Gmail: několikahodinový výpadek, Google se omlouvá

E-mailová služba Gmail si dnes vybrala slabší chvilku a rozhodně nejde o žádnou drobnost. Populární freemailová služba od Googlu byla nedostupná několik hodin. Podle hlášení některých uživatelů se problémy objevily již za časného rána našeho času. Nešlo o lokální záležitost, velký výpadek hlásí uživatelé z celého světa včetně uživatelů Google Apps či odvozených služek jako je třeba český freemail Klikni.cz. Podle dostupných informací začala služba fungovat opět okolo poledne.

E-mailová služba Gmail si dnes vybrala slabší chvilku a rozhodně nejde o žádnou drobnost. Populární freemailová služba od Googlu byla nedostupná několik hodin. Podle hlášení některých uživatelů se problémy objevily již za časného rána našeho času. Nešlo o lokální záležitost, velký výpadek hlásí uživatelé z celého světa včetně uživatelů Google Apps či odvozených služek jako je třeba český freemail Klikni.cz. Podle dostupných informací začala služba fungovat opět okolo poledne.

„Víme, jak je Gmail pro naše uživatele důležitý, bereme tyto problémy velmi vážně a snažíme se je vyřešit. Omlouváme se proto za vzniklé problémy. Nejnovější zprávy o stavu opravy najdete na Gmail Help Centre,“ říká Janka Zichová z Google ČR. Ovšem ani odkazovaná stránka není o moc sdílnější. Vzkaz s blíže neupřesněným časem publikace pouze uvádí, že problémy se objevily okolo 1:30 ráno pacifického času. Příčina výpadku zatím není oficiálně známa.

EBF16

Masivní výpadek Gmailu přichází jen pár dní poté, co si příslovečnou slabší chvilku vybral i přímo vyhledávač Google, který kvůli chybě lidského faktoru označoval všechny stránky na stránce s výsledky vyhledávání za potenciálně nebezpečné, což mátlo uživatele po celém světě a stránka technické podpory Googlu na čas zkolabovala.

Vaše postřehy a zkušenosti z dnešního výpadku uvítáme v diskuzi.

21 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 7. 2011 16:39

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »