Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Globe Internet koupila Hosting CZ

Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 7:11 Nový

Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Prijemne rano, rad bych se autora clanku zeptal, kterak prisel na tvrzeni, ze "LevnýHosting a P.E.S. Consulting, se na nízkorozpočtový webhosting specializují" :-)

Snad jedine podle domeny Levny-hosting.cz, ktera je VELMI zavadejici :-)

... Pokud jste chtel uvest hostingovou spolecnost, ktera Vam umisti stranky za nejnizsi cenu, pak jste "spravne" uvedl PES(55,-/mesic), ale o Levny-hosting.cz mohu pouze pochybovat, jelikoz nejnizsi tabukova cena 100,-/mesic je vysoko nad cenami jinych spolecnosti ...

At jiz se jedna o nas http://hosting.supersms.cz (49,-/mesic) pripadne konkurencni xweb.cz (49,-/mesic, ci treba stable.cz (85,-/mesic), pripadne Savvy.cz (83,-/mesic) nebo dalsi (takhle po ranu me dalsi rychle nenapada...)

... ?

Zdeněk Polách
Zdeněk Polách (neregistrovaný)
25. 3. 2002 8:07 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Mumie, pokud jsem si všiml, tady se mluví o levném hostingu od firem, které jej poskytují na profesionální úrovni, nikoliv o "na_kolenních" nabídkách.
Root
Root (neregistrovaný)
25. 3. 2002 8:12 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Jak se lisi "profesionalni hosting" od "na_kolenni" nabidky? Oba maji v principu stejny hw (nejaka PC, u statickych stranek na vykonu beztak prilis nesejde), stejny software (Linux s Apachem nebo NT s IIS) a admina, ktery o tom neco trochu vi.
Petr Konvald
Petr Konvald (neregistrovaný)
25. 3. 2002 8:43 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Dobry den,

1000 Mbps do NIXu, neomezene datove prenosy, fakturacni obdobi 1 mesic za 49,- Kc / mesicne? No nekupte to.

Jsem potencionalni klient. Zajima me jakou sitovou kartu podporujici 1000 Mbps mate v serveru, jake disky, jaky typ switche pouzivate, delam prumerne datove prenosy 3 GB / mesic. Chci fakturacni obdobi 1 / mesic.

Mate o me dale zajem?
Jan Panoch
Jan Panoch (neregistrovaný)
25. 3. 2002 9:04 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Nejsme levny-hosting.cz, ale dovolim si komentar..

> Jsem potencionalni klient. Zajima me jakou sitovou kartu
> podporujici 1000 Mbps mate v serveru,

Zatim nepodporujeme, neni treba. Az bude, tak Intel PRO/1000 XT Server adapter.

> jake disky,

IBM SCA LVD SCSI, 10k rpm, obvykle 36GB v RAID1+0

> jaky typ switche pouzivate,

Cisco Catalyst

> delam prumerne datove prenosy 3 GB / mesic.

bez problemu.

> Chci fakturacni obdobi 1 / mesic.

Pravdepodobne ne - bohuzel by bylo nerentabilni posilat byt i elektronicke faktury jednou mesicne. Rocni fakturace ma sve duvody.
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
25. 3. 2002 13:13 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Zdravim,
jenze hosting.supersms.cz takovou konektivitu nema a pekne dlouho mit nebude.
To, ze webhostingove firmy z nepochopitelnych duvodu slibuji veci ktere neumeji dodrzet (vcetne globe,psa,ignumu,eol) tedy neomezene datove prenosy plati pak jejich zakaznici za naivitu resp. za ruzne "nadstandartni sluzby". Ty schopnejsi firmy to maskuji tim, ze do smluvnich podminek cpou dolozky typu (hosting adult, nadmerne zatezujici etc. - jak krasne zavadejici pojmy)
Nic neni neomezene. (prosim studenty a jim podobne nehovorim o matematice a limitach etc.)
A add switch nevim jak kdo ale proc by 8x 200Mbps (FDX) switch s 1000Mbit/s uplinkem mi pripada rozumne reseni.
Nejlepsi je prijit za svym webhosterem a rici, kdy delate prohlidky Vaseho housing centra? treba jednou mesicne a rada lidi by se divila na cem (a u koho jejich weby vlastne bezi). Cesky trh s webhostingem je jeden velky klam na zakazniky (viz hromada nafocenych znackovych serveru na webech) - a zkuste se jit podivat na telehouse a realita vas asi hodne zaskoci.
Preji vsem prijemny den straveny debatovanim o tom kdo je lepsi.
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 13:29 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Obavam se, ze webhosting centrum moc webhosteru nema. A nevim nevim, nakolik by provozovatel hostinogveho centra mel radost z desitek lidi na jeho sale.
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
25. 3. 2002 14:23 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Nicmene fotografie jiste maji. Otazkou zustava jestli maji co fotit. Wehosting nedela jen peknej web, dobrej marketing ale take veci pro beh mnohem dulezitejsi. A zajimalo by me jak nektere "radobywebhosteri" resi krizove situace. Staci otevrit access listy na jednotlivych server
To nemeni nic na tom ze pokud jednam napr s bankou nebo fimou v TOP 25 firem tak je na telehouse proste "dostanu". Sam jiste vite jak takoveto prostory na lidi pusobi.
Jen netusim jak by nekdo ukazoval nejaky na kolene postaveny pocitac na policce/ v skrince. Nehlede na to ze se staci projit po GTS a je jasne kolik "serveru" ma k siti pristup na 100Mbit/s (resp 200Mbit/s v FDX).
Preji pekny den
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 15:26 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Byt banka nebo firma v TOP 25, tak opravdu TOTO reseni nevolim.
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
25. 3. 2002 16:58 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
ale byt nejvetsi vydavatelstvi v zemi, zologicka zahrada, vlastnik desetitisicu hektaru lesu, byt akademie ved a pod tak si radeji vyberu nekoho na provoz dedikovaneho www serveru.
co vy na to?
si ten rebricek projdete. ono nejenom internetem je ekonomika ziva a treba plynarenska firma z jizni moravy nepotrebuje admina v Praze, na co?
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 17:35 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Proboha, proc admina v Praze? Ja, velka firma s velkym telefonnim uctem a velkym uctem za nemereny dvoumegabit, si objednam vse u jednoho.

