Google Chrome po půl roce

Google Chrome už si pomalu nezaslouží nálepku nový prohlížeč. O víkendu to bude půl roku, co se o tomto browseru objevily první zvěsti na Internetu a krátce na to vyšla první veřejná testovací verze. První krůčky Google Chrome na trhu shrnuje náš redakční speciál. V České republice je Google Chrome okrajovým prohlížečem. V prvních lednových dnech se jeho tržní podíl dle Navrcholu.cz pohyboval okolo jednoho procenta. Na severoamerickém trhu dle Net Applications obsadil čtvrtou příčku s lednovým…

Google Chrome už si pomalu nezaslouží nálepku nový prohlížeč. O víkendu to bude půl roku, co se o tomto browseru objevily první zvěsti na Internetu a krátce na to vyšla první veřejná testovací verze. První krůčky Google Chrome na trhu shrnuje náš redakční speciál.

V České republice je Google Chrome okrajovým prohlížečem. V prvních lednových dnech se jeho tržní podíl dle Navrcholu.cz pohyboval okolo jednoho procenta. Na severoamerickém trhu dle Net Applications obsadil čtvrtou příčku s lednovým podílem 1,12 procenta.

Z příchodu Google Chrome každopádně těží i uživatele dalších prohlížečů, protože konkurenční boj se přiostřil. Začalo nové kolo souboje o nejrychlejší prohlížeč, do kterého se přihlásili tvůrci prohlížečů Firefox, Opera i Safari. Zároveň Google Chrome vzbudil značný uživatelský zájem o anonymní režim surfování, přestože třeba Safari tuto funkci nabízí již několik let. Těšit se na ní mohou v nadcházejících verzí i uživatele Internet Exploreru a Firefoxu.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 5. 3. 2009 21:57
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»