Hlavní navigace

Google jako gigantický prodavač pojistek a hypoték

Petr Kočí

Google letos vydělává kolem tří miliard dolarů za měsíc a 97 procent příjmů mu plyne z kontextové reklamy. Analytická firma Wordstream vybrala deset tisíc klíčových slov, za která jsou inzerenti ochotni zaplatit nejvyšší částky, sloučila je podle oborů a vydala pozoruhodnou statistiku dvaceti nejlukrativnějších odvětví v PPC reklamě. Nepřekvapí, že na prvním místě jsou finanční služby, které zákazník nemůže jen tak snadno opustit – tedy pojištění, půjčky a hypotéky. U nejdražších klíčových slov…

Google letos vydělává kolem tří miliard dolarů za měsíc a 97 procent příjmů mu plyne z kontextové reklamy. Analytická firma Wordstream vybrala deset tisíc klíčových slov, za která jsou inzerenti ochotni zaplatit nejvyšší částky, sloučila je podle oborů a vydala pozoruhodnou statistiku dvaceti nejlukrativnějších odvětví v PPC reklamě. Nepřekvapí, že na prvním místě jsou finanční služby, které zákazník nemůže jen tak snadno opustit – tedy pojištění, půjčky a hypotéky. U nejdražších klíčových slov se platí až 54 dolarů za jediné kliknutí. Jaká jsou další zlatem vyvažovaná klíčová slova? Prohlédněte si působivou infografiku.

Zdroj: Wired


Autor: Wordstream
Našli jste v článku chybu?
22. 7. 2011 16:27
fsdfs (neregistrovaný)

nejde to ani přečíst.. ten kočí, to bude zase nějaký nový lupácký exot