Google končí s reklamou v tisku a podporou Firefoxu 2

Dvě stručné aktualitky od Googlu. Internetový kolos oznámil, že omezí záběr svého reklamního portfólia. Po dvou letech Google končí pokus proniknout s reklamou z elektronického světa na stránky amerických tištěných periodik. Chce se soustředit na Internet, kde je přece jen výrazně větším hráčem na reklamním trhu. (Google Blogoscoped)

Dvě stručné aktualitky od Googlu. Internetový kolos oznámil, že omezí záběr svého reklamního portfólia. Po dvou letech Google končí pokus proniknout s reklamou z elektronického světa na stránky amerických tištěných periodik. Chce se soustředit na Internet, kde je přece jen výrazně větším hráčem na reklamním trhu. (Google Blogoscoped)

Z jiného soudku: Google definitivně ukončil podporu Firefoxu 2, pokud jde o dodávání databáze podvodných webů. Phishingový filtr v žádné z verzí druhé generace Firefoxu tak již uživatele neochrání. Ti si mohou nyní instalovat buď filtr v podobě produktu třetí strany, nebo mohou přejít na Firefox 3. Oficiální podpora pro Firefox 2 ze strany Mozilla Corporation skončila v prosinci 2008. (ComputerWorld­.com)

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

  •  
    Jak vytvářet landing page do 1 hodiny
  • Jak postavit na nohy vaše současné landing page
  • Jak vyhodnotit všechny vaše vstupní stránky webu

Detailní informace o školení Landing page jako součást inbound marketingové strategie »