Google otevírá Digitální garáž. Chce učit podnikání na internetu

Iniciativa navazuje na celoevropský vzdělávací program Googlu. Cílem je proškolit dva miliony Evropanů.

Nejde jen o programování nebo vývoj software. “Základní digitální gramotnost dnes rozhoduje o rozvoji byznysu nadnárodních společností i drobných podnikatelů," říká Matt Brittin z Googlu. Projekt Digitální garáže vyhledávač loni testoval na západní Evropě a letos ji otevřel i pro zbytek starého kontinentu. Firma to oznámila v tiskové zprávě

KL_NOMINACE

Vzdělávací platforma pod názvem Digitální garáž poskytuje on-line kurzy, podobně jako už v Česku fungující projekty VímVíc nebo Seduo. Zaměřuje se především na rozjezd on-line byznysu, ale třeba i na expanzi do zahraničí a podobně. Nabídka videokurzů pokrývá i služby a nástroje mimo platformy Googlu, jakými je třeba Seznam, Facebook nebo Twitter.

Google nabízí své kurzy zdarma. Online vzdělávání jako takové se už ve světě stalo celkem velkým byznysem. Díky velkým univerzitám, které pustily své kurzy na web, se rozjel celý trh. Na e-learningové scéně se má podle odhadů příští rok točit už 51,5 miliardy dolarů. Před čtyřmi roky to bylo o patnáct miliard méně. Podle společnosti Docebo jsou momentálně nejžhavějšími trhy Latinská Amerika a východní Evropa. Oba regiony rostou o více než 16 procent ročně. 

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »