Garvest odkupuje zbytek podílu v Ataxu

Privátní investiční fond Garvest, který již v minulosti získal minoritní podíl ve společnosti Ataxo, dokončil akvizici zbytku společnosti. Ten získal za nezveřejněnou cenu od dosavadních majoritních podílníků Pavla Doležala a Petra Dejma. Ti již také potvrdili, že s firmou Ataxo nejsou nijak dále provázáni, způsob svého „vyvázání“ ze společnosti ale odmítli specifikovat, to má až potvrdit management Ataxa. 

Privátní investiční fond Garvest, který již v minulosti získal minoritní podíl ve společnosti Ataxo, dokončil akvizici zbytku společnosti. Ten získal za nezveřejněnou cenu od dosavadních majoritních podílníků Pavla Doležala a Petra Dejma. Ti již také potvrdili, že s firmou Ataxo nejsou nijak dále provázáni, způsob svého „vyvázání“ ze společnosti ale odmítli specifikovat, to má až potvrdit management Ataxa. 

Transakci potvrdil country manager Ataxa Mark Martin s tím, že orientace společnosti se nijak nemění a částka, za kterou Garvest podíly odkoupil, nebude oznámena. 

Garvest se tedy z minoritního akcionáře stává vlastníkem Ataxa. Před dvěmi lety za nespecifikovaný „minoritní podíl“ zaplatil Garvest 220 milionů Kč (informovali jsme zde), pokud transakce znovu dosáhla podobné výše, půjde o jeden z největších prodejů českých internetových firem vůbec. 

CIF16

Garvest je investiční společnost, specializující se na internetové projekty. Mezi její úspěšné investice patří například největší středoevropský aukční server, v Polsku pod názvem Allegro a ve většině ostatních zemí, včetně ČR, jako Aukro, dále je podílníkem v několika středoevropských a jihoevropských zejména transakčních projektech a expanduje i mimo Evropu.

Ataxo je největší středoevropskou agenturou specializující se na marketing ve vyhledávačích. Původně česká společnost je dnes skupinou s mateřskou firmou v Holandsku a pobočkami v České republice, Polsku a na Slovensku.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 17. 1. 2011 21:46

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

  •  
    Jak efektivně propojit Facebook s webem.
  • Jak vše měřit a vyhodnocovat.
  • Jak řešit krizové situace.

Detailní informace o školení Facebooku »