Google Chrome evropské uživatele zatím příliš nezaujal

Francouzská společnost XiTi Monitor po nějakém čase opět zveřejnila výsledky svých měření podílu jednotlivých webových prohlížečů v Evropě, tentokrát v listopadu 2008. V jejích statistikách Internet Explorer poprvé klesl pod šedesát procent. Jeho listopadový podíl konkrétně činil 59,5 procenta. Hned za ním si pozici tržní dvojky drží s v posledních měsících relativně stabilním podílem okolo 31 procent konkurenční Mozilla Firefox.

Francouzská společnost XiTi Monitor po nějakém čase opět zveřejnila výsledky svých měření podílu jednotlivých webových prohlížečů v Evropě, tentokrát v listopadu 2008. V jejích statistikách Internet Explorer poprvé klesl pod šedesát procent. Jeho listopadový podíl konkrétně činil 59,5 procenta. Hned za ním si pozici tržní dvojky drží s v posledních měsících relativně stabilním podílem okolo 31 procent konkurenční Mozilla Firefox.

Google Chrome třetí měsíc po svém uvedení si v listopadu ukousl 1,1 procenta z evropského tržního koláče. To mu stačí ale až na páté místo. Mezi ním a výše jmenovaným vedoucím tandemem je ještě třetí Opera (5,1 procenta) a čtvrté Safari (2,5 procenta). Pro zajímavost – skoro rok po ukončení podpory si Netscape podle XiTi Monitoru drží v Evropě šestou příčku a to s podílem 0,6 procenta. (Tisková zpráva)

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »