Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Gigamánie: Seznam nabízí 250 MB zdarma

jarda
jarda (neregistrovaný)
23. 12. 2004 8:11 Nový

sběr telefonních čísel, propojení dat

celé vlákno
Seznam se nenápadně snaží nasbírat data, která lze snadno zneužít pro propojení emailové schránky s reálnou identitou.

To dokazuje i text o tom, že z jednoho telefonního čísla lze aktivovat pouze dvě emailové schránky.

Nikde se nic nepíše o tom, že číslo nebude použito k žádnému dalšímu účelu, takže se už těším na ty spamy na mobilu...
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
23. 12. 2004 8:20 Nový

Re: sběr telefonních čísel, propojení dat

celé vlákno
Už se těším, jak mi budou chodit spamy na číslo GPRS modemu :-)
michal_sjx
michal_sjx (neregistrovaný)
27. 12. 2004 9:37 Nový

Re: sběr telefonních čísel, propojení dat

celé vlákno
Nemyslim, ze cisla pouziji ;). To by je stalo hodne penez za pokuty. Je tu nejaky zakon 101/2000sb a take telekomunikacni zakon. A jelikoz jsem jako uzivatel nikde neodsouhlasil, ze muzou pouzit me osobni udaje, tak je nesmeji pouzit, jinak zakony porusi :).
Takze ano, tesim se na spam - pak budu moci i neco vysoudit.
karel
karel (neregistrovaný)
11. 1. 2005 16:18 Nový

Re: sběr telefonních čísel, propojení dat

celé vlákno
no až to prodaj někam do horní dolní s.r.o. - tam toho tak vysoudíš , chicht ...
miroslav.kucera
miroslav.kucera (neregistrovaný)
23. 12. 2004 8:14 Nový

Zdarma?

celé vlákno
Clanek jsem necetl, protoze mi stacil nadpis a uvod :))

- seznam nabizi 250 MB, jakapak tedy gigamanie?? To by musel nabizet presne 4x vice mista
- jakpak zdarma? Vzdyt je to za SMS a ta rozhodne neni zdarma.
Tomáš Hodboď
Tomáš Hodboď (neregistrovaný)
23. 12. 2004 10:52 Nový

Re: Zdarma?

celé vlákno
Asi opravdu bude lepší si ten článek přečíst
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 10:57 Nový

Re: Zdarma?

celé vlákno
Skutecne je lepsi precist si jen diskusi.
Hugo Boss
Hugo Boss (neregistrovaný)
23. 12. 2004 11:52 Nový

Re: Zdarma?

celé vlákno
Osobně jsem si přečetl rád obojí - ten článek má hlavu a patu, a to, že ho pak rozvine diskuse, to je normální a zaplaťpánbů za to - jak to chápu já, tak ten článek opravdu nebyl o detailním srovnávání mailových služeb, ale o popsání "závodů" dvou portálů. Přijde mi, že jste příliš zaujatý, pane Krsek, ale to je u vás normální, aspoň co vás z diskusí na Lupě znám.

Jinak já můžu potvrdit, že mi mail od Seznamu dělá podobné zhůvěřilosti, jaké tu byly posány v nějakém dřívějším příspěvku, naštěstí tu schránku mám jen pro to, aby se mi občas dopsali staří známí.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 12:27 Nový

Re: Zdarma?

celé vlákno
Dobry den,
jine argumenty nez ad hominem byste nemel? Zaujaty jsem - nicmene nikoliv ve sporu Centrum vs. Seznam, ale vadi mi, ze LUPA sklouzava na opravdu nizkou uroven. Troufam si tvrdit, ze uz to bude jen horsi.

Pokud byl clanek o zavodu dvou portalu, cekal bych ze popise zavody. Pripadne, ze v tom popisu bude napsane, co Centrum ma a Seznam nikolivek. Jedine dve veci, o ktere se da oprit, je velikost schranky a zpusob, kterym Seznam prideluje vstupenky. A to je dost malo.

To, ze Vam Seznam dela cokoliv, je sice hezke, ale se zavody portalu to nema co delat.

Lomax
Lomax (neregistrovaný)
23. 12. 2004 16:05 Nový

Re: Zdarma?

celé vlákno
Všechno bude už jen horší. Všude kam se podívám...
A pak jsou výjimky, ale těch je čím dál míň.

Mne článek uspokojil. Kdo čeká málo (nebo spíš počítá s málem), bude příjemně překvapen (skoro) vždy. ;)
Marek
Marek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 8:44 Nový

sloh a fakta

celé vlákno
Docela zabavne cteni :-)

"(Seznamu) ujizdi vlak" , "(250 MB je) posledni zoufaly krok", "(ohromne pozitivni zpravy o Gigacentru) musi doslova drazdit Seznam", to je roztomila retorika.

Taky je na textu hezke, ze autor mluvi za vsechny. "(Seznam nabizi 250 MB, Centrum v soucasne dobe nic). _Ja_ v tom vsak zadnou vyznamnou vyhodu nevidim. _Lide_ spise chteji (...)"

Jsem rad, ze alespon nekdo z nas vidi do budoucnost, viz pragmaticke - "(kolik lidi si aktivuje ci stoji o 250 MB schranku?) Moc jich nebude".

A hlavni je byt konkretni - "(Seznam email by funkcnost) ostatne potreboval".
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 9:56 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Berte LUPU jako takovy humorny blog, kam si odskakuje par lidi ze svych domacich blogu. Ja uz to tak par tydnu delam a prestalo mi vadit, ze ve clancich nejsou fakta :-)

Je to zajimavy experiment. Navic je ted jasnejsi, ze u vetsiny clanku ma nasledna diskuse vetsi hodnotu nez puvodni clanek :-)

Aleš Miklík
Aleš Miklík (neregistrovaný)
23. 12. 2004 21:24 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Ja si naopak myslim, ze v Tomasove clanku je faktu docela dost. A osobni nazor autora prece neni na zavadu, clanek neni zpravodajsky format.
Honza
Honza (neregistrovaný)
23. 12. 2004 10:01 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Ano autor je vestec. Ja osobne nepotrebuji ani "uzasne" funkce a ani GB prostoru. Na seznamu jsem mel schranku 20MB (rekl bych ze to bylo takove vernostni zvetseni), ale to je proste malo. Tech 250MB velice vitam a staci mi ze mam e-mail dostupny jak pres web, tak pres POP3.

Verim ze autor se svym nazorem prestrelil a nemysli to vazne, protoze jak chce z nekolika ruznych pocitacu na nekolika ruznych mistech mit pristup k poste? Asi to chce nejake zpravy take nechavat na serveru a ne je hned mazat ze?!
LK
LK (neregistrovaný)
23. 12. 2004 10:10 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Mám freemail jak u Centra, tak i Seznamu. Obě firmy jsou mi zcela ukradený, hodnotím to pouze z pohledu uživatele.
Mail Seznamu je daleko pozadu za mailem Centra. Mám-li být konkrétní, tak třeba práce se zprávami. Seznam neumí zobrazit zdroj zprávy, nepromazává pravidelně staré věci ve složce "Spam a viry", ovládací prvky pro přesun do složky až vespod mailu. V Seznamu nemám možnost mít náhled na všechny nepřečtené zprávy najednou bez ohledu na složku, kde se nacházejí.

Dále má Seznam nekonzistenci v ovládání - levé tlačítko v seznamu zpráv znamená Smaž (bez možnosti obnovy, narozdíl v Centru) a pravé Přesuň, zatímco při čtení konkrétní zprávy je to přesně naopak. Vlevo Přesuň a vpravo Smaž. Že jsem díky tomu přišel o řadu mailů netřeba zdůrazňovat, že jsem to do Seznamu napsal a nic s tím neudělali také ne.

A to vůbec nezmiňuji to, s čím se setkávám také celkem často, jako že příchozí maily (spamy) občas nemají uvedený datum a řadí se kdovíkam dozadu, zatímco v Centru se mi to nestalo (nejspíš když mail má chybnou nebo neúplnou hlavičku, tak doplní aktuální čas) nebo to, že se Seznamem pravidelně dostávám hlášku "Operace se nepodařila, chyba není na vaší straně" a po několika pokusech to konečně projde (nejčastěji to dostanu, když mažu vícero zpráv).

Pravda je, že ani Centrum na maily s připomínkami k funkčnosti nereaguje. Kdybych ten mail neměl už dlouho a nebyl na něj zvyklý, dávno ho na Seznamu zruším.

Je možné a pravděpodobné, že řada lidí má řadu různých požadavků, ale v mailu u mně o několik koňských délek vede Centrum.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 10:16 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Diky, ze jste potvrdil moji tezi, ze diskuse pod clankem je podnetnejsi nez clanek sam :-)

LUPA se vlastne meni na takovy maly cesky slashdot :-)

Borek
Borek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 10:15 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Když jsem na fórech zahledl, že Seznam umožňuje zvětšit schránku o 250 MB šel jsem se podívat zdali opravil chyby a ostatní problémy, které tam má už měsíce.

Těch chyb je víc, některé se projeví vždy, některé jen někdy. Popis jsem posílal na Seznam někdy na jaře.

Nezměnilo se vůbec nic. Vše (ne)funguje stejně jak před tím.

Závěr? Je to reakce na Centrum a rozprostřená pavučina do níž se mají chytit další mouchy... pardon, zákazníky, uživatele, kteří by jinak mohli začít přemýšlet nad tím jít někam kde myslí na ně a ne na pavučiny do nichž je nachytat.

Teprve teď chápu o něco lépe reklamu Centra: jděte tam kde vám rozumí. Vy se cítíte jako mouchy?

Ps. Já sám intenzivně používám Yahoo
Tomáš Hodboď
Tomáš Hodboď (neregistrovaný)
23. 12. 2004 11:04 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
> "(Seznamu) ujizdi vlak" , "(250 MB je) posledni zoufaly krok", "(ohromne pozitivni zpravy o Gigacentru) musi doslova drazdit Seznam", to je roztomila retorika.

A co je na ní napravdivého?

Jsem rad, ze alespon nekdo z nas vidi do budoucnost, viz pragmaticke - "(kolik lidi si aktivuje ci stoji o 250 MB schranku?) Moc jich nebude".

Opravdu si myslím, že jich moc nebude nebo vy myslíte že ano?

A hlavni je byt konkretni - "(Seznam email by funkcnost) ostatne potreboval".

A to sem měl popisovat všechny funkčnosti a nefunkčnosti seznam emailu? A porovnávat je s ostatními schránkami? To nebylo cílem článku.
Marek
Marek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 11:34 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
To je asi zalezitost uhlu pohledu. Ta prvni cast ("retorika") mi prijde dost tendencni. Co je na navyseni schranky na 250 MB zoufaleho? Je 250MB schranka na Yahoo take zoufala? Co vas vede k nazoru, ze jde o posledni krok?

O mnozstvi aktivovanych 250MB schranek lze spekulovat. Kazdopadne to budou uzivatele, kteri o tom rozhodnou, nikoliv Tomas Hodbod (no offense) :-)
Tomáš Hodboď
Tomáš Hodboď (neregistrovaný)
23. 12. 2004 11:52 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
To si špatně rozumíme. Vůči vlastnímu prohlášení: "testovací verze této služby bude k dispozici nejpozději do konce letošního roku", je to poslední zoufalý krok. Slíbili do konce roku svým uživatelům schránku o velikosti 1GB, teď přecenili své cíly, tak jakýms takýms způsobem se to snaží nahradit.

> Kazdopadne to budou uzivatele, kteri o tom rozhodnou, nikoliv Tomas Hodbod (no offense) :-)
Samozřejmě, já o tom rozhodovat nehodlám ;)
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 12:29 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
To si špatně rozumíme. Vůči vlastnímu prohlášení: "testovací verze této služby bude k dispozici nejpozději do konce letošního roku", je to poslední zoufalý krok. Slíbili do konce roku svým uživatelům schránku o velikosti 1GB, teď přecenili své cíly, tak jakýms takýms způsobem se to snaží nahradit.

Myslite jako ze nemaji penize na dalsi databazove servery a diskova pole? Tim precenili sily?

Tomáš Hodboď
Tomáš Hodboď (neregistrovaný)
23. 12. 2004 12:36 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Když slíbím, že do konce roku něco bude a pak to nesplním, viditelně jsem své možnosti přecenil. Nemyslím, že je problém ve financích.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 12:47 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Ze by selhal dodavatel hardware (nedodal diskova pole)?

Rozdil mezi 250 MB a 1GB je z datoveho hlediska zcela nezajimavy.

ToM
ToM (neregistrovaný)
23. 12. 2004 14:19 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Vase zavery jsou "viditelne" kratkozrake.

Zatim jste neuvedl jediny konkretni bod, ve kterem mohl Seznam sve moznosti precenit.

Prosim uvedte alespon jeden bod. Dekuji
Tomáš Hodboď
Tomáš Hodboď (neregistrovaný)
23. 12. 2004 14:34 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
No snad to, že Seznam dokonce roku žádný gigabajtový email nenabídne, přestože to sliboval.
ToM
ToM (neregistrovaný)
23. 12. 2004 14:38 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
To snad jeste neznamena, ze Seznam toto nabidnout nemuze aneb ze sve moznosti precenil!

Uvedl jste ze s financni moznosti to nejsou. Tak co tedy?

Pokuste se o svych vyrocich trohu hloubeji premyslet.
Tomáš Hodboď
Tomáš Hodboď (neregistrovaný)
23. 12. 2004 14:53 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
> To snad jeste neznamena, ze Seznam toto nabidnout nemuze aneb ze sve moznosti precenil!
No, má na to týden a spouštět novou službu mezi svátky, byl by blázen.

> Uvedl jste ze s financni moznosti to nejsou. Tak co tedy?
Prostě nestihli nový email zatím vyvinout. A proč nabídli jen 250MB? Protože 1GB si nechávají na ostré spuštění nového emailu. Pokud ho tedy připravují...
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 15:07 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
>Uvedl jste ze s financni moznosti to nejsou. Tak co tedy?

Prostě nestihli nový email zatím vyvinout. A proč nabídli jen 250MB? Protože 1GB si nechávají na ostré spuštění nového emailu. Pokud ho tedy připravují...

Pane boze, usetri nas takove logiky.

Martin Simek
Martin Simek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 15:11 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Aby ses nedivil kamarade :))
Tomáš Hodboď
Tomáš Hodboď (neregistrovaný)
23. 12. 2004 15:19 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Samozřejmě to tak být nemusí... Je možné, že váš názor je pravděpodobnější. Pokud tedy vůbec nějaký máte. Kromě vašeho neustáleho nadávání jsem ostatně tady nic nečetl.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 17:45 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Dobry den,
priznam se, ze mi dela problemy diskutovat s clovekem, ktery misto aby rozebral problem, v pripade upozorneni na plytkost clanku odpovida osobnimi utoky.

Netusim, cemu rikate "tady" a "neustale nadavani", nicmene vezte, ze uz jsem na LUPE za tech par let par nazoru zplodil :-) Archiv LUPY je mi nemym dukazem.

Co se tyce "Gigamanie" - 1 GB je pouha chimera, za kterou se pustili novinari a bloggeri. Z tohoto hlediska je uplne ale uplne sumak, jestli schranka freemailu Seznamu ma 250 MB nebo 1 GB. Archiv moji korespondence od roku 1996 ma neco kolem 500 MB. Kdyz zapatram v pameti, zadny freemail neudrzel data zakazniku tak dlouho - nebo ano?

Muj nazor je, ze puvodni zprava Seznamu byla jen placnuti do vody, zrovna tak, jako byla placnuti do vody ta zprava Centra. Ze jim to bastite, neni muj problem.

Zkuste se treba Seznamu nebo Centra optat, kdy budou pristupne pres IPv6. To by byl realny prinos.

Timto povazujte diskusi z me strany za ukoncenou.