A byt akademie ved, proc si cpat server nekam na nejakou komercni sit, kdyz si platim sit akademickou?

MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 17:44 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
OK :) zavidim vam ze vam do firmy vede 21mbit/s :)
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 17:50 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Me do firmy vede 1 Gb/s (bohuzel muj pocitac je pripojen pouze via 100 BaseTX) - ale o tom to prece neni.

Je to o tom, ze ja mam ucty za telefon dost velke (nerikejte mi, ze do zoo nevede nejmene jedna PRI pripojka), aby mi moje telco nedalo za babku 1U (5U) misto ve svem telehousu.

Muj admin samozrejme sedi v Hornich Kotehulkach a server spravuje vzdalene.

MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 18:04 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
tak to si PROTIRECITE byt banka tak mate vlastni lidi chapu? a to nemate nikoho fyzicky v tom meste nejlepe primo u nej?
nechme toho banka neni dobrej priklad, uznavam v tomhle porazku :)
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 15:37 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Pokud se nemilim, NIKDE na nasich strankach nenaleznete informaci o konektivite 1000 Mbps (nehlede na to, ze ji v tuto chvili zdaleka nepotrebujeme!)

Mimo jine NIKDE neslibujeme NEOMEZENE datove prenosy, protoze jak sam vite, dnes se ceny pocita predevsim za prenesena data!

> Nejlepsi je prijit za svym webhosterem a rici, kdy delate prohlidky Vaseho housing centra?

Mate-li opravdovy zajem, rad Vam ukazu nase servery!

MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 17:37 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
sem je videl kdyz jste od nich utekl jak jste vyhodil pojistky v cele skrince :)
ja koncim! nebo se tu nakonec zacne prat hodne spinave pradlo
Kamil
Kamil (neregistrovaný)
25. 3. 2002 18:43 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Zajimalo by mne, jakym zpusobem muze v tomto state podnikat osoba mladsi 16 let! Ukaz nam nejake ICO, jinak ses tezce v podezreni, ze kratis dane, delas jine podvody na zivnostenskem zakonu a ani nemas zadnou identitu, pokud nepocitam to Zdenek M. Cendra :)
Navic, chtel bych videt, jak bys zakaznikum ukazoval sve servery, vzdyt je tam ochranka nikdy nepusti, nemlz!
Jeste poznamka : osobne me stves s tema nerealnejma dumpingovejma cenama. Nikdo uz to v diskuzi podemnou rozpocitaval, ze zakonite musis casem zkrachovat - 200GB/mesic porno za 50Kc na tebe!
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 18:59 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
1) Je mi vice nez 16 let!!!
2) Zkus se nejdriv naucit sve jmeno, ok?
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 21:15 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
je ti 16 :)
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 21:27 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
.. neni mi 16 .. o:)
Kamil
Kamil (neregistrovaný)
25. 3. 2002 21:34 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Je ti 16 a jsem Kamil. Je to napsano nahore nad kazdym prispevkem, pro tvou informaci. Kdybys mel cisty svedomi, odpovedel bys, nemylim-li se ...
Radek
Radek (neregistrovaný)
25. 3. 2002 22:49 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Bez komentáře, stačí použít Google:

... Autor: Zdenek Cendra [mumie@supersms.cz], Datum: 3.2. 2002 15:01:55
Předmět: Jako pohadka to je pekne, ale realita je jina :-)
Jsem jiz peknou radku let studentem (nyni v 1. rocvniku SS), pisu cca 5 let a za tu dobu jsem poznal hodne casopisu, jak internetovych, tak klasickych - papirovych. ...

Třeba je mu 22, kdoví jak to dnes mezi tou mládeží chodí.

Kamil
Kamil (neregistrovaný)
25. 3. 2002 23:09 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Treba je mu 16, staci se mrknout na http://denik.supersms.cz/uzivatel/default.asp?Uzivatel=mumie
prispevek s nadpisem Bylo mi 16 let.
Jinak je zarazejici, ze se nam mumie nejak odmlcela. Vsadil bych se, ze tuto diskuzi cte, ale kdyz on nema slov, ktera by mohl zverejnit - nebo jak jinak si to vysvetlit.
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
26. 3. 2002 0:41 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
1. na netu neni od 21:00 :)
2. proc mu kazite radost
3. nevite ze poctive setril imprese a ty pak pusitl "ve velkem" a ted je to vse k nicemu.
4. vetsina lidi s diskuze pochopila ktera bije


me porad do ICQ tvrdi ze neco nechapu :) viz to s tou vodou ..

mumie: varite polevku z vody

ja: varim polevku z vody a pytliku

mumie pres ICQ: jsou polevkou jste to nepochopil:)


krasne utery vsem
Stanislav Kožina
Stanislav Kožina (neregistrovaný)
25. 3. 2002 18:49 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Mumie, nemilim se píše s tvrdým y.

Asi bys místo vyhazování pojistek v serverovně a ježdění taxíkem měl občas chodit do školy :-)

Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 19:02 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
uuuu .. stane se ... omlouvam se ... o:)
pp
pp (neregistrovaný)
26. 3. 2002 15:22 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
"nenaleznete informaci o konektivite 1000 Mbps"

Tato informace tam byla uvedena, osobne jsem ji tam nedavno nasel (ne vcera ani dnes, to jsem nehledal), at jiz primo nebo neprimo...

Ale pane Cendra, muzete nam napsat, zda mate zakoupenu radnou licenci na operacni system, ktery tam provozujete?

