Hlavní navigace

Google koupil firmu Teracent, další akvizice v oblasti reklamy

Patrick Zandl

Společnost Teracent kupuje Google. Teracent je zaměřený na automaticky přizpůsobitelnou reklamu. Vytvořil mechanismus, pomocí něhož se může zobrazovaná reklama automaticky přizpůsobit nejrůznějším podmínkám, jako je čas, stát, počasí, operační systém nebo prohlížeč počítače a řadě dalších parametrů. To vše v reálném čase, podle předem stanovených scénářů tak, aby například na banneru s přírodním prostředím mohlo být stejné počasí, jako je venku. Teracent dělá podobná řešení i pro video a…

Společnost Teracent kupuje Google. Teracent je zaměřený na automaticky přizpůsobitelnou reklamu. Vytvořil mechanismus, pomocí něhož se může zobrazovaná reklama automaticky přizpůsobit nejrůznějším podmínkám, jako je čas, stát, počasí, operační systém nebo prohlížeč počítače a řadě dalších parametrů. To vše v reálném čase, podle předem stanovených scénářů tak, aby například na banneru s přírodním prostředím mohlo být stejné počasí, jako je venku. Teracent dělá podobná řešení i pro video a mobilní weby a paradoxní je, že zatím spolupracoval především s Yahoo. Společnosti Google by tato technologie měla umožnit lepší cílení a „odklikovost“ bannerů. Zdroj: web Teracent.

Našli jste v článku chybu?