Michal Krsek

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný)
23. 12. 2004 18:11 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
No, troufam si tvrdit, ze 1GB schranka bude porad jeste prinosnejsi pro vic lidi, nez IPv6 konektivita ;-)))
Tomáš Hodboď
Tomáš Hodboď (neregistrovaný)
23. 12. 2004 18:26 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Na nikoho neútočím, v této diskusi ale stále opakujete jedno a to samé místo nějakého rozumného názoru.

> Co se tyce "Gigamanie" - 1 GB je pouha chimera, za kterou se pustili novinari a bloggeri. Z tohoto hlediska je uplne ale uplne sumak, jestli schranka freemailu Seznamu ma 250 MB nebo 1 GB. Archiv moji korespondence od roku 1996 ma neco kolem 500 MB. Kdyz zapatram v pameti, zadny freemail neudrzel data zakazniku tak dlouho - nebo ano?

Potom nevím s čím nesouhlasíte, píšu, že 1GB je pouze marketingová nálepka.

> Muj nazor je, ze puvodni zprava Seznamu byla jen placnuti do vody, zrovna tak, jako byla placnuti do vody ta zprava Centra. Ze jim to bastite, neni muj problem.

Nebaštím, myslím že v článku je to obsažené. Nadruhou stranu Centrum alespoň koná...

Já myslím, že to vše v článku je, tak s čím tak pořád nesouhlasíte? Vždyť máme podobný názor, tak proč se tak hádáte?

BTW: Taky si myslím, že někde uchovávat půl giga od roku 96 je zbytečné. Za prvé těžko se v tom můžete pořádně vyznat a IMHO je to lepší archivovat na disk. Jistota je jistota. Nicméně Google a nyní Centrum má předpoklady ty mega emailu rozumně spravovat, a vyhledávat v nich.

HOWGH!
Tomáš Hodboď
Tomáš Hodboď (neregistrovaný)
23. 12. 2004 18:31 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
A ještě k IPv6. Máte zkušenosti s otázkami na portály? Já ano, a převážně negativní. Odpověďi bych se nedočkal.
gdf
gdf (neregistrovaný)
24. 12. 2004 9:12 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
ano archiv lupy je dukazem ktery lame vazy ;-).. ale otazka je komu :-)?
ToM
ToM (neregistrovaný)
23. 12. 2004 15:25 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Proc nabizet neco, co nikdo nechce resp. nevyuzije? Od doby uvedeni Gmailu do provozu uplynul nejaky ten patek a zkusenosti jasne ukazuji vysledek.
LK
LK (neregistrovaný)
23. 12. 2004 15:30 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Nevšiml jsem si, že by Gmail byl uveden do provozu.
Borek
Borek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 15:56 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Ruku na srdce, on ten GMAIL až tak v provozu vlastně není. Je pořád označen jako beta verze. Google dvakrát moc dat o něm neuvoňuje takže je otázka dle čeho můžeme vůbec dělat takové závěry.

Otázka k čemu tolik místa je ale dobrá!

Je ale fakt, že i navýšit kapacitu tak jak to udělal Seznam nemá smysl. I tech 250 MB je hodně, natož 1 GB!

Gigamaily totiž nejsou jen o té kapacitě. To je jen takový "levný trik" Googlu, kterému to vyšlo a o jeho mailu se začalo mluvit najednou všude.

Gigamaily jsou ale o další funkcionalitě. Minimálně o fulltextu viz. GigaCentrum. Bez těch vlastností je to k ničemu a je to jen o něco větší smetiště než bylo před tím.

Když odhlédnu od technických problémů, které Seznam dlouhodobě má, snaží se mi dávat něco k čemu mi nenabízí žádné nástroje ala GigaCentrum nebo GMAIL.

V tom se pak shodneme, že to nikdo nechce. Máte pravdu! Jenže chybu vidíte nebo chcete vidět prostě a jednoduše někde jinde než je.

To zdali Seznamu ujíždí vlak nebo ne můžete posudít nejlíp sám.
Borek
Borek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 16:13 Nový

Re: sloh a fakta

celé vlákno
Přijde mi to jako docela jednoduchá matematika.

Když řeknu, že 10 km uběhnu za 5 minut a pak to neuběhnu tak můžu klidně tvrdit, že zrovna moc svítilo slunce nebo byla moc velká zima, taky se mohu vymluvit na to, že cestou prodávali skvělé párky v rohlíku, ale závěr je takový, že jsem podcenil svoji schopnost běžet tak rychle nebo schopnost odolat stánku párků...

Můžeme tomu říkat management, projektový nebo produktový management a nebo třeba strategické rozhodnutí.

Výsledek je stejný, keců plnou hubu a skutek utek.

Tak to bude vypadat na cílové pásce 5 minut po tom co jí někdo měl proběhnout a neproběhl ...
Lump
Lump (neregistrovaný)
23. 12. 2004 9:55 Nový

Titulek

celé vlákno
Nejfunkčnější mail mají stejně na Atlasu.
SUNicko
SUNicko (neregistrovaný)
23. 12. 2004 11:13 Nový

ad Atlas

celé vlákno
No nevim, co si tak pamatuji par mesicu zpet, na Atlas chodila kvanta spamu, coz je mimochodem problem i soucasneho Centra. Seznam zachytava spam mnohem lepe.
LK
LK (neregistrovaný)
23. 12. 2004 11:16 Nový

Re: ad Atlas

celé vlákno
S mým freemailem u Seznamu jsem udělal tu chybu, že jsem se přihlásil asi na měsíc do konference linux.cz a od té doby mám tak 30 spamů denně (samozřejmě na penisy, hypotéky, viagru a software, nic z ČR). Nějaký robot získal mail z mých příspěvků a bylo vymalováno.
Nicméně nezachyceného spamu mám na Seznamu více než na Centru (a přitom jde o podobné spamy).
Michal
Michal (neregistrovaný)
23. 12. 2004 12:15 Nový

Re: ad Atlas

celé vlákno
neni to tak.
nechavam si posilat stejne spamy na atlas i seznam schranku.
Atlas odhali o 10-15% spamu vice, zadne falesne detekce.
Seznamu mi obcas (max 1x mesicne) oznaci bezny mail jako spam.
Atlas i Seznam pouzivaji v tuto chvili SpamAssasin podobne verze, a i kdyz nemaji stejnou db spamu, vysledky z nich jsou samozrejme podobne.

pokud to nekdo sleduje pozorneji, vsiml si ze minuly
tyden ATLAS testoval novy antispam - detekoval pres 90% spamu.
pebl
pebl (neregistrovaný)
23. 12. 2004 12:58 Nový

Re: Titulek

celé vlákno
Tak tak. IMAP zadarmo - to mají kde jinde?
Venda
Venda (neregistrovaný)
23. 12. 2004 15:14 Nový

Atlas

celé vlákno
Souhlas, atlas je pro mé potřeby nejužitečnější.
- mohu používat pop3 i imap.
- mám email plně pod kontrolou, antivir i antispam si nastavím jak potřebuji, mohu i vypnout.
- nic se mi nemaže automaticky
- naprosto nejlepší možnosti nastavování vlastních filtrů ...
- z minula i vlasnictví emailů na již nenabízených (a ne tak provařených domenách (mujmail.cz, kamarad.cz...)...
- emaily u kterých je přesměrování a které používám jen sporadicky se mi automaticky po půl roce nezruší
- nezaznamenal jsem funkční potíže
Underground
Underground (neregistrovaný)
23. 12. 2004 12:34 Nový

PR

celé vlákno
Tak tohle by se dalo klasifikovat jako slusne provedeny PR ve prospech Centrum.cz. Clanek opravdu spatny. (diskuzi se moc neucastnim, ale kdyz musis, tak musis).
Lupa
Lupa (neregistrovaný)
23. 12. 2004 14:36 Nový

nazor

celé vlákno
Spíše mi příjde že Lupa dost leze Centru do ( ) a Seznam ma Lupu v ( )

Raději čtu Živě, které bylo vždycky horší, ale články mají alespoň úroveň a serióznost.
Tralalak
Tralalak (neregistrovaný)
23. 12. 2004 22:43 Nový

Re: nazor

celé vlákno
az na pisalka schona to je pripad pro chocholouska :)
ja
ja (neregistrovaný)
23. 12. 2004 14:40 Nový

k čemu

celé vlákno
jsem zvěděv jestli někdo využije 1000MB pro email :-)), spíše kdyby jim schválně každý uživatel to zaplnil co by pak dělali
mv_bmmv
mv_bmmv (neregistrovaný)
23. 12. 2004 15:25 Nový

Nehádejme se...

celé vlákno
Nejsem profík,ale myslím si,že Seznam se může zlepšit a mnoho kritik nebude mít svou platnost.
Marek
Marek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 16:00 Nový

Re: Nehádejme se...

celé vlákno
To jako že by třeba propustili polovinu lidí nebo tak něco?


Ps. Asi jsem chtěl napsat "zoptimalizovali"
eeos
eeos (neregistrovaný)
23. 12. 2004 16:09 Nový

250 nebo 1GB?

celé vlákno
Proc vic nez 250MB? Vezmeme-li v uvahu ze prilohy mohou cinit max. 6MB, presneji 3 x 2MB max., tak je to vic nez dost :) Osobne se tesim az se zaregistruju na Gigacentru, ale myslim ze jeho spusteni u priznivcu Seznamu nebude znamenat zmenu.. svoje ucty si u Seznamu ponechaji a k tomu se jeste zaregistruji na centrumu. Coz vede k jedinemu.. casem si VYBEROU.. pak Seznam asi prohraje pokud neco nespachaji.. at se SMS nebo ne.. ale jak znam vyvojove zazemi tak to chvilku potrva nez neco vyzkouseneho a plne funkcniho predvedou. Myslim ze bude zmena designu na stavajici aplikaci a bude pridano par ficurek. No uvidime :) Dalsi dulezitou veci je jak lide veri v to aby neprisli o postu. Tady ma navrch Seznam.
Borek
Borek (neregistrovaný)
23. 12. 2004 16:19 Nový

Re: 250 nebo 1GB?

celé vlákno
Na Seznamu je možné nastavit filtr přeposílající veškerou poštu jinam a druhý filtr vracející autoreplay zprávu, že emailová adresaa není funkční a prosím použijte xxx@xxx.xxx

Co si přát více?
lukasm
lukasm (neregistrovaný)
23. 12. 2004 16:12 Nový

dulezitejsi jsou gmailove funkce

celé vlákno
Z meho pohledu je uplne jedno kolik MB ta schranka ma (pokud je to vice nez 100), dulezitejsi jsou funkce, ktere Gmail nabizi. Hlavne razeni zprav do konverzaci a fakt, ze se jedna o webovou aplikaci, kterou muzu mit propojenou primo s Firefoxem nebo RSS cteckou.
pavel
pavel (neregistrovaný)
23. 12. 2004 20:09 Nový

Gmail.

celé vlákno
Mám již nějakou dobu účet na Gmailu a musím říct, že z toho nejsem nijak ohromený. Velkou nevýhodou je, že někdy putují e-maily z Čech do Ameriky na server Gmailu i víc jak hodinu. Na druhou stranu obrovská výhoda je, že Vám při čtení mailů neblikají před obličejem obrázkové reklamy. A vůbec. Kdyby někdo chtěl pozvánku na Gmail, tak pište na pavel.prostredni<zavinac>gmail<tecka>com
lukasm
lukasm (neregistrovaný)
25. 12. 2004 16:14 Nový

Re: Gmail.

celé vlákno
ja mam presmerovani ze schranky na email.cz na schranku na gmail.com a z te na jinou schranku na gmail.com a tuhle trasu to dokaze bezne probehnout tak do minuty
jirka
jirka (neregistrovaný)
25. 12. 2004 11:41 Nový

Super email

celé vlákno
Nahodou super! Vubec jako prvni ma plne funkcni email s vetsi kapacitou. Jiz ho testuju a vypada to ze odpadly i neduhy s prihlasovanim. Fakt pekny vanocni darek.
Pepe
Pepe (neregistrovaný)
25. 12. 2004 23:26 Nový

spokojenost

celé vlákno
jj, taky chvalim Seznam s 250MB a je pravda ze se da spolehlive prihlasit a rychle se nacita! Diky jezisku :)
Petr
Petr (neregistrovaný)
26. 12. 2004 21:40 Nový

dokápl

celé vlákno
Nevíte někdo, co je dokápl?

V životě jsem to neslyšel. Myslel autor kápl (tedy přišel na to) nebo dojel (jako že ho to bude stát živnost)?

Trošku mě mrzí, že články vykazují gramatické chyby (samozřejmě většinou interpunkce).

Petr
:-)
:-) (neregistrovaný)
27. 12. 2004 8:32 Nový

Seznam = SHIT!

celé vlákno
Mail na Seznamu je shit jakej jsem jeste nikdy nevidel a dlouho neuvidim... pred tremi mesici jsem potreboval poslat dva hodně důležité maily - bohužel spousta lidí má, nevím proč, mail někde na těch nejblbějších freemailech, když jejich firma má vlastní doménu a servery (takže by mohli mít spolehlivej mail tam)... ale to je jedno... mailové adresy byly xxx@seznam.cz, tak jsem poslal jeden mail, pak druhý... a myslel jsem si, že je to OK... Mno potom jsem z dopisu, který mi od nas*aných příjemců přišel - o tom, že jsem jim neposlal, co jsem měl, poznal, že se asi někde stala chyba... Nakonec jsem se dozvěděl, že ten jeden mail ležel na seznamu 8 dnů, než ho přiřadil ("doručil") do správné schránky... a ten druhý dokonce 10 dnů!!!
--
Posílal jsem to z vlastního SMTP serveru a podle logu ty maily okamžitě přijal server seznamu, takže chyba je na 100% na jeho straně...
--
Pak se mi stalo, že když jsem posílal mail na seznam o pár dnů později, tak se dokonce celej "ztratil"... prostě fakt mail na kterej se dá spolehnout :-))))))
---
Proto bych seznam nepoužíval ani kdyby nabízel 1EB (1 EB = 1024 TB :-))
---
Teď mám mail na Gmailu a je to dost v pohodě :-)) Mail cetra není špatnej, ale jednu nevýhodu mít bude - že bude zase celej narvanej reklamou a vlastní reklamu určitě filtrovat nebude a bude ji cpát, kde to jen půjde... proto mám raději zahraniční maily...

Schránku s 1GB (a víc) můžete dostat bez pozvánky taky třeba na serverech:
walla.com
xasamail.com - ten nabízí dokonce 2GB :-)
--

A úvahy o tom, že tolik místa nikdy nikdo nevyužije jsou zbytečné... neposílám nějak moc mailů a ani nejsou velké... ale za 4 roky, co si je archivuji v PC, už celkem zabírají cca 300MB... Takže pokud Gmail (a jiné gigamaily) dělali takovou schránku s heslem "Nikdy nemusíte smazat mail", tak opravdu potřebujete místo velikosti 1GB a víc... Protože věřím tomu, že kdo používá mail (a zvlášť s přílohama, obrázkama atd.) intenzivně, tak klidně zmákne těch 300MB (až 500MB) za rok... :-)
čong
čong (neregistrovaný)
27. 12. 2004 20:00 Nový

Re: Seznam = SHIT!

celé vlákno
1 EB != 1024 TB; 1EB == 1024 PB ;-)
karel
karel (neregistrovaný)
11. 1. 2005 16:27 Nový

Re: Seznam = SHIT!

celé vlákno
1 EB = (l) a taky (.)(.)

a je to ...
Petrs
Petrs (neregistrovaný)
17. 10. 2007 23:06 Nový

Re: Seznam = SHIT!

celé vlákno
Seznam by udelal nejvetsi sluzbu ceskemu internetu kdyby zmizel, bohuzel jejich fulltext stoji za prd a skodi ceskym webum svou neaktualnosti, protoze jejich skvely bot nestiha, nechcu rozebirat logiky vypoctu vahy webu, protoze to je shit shit
SEZNAME ZMIZ Z CESEHO INTERNETU!
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem