Google je stále nejcennější značkou, následuje IBM, Apple a Microsoft

Agentura Millward Brown vydala nový žebříček BrandZ Top 100 nejvíce ceněných firemních značek. První místo nadále drží Google, přičemž hodnota jeho značky by nyní měla činit přes 114 miliard amerických dolarů. Microsoft se oproti rok starému vydání žebříčku posunul z druhého místa až na místo čtvrté. Jeho značka je ceněna na více než 76 miliard dolarů. Na druhém místě tentokrát skončilo IBM (86,3 miliardy dolarů) a třetí příčku získal Apple (83 miliard dolarů). První netechnologickou značkou –…

Odměnit autora
Poslat autorovi přímou platbu 25 Kč jako odměnu za tento článek. Více informací
?

Agentura Millward Brown vydala nový žebříček BrandZ Top 100 nejvíce ceněných firemních značek. První místo nadále drží Google, přičemž hodnota jeho značky by nyní měla činit přes 114 miliard amerických dolarů. Microsoft se oproti rok starému vydání žebříčku posunul z druhého místa až na místo čtvrté. Jeho značka je ceněna na více než 76 miliard dolarů. Na druhém místě tentokrát skončilo IBM (86,3 miliardy dolarů) a třetí příčku získal Apple (83 miliard dolarů). První netechnologickou značkou – firmou je pátá Coca-Cola (67 miliard dolarů).

Do první desítky se ještě vesel osmý China Mobile a desátý Vodafone. Dvanáctá příčka patří výrobci počítačů Hewlett-Packard. Patnáctý skončil e-shop Amazon.com. Devatenáctou pozici obsadila společnost Oracle. Druhou desítku uzavírá Verizon. Hned za ním je SAP nebo AT&T. Pokud se podíváme na druhý konec žebříčku, tak třeba až sedmé od konce je Sony. Aukční síni eBay patří 76. příčka aO 2 pak sedmdesátá příčka. Konkurenční T-Mobile skončil pětapadesátý. Dell tentokrát obsadil šestašedesáté místo. Kompletní žebříček je k dispozici na výše uvedeném odkazu.

Odměnit autora
Poslat autorovi přímou platbu 25 Kč jako odměnu za tento článek. Více informací
?

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Školení SEO - jak na optimalizaci pro vyhledávače

  •  
    Analýza klíčových slov - jaká slova vybrat.
  • Metody linkbuildingu - jak získat zpětné odkazy.
  • Vyhodnocování SEO - nesledujte jen pozice.

Detailní informace o školení SEO »

       
Ušetřete