Hlavní navigace

Google je nejmocnější značkou, Microsoft je na třetím místě

Jiří Macich ml.

Aktuálnímu žebříčku BrandZ TOP 100, který sestavuje agentura Millward Brown Optimor, opět vévodí Google coby nejmocnější značka světa. Google si upevnil svou pozici na čele a obhájil své loňské prvenství. Microsoft zůstal i tentokrát na třetím místě a stejně jako loni se i letos na druhé místo mezi rivaly ze světa informačních technologií vklínila značka GE (General Electric).

Aktuálnímu žebříčku BrandZ TOP 100, který sestavuje agentura Millward Brown Optimor, opět vévodí Google coby nejmocnější značka světa. Google si upevnil svou pozici na čele a obhájil své loňské prvenství. Microsoft zůstal i tentokrát na třetím místě a stejně jako loni se i letos na druhé místo mezi rivaly ze světa informačních technologií vklínila značka GE (General Electric).

Do první pětky patří ještě čtvrtá Coca-Cola a pátý China Mobile. IBM je šesté a Apple sedmý. Z evropských značek se nejvýše umístila devátá Nokia. Z IT značek můžeme ještě vzpomenout například 16. HP, Cisco na 22. příčce, Oracle na 26. pozici bezprostředně následovaný Intelem. Do první padesátky se vešel také Dell na 41. příčce. Amazon je na 60. pozici a Yahoo dokonce obsadilo až 61. příčku. (millwardbrow­n.com)

Našli jste v článku chybu?
22. 4. 2008 19:48
nepodstatné (neregistrovaný)
roztomilá naivita ;) Jak asi ta firma, ke které chodí lidé z googlu ovlivní, aby ji lidé hledali v jiných vyhledávačích? Jak to má udělat, poraďte? A Google vesele mění výsledky vyhledávání už dnes. Nejde o Čínu, kde cenzuruje nepohodlné výstupy, ale jde o to, že nevymahatelně vyřazuje firmy, které si platily AdSense, pokud Google dojde k názoru, že firma podváděla. Přitom ta firma nemůže nijak ovlivnit NĚKTERÉ útoky na sebe. Před časem jsem pravidelně četl konferenci reklama@nawebu.cz a obča…