Hlavní navigace

Google+ bojuje s klesajícím zájmem, píší zahraniční média

Daniel Dočekal 26. 11. 2011

Americká média se velmi detailně věnují předpovídání konce Google+ a samotný Google k podobným úvahám přispívá nedostatkem informací o návštěvnosti i počtech aktivních uživatelů (poslední informace o padesáti milionech uživatelů je stará několik měsíců a navíc hovoří pravděpodobně pouze o založených účtech, nikoliv aktivních uživatelích).

Americká média se velmi detailně věnují předpovídání konce Google+ a samotný Google k podobným úvahám přispívá nedostatkem informací o návštěvnosti i počtech aktivních uživatelů (poslední informace o padesáti milionech uživatelů je stará několik měsíců a navíc hovoří pravděpodobně pouze o založených účtech, nikoliv aktivních uživatelích).

Subjektivní dojem z Google+? O klesajícím zájmu nelze hovořit, Google+ stále nabízí lepší zpětnou vazbu a pozornost uživatelů, které (já osobně) mám v kruzích. A nabízí i podstatně lepší obsah, než Facebook. Ten, opět čistě subjektivně, v posledních dvou měsících ztrácí na atraktivnosti a uživatelé jsou méně aktivní. 

Pokusit se Google+ jakkoliv objektivně změřit je obtížné, jediná dostupná data jsou od Hitwise, které před deseti dny oznámilo, že Google+ records 3rd biggest week since launch a doplňují to grafem, který dobře ukazuje vývoj okolo Google+. Po spuštění následoval pokles návštěvnosti, vzestup (a hodně velký) se objevil v okamžiku, kdy Google+ bylo otevřeno veřejnosti. A spuštění Google+ Pages (Stránek) přineslo další růst návštěvnosti.

Zdroj: Google+ continues battle with fading user interest, data say

Našli jste v článku chybu?

27. 11. 2011 8:33

R61 (neregistrovaný)

To slovo by se nemelo pouzivat. Jako kominikovi se mne subjektivně zda, ze vetsina lidi ma v uších mour. K cemu takova informace je?

29. 11. 2011 7:33

Petr (neregistrovaný)

Zvlaste "subjektivni dojem" je takove vesele spojeni. Existuje snad "objektivni dojem"? Subjektivne si myslim, ze objektivne neexistuje.

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Jste stále nemocní? Chybí vám zinek

Jste stále nemocní? Chybí vám zinek

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Měšec.cz: Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

DigiZone.cz: Další dva kanály nabídnou HbbTV

Další dva kanály nabídnou HbbTV

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Podnikatel.cz: S.r.o. využívá cizí auto. Jak je to s daněmi?

S.r.o. využívá cizí auto. Jak je to s daněmi?

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Podnikatel.cz: Dárky v podnikání. Jak je uplatnit v daních?

Dárky v podnikání. Jak je uplatnit v daních?

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky