Google Chrome se v prosinci 2009 stal tržní trojkou

Prohlížeči Mozilla Firefox se ani v prosincových statistikách společnosti Net Applications nepodařilo prolomit hranici čtvrtinového zastoupení na trhu. K dosažení této mety se schyluje již několik měsíců, ale v roce 2009 se to dlouhodobé tržní dvojce mezi webovými prohlížeči ještě nepovedlo. Její podíl totiž z listopadových 24,72 procenta klesl na prosincových 24,61 procenta. Na tom ale není třeba hledat nic senzačního, protože jde jen o drobné zakolísání. V předchozím roce k němu došlo třeba…

Prohlížeči Mozilla Firefox se ani v prosincových statistikách společnosti Net Applications nepodařilo prolomit hranici čtvrtinového zastoupení na trhu. K dosažení této mety se schyluje již několik měsíců, ale v roce 2009 se to dlouhodobé tržní dvojce mezi webovými prohlížeči ještě nepovedlo. Její podíl totiž z listopadových 24,72 procenta klesl na prosincových 24,61 procenta. Na tom ale není třeba hledat nic senzačního, protože jde jen o drobné zakolísání. V předchozím roce k němu došlo třeba na jaře, ale v dalších měsících pak opět následoval růst.

S dlouhodobým poklesem tržního podílu však nadále marně zápasí Internet Explorer. Z prosincového koláče webových prohlížečů si sice ukousl stále velmi dobrých 62,69 procenta, ale oproti listopadu si pohoršil téměř o celý procentní bod. Meziroční pokles dělá 7,81 procentního bodu. V prosinci 2009 si naopak polepšily prohlížeče v závěsu za vedoucí dvojkou. Google Chrome se dokonce vyšvihl do role tržní trojky, protože s prosincovým podílem 4,63 procenta přeskočil Safari od Applu, jehož podíl v prosinci činil 4,46. Až na pátém místě je Opera, alespoň tedy ve statistikách společnosti Net Applications. Její prosincový podíl činil 2,40 procenta.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 1. 2010 0:37

Školení App Store optimalizace

  •  
    Jak dostat svou mobilní aplikaci mezi lidi
  • Jak na akvizici uživatelů mobilních aplikací na českém i světovém trhu
  • Jak správně spustit, propagovat, měřit a vyhodnotit svoji aplikaci v Google Play i v Apple App Store

Detailní informace o školení App Store optimalizace »