To jsem tedy zvedav :-))
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 15:34 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Rozdil je predevsim v cene :) Nemam kancelare na Vaclavnskem namesti, nemame sekretarku, uklizecku, vratneho ani ridice, ale kupujeme pouze to, co je potreba!

Predevsim proto jsme schopny zajistit hosting za 500,-/rok, coz je myslim velmi slusna cena!
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 17:40 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
ja vim jezdite do prace taxikem :) uz jste to jednou do diskuze psal :)
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 15:33 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Vreco, nevim na zaklade ceho hovoris o "kolennich" nabidkach, ale weby jako ftipky.cz a srandicky.cz (dohromady delaji vice stranek nez bonusweb za den) bezi na nasich serverech a myslim, ze jsou klienti spokojeni, coz o necem hovori ... !

...
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
25. 3. 2002 17:10 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
myslim ze dva lide vi o co jde :)
vyhradis pro nej dva servery "jen tak" na dvoudeni zkousku?
Das mu 40mbit/s pasma CZ/INT?
asi ne :)
kolik mate zaloznich serveru ktere tam jsou JEN TAK pro strycka nahodu? Disponujete vlastnimi prostory aby si zakaznik mohl zavolat a rici jsem na ceste k vam a vezu server na umisteni?
Mate nejaky vlastni adresovy prostor (1 nebo 2 Ccka) ? nejlepe DVA u dvou ISP.

atd atd tohle dela hosting hostingem. treba to kdyz vam ty servery nekdo ukradne (je to nerealne ale znicit je muze) za jak dlouho je zrekonstrujete datove a HW? mate na ucte 500.000 hotovost "co kdyby". Kolik HW na urovni mate v zaloze, kolik chladicu, disku, sitovek, rack skrini, zdroju, pameti, starych CPU, zakladnich desek)?
takovych firem je v CR hodne malo a nektere se k tomu jen blizi a nektere si na to ani nesahnou (nektere ani nechteji). Nicmene prostredi je to IMHO zdrave. Ale za 50 CZK mesicne je to DUMP.
Obecne se setkavam s pripady kdy jsou obe DNS na JEDNOM STROJI u jednoho ISP v jedne domene :(( skoda mluvit. Kdy nemaji funkcni sekundarni MX, nebo dokonce nenabizi svym klientum SMTP :)


Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 17:17 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Mam pocit, ze se snazite jit s bazukou na mravence :)

Pokud nam nekdo zcizi, uradne, ci jinak zneskodni server, behem nekolika hodin pojede :) Tedy pokud neukradne i celeho providera vcetne budovy ... (velmi nepravdepodobne!)

Jinak ony narazky na pocty zaloznich cpu, desek a podobnych veci: kolik zakazniku toto potrebuje? ... pokud nekdo ano, disponuje vlastnim server hostingem, pricemz nevyuziva nabidky za pajdu na mesic... to se na me nezlobte, ale je to tak :)

... snazite se vse postavit trochu do jineho rozmeru: bavime se zde o mensich webech, kterym staci spetka prostoru a podpora ASP + PHP, pripadne mySQL, ci MSSQL ... :)

...
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 17:33 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Vase predstava je uplne mila. Dle meho nevite vubec ktera bije. Kdyby jste nekdy zazil provoz co ma treba FTP bonusweb.cz tak to zadnej z vasich stroju IMHO neprezije!!!

Mel jsem moznost to zazit na "vlastni kuzi".
Preji Vam pekny den.
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 18:01 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
jo a mj

45.000 MS server+sql
50.000 server
5000 neco :)
-----------------
no pri 49CZK mes mi to vychazi takhle:
200 mesicu pri 100 klientech a to se vam teprve zaplati server :) ze potrebujete dalsich 40 aby jste zaplatil to co platite za server.
dal potrebujete tak 35.000 na plat (hrubeho)
tj 700 klientu :)
no a to mame
100
40
700
----
740 + 30% zisk = 962 klientu :)

reknete panu ditrichovi, treba vas koupi :)
no a to nemate kancelare, ucetni, auto, telefony, helpdeska, dohledove centrum a nic na investice a vyvoj :)

zajimavej bussines

Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 19:01 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
.... :) asi se mu uzvu o:)

add kancelare: nepotrebuje, ucetni mame, telefony platime, helpdesk mame, dohledove centrum take a investice mame znacne! ... vyvoj jak by smet!

... opet varite polevku z vody....
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 20:43 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Rozdvojena osobnost?
kolik Vas zhruba je pres den (8-18) v praci? 2,3,5 ?

Diky za odpoved
M.

no a vy ji varite z ceho ja vodu a pytlik :)
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 20:47 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
... :)

Pres den 2 - 3, podle toho, kolik je prace ...

add polevka: zase nechapete .... chjo ...
Kamil
Kamil (neregistrovaný)
25. 3. 2002 21:38 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Jen mlzis! Kazdemu je znamo, ze to pachas sam. Nepocitam ty tve ostatni projekty, myslim hosting. Nechtel bys zverejnit neco konkretniho, treba ta jmena? A jeste jednou Te slusne zadam, napis mi jmeno ci ico tve firmy. Pusobi to totiz takto dost neverohodne pro (potencialniho) zakaznika ...
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
25. 3. 2002 21:57 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
To je slovo do pranice :)
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
26. 3. 2002 22:58 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
a kde teda Ti 2-3 lide asi sedi? Ve skole :)
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
27. 3. 2002 15:18 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Ne, sedi doma ... proc se ohivat nekde v kanclu, kdyz staci misto, kde clovek zije + dobre pripojeni na internet?
Jan Žáček
Jan Žáček (neregistrovaný)
26. 3. 2002 11:27 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Opravdu by mě zajímalo, kde seženete MS Windows 2000 Server (ale spíš Advanced Server kvůli load-balancingu a clusteru) a MS SQL server Standard Edition za 45k Kč - to je tak na letenku do Bangkoku a koupit si na místním tržišti DVD se SW :-)

Já vím, nikdo nikam nepoletí, všichni mají podobný SW ukradenej v Čechách. Abych předběhl FLAME - ukažte mi jediný hosting s certifikátem softwarové čistoty.

Kamil
Kamil (neregistrovaný)
26. 3. 2002 11:39 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
U tech woknovejch malejch (jako zrovna Cendra) by mne to taky zajimalo. Rekl bych, ze to ma vsechno kradeny, prece nebude kupovat 3-4x kopii Win2k. Ty, co jedou na linuxu nebo jsou velky a znamy viz. Globe bych myslel, ze jsou v pohode.
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
26. 3. 2002 20:38 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Treba prave HostingCZ, nejdrive NT4 a pak W2000S. A za 45 OEM verzi k serveru s IIS koupite a s MSSQL taky. Myslim ze jen 5user ale kdyz si koupite nejake cizi FTP a cizi MX tak je to dle MS poradku.
Zdeněk Polách
Zdeněk Polách (neregistrovaný)
25. 3. 2002 20:54 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Srandicky.cz nebo Ftipky.cz pro me nejsou TOP projekty jako BonusWeb, Mobil ci iDNES. Ale muzeme udelat nezavisly test hostingu - delate nejaky pristup gratis, treba na mesic ci dva? ze bysme se dohodli a ja bych tam neumistil nase primarni servery ani primarni data, ale jenom neco neprilis dulezityho, kdyby se to podelalo, tak abych z toho nemel velkou ostudu - a pak bychom mohli na zaklade realnych cisel urcit vysledek. Co ty na to, beres nebo nemas zajem?
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 21:01 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Mame zajem o kazdeho klienta!

Pokud mas zajem o umisteni "normalnich" www stranek, vypln si objednavku!
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 21:09 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
co to je normalni www stranky?


MK
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
25. 3. 2002 21:20 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
... :)

Stranky, jenz jsou vyvazenou prezentaci co se obsahu a downloadu tyce!

Mate-li zajem o download server, neni problem, dohodneme individualni podminky: 0608829843!

MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 21:03 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
to chci videt jak vycleni 2xPIII 600 512MB ram na dvoumesicni testovani me stacil tyden nebo kolik to bylo :)
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
26. 3. 2002 7:05 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Vreco & Kalenda: ... vite, panove ... :)

... Snazite se mi vnutit nejake myslenkove posuny (Vase), ja Vam je neberu, pouze se jim smeji ...

Ale uvedomme si jeden rozdil: vy jste zamestnanci obstroznich firem, jenz maji milionove obraty (ne-li vetsi), pricemz delaji v principu to stejne co my :)

Existuji dva duvody, proc se chovate tak jak se chovate:

1) Strasne vas to prudi, ze nekdo je na tom podobne jako vy, ale ma setinove naklady!

2) Nemate co delat, a tak svuj volny cas zaplnujete debatou o nicem ...

Osobne bych se priklanel k prvni variante, jelikoz je to opravdu vice pravdepodobne!
Kamil
Kamil (neregistrovaný)
26. 3. 2002 9:23 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
To Cendra : A neodpovi a neodpovi ...
Jan Panoch
Jan Panoch (neregistrovaný)
26. 3. 2002 9:45 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
ad 1)

- i my jsme s hostingem mivali kdysi "setinove naklady"..

- abychom dostali vsemu co nabizime, tak potrebujeme dost velike a kvalitni zazemi - nejen technicke - a to vyzaduje naklady..

- "ze nekdo je na tom podobne jako vy" znamena, ze nabizi podobnou sluzbu (nebo jeste vic), v minimalne srovnatelne kvalite (nebo snad i lepsi). skutecnost, ze na to co nabizi nema vsechny prostredky, zazemi a lidske zdroje (nevim, zda plati i pro supersms.cz) - na to zakaznik nekdy prijde az po urcite dobe..
Mirek Lnenicka
Mirek Lnenicka (neregistrovaný)
26. 3. 2002 14:25 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
Plne souhlasim. Pokud clovek chce delat hosting alespon trochu profesionalne, naklady proste stoupaji.

Priznam se ze me ta koupe trochu prekvapila. Hosting.CZ jsem povazoval za sice dobry, ale precejen pomerne "levny" hosting ( coz naznacuje i cena webhostingovych programu ).

Docela by me zajimalo zda Globe bude v teto politice pokracovat :)
Jirka Pokorny
Jirka Pokorny (neregistrovaný)
27. 3. 2002 20:40 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
mam takovou malou otazku na pana Cendru - na strankach hostig.supersms.cz je jako provozovatel jmenovana firma SuperHosting ... letme nahlednuti do obchodniho rejstriku rika, ze zadny takovy subjekt (at jiz s mezerou nebo bez ni) neexistuje

mohl byste mi laskave sdelit, jak mate tuto zalezitost pravne osetrenou? a jake je vlastne ICO vasi firmy? vase jmeno nefiguruje v zadne spolecnosti a domenu mate registrovanou coby fyzicka osoba bez ICO a DIC, takze mam velke obavy, ze ani vase ucetnictvi (pokud vubec existuje) neni prilis v poradku ... nebojite se, ze jednoho krasneho dne u vas zazvoni navsteva z financniho uradu a odboru hospodarske kriminality PCR, ktera pro vas bude mit nekolik neprijemnych otazek?
Jirka Pokorny
Jirka Pokorny (neregistrovaný)
27. 3. 2002 20:57 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
pokud byste v zachvatu nahleho pohnuti mysli chtel snad rici, ze pisete faktury pres ICO sveho otce, ktery shodou okolnosti sidli na stejne adrese, pak vas predem upozornuji, ze to neni dobry napad - jeho predmet cinnosti je totiz na hony vzdaleny poskytovani hostingovych sluzeb (leda ze bych u vas k webhostingu dostaval i postel v serverovne)

o solidnosti Mr. Cendry si muze udelat obrazek kazdy - staci si vyhledat vyroky v teto diskusi, kde vehementne presvedcuje vsechny kolem, ze mu neni 16 let

staci jen letma navsteva teto stranky, aby se mohl kazdy presvedcit, ze se nas hostingovy guru narodil 22.2.1986

Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
28. 3. 2002 10:14 Nový

Re: Proc levny-hosting.cz? :-)

celé vlákno
A vam bude nejspise hodne? co? a uz si pripadate stary? Zacal jste rvat na mladsi v tramvaji?

nene.. beru zpet.. jen jste neuspesny a zakomplexovany :-)
Mirek Lnenicka
Mirek Lnenicka (neregistrovaný)
25. 3. 2002 11:01 Nový

Cena hostingu

celé vlákno
Ja myslim ze to byl asi oboustrane vyhodny obchod ( samozrejme zalezi na cene ). Pri tech cenach co ma Hosting.cz bych rekl ze to moc ziskove nebylo. Sam provozuji hosting a vim jake jsou naklady. Ani pocet webu neni zdaleka rozhodujici. Hodne jich neplati nebo spatne a cim mensi ceny za hosting tim vic to pritahuje mene solventni klienty. Kazdopadne uz hostinq neni to co byval pred dvema ci trema lety :))
Chapu tedy obe strany, kdy Globe rad navysi pocet webu ( zda probiha obdobny boj jako treba mezi katalogy o zobrazene stranky ) a Hostingem, ktery se rad zbavi za pekne penize priteze ...
Kazišuk
Kazišuk (neregistrovaný)
25. 3. 2002 13:29 Nový

Re: Cena hostingu

celé vlákno
To mělo Hosting.cz tolik "zákazníků" na serverech zdarma, úplně bez jakýchkoliv smluv? A platilo z toho alespoň daň z (při)dané hodnoty? (p5ece nejde provozovat bartery jen tak) Aby hoši ještě z utržených peněz neplatili dodatečně vymeřené daně. Už tak je podezřelé, že prodali celou firmu pár dní před daňovým přiznáním, jakoby neměli na daně. Budou aspoň dále pro Globe pracovat nebo na práci moc nebyli? ;-)
Martin Kopta
Martin Kopta (neregistrovaný)
25. 3. 2002 16:28 Nový

Re: Cena hostingu

celé vlákno
To nebyly bartery, to byla dobročinnost. Na mnohých webech dokonce nebylo ani jejich logo. Takže žádný daňový únik.
Kazišuk
Kazišuk (neregistrovaný)
25. 3. 2002 17:07 Nový

Re: Cena hostingu

celé vlákno
Dobročinnost? Nedělal u nich (na smlouvu či bez) i sám velký Pepa z Honkongu? ;-)
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 18:17 Nový

Re: Cena hostingu

celé vlákno
jo:)
a co se barteru tyce tak meli/maji dost vyhodnou smlouvu na GTS takze se to "sponzorovalo".
Nutno podotknout z eji meli iMHO jako jeden z prvnich vetsich platicich zakazniku takze pravem
pekny den.
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
25. 3. 2002 17:23 Nový

Re: Cena hostingu

celé vlákno
nevite co mluvite. A kdyby jste se podepsal tak bych si troufl rici s jistotou ze jste uplne mimo.

HostingCZ tady byl strasne dlouho pred vami 96rok a asi nezvladl ten rust. Sam jsem tam pred prichodem do prahy hostoval (brno nemelo tehdy dobrou komercni konektivitu) a jediny problem co jsem videl bylo ze to nezvladali personalne a technicky. presneji kopirovat narust klientu. To je casty problem kdyz klienti prerostou vase moznosti zacne se vam vse sypat pod rukama (servery, technicka podpora). Mj se to ted deje jeste jedne firme.

a kdopak vi JAK A PROC vznikl hosting.cz ? :)
kdo vi jak se spolecnici HostingCZ poznali?
snad si myslim ze tak 20 lidi v Cr vic asi ne.
Ondrej Raska
Ondrej Raska (neregistrovaný)
25. 3. 2002 17:59 Nový

Re: Cena hostingu

celé vlákno
> a kdopak vi JAK A PROC vznikl hosting.cz ? :)
To by me celkem zajimalo.

BTW: nepracoval jste kdysi prave pro Hosting.cz?
MK
MK (neregistrovaný)
25. 3. 2002 18:11 Nový

Re: Cena hostingu

celé vlákno
ja sem to tam napsal!!
proto tady narozdil od nekterych nikomu nic necpu. Potesil me v tomto i vas pristup prestoze vase sluzba je v diskuzi propirana (pro neznale neni to supersms.cz :)
preji pekny den.

a add vznik myslim ze to nekdo vytahne ale ja to nebudu. Ti kdo nevi by stezi uverili jak se panove David a Jakub poznali.

jo z hostingCZ jsem odesel kdyz to prestalo byt unosne (pro me).
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
25. 3. 2002 22:20 Nový

Re: Cena hostingu

celé vlákno
No a abych jen nepomlouval.

Sice jsem pri odchodu z HG (pred rokem a pul) rikal, ze to pujde do roka k sipku (proto jsem odesel). Nicmene bych (jak me nemaji panove z HG radi) rad rekl, ze to co dokazali si zaslouzi obdiv. Spolecnym usilim dostali firmu z problemu o kterych se ledaskomu ani nezda. Myslim ze v dobe nejvetsi krize zatnuli zuby a poradne makli. Sice byla rada projektu ktere sli uplne out a byla to IMHO ztrata a penez casu ale komu se takova vec nestane.

Take jste zapomeli ze HostingCZ v dobe sve nejvetsi slavy zalozil veleuspesne miesto.sk. To ze firma nezvladla svuj vlastni prekotny vyvoj a uvnitr dochazelo k velmi castym trenicim o cemz bych mohl ja i ostani pekne vypravet navenek pusobili velmi kompaktne do posledni chvile. To ze se na GTS jiz delsi dobu suskalo ze neresi sve problemy s HW a tvari se, jakoby meli v tom racku atomovou bombu se asi vseobecne vi.
Nikdo nevite jak na tom ted ktera firma je a je to mozna i dobre kolikrat by jste se docela divili.
Preji vsem pekny zbytek diskutovani ale proc radeji neotervete nejaky seriozni namet na to co by ceskemu webhostingu prospelo?
- poradna selekce protoze za webhostingovou firmu se nyni vydava minimalne dve ste firem.
- neco jako netcraft.com vcetne mereni uptime a spol
- nezavisli monitoring behu
- neco takoveho delame (kvuli sobe i konkurenci) nicmene kdyby to bylo oficialni tak by nas firmy asi zezakazovali (kdyz nam "zafirewallujou" ten monitorujici stoj vime prd)

mejte se
Petr Srsen
Petr Srsen (neregistrovaný)
26. 3. 2002 14:22 Nový

Re: Cena hostingu

celé vlákno
No, ja myslim, ze se seznamili nejak pres zelvy, ne? Jakub chtel koupit sestre zelvu a tak narazil na Zelvaka a vznikl HOSTING CZ :))
????
???? (neregistrovaný)
26. 3. 2002 14:54 Nový

Re: Cena hostingu

celé vlákno
že nebyly vztahy uvnitř růžové člověka příliš nepřekvapí, pokud měl tu čest poznat dk. to je takový divný pavouk - z každého jednání s ním jsem si odnášel nepříjemný pocit, že vlastně nejsem hoden jeho přízně ;) líp se stará o své (i cizí) želvy, než o lidi kolem ;)
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
26. 3. 2002 20:43 Nový

Re: Cena hostingu

celé vlákno
nezavisly :( stane se o pul jedenacte
Stanislav Kožina
Stanislav Kožina (neregistrovaný)
26. 3. 2002 0:15 Nový

Webhosting za 2 roky

celé vlákno
Třeba za 2 roky vyjde na Lupě článek:
Globe Internet koupila hosting.supersms.cz
nebo
Zdeněk Cendra koupil Globe Internet :o))

Kazišuk
Kazišuk (neregistrovaný)
26. 3. 2002 1:47 Nový

Re: Webhosting za 2 roky

celé vlákno
pane Kozino, do dvou let a do dne? To leda tak na Aprila misto clanku o onanii! (o te by Zdenda mohl jiste take vypravet;-)
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
26. 3. 2002 7:01 Nový

Re: Webhosting za 2 roky

celé vlákno
Vite ze je to docela realne :-)

...Kdyz si vzpomenu, kde jsme byli pred rokem ... :) tak za dva roky ... :) ... nu, ... uvidime :) ... cas leti neurposne rychle, pricemz nic neni nemozne :)
Mirek Lnenicka
Mirek Lnenicka (neregistrovaný)
26. 3. 2002 14:12 Nový

Re: Webhosting za 2 roky

celé vlákno
Myslim ze je u nas hodne hostingu, co neodhadli konkurenci a sotva prezivaji...a urcite by byli radi kdyby je Globe koupil :))
A nakonec proc ne :) Pokud bude Globe razit tuto politiku...
Nadruhou stranu si myslim, ze pokud je hosting perspektivni tak by ho majitel neprodaval :)
Treba jako ja :)
Martin Kopta
Martin Kopta (neregistrovaný)
26. 3. 2002 18:45 Nový

Re: Webhosting za 2 roky

celé vlákno
V případě HG bych to tipoval spíš na bilanční konec. Jinak ta firma jako taková potenciál má. Proč také kupovat neperspektivní firmy, že.
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
26. 3. 2002 22:49 Nový

Re: Webhosting za 2 roky

celé vlákno
NO a co neshody spolecniku? Co nazory na luxusni sidlo spolecnosti? Co jednani pana "rolacka" :)
M.
Martin Kopta
Martin Kopta (neregistrovaný)
26. 3. 2002 23:21 Nový

Re: Webhosting za 2 roky

celé vlákno
To se myslim s tim bilancnim koncem nevylucuje.
vasek P.
vasek P. (neregistrovaný)
26. 3. 2002 14:59 Nový

Re: Webhosting za 2 roky

celé vlákno
pred rokem jsi byl u nas Zdenku a pokud to reknu slusne zustal jsi nam neco "dluzen "
Insider
Insider (neregistrovaný)
26. 3. 2002 22:37 Nový

CENDRA a PORNO?

celé vlákno
Rekl bych, ze uz tusim, z ceho Cendra plati servery, HW a mozna i licence za Win2K. Hostuje (a mozna provozuje) zajimave servery, treba hard-sex.cz nebo hardporno.cz. Ono je to zrejme, ze to musi cele financovat z neceho jineho, pri tech jeho nekolika desitkach klientu, kteri mu plati 50 korun mesicne :)

Jeste mala poznamka k nemu - je celkem sikovny a bezesporu pracovity, ale svymi aktivitami se neustale uz nekolik let diskredituje. Skoda ...
Martin Kopta
Martin Kopta (neregistrovaný)
26. 3. 2002 22:44 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
Chtěl jsem k tomu jen připodotknout, že pokud pan Čendra při administraci přichází s tímto obsahem "do styku", pak je vystaven materiálu, který může vážně narušit jeho zdravý psychický vývoj ... aspoň tak nějak nám to říkali na fakultě.

Tomáš Hlaváček, který k panu Čendrovi na server takový obsah uložil, se vzhledem k věku pana Čendry vystavuje nebezpečí trestního postihu za ohrožování mravní výchovy mládeže.

Při nejbližší příležitosti, až zase budu kvůli nějakému svému článku povolán na policii k podání vysvětlení, tak rovnou podám trestní oznámení.
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný)
26. 3. 2002 22:54 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
Zajimalo by me, co by tomu rekli JEHO rodice :)
MK
MK (neregistrovaný)
27. 3. 2002 13:19 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
Rodice Cendry, Hlavacka nebo Kopty ? :-)
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
27. 3. 2002 15:17 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
Opravdu me jmeno neni Čendra, nybrz Cendra ... Jiz nekolikrat jsem to v diskusi rikal ...
Stanislav Kožina
Stanislav Kožina (neregistrovaný)
28. 3. 2002 9:29 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
V souvislosti s tím, co v této diskusi postupně vyplavalo na povrch, to skoro vypadalo, že jsi zapomněl, jak se vlastně jmenuješ :o)

Každopádně je fajn, že ti paměť tak dobře slouží (v 16 letech snad ještě přibývají neurony, což my ostatní můžeme jen tiše závidět, protože nám už jen umírají), takže si jistě vzpomeneš i na následující věci, které jsi zatím ponechal bez odpovědi:

1. IČO subjektu, který provozuje hosting.supersms.cz
2. vedení účetnictví tohoto subjektu (jaké bylo daňové přiznání?:))
3. licence na Windows 2000 server, příp. na další software
4. hostování pornografických serverů

Dan Lukes
Dan Lukes (neregistrovaný)
28. 3. 2002 13:30 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
Trochu dost od veci, ale k v 16 letech snad ještě přibývají neurony - vyvoj nervove soustavy je co se tyce poctu neuronu dokoncen jeste pred narozenim. Po narozeni uz neurony pouze ubyvaji.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
2. 4. 2002 9:06 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
A ani to ne, aspoň ne v takové míře, jak se ještě před pár lety tvrdilo - ty výsledky byly ovlivněny metodou preparace vzorků. Navíc počet neuronů má na schopnosti mozku pramalý vliv.
Dan Lukes
Dan Lukes (neregistrovaný)
2. 4. 2002 12:44 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
No vidis, v jakych vsech oblastech se clovek nedozvi neco noveho, kdyz peclive sleduje diskuse na serveru venujicimu se ceskemu Internetu ... ;-)
Stanislav Kožina
Stanislav Kožina (neregistrovaný)
2. 4. 2002 23:17 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
Když zjistím existenci nového příspěvku v této diskusi, tak si říkám: Že by odpověděl Cendra :o)? Ale kdepak, to určitě pokračuje diskuse o lidském mozku... způsobená mojí chybou (navíc ve větě, která byla uvedena v závorce a téměř nesouvisela s titulkem Re: CENDRA a PORNO?... a zřejmě už vůbec s titulkem Globe Internet koupila Hosting CZ)

Jenže Mumie již z této diskuse nadobro zmizela...

na rozdíl od databáze CZ.NICu, kde je stále veden jako technický správce domén hardporno.cz a hard-sex.cz...
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
3. 4. 2002 16:09 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
Striktně vzato si dokážu velice snadno představit, že technický správce domény hardporno.cz obsah webu www.hardporno.cz nikdy neviděl (a naopak ho určitě viděla spousta lidí, kteří technickými správci domény nejsou :-)). Takže pokud nepovažujete za onu zákonnou újmu skutečnost, že technický správce musí čas od času napsat slovo hardporno do nějakého konfiguračního či zónového souboru, nevidím ve vámi zmiňované skutečnosti žádný problém.
Dan Lukes
Dan Lukes (neregistrovaný)
3. 4. 2002 17:54 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
To muzu skutecne podepsat - technicky kontakt domeny neni (automaticky) totez co spravce lokalnich pocitacu, byt' jejich nazvy jsou ve spravovane domene, neni ani webmasterem, pokud, nahodou, na nektere z techto stanic bezi WWW server a neni automaticky ani cimkoliv jinym nez prave technickym spravcem domeny (to znamena, ze odpovida za provoz nameservery a "rozumnost" - rozumnost v technickem slova smyslu - obsahu zony). Ostatne, sam jsem technickym spravcem nekolika domen u kterych NEMAM PONETI jake sluzby jsou vlastne provozovany na jednotlivych konkretnich strojich, takze ani nevim ZE tam pripadne bezi nejaky WWW server, natoz abych vedel co je na nem ...
Stanislav Kožina
Stanislav Kožina (neregistrovaný)
3. 4. 2002 20:40 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
Striktně vzato si dokážu velice snadno představit, že technický správce domény hardporno.cz obsah webu www.hardporno.cz nikdy neviděl

Teoreticky si můžete představit cokoliv, ale přiznejte si, že prakticky to moc velký smysl nedává. Zdeněk Cendra by totiž asi nemohl tvrdit, že provozuje profesionální webhosting, když by si neověřil, že virtuální server zákazníka skutečně běží (já vím, může se podívat do top, jestli běží httpd a přečíst si log Apache:-)))

nevidím ve vámi zmiňované skutečnosti žádný problém

1. tuto skutečnost jsem v diskusi poprvé nezmínil já, ale nějaký anonym (viz výše) - a já tím anonymem nejsem, než to sem někdo napsal, tak jsem to nevěděl
2. já v tom také nevidím žádný problém, technickým správcem domény je teoreticky třeba jeho otec :)
3. mám dojem, že tuto diskusi už sledují poslední 3 osoby :)
Zdenek Cendra
Zdenek Cendra (neregistrovaný)
27. 3. 2002 15:16 Nový

Re: CENDRA a PORNO?

celé vlákno
> Jeste mala poznamka k nemu - je celkem sikovny a
>bezesporu pracovity, ale svymi aktivitami se neustale uz
> nekolik let diskredituje. Skoda ...


... :) Sikovny? ... nu, nerek bych :) Pracovity? ... :) Taktez bych nerek ... a diskredituje? .. tez ne :-)
David Krumphanzl
David Krumphanzl (neregistrovaný)
27. 3. 2002 10:35 Nový

drby

celé vlákno
Tak se mi zda, ze je to dost presne tak, jak ma prava diskuse vypadat -- aby nekdo mohl vest diskusi, musi vedet o predmetu co mozna nejmene.

"Zasvecene" tu pisi lide, kteri maji uz vice nez rok informace zevnitr firmy prinejlepsim z druhe ruky.

Clanek je celkem bulvar, tema ankety je :) ... Mimochodem pokud nam nekdo snad zavidi, tak si podelte vami odhadovanou sumu cca 42 mesici prace a mozna vam dojde, ze je rada managerskych postu, kde by slo prijit k vetsim penezum (a nekolik jsem jich za tu dobu byl nucen odmitnout).

Dost dobry byl nazor p. Lnenicky, pod to bych se skoro i podepsal.

Ten anonym, co se stydi za sve jmeno -- na jednani jsem mu dal najevo, ze je spatny zakaznik a nestojime o nej, a on se mnou presto jednal vicekrat? No ... to zuzuje okruh na rekneme 2 - 3 lidi :)) A pokud jsem na nekoho takovy, tak to (subjektivne vzato) asi ma nejaky duvod a mel by se nad sebou mozna zamyslet.

Ad bartery a smlouva s GTS -- nejsem si jist, jestli je zrovna vhodne, aby nekdo z povetsinou konkurence takhle probiral veci, ktere by se daly klasifikovat jako predmet obchodniho tajemstvi. Mimochodem (platba DPH za bartery) -- neplatci DPH.

Ad mezilidske vztahy v Hostingu -- byly vzdy nadstandardne dobre, az na pikantni excesy, o jejichz pozadi stejne diskutujici nevedi dostatek podrobnosti :) a ktere jsou povetsinou osobniho razu a patri opravdu ponekud jinam :)

To, co se udalo, se jmenuje konsolidace trhu, a je to logicky proces, ktery kopiruje se zpozdenim stejny vyvoj napr. u prodejcu pocitacu apod. Kdyz jednou zacas hodnotite svuj podnikatelsky zamer a vidite, jak se trh vyviji, treba vas to take ponoukne neco s tim udelat ...

dk
Martin Kopta
Martin Kopta (neregistrovaný)
29. 3. 2002 22:02 Nový

Re: drby

celé vlákno
Davide, nepis lide, napis MKT. Ja se diskuse o Hostingu neucastnim a ostatni lide, kteri maji "uz vice nez rok informace zevnitr firmy prinejlepsim z druhe ruky", tu taky nejsou.

S tim poslednim odstavcem souhlasim. Penize vam nezavidim, protoze vim, kolik svejch prostredku financnich i jinych jste tomu obetovali. O vztazich uvnitr Hostingu z doby pred vice nez rokem taky nemuzu rict nic spatneho -- svedci o tom i fakt, ze dobre vztahy vetsinou funguji i dal.

Domnivam se, ze jsem v textu zadna obchodni tajemstvi nevyzradil. Ackoli to nemam ve zvyku, prave protoze jsem s Hostingem pracoval, tak jsem se snazil jenom citovat a parafrazovat zverejnene informace.
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
19. 7. 2002 17:01 Nový

ZONER.COM SPAMUJE TAKÉ

celé vlákno
Zdravím, obržel jsem email od společnosti ZONER.COM, která se svůj spam snaží zaobalit pod pláštíkem konstatování, že žádá adresáta emailu, aby vyjádřil písemný souhlas s tím, aby vyjádřil v souladu se Zákonem o reklamě souhlas se zasíláním informací ze strany Zoneru. Na to, že jsem nikdy nebyl klientem Zoneru a na to, že právě tímto emailem Zoner porušuje jím citovaný zákom jaksi odesilatel pozapoměl. Účelu však bylo dosaženo - adresát se dozvěděl o tom, že existuje hostingová firma Zoner, která dodržuje zákon. tedy další ukázka toho, jak si "profesionální provideři" představují pojem intzernetové etiky. Hlavně, že Zoner a Czechia byli vždy prvními moralisty !
Zde je zmíněný email:

[Informace uzivatelum sluzeb CZECHIA.COM]
Omlouvame se, pokud Vam podobna zprava prisla vickrat, protoze
kazda patri k jinemu uctu v Centru administrace Czechia.

Vazeni pratele,

dekujeme Vam za vyuzivani nektere ze sluzeb projektu
CZECHIA.COM. V Centru administrace Czechia jste majitelem
uctu CZ-xxxx.

Dovolujeme si Vas informovat, ze od 1.6.2002 vstoupil
v platnost zákon c. 138/2002 Sb. tykajici se mimo jine
nevyzadane reklamy. Aby se predeslo moznym nedorozumenim,
byly od 12.6.2002 upraveny vseobecne podminky Ceskeho
informacniho serveru Czechia tak, ze uzivatel souhlasi
se zasilanim technickych informaci tykajicich se sluzeb
CZECHIE a ZONER software, informaci o zmenach, upravach
a novych sluzbach. Podminky jsou platne pro vsechny sluzby
provozovane v ramci celeho projektu Czechia.

Pro splneni teto zakonne podminky, je u vsech nove
zrizovanych uctu moznost odmitnout zasilani vyse zminenych
informaci. U uctu, ktere byly zrizene do 12.6., je mozne
zmenit nastaveni zasilani informaci na Vasem uctu
v Centru administrace Czechia.

Dekujeme za pochopeni a prejeme prijemny vikend.

S pratelskym pozdravem

Marian Nemec
manazer internetovych sluzeb CZECHIA.COM

-------------
ZONER software, s.r.o. - Internet Services
Kozeluzska 7
602 00 Brno
Czech Republic

tel: +420-5-4325 7244
fax: +420-5-4325 7245
e-mail: nemec@zoner.com

http://www.zoner.cz - company website
http://www.czechia.com - web-hosting services
http://www.inshop.cz - e-commerce server
http://www.interval.cz - news server


Jak vidno, jedine na co odesilatel pozapomel byly snad osobni stranky vedeni zminene spolecnosti a jejich zamestnancu.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem