Hlavní navigace

Google hlásí personální posily v českém týmu

9. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Lokální tým společnosti Google má již tucet členů. Mezi stávajících devět přibyli tři noví lidé, kteří rozšířili tým marketingu i prodeje. Nově vytvořenou pozici Head of Marketing obsadí od 12. dubna Luděk Motyčka, který tak zastřeší B2C a B2B marketing na českém trhu. Dříve působil u McKinsey & Company, HSBC Bank nebo Beneficial Finance.

Lokální tým společnosti Google má již tucet členů. Mezi stávajících devět přibyli tři noví lidé, kteří rozšířili tým marketingu i prodeje. Nově vytvořenou pozici Head of Marketing obsadí od 12. dubna Luděk Motyčka, který tak zastřeší B2C a B2B marketing na českém trhu. Dříve působil u McKinsey & Company, HSBC Bank nebo Beneficial Finance.

Do týmu prodeje na pozici Account Strategist nastoupila Petra Brodilová po studentské stáži v dublinské pobočce Googlu. Dříve tři roky pracovala pro agenturu H1.cz, kde se specializovala na reklamu ve vyhledávačích.

Už v únoru rozšířil český Account Management tým Peter Varga, který nastoupil na pozici Account Coordinator. S českým Googlem ale spolupracoval již v předcházejících měsících. Dříve působil jako finanční analytik v General Electric a zastával funkci Visiting associate u The Boston Consulting Group. (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).