeni zcela elementarnich zaveru vytahuje paranoidni teorie o zurnalistickem spiknuti. Navic nikdy nekoncici restrukturalizace Ceskeho Telecomu jsou jako tema jiz velmi nudne.

Dan
J
J (neregistrovaný)
30. 6. 2004 15:54 Nový

Re: sebereflexe?

celé vlákno
Ted nejak nevim, jestli si delate legraci, nebo to myslite vazne ;). (to s tou sebereflexi)
Laďa
Laďa (neregistrovaný)
30. 6. 2004 12:23 Nový

Ten člověk je lhář!

celé vlákno
Jak může vůbec z huby vypustit takové lži. On snad věří, že internet expres je neomezený vysokorychlostní internet je to stejná lež jako když se na tiskové konferenci snažil jednou navykládat, že mají v nabídce neomezený paušál i mimo oblasti pokrytí ADSL a když se ho ten novinář slušně několikrát zeptal o jaký paušál se jedná tak ho Berdár arogantně odkázal na ceník služeb. Docela by mě taky zajímalo jak je tedy možné, že jsme poslední v evropě v rozšiřování ADSL? Možná kdybychom byli někde uprostřed té tabulky tak by ti studenti tolik nenadávali ty debile zkurvenej prolhanej už by ti měl někdo natáhnou mezi voči aby se ti v té tvé palici rozsvítilo (doteď jsem v žádné diskuzi nepoužil ani jedno sprosté slovo, ale tady už se to nedalo vydržet :) )
DRK
DRK (neregistrovaný)
30. 6. 2004 13:58 Nový

Re: Ten člověk je lhář!

celé vlákno
S timto nazorem nesouhlasim..
Ten clovek neni lhář..
.
.
.
.
on je "setsakramentsky dobre a z nasich penez placenej lhar"... jeste ze u nas existuje bezdrat a mobilni operatori a mezi nimi neco jako konkurence...
noname
noname (neregistrovaný)
30. 6. 2004 14:07 Nový

Re: Ten člověk je lhář!

celé vlákno
předpokládám že měl na mysli carrier line kde 64 kb/s stojí 7 tisíc měsíčně
petr_p
petr_p (neregistrovaný)
30. 6. 2004 14:26 Nový

45 % manazeru?

celé vlákno
V rozhovoru me zarazil pocet manzeru -- 45%. Nebudu prehanet, kdyz reknu 1/2. Polovina zamestnancu jsou manazeri, tzn. 1 pracuje a 1 ho hlida (zadava ukoly, kontroluje...). Proto jsou sluzby CTc tak drahe, maji vysokou rezii. Amputaci by CTc potreboval, ale od shora, jinak se tech manazeru nezbavi.
Markéta Kaclová
Markéta Kaclová (neregistrovaný)
30. 6. 2004 14:37 Nový

Re: 45 % manazeru?

celé vlákno
45 procent ze stavu manažerů k nástupu Berdára, ne z "celkem zaměstnanců"
Karl
Karl (neregistrovaný)
30. 6. 2004 14:50 Nový

Re: 45 % manazeru?

celé vlákno
Manazeru je myslim 4-8%. Videl jsem nejakou analyzu ze CTc ma o jedno procento manazeru mene nez je doporucovano u telco firem teto velikosti. A to bylo nekdy v roce 1991, ted jich bude tak 2-4%.
J
J (neregistrovaný)
30. 6. 2004 15:56 Nový

Re: 45 % manazeru?

celé vlákno
Ja bych spis veril uvodnimu postu. Znam nekolik lidi, kteri v CTc pracovali. Byli "odejiti" (technici starajici se o udrzbu) v ramci redukce poctu zamestnancu. Jejich vedouci tam jsou stale.

A pak se neni co divit, ze po nich neco chcete a trva to mesic, kdyz to dela jeden clovek pro 100 000 pripojek a 5 jich do toho keca.
outsider
outsider (neregistrovaný)
30. 6. 2004 16:31 Nový

Re: 45 % manazeru?

celé vlákno
Já takové znám dva. Žádné manažery, ale přímo ty poslední "výkonné" články, co zasahují, když je problém.
kkk
kkk (neregistrovaný)
30. 6. 2004 16:24 Nový

O stavu internetu v ČR ...

celé vlákno
... rozhoduje v českém telecomu Berdárův 12tiletý syneček. No to je nátěr :)
Dan Ohnesorg
Dan Ohnesorg (neregistrovaný)
30. 6. 2004 18:40 Nový

Tak jsem se docetl

celé vlákno
Během té debaty jsem viděl velmi šikovné studenty a studentky
a vzápětí jsme s nimi navázali spolupráci, aby viděli reálný
život, to, že si musí vydělat na náklady, uspět v
konkurenčním boji, zaplatit zaměstnance, odvést daně a další
odvody.

------------

To me zaujalo, mluvi se o te prednasce ze ktere utekl po 30 minutach bez moznosti polozit mu nejaky dotaz? Pokud ano, tak tam sice nepochybne mohl videt furu sikovnych lidi, ale jak je nasel, aby s nimi navazal spolupraci? Prece se mu nepredstavili, nedelala se tam prezence.....

I kdyz jeden nikdy nevi, mozna tam kamaradi od Grosse delali fotky.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
30. 6. 2004 21:52 Nový

Re: Tak jsem se docetl

celé vlákno
Ahoj Dane,
pokud vim, skutecne se s kluky z AVC SH (audiovideocentra silicon hill) na te akci (zaznam) bavil. Pokud je mi znamo, setkal se se zdvorilym nezajmem. Pokud by mel zajem o skutecnou spolupraci s temi lidmi, tak by treba dalsi vysilani tiskovky nedelal pro Telecom Atlas, ale AVC SH. Nechame se prekvapit, ovsem muj odhad je, ze se to nezmeni :-)

Ale samozreme vzdy je tady moznost, ze jsem obeti velkeho omylu.

Dan Ohnesorg
Dan Ohnesorg (neregistrovaný)
30. 6. 2004 22:52 Nový

Re: Tak jsem se docetl

celé vlákno
Taky zdravim,

ze bych mu poslal dopis, drahy vsemi milovany, nebylo by Vam zatezko ukazat nam ty lidi co jste nasel? Samozrejme pokud se neobavaji o sve zdravi.

Pac jsem ac abstinent vypil dneska urcite deci alkoholu, mam vesteckou naladu a vestim, ze multimedialni prenosy pro telekom bude AVC delat toho dne, kdy vsichni tri zamestnanci telekomu budou vystehovani pro neplaceni najmu za budovu, kterou vyhodne prodali a potom zase pronajali zpet. Nevedouce kam jit, presunou se pred urad vlady a budou pozadovat, aby je vlada konecne prodala a necekala, az cena zase stoupne.

A z teto akce bude AVC vysilat zivy zaznam.
Milan
Milan (neregistrovaný)
1. 7. 2004 7:39 Nový

Re: Tak jsem se docetl

celé vlákno
Fakt je s váma sranda. Kdo dělal ten odposlech na ÚV ČSSD, který je na Internetu? Na to teda nějak chlapci Baby Grosse nestačili.
Je to třeba vzít tak, že se momentálně Telecom rozhodl si řečma vylepšit image, on už to kdysi dělal i Gobbels, či jak se to správně píše, ale ono to buď nefunguje nebo to má jenom omezenou dobu funkčnosti nebo musite úplně zaškrtit všechny ostatní kanály. Uvidíme, co se uplatní v tomto státě.
...
... (neregistrovaný)
13. 7. 2004 15:03 Nový

Re: Tak jsem se docetl

celé vlákno
prosim uvedte odkaz nebo alespon shrnuti o cem se tam mluvilo, diky
SVINSTVO!
SVINSTVO! (neregistrovaný)
30. 6. 2004 20:27 Nový

Značková prodejna eurotelu

celé vlákno
To nevite, ze kdyz milemu Berdarovi na znackove prodejne, jak si neodpovedeli dle jeho predstav, nechal vyhodit toho dotycne a jeho vedouciho. Berdár asi neni neomylný...že?Jeho ADSL se protivý i zaměstnancům tak nevim, že se nad sebou spíš nezamyslí on a nejde pást krávy...možná že by je spíš pásl na písečných dunách, aby nespasali moc trávy a mohlo se na nich přesto pěkně vydělat, že?jako agregace ADSL a jeho podelany limity...
Worm
Worm (neregistrovaný)
30. 6. 2004 22:52 Nový

Co má Berdár za připojení?

celé vlákno
Vlastní počítač, od Českého Telecomu připojení na Internet, ale ne ADSL, protože ve svém domě stále ještě nemá pevnou linku.

1. Tak co má za připojení?

2. Jaktože nemá pevnou linku?

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný)
1. 7. 2004 9:00 Nový

Re: Co má Berdár za připojení?

celé vlákno
Ze by mikrovlnu?
kix
kix (neregistrovaný)
1. 7. 2004 9:24 Nový

Re: Co má Berdár za připojení?

celé vlákno
jako to WIFI na čerpacích stanicích?
Worm
Worm (neregistrovaný)
1. 7. 2004 14:16 Nový

Re: Co má Berdár za připojení?

celé vlákno
To mě taky napadlo. Asi bydlí naproti Telepointu nebo Shellce: :D
dave
dave (neregistrovaný)
1. 7. 2004 16:40 Nový

Re: Co má Berdár za připojení?

celé vlákno
Asi satelit od Tiscali, protoze prece neni takovej magor, aby mel pevnou linku od Ceskeho Telecomu. :-D
Martin
Martin (neregistrovaný)
1. 7. 2004 20:08 Nový

Re: Co má Berdár za připojení?

celé vlákno
Udajne ma doma mikrovlnou linku ve vyhrazenym pasmu a doma ma spoustu WiFi hracek
Worm
Worm (neregistrovaný)
1. 7. 2004 20:18 Nový

Re: Co má Berdár za připojení?

celé vlákno
Že se nepochlubil... asi k tomu nějaký důvod měl.

Docela by mě zajímaly parametry jeho linky a taky cena.
ja
ja (neregistrovaný)
1. 7. 2004 1:05 Nový

nazor

celé vlákno
Ten je docela mimo :-) Co je tohle za vetu?: "dívám se do procesů, které používají" - to je blbost roku...

A ze je akademicke prostredi odtrzeno od reality? - asi stejne, jako je od reality odtrzen pan Berdar. Jak uz nekdo napsal vyse, zakaznici mu utikaji a on si hraje na velkyho sefa. Je fakt, ze zakaznici daleko neutekli, jenom k Eurotelu, takze je "ma" Telecom zase "zpatky", ale i tak to stoji docela za zamysleni... 2 roky vydrzej zit z penez, ktery usetrej na zamestnancich, ale co potom? (jo vlastne, pak uz to pana Berdara nezajima, protoze pude zase jinam...)

Vyhazet zamestnance umi kazdej nouma, ale dat firme vizi, to umeji jenom spickovi manazeri - Telecom ma jedinou "vizi" - vyhazet zbytek zamestnancu :-). Jo a jeste tu druhou - drbat zakazniky.

Asi by o me rek, ze sem odtrzenej od reality ;-), ale at mi vysvetli, jak je mozny, ze muzou existovat a delat zisk firmy, ktery infrastrukturu teprve budujou (narozdil od Telecomu) a presto jsou schopny nabidnout daleko levnejsi pripojeni k netu (a to bez omezeni v prenosu dat narozdil od Telecomu a s daleko vyssima rychlostma)?

A nakonec: ty problemy o kterych mluvi, mu asi chybi tak, ze nejaky obcas musi vyrobit, ne? Pokud vim, tak normalni manazer problemum predchazi (zvlast u mamutich firem), ale koukam, ze pan Berdar s chuti vymete kde co... a jeden problem, jak uz bylo vyse uvedeno, se docela rysuje - pro Telecom uz nebudou zakaznici.

Navic, kdyby vsechny firmy okolo byly v zavadeni internetu o tolik napred, tak bejt v jeho kuzi z toho mam takovou depku, ze bych na ceskej net vubec nelez! :-)
igu
igu (neregistrovaný)
1. 7. 2004 3:40 Nový

Kam kracis Cesky telecome

celé vlákno
Není mi jasný vůbec důvod existence tohoto článku/rozhovoru. Snad je zde pouze snaha probudit zuřivou reakci na Lupě. Asi ano, neboť již jedna z prvních alibistických vět:

> Gabriel Berdár rozhodně nepatří mezi manažery, které by měl každý rád.

je ve všeobecně známé situaci větou dosti patologickou a zavání PR toho nejhoršího kalibru. Anebo je autorka tak omezená, že se sama prezentuje přístupem, že i _nejnenáviděnější_ osoba je osoba společensky _známá_, a tudíž je třeba jí věnovat s veškerou úctou také svou dávku pozornosti. Samotné názvy kapitol pak vypovídají cosi o _uměleckých_ kvalitách autorky.

Proč takový zájem o tuto osobu? [Ladislav N., 30.06.2004, 18:42] Budoucí politická angažovanost? Přehlušit skutečný _průser_ v českých telekomunikačních vodách (s politickým podtextem)?

Asi nemá cenu diskutovat o cenách, programech apod. zde na Lupě, protože situace je každému zde dostatečně známá. Ve fóru bylo poukázáno na asi nejdůležitější aspekt celé věci:

> Pan Berdar je evidentne spatny clovek na spatnem miste ve spatnou dobu [Fairflow, 30.06.2004, 09:58].

> Ten clovek neni lhář ... on je "setsakramentsky dobre a z nasich penez placenej lhar" [DRK, 30.06.2004, 13:58].

Existují 2 možnosti, ovšem obě dvě jsou dosti pekelné:

1) Berdár = špatný manager. Proč je tomu tak? Dosadit do firmy neschopného člověka (systém plukovník Cargill z Hlavy XXII), protože plánovaným zájmem je nechat zkolabovat ČTc?

2) Berdár = kvalitní manager plnící úkol. Pak by pan Berdár byl skutečně osobou, která má ZA ÚKOL (jenž úspěšně plní) nechat ČTc zkolabovat.

Jiné možnosti, myslím, neexistují, neboť si nedokážu vysvětlit, jak je možné, že do nebe volajícímu počínání ČTc je dána naprosto volná ruka, a ještě je chráněn všemi státními institucemi. Proč ten nevyhnutelný kolaps? Česká cesta privatizace či politický zájem o rozbití státní infrastruktury?

P.S. Nebylo by od věci založit každoročně udílenou cenu Českého telekomu za nejnenáviděnější firmu s nejsprostším chováním. Udílel by je osobně sám sobě současný manažer (s výrazem _uvědomělého spolupracovníka_).
ZD
ZD (neregistrovaný)
1. 7. 2004 11:40 Nový

Re: Kam kracis Cesky telecome

celé vlákno
Skvělý nápad s tou cenou:) Ale mohla by ji udílet třeba Lupa,a jmenovala by se (ta cena:) například Prasklá čočka :)) nebo Prasklá lupa? :))
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
1. 7. 2004 10:23 Nový

Proč je Berdár šéfem Telecomu?

celé vlákno
Proč byl Berdár dosazen do čela Telecomu? To je snad jasné - aby maximálně snížil hodnotu firmy, což se mu nepochybně velmi dobře daří, v tomto směru je opravdu špičkový manažer. No a až bude Telecom k mání za pár šupů, tak si jej koupí ti jistí vyvolení (však víte kdo).
john
john (neregistrovaný)
1. 7. 2004 10:52 Nový

bavi me resit problemy

celé vlákno
ten titulek absolutne nema chybu...

tak bych rek, ze uz nekolik let nema vubec chut do zivota a potrebuje navstevu psychologa/psychiatra at ho znovu nastartuje k chuti resit problemy :)

ono existuje takove stare sockom uslovi (ci cyklus?)...

kdo nic nedela, nic nezkazi
kdo nic nezkazi, je dobry
kdo je dobry jde, nahoru
kdo je nahore, nic nedela

opravdu nechapu trvaly stav beznadeje, ktery ma na svedomi CTc a jeho boss, ktereho "bavi resit problemy"...
P. N.
P. N. (neregistrovaný)
1. 7. 2004 11:35 Nový

Co to zase je

celé vlákno
Ten člověk má skutečně hroší kůži. On nám chce napovídat, že nevěděl, že přijal nabídku pro Telecom v zemi, kde si Standa Gross dosazuje kamarády do největších státních společností a je všeobecně známo, že Berdár a Tvrdík jsou nejokatější případy v dějinách země, kdy kádrovou politiku KSČ z 80. let přebírá v novém tisíciletí ČSSD. Tady by si někdo zasloužil vyhnanství na Slovensko.

Hrůza, co se to tu publikuje.
igu
igu (neregistrovaný)
7. 7. 2004 21:12 Nový

Re: Co to zase je

celé vlákno
Jen mi tu chybí informace, kolik že to letos zaměstnanci ČTc pod vedením Ústředního výboru (=management) vysadili stromků. :-)
Petr Kratochvíl
Petr Kratochvíl (neregistrovaný)
1. 7. 2004 15:32 Nový

SUPER ČLÁNEK

celé vlákno
Tímto se nepřímo omlouvám p. Berdárovi za to co jsem si o něm až doposud myslel. Několikrát jsem se s ním setkal na tiskové konferenci a setkání vždy neproběhlo podle mých předpokladů. Zvlášť výměna názorů na poslední (navštívené) TK mnou dosti otřásla a mé sebevědomí dost pokleslo. Teprve po přečtení tohoto článku jsem si však uvědomil, že já jsem byl ten slepý. Se zavázanýma očima jsem byl neprávem zaujatý.
Teprve tento článek mi otevřel oči a srdce. Uvědomil jsem si, že když pan Berdár bez problémů probírá problematiku telekomunikací se svým dvanáctiletým synem a navazuje spolupráci se šikovnými studenty - pak musí být chyba v mém nitru. Mráz mi přeběhl po zádech, když jsem si uvědomil, že nechybělo mnoho a mohl jsem být se svými pokřivenými názory a lživými komentáři obviněn a po zásluze potrestán.
Takže ještě jednou - děkuji Lupo a jen houšť s takovýmito skvělými články.
Petr Kratochvíl
Chip
Martin Zikmund
Martin Zikmund (neregistrovaný)
1. 7. 2004 18:03 Nový

Re: SUPER ČLÁNEK

celé vlákno
Pěkně! Jen houšť!

Mimochodem, on ten dvanáctiletý syn musí být vůbec geniální. Jen uvažte - zatímco studenti postgraduálního studia (se stejným nejvyšším dosaženým vzděláním jako Ing. Berdár) na Katedře telekomunikační techniky FEL ČVUT vyvýjející takové věci jako SS7 Box (vlastní SS7 analyzér) a jim podobní na ostatních katedrách a fakultách ČVUT jsou naprosto utrženi od reality, tak s panem Berdárem juniorem probíhá diskuse na, cituji: "profesionální úrovni." Myslím, že bychom měli na zasedání AS ČVUT prosadit návrh Berdára juniora na pozici rektora, aby nahradil prof. Ing. Witzanyho, DrSc., kterýžto jako rektor ČVUT bude dozajista podle Ing. Berdára také utržen od reality stejně jako naši prorektoři, děkani, proděkani apod...
Martin
Martin (neregistrovaný)
2. 7. 2004 0:22 Nový

Re: SUPER ČLÁNEK

celé vlákno
Jestly to spis neni tak ze Berdar rozumi telekomunikacim stejne jako desetilete deti.

Holt nechape ze nesmi zakaznikum lhat, musi jim nabidnout sluzby ktere chteji v odpovidajici kvalite a cene, tim co delaj ted s DPH si proti sobe postvou akorat zakazniky.


Apropo jak je to vlastne s jeho manzelkou, ja mnel za to ze mu vzala roha, a tak jebe sve podrizene, ale zrejmne mam zastarale informace.
Noname
Noname (neregistrovaný)
2. 7. 2004 19:56 Nový

Re: SUPER ČLÁNEK

celé vlákno
Vy si z nás oba s těma Y a I děláte srandu nebo jsem něco nepochopil?

M. Zikmund: "vyvýjející"
Martin: "Jestly"
Martin Zikmund
Martin Zikmund (neregistrovaný)
2. 7. 2004 20:14 Nový

Re: SUPER ČLÁNEK

celé vlákno
Já sy nedělám srandu, já jsem mymo realytu ;o)

Ne, teď trochu vážněji - u mě to nebyl záměr :o( Se občas stane, no. Pardon.
Martin
Martin (neregistrovaný)
1. 7. 2004 17:30 Nový

Dobrou scenu udelal Berdar obchodnikum

celé vlákno
Kdyz vedl nake plky tak polozil recnickou otazku ........ kdo z vas ma ISDN (4 ruce z cca 150 odhad) kdo z vas ma ADSL ( 3 asi ruce ) a uz to jelo .... jak sakra chcete prodavat nase vyrobky kdyz je nepouzivate ..... bla blba bla bla bla ...

Jo a ta vratna ho poznala jenože nemel vstup do 6stky, a tak ho tam nemohla pustit aby neporusila pracovni predpisy.
alex
alex (neregistrovaný)
2. 7. 2004 8:52 Nový

Re: Dobrou scenu udelal Berdar obchodnikum

celé vlákno
no jenze obchodnici bud nejsou v dostupnosti ADSL, nebo se jim nechce platit nekrestansky penize, protoze slevu dostavaji jen manageri, coz normalni obchodnik neni

navic vetsina z nich ma kabelovku s lepsi kvalitou

divim se ze nekdo drzejsi mu to nerekl primo do ksichtu
asi by mel padaka,

vsichni obchodnici to vedi, ale mlci


Karl
Karl (neregistrovaný)
4. 7. 2004 12:17 Nový

Re: Dobrou scenu udelal Berdar obchodnikum

celé vlákno
Co to je za reci, nejsou v dostupnosti ADSL ale vetsina ma kabelovku? Nekteri mozna maji kabelovku, vetsina rozhodne a ti co ji maji tak ji maji s HBO a ne s internetem. (to uz samozrejme nevim, ale rozhodne je vic lidi v pokryti ADSL nez kabelovky).
Ja je vcelku znam, jednak me trochu lezou v mem regionu do zeli a jednak tam delaji dva byvali kolegove. To neni druh lidi jaky se vyskytuje zde a na lupe. To jsou "normalni lidi" a staci jim HTS a 56 kbit/s modem, nehlede ze na to maji slevu. Na ADSL sice taky ale asi ne takovou, respektive si ji mohou vybrat jinak, nepriklad dostat prizpevek na dovolenou.
Jinak si myslim ze by to melo byt nastaveno tak, aby zamestnanec operatora mel vylmi vyhodne sluzby a nemusel se koukat jinam, stejne tak obchodnik VW a Skody by mel mit od nadrizenych takovou nabidku na Octavii, ze ho nenapadne kupovat Renault nebo jezdit v rezave Felicii po peti bourackach. V roce 1991 spoluzak dostal pekne misto v Carentu a jezdil do prace rezavym Zigulikem co mel zadni dvere vevnitr svazane dratem aby se neotviraly a jednou ho sef videl jak do toho nastupuje a strasne se rozcilil a dostal velmi dorbou cenu na Mondeo, ktery ovsem krvave splacel 4 roky ;-)
Be
Be (neregistrovaný)
1. 7. 2004 20:55 Nový

Tyhle lidi je třeba si dobře zapamatovat

celé vlákno
aby se člověk v budoucnu vyhnul produktům a službám firem, které budou řídit. Pán si neuvědomuje, že zde nejde o oblíbenost jeho soukromé osoby, ale o pověst firmy. On asi skutečně hodlá dokončit likvidaci CT. Telekom dosáhl toho, že i tak konzervativní a pohodlný člověk, jako jsem já jel do krajského města, kam jedu tak dvakrát za rok, abych odhlásil linku - to je jediná forma protestu, která je účinná. A jestli mne budou ještě chvíli provokovat takovíhle " manažeři " jako je pan GB , tak odejdu i od Eurotelu .Přemluvím i rodiče a kolegyně v práci !Internet mám naštěstí od kabelovky :-) .
JOuda
JOuda (neregistrovaný)
2. 7. 2004 3:12 Nový

Re: Tyhle lidi je třeba si dobře zapamatovat

celé vlákno
Tak tak, jestli eurotel nespusti CDMA, tak naprotest taky odejdu. Jinak p. Berdar sice pise, ze zastupuje akcionare, ale mel by brat ohled i na zakazniky. Ale coz, zakaznici ho nedrzi na teplem mistecku. Takze lidi utecte od CT. Uz aby zbyli jen akcionari, Berdar a CT bez zakazniku.
Lovok
Lovok (neregistrovaný)
2. 7. 2004 15:55 Nový

Co na to rict, snad: BEZ KOMENTARE

celé vlákno
tRest
tRest (neregistrovaný)
7. 7. 2004 8:52 Nový

Re: Co na to rict, snad: BEZ KOMENTARE

celé vlákno
To je tedy skutečně skvle zvolená strategie. To by mě zajímalo, kolik té své PR agentuře za tyhle nápady platí. Hanba by mě fackovala... Nic proti Katce Neumannové, ale tohle je síla...
Sibir
Sibir (neregistrovaný)
3. 7. 2004 21:00 Nový

Diky .

celé vlákno
Predem bych chtel podekovat Ceskemu Telekomu a jeho Managerum za jejich kvalitni praci.Jen diky nim se mohl v Ceske republice rozvinout velmi kvalitni trh na poli bezdratoveho internetu ktery je ojedinely v celosvetovem meritku.Diky temto vysoce fundovanym managerum se se podarilo dovest bezdratove pripojeni temer do kazde domacnosti za velmi vyhodne ceny a ja mohl ke dni 30.06. zrusit pevnou linku a za polovicni mesicni pausal si poridit neomezeny internet prez mistni bezdrat.
Worm
Worm (neregistrovaný)
3. 7. 2004 21:21 Nový

Re: Diky .

celé vlákno
Predem bych chtel podekovat Ceskemu Telekomu a jeho Managerum za jejich kvalitni praci.Jen diky nim se mohl v Ceske republice rozvinout velmi kvalitni trh na poli bezdratoveho internetu ktery je ojedinely v celosvetovem meritku.

S tím souhlasím

Diky temto vysoce fundovanym managerum se se podarilo dovest bezdratove pripojeni temer do kazde domacnosti za velmi vyhodne ceny...

Kéž by to byla pravda...

Sibir
Sibir (neregistrovaný)
3. 7. 2004 21:57 Nový

Re: Diky .

celé vlákno
A co GPRS ?? Pomalu ale prece .)))
karel
karel (neregistrovaný)
4. 7. 2004 23:19 Nový

Re: Diky .

celé vlákno
Naprosto souhlasím, jako firma jedeme na bezdrátu 2Mb za směšnou cenu. U Telecomu ještě máme pár webů, ale poslední dobou jsou časté výpadky, tak to přestěhujeme taky jinam a adié...
xyz
xyz (neregistrovaný)
5. 7. 2004 5:25 Nový

!@#$#@%!

celé vlákno
No ja cumim, takovejhle vypatlanej clanek jsem teda dlouho necet, to je snad horsi nez ten nejstupidnejsi flamewar.

Jsou to tak smesne lzi ze jen debilni kreten jehoz idiocie je prekonana jen vysi jeho ega si muze myslet ze mu to nekdo sezere..
kruty
kruty (neregistrovaný)
7. 7. 2004 12:17 Nový

kolik????

celé vlákno
Spis nez sebekritiku bychom se dockali zlevneni sluzeb CTc, konecne i ja patrim mezi tu studentskou havet co po netu hledaji vse a vim jake ceny jsou, nebo jake sluzby nabizeji jinde, ale jsem hold clovek co nepatri mezi ty normalni co obdivuji CTc jako firmu s tak velkym ziskem, jen mimochodem, samotny telecom je ve ztrate nebo neni????
pokud jsem dobre cetl, tak nejvetsi cast zisku dela CTc Eurotel, ale vzhledem k jeho neschopnosti delat zisk byl sef Eurotelu vyhozen??? Dava vam to nejaky smysl, jsem vazne asi hloupy.

No a ted trochu vazne. CTc je firma co ma jeste stale socialisticke vedeni a bez planovani se neudela nic, kdyz planovali isdn pet let tak necekejte neco jineho. Jak jinak hodnotit firmu co slibuje a nic jineho nedela.

A ted se ptam, kolik penez dostala novinarka ci novinar za tento rozhovor, nebo na jak dlouho jim GB slibil to same pripojeni co ma on?????
test
test (neregistrovaný)
27. 8. 2005 23:55 Nový

test

celé vlákno
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem