Hlavní navigace

Google+ bojuje s klesajícím zájmem, píší zahraniční média

Daniel Dočekal

Americká média se velmi detailně věnují předpovídání konce Google+ a samotný Google k podobným úvahám přispívá nedostatkem informací o návštěvnosti i počtech aktivních uživatelů (poslední informace o padesáti milionech uživatelů je stará několik měsíců a navíc hovoří pravděpodobně pouze o založených účtech, nikoliv aktivních uživatelích).

Americká média se velmi detailně věnují předpovídání konce Google+ a samotný Google k podobným úvahám přispívá nedostatkem informací o návštěvnosti i počtech aktivních uživatelů (poslední informace o padesáti milionech uživatelů je stará několik měsíců a navíc hovoří pravděpodobně pouze o založených účtech, nikoliv aktivních uživatelích).

Subjektivní dojem z Google+? O klesajícím zájmu nelze hovořit, Google+ stále nabízí lepší zpětnou vazbu a pozornost uživatelů, které (já osobně) mám v kruzích. A nabízí i podstatně lepší obsah, než Facebook. Ten, opět čistě subjektivně, v posledních dvou měsících ztrácí na atraktivnosti a uživatelé jsou méně aktivní. 

Tip Content Machovec

Pokusit se Google+ jakkoliv objektivně změřit je obtížné, jediná dostupná data jsou od Hitwise, které před deseti dny oznámilo, že Google+ records 3rd biggest week since launch a doplňují to grafem, který dobře ukazuje vývoj okolo Google+. Po spuštění následoval pokles návštěvnosti, vzestup (a hodně velký) se objevil v okamžiku, kdy Google+ bylo otevřeno veřejnosti. A spuštění Google+ Pages (Stránek) přineslo další růst návštěvnosti.

Zdroj: Google+ continues battle with fading user interest, data say

Našli jste v článku chybu?
27. 11. 2011 8:33
R61 (neregistrovaný)

To slovo by se nemelo pouzivat. Jako kominikovi se mne subjektivně zda, ze vetsina lidi ma v uších mour. K cemu takova informace je?

29. 11. 2011 7:33
Petr (neregistrovaný)

Zvlaste "subjektivni dojem" je takove vesele spojeni. Existuje snad "objektivni dojem"? Subjektivne si myslim, ze objektivne neexistuje.